KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA - JĘZKYK LITEWSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA - JĘZKYK LITEWSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE)

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-08-14

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premie: 1500-2000 netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA - JĘZKYK LITEWSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Data zakończenia pracy: 30.11.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: litewski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogólny zakres obowiązków: Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język litewski (Warszawa lub zdalnie) Nr Ref.: K/LT/2017 Zadania: Kompleksowa obsługa klientów w języku litewskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji Administrowanie logistyczną obsługą zamówień Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: Znajomość języka litewskiego na poziomie C1 Komunikatywność, poprawność i płynność językowa Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem Swobodne posługiwanie się komputerem Sumienność, odpowiedzialność, prawcodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin) Możliwość pracy stacjonarnej w Warszawie lub pracy zdalnej w systemie home office Pakiet szkoleń Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy) Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. K/LT/2017

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 14.08.2017

Oferta pracy ważna do: 31.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA/OLIGOFRENOPEDAGOG - od 2 600 PLN

prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych w grupie dzieci niepełnosprawnych
STOWARZYSZENIE "MILA I PRZYJACIELE" - 2017-04-20 - Łobodno (śląskie)

KONSULTANT DO SPRAW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - od 1 850 PLN

pomoc w instalacji, konfiguracji i obsłudze urządzeń mobilnych, pomoc w usunięciu usterek związanych z internetem, telefonem
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)

OSOBA DO WYKONYWANIA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB DOROSŁYCH Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI. - od 20,06 PLN

Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania obejmuje:1. Kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym;- w uzyskaniu świadczeń socjalnych, - w wypełnieniu dokumentów urzędowych.3. Pielęgnację zleconą przez lekarza wynikającą z zaświadczenia lekarskiego oraz dokumentacji medycznej.4. Pielęgnację jako wspieranie procesu leczenia , w tym między innymi pomoc w dostępiedo świadczeń zdrowotnych, uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia i/lub placówek rehabilitacyjnych.5. Pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym;- nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,- pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,- zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe.
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-26 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 100 PLN

Koordynacja poczty, obsługa biura, przygotowywanie pism urzędowych, refundacji, odwołań. Przygotowanie dokumentacji przetargowej, fakturowanie.
PPHU OSCAR TADEUSZ JANICKI - 2018-01-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

KONSULTANT DZIAŁU SPRZEDAŻY - do 2 300 PLN

Aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów zgodnie z zasadami nowoczesnej techniki sprzedaży bezpośredniej.Przygotowywanie ofert handlowych. Wystawianie faktur sprzedaży, paragonów. Sporządzanie zamówień. Obsługa terminala płatniczego. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży.
Joanna Sado Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "COLO" Nazwa skrócona PHU "COLO" - 2018-04-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - od 6 000 PLN

Czynności pielęgnacyjne, proste prace domowe. Praca na terenie Niemiec.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Niemcy (Niemcy)

KONSULTANT R118/3698-1332/16 - 3 000 - 6 000 PLN

konsultant w sprawach finansowo-ubezpieczeniowych, budowanie własnego portfela, obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta
POŚREDNICTWO FINANSOWE ANNA PNIEWSKA - 2016-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK DEKARZA - od 2 500 PLN

Praca na wyskokości. Prace dekarskie.
Perfekt Dachy Gębala Sławomir - 2018-04-10 - Zawada (lubelskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - 997,4 PLN

Ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, życiowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wolbrom (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACJI - 2 300 - 2 700 PLN

Praca na jedną zmianę w godzinach 9.00-17.00. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa rozmów telefonicznych biura, nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne do funkcjonowania biura, koordynowanie właściwego obiegu dokumentu.
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Różyniec (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, obsluga kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Olesno (opolskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE PLAY - od 2 800 PLN

Obsługa klienta. Praca w godz. 9:00-17:00. Praca w salonie PLAY.
Librant Łukasz CCE NET MEDIA - 2016-11-07 - Andrychów (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie potraw na przyjęcia okolicznościowe, wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie, wydawanie wyrobów kulinarnych, obróbka wstępna surowców, zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNOLOG - od 2 000 PLN

pomoc przy projektowaniu i prowadzeniu dokumentacji, praca 7-15 lub 8-16, wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatniego roku studiów, znajomośc rysunku technicznego, znajomość AUTO CAD lub pokrewnego, j. angielski komunikatywny(możliwość szkolenia w firmie)
WELTECH SP. z o.o. - 2017-09-11 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

1. Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej 2. Przyjmowanie gotówki do kasy z jednoczesnym wydawaniem dowodu wpłaty 3. Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; prowadzenie ewidencji wystawionych faktur 4. Dokładne i rzetelne rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem czasu pobytu i zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z obowiązującym cennikiem 5. Prowadzenie sprzedaży towarów i artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcę miejscach oraz obsługa gastronomiczna 6. Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych 7. Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się w obiekcie 8. Budowanie dobrych relacji z klientami poprzez miłą i fachową obsługę klienta 9. Udzielanie klientom wyczerpujących informacji związanych ze świadczonymi usługami
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-09-03 - Polkowice (dolnośląskie)

KONSULTANT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ ( KLIENCI WNP) - od 2 200 PLN

tworzenie bazy potencjalnych klientów, umawianie klientów na spotkania, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Rzeszów (podkarpackie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 950 PLN

tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KONSULTANT DS.OBSŁUGI ELEKTRONICZNEJ KLIENTA - od 1 850 PLN

- elektroniczny kontakt z klientem, odpisywanie na e-maile do klientów- udzielanie odpowiedzi na zapytania e-mailowe klientów- udzielanie fachowej pomocy klientom- współpraca z działem reklamacji- budowanie pozytywnych relacji z klientem
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymanie czystości w obiekcie,
Ośrodek Wypoczynkowo - Rekreacyjny "DANKAR" - 2017-07-13 - Dziwnów (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Ustawianie i naprawa znaków pionowych, wycinanie zakrzaczeń, naprawa ubytków jezdni dróg kategorii powiatowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

KONSULTANT DO SPRAW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - od 3 000 PLN

Obsługa klienta, rozwiązywanie problemów IT w języku angielskim.Min. 1,5 roku doświadczenia na stanowisku konsultanta obsługii klienta.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK FABRYKI ZBROJEŃ BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

Nadzór nad produkcją zbrojeń budowlanych. Praca w systemie dwuzmianowym, w godzinach 7-20.E-mail: alicja.garncarek (at) centrozlom.com.pl
Centrozłom - 2016-12-30 - Oława (dolnośląskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 13 PLN

Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-29 - Lublin (lubelskie)

KELNER - od 2 000 PLN

Obsługa gości na sali konsumpcyjnej zarządzanie personelem
LECH RESORT & SPA - 2017-03-15 - Łeba (pomorskie)


Wybierz powiat