KIIEROWNIK W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski
Stanowisko: KIIEROWNIK W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań: 1. W zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnych uzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonych do realizacji, przygotowanie projektów umów na wybór wykonawców opracowań projektowych oraz zadań i projektów inwestycyjnych. 2. W zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją inwestycji zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno-kanalizacyjną, infrastrukturę dla sfery użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazy inwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniu z właściwymi kompetentnie jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych inwestycji, przygotowanie dokumentów do przekazania środka trwałego powstałego w procesie inwestycyjnym.
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań: 1. W zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnych uzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonych do realizacji, przygotowanie projektów umów na wybór wykonawców opracowań projektowych oraz zadań i projektów inwestycyjnych. 2. W zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją inwestycji zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno-kanalizacyjną, infrastrukturę dla sfery użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazy inwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniu z właściwymi kompetentnie jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych inwestycji, przygotowanie dokumentów do przekazania środka trwałego powstałego w procesie inwestycyjnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIIEROWNIK W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub drogowym, udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego, staż pracy co najmniej 5 lat, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), uprawnienia budowlane, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; o finansach publicznych; o ochronie danych osobowych; Prawo zamówień publicznych; Prawo budowlane; Kodeks postępowania administracyjnego; Prawo ochrony środowiska. Wymagania dodatkowe: umiejętność zarządzania zespołem pracowników, odporność na stres, umiejętność stosowania i analizy przepisów prawa, rzeczowość, dokładność, systematyczność, terminowość i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym IM/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. , poz. 922 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Zatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Zatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2016 r., poz. 902 z późn. zm./ proszę złożyć w terminie do 6 lutego 2017 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie, 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiego w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33. Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej oferty zawierającej wszystkie wymagane dokumenty. Informuję, że nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich w Urzędzie Miejskim w Jaworznie odbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.69.2016 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 28 lipca 2016 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 06.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie zajęć terapeutycznych, treningów samoobsługi i zaradności życiowej- sprawowanie opieki nad uczestnikami (osobami z niepełnosprawnościami)- prowadzenie zajęć z majsterkowania dla mężczyzn - osób z niepełnosprawnościami lub prowadzenie zajęć komputerowych
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W OLEŚNICY - 2016-06-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Gięcie detali na prasach krawędziowych CNC; wykonywanie podstawowych prac ślusarskich.
DYNAXO Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Popowo (wielkopolskie)
Obsługa dźwigu przenośnego HDS i samochodu ciężarowego zgodnie z jego przeznaczeniem
Sicz Construction Pawło Striłka - 2016-04-21 - Przemyśl (podkarpackie)
DO UZGODNIENIA
"PARTNER" DANUTA I KAZIMIERZ ŚWIĄTONIOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Opatówek (wielkopolskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum.
Zespół Szkół Publicznych w Łęknicy - 2017-01-19 - Łęknica (lubuskie)
Przygotowywanie posiłków: przystawek, zup, dań głównych.
SAN S.C. Koppel A Wojnar - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż samoobsługowa i tradycja ,mięsny i cukiernia
"Handel Hurt-Detal" Janicka Danuta - 2017-06-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru, utrzymanie sklepu w czystości.
Piotr Paprocki - 2016-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, 8 h/dziennie lub mniej- do wyboru. Praca w ramach umowy pracy tymczasowej. Wynagrodzenie przy 8 h/dziennie- 13,05 zł/h, 4 h/dziennie- 14,50 zł/h.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
•wykonywanie prostych czynności montażowych na odpowiednich urządzeniach produkcyjnych na wydziale produkcyjnym, zgodnie z poleceniami,•wykonywanie prostych czynności organizacyjnych w ramach pracy zespołowej zgodnie z wydanymi poleceniami,•przygotowanie, montaż, kontrola,•przygotowanie części i komponentów na odpowiednio wyposażonym stanowisku pracy zgodnie z poleceniami, kontrola poprawności, kompletności i jakości części oraz komponentów (właściwy typ, numer części, ilość, jakość),•montaż części i komponentów, realizacja różnych poziomów planu produkcji zgodnie z poleceniami (plan pracy) i symbolami jakości,•obsługa narzędzi, urządzeń i maszyn,•realizacja prostej wizualnej i funkcjonalnej kontroli zgodnie z ustalonymi kryteriami kontroli,•porządkowanie miejsca pracy,•wykonywanie czynności wspomagających organizację i produkcję, jak na przykład ewidencja danych, logistyka, kontrola jakości, montaż i konserwacja,•wykonywanie innych czynności związanych z tym stanowiskiem pracy (między innymi analiza propozycji ulepszeń, przestrzeganie stosowania niezbędnych środków związanych z BHP i ochroną środowiska naturalnego).
MONTIX a.s. - 2016-10-27 - Czechy (Czechy)
Spawanie metodami 135/131/136/141 TIG/MIG/MAG na podstawie rysunku technicznego.
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Tuchom (pomorskie)
Analiza, oszacowywanie, rozój i rozwiązywanie złożonych problemów zarządzania konfiguracją. Projektowanie, rozwój i testowanie procedury instalacji i konfiguracji oprogarmowywania i usług. Konfiguracja środowiska, wykonywanie strojeń wydajności, aktualizacja zaawansowanych ustawień, pomoc w procesie przygotowywania testów.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
• Bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami• Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania biura• Prowadzenie ewidencji dokumentów i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów• Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz raportów • Dbanie o wizerunek firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-11-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
murowanie
Firma Odzieżowa "PIOTR", Premium - DOM Piotr Charuk - 2017-05-22 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Roznoszenie gazetek reklamowych
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Cięcie, klejenie drewna litego oraz szlifowanie i polerowanieelementów schodowych.
Grzegorz Cymer Schody-Cymer - 2017-10-18 - Budczyce (dolnośląskie)
wykonywanie przepustów, ładowanie ziemi
Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw towarowych, utrzymanie czystości w sklepie. Umowa zlecenie 168h w m-cu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Świerzawa (dolnośląskie)
Wykonywanie wszelkich zabiegów kosmetycznych, manicure, pedicure, przedłużanie rzęs, masaż i innych. Umowa o pracę na czas nieokreślony, dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obróbka termiczna warzyw i owoców, dbanie o porządek w kuchni, zaopatrzenie w środki czystości.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i wydawanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
robienie zamówień, dokładanie towaru na półki, obsługa kasy, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Podskale (świętokrzyskie)
Przygotowywanie posiłków dla podopiecznych. Dbanie o porządek i higienę na stanowisku pracy.
Dom Opieki "MARION" Paweł Kowalik - 2016-05-17 - Krubin (mazowieckie)
- obsługa komputera- ewidencja sprzedaży- obsługa gości tj. przyjmowanie zamówień do baru i kuchni oraz donoszenie do stołu i wystawianie paragonów- nakrywanie stołów na imprezy okolicznościowe- bieżące utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Ropa (małopolskie)
Zgodny ze st.
ABC-SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-08 - Milicz (dolnośląskie)
Ochrona mienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
- przygotowywyanie półproduktów do produkcji posiłków, - mycie naczyń, - sprzątanie stanowiska pracy. Praca w godz.: od 11:00 do 21:00-22:00 wg grafiku. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 501 713 439.
WOO TO GO Bartosz Jędrasiak - 2016-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)