KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA J. CZESKI/SŁOWACKI K/M (WARSZAWA LUB ZDALNIE) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA J. CZESKI/SŁOWACKI K/M (WARSZAWA LUB ZDALNIE)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA J. CZESKI/SŁOWACKI K/M (WARSZAWA LUB ZDALNIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsługa klienta, Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język czeski/słowacki (Warszawa lub zdalnie) Nr Ref.: K/CZ-SL/2017 Zadania: Kompleksowa obsługa klientów w języku czeskim/słowackim : kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi z bazy danych w języku czeskim/słowackim , opracowywanie strategii sprzedaży i tworzenie modelu do sprzedaży produktów, diagnoza indywidualnych potrzeb klientów, obsługa wewnętrznego systemu, aplikacji i baz danych, kształtowanie dobrego wizerunku organizacji oraz dbałość o pozytywne relacje biznesowe/ Wymagania: Znajomość języka czeskiego/słowackiego na poziomie C1 Komunikatywność, poprawność i płynność językowa Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem Swobodne posługiwanie się komputerem Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin) Możliwość pracy stacjonarnej w Warszawie lub pracy zdalnej w systemie home office Pakiet szkoleń Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy) Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania proszone są o przesłanie CV na adres rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref.K/CZ-SL/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 06.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w charakterze nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Radocza (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Oława (dolnośląskie)
usługi telefoniczne
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie towaru na poszczególnych działach, dbanie o ekspozycję towaru
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
- utrzymywaniem długofalowych relacji z klientem- informowaniem o nowych produktach naszych partnerów
Telbridge Sp z.o.o - 2017-10-06 - Radom (mazowieckie)
telefonicznie umawianie spotkań, raportowanie wyników
ARSTELE SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
prace ślusarskie, spawanie
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH KUPRYT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Głogów (dolnośląskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta firmowego w branży motoryzacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, rozwiązywanie problemów IT w jęz. francuskimJęz. angielski poziom bardzo dobry, jęz. francuski poziom bardzo dobry.Wykształcenie co najmniej średnie. Praca w dni wolne.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łódź (łódzkie)
prace księgowe
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
Telefoniczna i meilowa obsługa klienta
INBOOK S.A. - 2016-10-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa infolinii wychodzącej
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami firmy nc+ w celu przedłużenia umowy, inne prace biurowe( aktualizacja danych)
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z modelem biznesowym, projektami, misją i strukturą organizacji w Shared Services Center, zapewnienie wsparcia w zakresie ustalania zakresu kompetencji i możliwości Shared Services Center w kontekście Next Level Strategy 2020, stworzenie planu rozwoju kompetencji i budowanie potencjału pracowników, stworzenie mechanizmu identyfikacji potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń stażystów
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW,UDZIELANIE INFORMACJI O PRODUKTACH I USŁUGACH,KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY,PROMOWANIE I SPRZEDAŻ PRODUKTÓW.
UNICALL COMMUNICATION GROUP POLAND SP. Z O.O. - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
umawianie spotkań, zapraszanie gości na spotkania, lokal przystosowany dla osób poruszających sie na wózkach inwalidzkich
"COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie towaru na stan magazynowy.Promowanie towarów. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa telefoniczna klienta, obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Rogóźno (lubelskie)
Pomoc kuchenna
MANUFAKTURA EMILIA JABŁOŃSKA - 2018-01-03 - Tykocin (podlaskie)
Sprzedaż detaliczna w sklepie ogólnospożywczym, praca na dwie zmiany
PHU Rafał Goc - 2018-02-15 - Zawiercie (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagana podstawowa znajomość motoryzacji; sprzedaż produktów i usług; bezpośredni kontakt z klientem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa komputera, ewidencjonowanie danych, wykonywanie innych czynności zleconych,
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sławno (zachodniopomorskie)
kontakt telefoniczny z klientem, obsługa zapytań oraz profesjonalne doradztwo handlowe, budowa stałych relacji z klientem
TELMON Sp. z o.o., Sp. Komandytowo - Akcyjna - 2015-11-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie dań w restauracji "Szyszka Chmielu"
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klientów w języka tureckim, składanie zamówień, obsługa systemów logistycznych, obsługa kasy fiskalnej
ASYA-PACK POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
Przegląd suwnicy przed rozpoczęciem pracy, obsługa suwnicy: prace transportowe, załadunek form kadzią zatyczkową i przechylną, ładowanie pieca elektromagnesem
KRAKODLEW S.A. - 2015-12-04 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata na w/w stanowisku,biegła znajomość języka angielskiego, arabskiego i francuskiego, praca z klientem zagranicznym, negocjowanie warunków z klientem zagranicznym, wyjazdy poza kraj do Europy i Azji, kontrola poprawności zleceń, pozyskiwanie klienta,
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ząbki (mazowieckie)
Wykonywanie prac murarsko-tynkarskich, wykonywanie usług czysto i solidnie, praca na wysokości. Przestrzeganie zasad BHP. Praca na terenie całej Polski w zależności od zleceń.
P.P.U.H. "JAKPOL" - 2016-04-13 - Siedlec (śląskie)