KONSULTANT DS. REKRUTACJI Gliwice oferta pracy "DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KONSULTANT DS. REKRUTACJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe, spec.: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewne; doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel); skrupulatność, systematyczność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czas; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, publikacja ogłoszeń, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów; budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, współpraca z Klientami, przyjmowanie zapotrzebowań na rekrutację, ustalanie trybu rekrutacji; prowadzenie dokumentacji personalnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2017-08-03

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: "DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe, spec.: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewne; doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel); skrupulatność, systematyczność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czas; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, publikacja ogłoszeń, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów; budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, współpraca z Klientami, przyjmowanie zapotrzebowań na rekrutację, ustalanie trybu rekrutacji; prowadzenie dokumentacji personalnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: KONSULTANT DS. REKRUTACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera Word, Excel

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Nazwa pracodawcy:
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Bankowa 1/3, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Bankowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH

danePracodawcy_nrKraz: 4042

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2017

Data dodania oferty pracy: 02.08.2017

Oferta pracy ważna do: 01.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK HALI - DZIAŁY PRZEMYSŁOWE - od 2 350 PLN

Dbałość o jakość sprzedawanego asortymentu, obsługa i doradzanie klientom, dbałość o produkty i ich uzupełnianie oraz poprawne oznaczenie.
Auchan Polska Spółka z o.o. - 2018-07-06 - Płock (mazowieckie)

KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

sprzedaż towarów, obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 500 PLN

kierowanie pojazdem kat. B
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kwidzyn (pomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 4 500 PLN

Pomoc przy pracach ogólnobudowlanych
Firma Janex sp. z o.o. - 2018-03-21 - Olkusz (małopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI (OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 600 PLN

- Prace biurowe (dział administracji),- Wpisywanie danych do komputera,- Skanowanie /xero dokumentów
Probet Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU / SUPERMARKETU (CZERWONA WODA) - od 2 500 PLN

zarządzanie asortymentem marketu; zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika; prowadzenie marketu zgodnie z obowiązujacymi standardami firmy; reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; dwie zmiany 06.15-14.15,14.15-22.15, również w dni wolne; I umowa na okres próbny;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Czerwona Woda (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. HANDLOWYCH - od 13,9 PLN

- Nie jesteśmy call center! - Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Swoje usługi świadczymy na terenie całego kraju. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej klasy urządzeń gastronomicznych oraz niezbędnych akcesoriów do gastronomii i zastawy stołowej.- W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Doradca ds handlowych- Czym się zajmujemy?: przygotowaniem i przedstawieniem oferty Klientom, nawiązywaniem kontaktu z klientami, negocjowaniem warunków sprzedaży, budowaniem dobrych relacji z klientami, realizacją zamówień.- Co dla nas ważne?: stabilność: poszukujemy osób, które chcą się związać z naszą firmą na minimum rok, ludzie: otwartość, kreatywność, życzliwość, pomoc, rozwój: kontakt z klientem sprawia, że nieustannie będziesz uczyć się nowych produktów, różnorodność/otwartość na klienta: każdy dzień to nowe wyzwanie, każdy klient to nowe spojrzenie na produkt.- Co cenimy w pracownikach?: samodzielność, kreatywność, zaangażowanie, pozytywną energię do wykonywanych zadań, nastawienie na wyniki, dobrą dykcję- Co zapewniamy?: pracę w firmie najszybciej rozwijającej się w swojej branży, stabilne warunki zatrudnienia, możliwość zatrudnienia na umowę o pracę, przejrzyste zasady wynagrodzenia oparte o wysoką stawkę, szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, możliwość awansu i rozwoju, pracę wśród młodych, kreatywnych ludzi, samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia w ciekawej branży, dostęp do karty prywatnej opieki medycznej w Medicoverze, dostęp do karty Multisport.- Wynagrodzenie: 13,90 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na min. 1 rok. -
M&M GASTRO - 2016-01-28 - Katowice (śląskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - do 2 100 PLN

obsługa korespondencji wpływającej i wchodzącej z kancelarii, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami, prowadzenie elektronicznego kalendarza spotkań, zapewnienie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku obcym, redagowanie i edytowanie pism przygotowanych w kancelarii, archiwizowanie dokumenatówpraca na umowe na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 5 lat, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTAT TELEFONICZNY - od 1 950 PLN

