KOMENDANT 13-3 HUFCA PRACY W KIELCACH Kielce oferta pracy Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36
Stanowisko: KOMENDANT 13-3 HUFCA PRACY W KIELCACH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2016-04-07
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOMENDANT 13-3 HUFCA PRACY W KIELCACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści nauczania i wychowania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności organizacyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 lat, znajomość zagadnień z zakresu wychowania i kształcenia, umiejętność zarządzania zespołem, łatwość nawiązywania kontaktów.Zakres obowiązków: kierowanie całościową działalnością Hufca Pracy, organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania form działalności i komórek organizacyjnych Hufca, prowadzenie grupy wychowawczej.
Nazwa pracodawcy:
Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Wrzosowa
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści nauczania i wychowania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 08.04.2016
Oferta pracy ważna do: 07.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Radom (mazowieckie)
prace budowlane na terenie kraju
Zakład Remontowo-Budowlany BUDO-TERM Jarosław Wawrzyniec - 2016-06-03 - Stopnica (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem, nadzór nad produkcją, realizacja harmonogramu, kontrola jakości, szkolenie nowych pracowników, montowanie elementów, raportowanie postępów pracy, zgłaszanie zapotrzebowań
NAMRON KOMPOZYTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Pionki (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, bezpośredniea obsługa klientów, rozkładanie towaru.
HAWED Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-09-12 - Sędziszów (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Radom (mazowieckie)
MALOWANIE, TAPETOWANIE, GLAZURA, TERAKOTA, GŁADŹ, ROBOTY TYNKARSKIE
PHU B&M CEBULA DOROTA - 2018-02-23 - Skierniewice (łódzkie)
• obsługa maszyn i urządzeń obszaru procesu• kontrola wizualna produktu• pakowanie gotowych wyrobów w kartony• współpraca z dużym zespołem pracowniczym
PROLIDER - 2018-06-11 - Lębork (pomorskie)
na stanowisku asystenta sedziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskała tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, ukończyła 24 lata. Wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów:wniosek o zatrudnienie na stanowisko asystent sędziego;własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej; orginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uzyskanych w Rzeczypospolitej Polskiej na postawie odrębnych przepisów; oświadczenie o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001r.- Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą"; oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich; aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Konkurs przeprowadzony zostanie w dniu 01.03.2016r. godz.11:00
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2016-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
1) Opracowywanie planu pełnienia służby ochronnej oddziału wart cywilnych na posterunkach, instrukcji dowódcy warty i tabeli posterunków OWC oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia Kierownikowi Składu; 2) Współpraca z szefem komórki odpowiedzialnej za ochronę i komendantem ochrony jednostki wojskowej; 3) Regulowanie toku służby zgodnie z planem jej pełnienia przez stan osobowy OWC; 4) Wyznaczanie wartowników do pełnienia służby w zastępstwie wartowników, którzy ze względu na chorobę lub z powodu innych przyczyn nie mogą jej pełnić; 5) Organizowanie i prowadzenie szkolenia pracowników ochrony; 6) Przeprowadzanie instruktaży dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej; 7) Bezpośrednie nadzorowanie należytego przechowywania i utrzymania przez dowódców wart oraz wartowników broni i amunicji służbowej oraz środków przymusu bezpośredniego będących na wyposażeniu OWC; 8) Kontrolowanie i dokumentowanie w "Książce ewidencji mienia służby elektroniki wydawanego z pododdziału..." co najmniej raz w miesiącu stanu numerowego, ilościowego i technicznego broni i amunicji; 9) Sporządzanie pisemnego meldunku po każdorazowym oddaniu strzału z broni służbowej przez wartownika oraz składanie zapotrzebowania - protokołu zużycia w celu uzupełnienia zużytej amunicji; 10) Sporządzanie dokumentacji dotyczącej czasu pełnienia służby przez dowódców wart i wartowników w celu prawidłowego ustalenia ich wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą; 11) Zapoznawanie przyjmowanych do pracy z podstawowymi przepisami, regulaminem oraz wydawanie o nich opinii służbowej; 12) Wykonywanie dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zasadami mobilizacyjnymi jednostki w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego; 13) Utrzymywanie w stałej aktualizacji obowiązującej dokumentacji określonej instrukcjami; 14) Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w OWC zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); 15) Wykonywanie innych zadań i poleceń zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Nauczyciel teorii i zajec praktycznych na kierunku zawodowym, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Nowy Targ (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów do programów komputerowych, finansowo-księgowych, kontaktów z klientami krajowymi i zagranicznymi
EDU-RACHMISTRZ Marzena Adamowicz - 2017-01-31 - Poznań (wielkopolskie)
udział w rozmowach z kontrahenetm zagranicznym, ustalanie warunków wspólpracy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Morzeszczyn (pomorskie)
szycie elementów do wózków dziecięcych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Biała (śląskie)
nadzorowanie prac budowlanych, wsparcie kierownika budowy w zakresie przygotowania i organizacji budowy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - REMONTOWE " PRZYSZŁOŚĆ " Piotr Wysocki - 2016-05-20 - Malbork (pomorskie)
Obsługa maszyn do produkcji ręczników papierowychPracodawca oferuje: umowę o pracę (cały etat), możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, atrakcyjne warunki finansowe, możliwość awansu na stanowisko Lider zmiany/Brygadzista
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-08-11 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Prowadzenie grupy przedszkolnej. Opieka nad dziećmi. Prowadzenie dokumentacji.
Karolina Przetocka - Wolna Droga - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
Praca w budynku bez windy przy Placu Ratuszowym 1 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego - Pl. Ratuszowy 1 w terminie do dnia 14.04.2017r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Edukacji i Kultury".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-04-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kosztorysowanie, kontakt z klientem.
"DOM Z BIESZCZAD" S.C. Wiesław Twaróg, Marcin Piękoś JASZCZEW - 2016-01-29 - Jasło (podkarpackie)
Brak danych
Huta Szkła JUSTYNA, Jan Kikta, Jakub Kikta Sp. j. - 2017-09-25 - Sanok (podkarpackie)
Prowadzenie na trasach międzynarodowych busa do 3,5 tony.
"Wojtek - Trans" Jacek Korabiewski - 2016-01-21 - Gdańsk (pomorskie)
holowanie pojazdów na terenie woj. łódzkiego
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bełchatów (łódzkie)
Ochrona mienia zakładu
FW ILTRANS JAN ILNICKI - 2016-06-15 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Do uzgodnienia
Techno-Drew Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Stróże Wielkie (podkarpackie)
Montaż płytek.
INSTEL-BUD Andrzej Rygielski - 2016-10-12 - Osiek nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
Szycie, prasowanie na maszynach przemysłowych, przyuczenie do szycia na maszynach przemysłowych
ZAKŁADY ODZIEŻOWE TARNOWSKIE GÓRY Sp z o.o. - 2017-02-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 6-14, 14-22
KOBEX Eksport-Import Zakład Pracy Chronionej Roman Łącki, Bartosz Łącki Sp.J. - 2016-05-09 - Kobylnica (pomorskie)