KONSULTANT DS. REKRUTACJI Gliwice oferta pracy "DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KONSULTANT DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe, spec.: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewne; doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel); skrupulatność, systematyczność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czas; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, publikacja ogłoszeń, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów; budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, współpraca z Klientami, przyjmowanie zapotrzebowań na rekrutację, ustalanie trybu rekrutacji; prowadzenie dokumentacji personalnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe, spec.: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewne; doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel); skrupulatność, systematyczność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czas; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, publikacja ogłoszeń, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie raportów; budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, współpraca z Klientami, przyjmowanie zapotrzebowań na rekrutację, ustalanie trybu rekrutacji; prowadzenie dokumentacji personalnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KONSULTANT DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera Word, Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy:
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Bankowa 1/3, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Bankowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
danePracodawcy_nrKraz: 4042
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbałość o jakość sprzedawanego asortymentu, obsługa i doradzanie klientom, dbałość o produkty i ich uzupełnianie oraz poprawne oznaczenie.
Auchan Polska Spółka z o.o. - 2018-07-06 - Płock (mazowieckie)
jw
LXX Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kierowanie pojazdem kat. B
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Pomoc przy pracach ogólnobudowlanych
Firma Janex sp. z o.o. - 2018-03-21 - Olkusz (małopolskie)
- Prace biurowe (dział administracji),- Wpisywanie danych do komputera,- Skanowanie /xero dokumentów
Probet Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie asortymentem marketu; zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika; prowadzenie marketu zgodnie z obowiązujacymi standardami firmy; reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; dwie zmiany 06.15-14.15,14.15-22.15, również w dni wolne; I umowa na okres próbny;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Czerwona Woda (dolnośląskie)
- Nie jesteśmy call center! - Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Swoje usługi świadczymy na terenie całego kraju. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej klasy urządzeń gastronomicznych oraz niezbędnych akcesoriów do gastronomii i zastawy stołowej.- W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Doradca ds handlowych- Czym się zajmujemy?: przygotowaniem i przedstawieniem oferty Klientom, nawiązywaniem kontaktu z klientami, negocjowaniem warunków sprzedaży, budowaniem dobrych relacji z klientami, realizacją zamówień.- Co dla nas ważne?: stabilność: poszukujemy osób, które chcą się związać z naszą firmą na minimum rok, ludzie: otwartość, kreatywność, życzliwość, pomoc, rozwój: kontakt z klientem sprawia, że nieustannie będziesz uczyć się nowych produktów, różnorodność/otwartość na klienta: każdy dzień to nowe wyzwanie, każdy klient to nowe spojrzenie na produkt.- Co cenimy w pracownikach?: samodzielność, kreatywność, zaangażowanie, pozytywną energię do wykonywanych zadań, nastawienie na wyniki, dobrą dykcję- Co zapewniamy?: pracę w firmie najszybciej rozwijającej się w swojej branży, stabilne warunki zatrudnienia, możliwość zatrudnienia na umowę o pracę, przejrzyste zasady wynagrodzenia oparte o wysoką stawkę, szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, możliwość awansu i rozwoju, pracę wśród młodych, kreatywnych ludzi, samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia w ciekawej branży, dostęp do karty prywatnej opieki medycznej w Medicoverze, dostęp do karty Multisport.- Wynagrodzenie: 13,90 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na min. 1 rok. -
M&M GASTRO - 2016-01-28 - Katowice (śląskie)
obsługa korespondencji wpływającej i wchodzącej z kancelarii, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami, prowadzenie elektronicznego kalendarza spotkań, zapewnienie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku obcym, redagowanie i edytowanie pism przygotowanych w kancelarii, archiwizowanie dokumenatówpraca na umowe na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 5 lat, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, OBSŁUGA KLIENTA
AKADEMIA ROWOJU BUDŻETU S.C. - 2017-08-09 - Skierniewice (łódzkie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, sprzątanie po posiłkach.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH I WYCHODZĄCYCH ORAZ CHATU KLIENTA Z BRANŻY INFORMATYCZNEJ, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA PORTUGALSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2016-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola jakości produktów gotowych, znajomość języka ukraińskiego - komunikacja ze współpracownikami
PLUS KADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-30 - Skawina (małopolskie)
roboty zbrojeniowe w budownictwie mieszkalnym i przemysłowym
"Szmigielski Spółka z o.o." - 2015-12-07 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa administracyjna Ośrodka, obsługa urządzeń biurowych prowadzenie dokumentacji GOSIT, Zajmowanie się korespondencja, pomoc w merytorycznej obsłudze zadań realizowanych przez GOSIT, Pomoc w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej imprez, spotkań tematycznych, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie projektów pis, pomoc w prowadzeniu kasy w Ośrodku, pomoc w prowadzeniu kasy w Ośrodku, pomoc w prowadzeniu ewidencji sprzedaży VAT, obsługa kasy fiskalnej w biurze GOSIT
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wieruszów (łódzkie)
obsługa korespondencji, kontakt telefoniczny z klientem, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lubin (dolnośląskie)
fachowa, życzliwa obsługa klienta; kreowanie dobrego wizerunku firmy; realizacja celów sprzedażowych oraz strategii marketingowej; zapewnienie sprawnego obiegu i emisji dokumentów generowanych w salonie sprzedaży
NASZE ZDROWIE GL + SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)
praca Bierzglinek, jedna zmiana,-pozyskiwanie klientów -utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi -profesjonalna obsługa klienta -realizacja założonych planów sprzedażowych
4kprojekt Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Bierzglinek (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Doradca klienta - obsługa Klientów Banku
Natalia Stangret - 2018-02-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- utrzymanie czystości pomieszczeń- pomoc w karmieniu osób chorych- dostarczanie bielizny pościelowej- dekontaminacja i konserwowanie przyborów i narzędzi medycznych- codzienna obsługa specjalistycznego łóżka VOLKFR S 962-2
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w niewielkim hotelu na recepcji oraz przy obsłudze bufetowej gości (śniadania). Praca w 3-zmianowym systemie pracy w godzinach: 7-15, 15-22, 22-7.
HOTEL "ALICJA" EWA DENYS - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
odbiór połączeń przychodzących,udzielanie informacji klientom w zakresie faktur i płatności
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości i kasy. Przygotowywanie posiłków (praca na kuchni). Prace porządkowe na terenie restauracji..
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż mięsa, wędlin, artykułów spożywczych, sprzedaż dań gotowych
Firma Handlowo-Usługowa "ANGELA" Kamil Paduszyński - 2018-04-24 - Imielin (śląskie)
Przewóz towarów, załadunek i rozładunek towarów, zabezpieczanie ładunków. Praca na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Zduny (wielkopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ KONKURSÓW PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA I SMACZNE BO PODKARPACKIE, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, FEEDBACK POSPRZEDAŻOWY, ORGANIZACJA IMPREZ PROMOCYJNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Odczytanie rys. technicznego, ustawienie parametrów obrabiarki nadzór nad pracą obrabiarki, wymiana narzędzi tnących w obrabiarce
Z.P.H.U."DREW-PACK-TRADEX" B. SZułcik - 2017-06-23 - Trzciel (lubuskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Złotoryja (dolnośląskie)