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, OBSŁUGA KLIENTA
AKADEMIA ROWOJU BUDŻETU S.C. - 2017-08-09 - Skierniewice (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków, sprzątanie po posiłkach.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH I WYCHODZĄCYCH ORAZ CHATU KLIENTA Z BRANŻY INFORMATYCZNEJ, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA PORTUGALSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2016-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 100 PLN

kontrola jakości produktów gotowych, znajomość języka ukraińskiego - komunikacja ze współpracownikami
PLUS KADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-30 - Skawina (małopolskie)

ZBROJARZ - od 10 PLN

roboty zbrojeniowe w budownictwie mieszkalnym i przemysłowym
"Szmigielski Spółka z o.o." - 2015-12-07 - Przemyśl (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI I SEKRETARZE BIURA ZARZĄDU - 997,4 PLN

Obsługa administracyjna Ośrodka, obsługa urządzeń biurowych prowadzenie dokumentacji GOSIT, Zajmowanie się korespondencja, pomoc w merytorycznej obsłudze zadań realizowanych przez GOSIT, Pomoc w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej imprez, spotkań tematycznych, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie projektów pis, pomoc w prowadzeniu kasy w Ośrodku, pomoc w prowadzeniu kasy w Ośrodku, pomoc w prowadzeniu ewidencji sprzedaży VAT, obsługa kasy fiskalnej w biurze GOSIT
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wieruszów (łódzkie)

SEKRETARKA (STAŻ) - 997,4 PLN

obsługa korespondencji, kontakt telefoniczny z klientem, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lubin (dolnośląskie)

KONSULTANT MEDYCZNY - od 1 850 PLN

fachowa, życzliwa obsługa klienta; kreowanie dobrego wizerunku firmy; realizacja celów sprzedażowych oraz strategii marketingowej; zapewnienie sprawnego obiegu i emisji dokumentów generowanych w salonie sprzedaży
NASZE ZDROWIE GL + SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 369 PLN

- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)

KONSULTANT CALL CENTER - 2 500 - 3 500 PLN

praca Bierzglinek, jedna zmiana,-pozyskiwanie klientów -utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi -profesjonalna obsługa klienta -realizacja założonych planów sprzedażowych
4kprojekt Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Bierzglinek (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - 2 500 - 3 000 PLN

Doradca klienta - obsługa Klientów Banku
Natalia Stangret - 2018-02-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SALOWA - od 13,7 PLN

- utrzymanie czystości pomieszczeń- pomoc w karmieniu osób chorych- dostarczanie bielizny pościelowej- dekontaminacja i konserwowanie przyborów i narzędzi medycznych- codzienna obsługa specjalistycznego łóżka VOLKFR S 962-2
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Łódź (łódzkie)

RECEPCJONISTKA - KELNERKA - od 1 850 PLN

Pomoc w niewielkim hotelu na recepcji oraz przy obsłudze bufetowej gości (śniadania). Praca w 3-zmianowym systemie pracy w godzinach: 7-15, 15-22, 22-7.
HOTEL "ALICJA" EWA DENYS - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)

KONSULTANT TEL. PRZY POŁĄCZENIACH PRZYCHODZĄCYCH - od 13 PLN

odbiór połączeń przychodzących,udzielanie informacji klientom w zakresie faktur i płatności
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI. - od 11,5 PLN

Obsługa gości i kasy. Przygotowywanie posiłków (praca na kuchni). Prace porządkowe na terenie restauracji..
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

sprzedaż mięsa, wędlin, artykułów spożywczych, sprzedaż dań gotowych
Firma Handlowo-Usługowa "ANGELA" Kamil Paduszyński - 2018-04-24 - Imielin (śląskie)

KIEROWCA KAT B - od 2 100 PLN

Przewóz towarów, załadunek i rozładunek towarów, zabezpieczanie ładunków. Praca na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Zduny (wielkopolskie)

KONSULTANT HANDLOWY - od 3 500 PLN

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ KONKURSÓW PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA I SMACZNE BO PODKARPACKIE, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, FEEDBACK POSPRZEDAŻOWY, ORGANIZACJA IMPREZ PROMOCYJNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Odczytanie rys. technicznego, ustawienie parametrów obrabiarki nadzór nad pracą obrabiarki, wymiana narzędzi tnących w obrabiarce
Z.P.H.U."DREW-PACK-TRADEX" B. SZułcik - 2017-06-23 - Trzciel (lubuskie)

KONSULTANT KSIĘGOWOŚCI I PODATKÓW - od 2 340 PLN

Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Złotoryja (dolnośląskie)