KONSULTANT DS. REKRUTACJI Auragata 3, 6600 Sunndalsøra oferta pracy Sunndal Vikarbyrå AS

Stanowisko: KONSULTANT DS. REKRUTACJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Rekrutacja pracowników do firmy klienta w Norwegii- Tworzenie i reklamowanie ofert pracy na tablicach ogłoszeniowych,- Opieka nad kandydatami w całym procesie zatrudnienia,- Pomaganie kandydatom w zidentyfikowaniu i osiąganiu celów zawodowych poprzez zachęcanie ich do stałego rozwoju zawodowego,- Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych/selekcji, przygotowywanie ofert pracy, sprawdzanie referencji potencjalnych kandydatów, zarówno osobiście jak i przez telefon,- Współpraca z działem HR w siedzibie firmy w Norwegii przy ciągłym ulepszaniu procesów rekrutacyjnych,- Planowanie i organizacja targów pracy/forum kariery.

Data publikacji: 2016-02-16

Lokalizacja: Auragata 3, 6600 Sunndalsøra ()

Pracodawca: Sunndal Vikarbyrå AS

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Auragata 3, 6600 Sunndalsøra, Norwegia

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Rekrutacja pracowników do firmy klienta w Norwegii- Tworzenie i reklamowanie ofert pracy na tablicach ogłoszeniowych,- Opieka nad kandydatami w całym procesie zatrudnienia,- Pomaganie kandydatom w zidentyfikowaniu i osiąganiu celów zawodowych poprzez zachęcanie ich do stałego rozwoju zawodowego,- Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych/selekcji, przygotowywanie ofert pracy, sprawdzanie referencji potencjalnych kandydatów, zarówno osobiście jak i przez telefon,- Współpraca z działem HR w siedzibie firmy w Norwegii przy ciągłym ulepszaniu procesów rekrutacyjnych,- Planowanie i organizacja targów pracy/forum kariery.

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KONSULTANT DS. REKRUTACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Auragata 3, 6600 Sunndalsøra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Norwegia

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

warunkiPracyIPlacy_powodOddelegowania: Praca w oddziale w Krakowie

warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia: -

warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy:
Wynagrodzenie brutto: 2500-4000 zł/m-cOferujemy:- ekscytującą pracę z dużym potencjałem rozwoju zawodowego,- twórcze i międzynarodowe środowisko pracy,- konkurencyjny poziom płac,- elastyczne godziny pracy.

warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: filia

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania rekrutacjami lub zarządzania w biznesie.- Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie rekrutacji najlepiej zdobyte podczas pracy na rzecz międzynarodowych agencji pracy.- Wymagane doświadczenie w pozyskiwaniu kandydatów z wykorzystaniem różnych technik, w tym ogłoszenia o pracę, baz CV, sieci powiązań i bezpośrednich kontaktów.- Wymagana znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2/C1 w mowie i piśmie.Wysokie umiejętności negocjacyjne w języku angielskim i polskim.- Prawo jazdy, dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (referencje, certyfikaty)Inne wymagania dot. kandydata:- ambitny, pewny siebie, nastawiony na wyniki pracy,- umiejętności współpracy w kontaktach z HR w siedzibie firmy w Norwegii,- silne umiejętności komunikacyjne,- umiejętność w pracy z zespołem,- wysokie umiejętności współpracowania,- wielozadaniowość i dotrzymywanie terminów,- umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: Sunndal Vikarbyrå AS

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
przesłać do pracodawcy na adres e-mail:elisabeth (at) sunndalvikar.no oraz do wiadomości do doradcy EURES: m_krauze (at) wup.gdansk.pl W tytule maila proszę wpisać „Recruitment Consultant”Uprzejmie informujemy, że pracodawca skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Język aplikacji o pracę: angielski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV , list motywacyjny, referencje w języku angielskim

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Profil działalności pracodawcy:
Sunndal Vikarbyrå AS to firma rekrutacyjna obejmująca obszar „midt Norge” w środkowej Norwegii. Nasza Centrala znajduje się w Sunndalsøra. Posiadamy również biura w Kristiansund i Oppdal.Nasza firma rekrutuje zarówno personel tymczasowy jak i stały. Nasze biuro w Kristiansund posiada wielu klientów działających w branży naftowej i gazowej.Niniejsze ogłoszenie z ofertą pracy dotyczy zlecenia od jednego z naszych klientów w Kristiansund.

Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania:
Elisabeth RødHR Managertel.: 00 47 71 40 55 41tel. kom.: 00 47 40 45 64 41e-mail: elisabeth (at) sunndalvikar.no

Oferta zgłoszona przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.02.2016

Data dodania oferty pracy: 16.02.2016

Oferta pracy ważna do: 24.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

zagranicznaEures: 1

rodzajOferty_1: EURES

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER-OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 20 PLN

Obowiązki:• Rozładunki i załadunki samochodów,• Kontrola ilościowa przyjmowanych towarów,• Realizacja wydań do klientów, • Obsługa regałów wysokiego składowania.Wymagania:• Uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym (warunek konieczny),• Doświadczenie w obsłudze wózków widłowych,• Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,• Punktualność, obowiązkowość, chęć do pracy.• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym w terminie 03.07.-31.08.2017 (warunek konieczny)
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI LASERA - od 2 000 PLN

obsługa lasera
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Lewickie (podlaskie)

KONSULTANT (150F) - od 1 850 PLN

prezentacja oferty handlowej, obsługa klienta, podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)

MECHANIK SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Bolków (dolnośląskie)

KONSULTANT DO SPRAW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - od 3 500 PLN

- Utrzymanie strony internetowej firmy. Zarządzanie sieciami. teleinformatycznymi firmy. Praca na instalacjach sieciowych. Praca przy wdrażaniu systemów. Przygotowywanie nowych projektów. Konieczność znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym ze względu na branżową lekturę.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagana umiejętność konfiguracji i doboru urządzeń sieciowych, znajomość systemów CMS, PRESTA, SHOP, PHP, znajomość tematów związanych z budową sieci teleinformatycznych. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu zaawansowanym, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - POMIAROWY - 997,4 PLN

STAŻ DO 30
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łęgowo (wielkopolskie)

KONSULTANTKA DO SPRAW URODY - do 2 000 PLN

obsługa klineta, doradztwo, sprzedaż, dokładanie towaru na sklepie
Super-Pharm Poland - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie , dbanie o czystość , prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-08-10 - Rudniki (śląskie)

KONSULTANT INFOLINII - od 10 PLN

praca jako konsultant infolinii polegająca na odbieraniu telefonów od Klientów sieci komórkowej w celu przedłużenia umowy, omówienia aktualnych ofert i promocji czy omówienia problemów technicznych
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Sierpc (mazowieckie)

KONSULTANTKA ŚLUBNA - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, zaznaczanie poprawek (po szkoleniu), zdolności manualne, przygotowywanie sukien do odbioru
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

nauka zozpoznawania kwiatów ciętych, doniczkowych, przygotowanie kwiatów ciętych do sprzedaży (podcinanie kwiatów ciętych, wkladanie do wody, wyeksponowanie towaru do sprzedaży), poznawanie techniki układania kwiatów, wykonywanie bukietów kwiatowych, stroików nagrobkowych i okolicznościowych, dbanie o czystość i bhp na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Ruda Śląska (śląskie)

SPAWACZ TIG(ŚLUSARZ) - 2 500 - 3 500 PLN

spawanie konstrukcji stalowych, stanowiących elementy samochodów-praca w Wrocławiu
Dom Samochodowy GERMAZ - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA W SKLEPIE MOTORYZACYJNYM - od 1 850 PLN

Obsługa klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala do kart płatniczych, rozliczanie kasy po zakończeniu zmianie oraz przekazywanie utargów, wykładanie towarów i dbałość o ich estetykę. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, obsługa komputera, min. 6-miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej oraz znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Tel.: 68 381 36 57 Izabela Sitek/603 518 668 Rafał Dubacki. Adres e-mail: kadry (at) port2000.pl
"PORT 2000 MARCINKIEWICZ" SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-17 - Boczów (lubuskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania stażu: Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu oddział w Wąbrzeźnie ul. 1-go Maja 63
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Prowadzenie zajęć edukacyjno-rewalidacyjnych z dziećmi z autyzmem
Anna Kiełbicka-Cierpisz - 2017-11-23 - Jarosław (podkarpackie)

KONSULTANT/AGENT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - 10 - 12 PLN

promocja i sprzedaż kosmetyków marki AVON
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

KONSULTANTKA - 50 - 300 PLN

sprzedaż kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-02-16 - Sanok (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

sprzedaż akcesorii i usług fotograficznych
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Świebodzin (lubuskie)

KONSULTANT - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż kosmetyków, art. przemysłowych. Doradztwo klientom.
Paweł Szczęsnowicz - 2016-06-09 - Brzeziny (łódzkie)

SPECJALISTA DS ROZLICZANIA KONTRAKTÓW - od 3 000 PLN

- analiza dokumentacji projektowej - wsparcie i bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy - nadzór nad dokumentacją techniczną- wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-12 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT INFOLINII - od 2 450 PLN

telefoniczna obsługa klienta, obsługa reklamacji, obsługa korespondencji mailowej ( kontakt z pracodawcą tel: 600025959; e-mail: halo (at) halo-polska.pl ) Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie informuje, że w dniu 28.02.2017r. o godzinie 10.00 w pok. 13 odbędzie się spotkanie z pracodawcą. Natomiast w dniu 28.02.2017r. o godz. 13.00 w KHS ,,ROKITA" w Brzegu Dolnym, ul. Wilcza 8 odbędzie się drugie spotkanie rekrutacyjne.
HALO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Wołów (dolnośląskie)

KONSULTANT/ TELEMARKETER - od 1 380 PLN

Kontakty telefoniczne z klientami indywidualnymi, umawianie spotkań, prezentowanie oferty firmy, dbanie o jej pozytywny wizerunek.
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Przemyśl (podkarpackie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ I NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 100 PLN

- Robienie zakupów, sprzątanie, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych, asysta w czynnościach administracyjnych, kontakt z lekarzami podopiecznego, organizacja spacerów. Praca na terenie Katowic w domu podopiecznego (bez zamieszkania).- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu lub 1/4 etat).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.: 8:00-20:00. Praca również w soboty i niedziele. Wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziany kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. W przypadku braku w.w kursu pracodawca zapewnia bezpłatny kurs opieki nad osoba starszymi i niepełnosprawnymi (koszty kursu ponosi pracodawca). Kontakt osobisty (ul. Francuska 35 pokój 207, 40-027 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 509-277-881, 669-913-270) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: joanna.iwan (at) hdomedical.pl, magdalena.chabelska (at) hdomedical.pl.
HDOMEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)

KONSULTANT / AGENT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - do 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 100 PLN

Sprzedaż usług oraz produktów firmy, realizacja celów sprzedażowych, obsługa Klientów zgodnie ze standardami obowiazującymi w firmie.
Eurokadra FS Sp. z o. o. - 2016-04-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)


Wybierz powiat