KIEROWNIK ZMIANY Tarnobrzeg oferta pracy FHC-2 Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracą placówki handlowej, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zamówień, kierowanie zespołem. Praca w godzinach 6-14; 14-22
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: FHC-2 Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 5, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracą placówki handlowej, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zamówień, kierowanie zespołem. Praca w godzinach 6-14; 14-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1864
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane wykształcenie średnie handlowe. Preferowane doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: FHC-2 Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6842411942
danePracodawcy_regon: 180065089
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 1, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Krosno
danePracodawcy_kodPowiatu: 1861
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0952410
Ulica pracodawcy: Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|122102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7bce7c72445bc46e8fef6af23e72e1df
Podobne oferty pracy
- Zarządzanie biurem, koordynowanie pracy personelu, nadzorowanie prac administracyjno-biurowych, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura. Współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami z terenu Ukrainy i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności. Organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze. Nadawanie oraz odbiór zamówień, przesyłek. Koordynowanie pracy personelu. Wyjazdy na spotkania poza biurem (Urzędy, Kontrahenci). - Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do porozumiewania się z kontrahentami z terenu Ukrainy oraz do porozumiewania się z innymi pracownikami firmy, którzy porozumiewają się tylko w języku ukraińskim.- Wynagrodzenie: 1125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące na stanowisku kierownika biura. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera z obsługą internetu. Wymagana znajomość obsługi Microsoft Excel. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Katowice (śląskie)
Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH, wprowadzanie, planowanie sprzedaży, szkolenia Doświadczenie zawodowe: wymagane w branży, najlepiej na podobnym stanowisku.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-11-05 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Nauczanie przedmiotu wiedza o społeczeństwie kl.VIII, praca 2 razy w tygodniu po 1 godzinie (13.45-14.30). Praca w Grodźcu. Umowa o pracę na okres 10 miesięcy.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grodźcu - 2018-08-27 - Grodziec (śląskie)
sprzedaż artykułów elektronicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Lubin (dolnośląskie)
kierowanie personelem, prawidłowe funkcjonowanie hotelu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, dbanie o właściwy obieg dokumentów i obsługa innych procesów administracyjnych
EUROBUD Chajewscy Sp. Jawna - 2016-05-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
-Naprawa pojazdów samochodowych,-Kontakt telefoniczny: 507-730-681.
AUTO SERWIS A.SZUCHMIELSKI - 2016-12-08 - Tczew (pomorskie)
-bieżące monitorowanie, kontrola, raportowanie i nadzór nad realizacją usług,-rozliczanie zleceń i wystawianie faktur,-współpraca z innymi działami wspierającymi, serwisem,-kierowanie pozytywnym wizerunkiem firmy
eMKa GLOBAL SERVICES Mariola Krysik - 2020-10-27 - Łochów (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionego personelu, przeprowadzanie rekrutacji, selekcji i szkoleń nowych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej, współpraca z klientami i dostawcami oraz nadzorowanie dostaw produktów żywnościowych, układanie jadłospisów,analiza założeń kaloryczności posiłków, realizowanie budżetu i kontrolowanie kosztu surowca, odpowiedzialność za prawidłowe diety.
CATERMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-14 - Dzierżążno (pomorskie)
wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, administracyjne, znajomość prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego, co najmniej 2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale personalnym lub płacowym, bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel), programów kadrowych, programów płacowych, komunikatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy podległego personelu
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
-rejestracja danych i dokumentów w programie komputerowym,-zakladanie kartotek i wystawianie dokumentów rozliczeniowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kokotów (małopolskie)
Planowanie, organizowanie, nadzór przebiegu pracy i produkcji w piekarni, prowadzenie dokumentacji piekarni, zarządzanie podległym zespołem pracowników, kontrola jakości produkcji.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2020-10-26 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
budownictwo mieszkaniowe
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "LUX-DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie placówki gastronomoicznej. przygotowywanie posiłków, prowadzenie rozliczeń programu gastronomicznego.
Przedsiębiorstwo przemysłu mięsnego TAURUS Sp. z o.o. - 2019-07-31 - Chechło (śląskie)
Wykonywanie załadunków i rozładunków na samochody, manewrowanie wózkiem na magazynie, przemieszczanie palet z towarem, ustawianie towaru na palety, zabezpieczanie towaru.
DMK-WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-22 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie wszystkimi procesami produkcyjnymi i sprawowanie nadzoru nad procesem produkcji i podległych działów. Podejmowanie strategicznych decyzji w dziale produkcji. Zarządzanie personelem technicznym. Przygotowywanie raportów, zestawień i budżetu dla działu produkcji. Kontakt z głównym klientem (Hyundai i Kia), sprawozdania do głównego udziałowca w Korei.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Mysłowice (śląskie)
kierownik piekarni
"Społem" PSS Choszczno - 2017-04-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn posadzkowych
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
w/g stanowiska.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SPUREK" SŁAWOMIR SPUREK - 2020-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Znajomość ogólnopolskiego rynku materiałow budowlanych/preferowana znajomość branży pokryć dachowych,udokumentowane wyniki w sprzedaży, umiejetność zarządzania ludźmi, umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy,dobra obsługa komputera,.
POLONICA D.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-27 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie i wydawanie towaróworganizacja pracy
Jednostka Wojskowa 4224/ 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-10-14 - Drawno (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie zawodowe, 2 lata doświadczenia, umiejętność zarządzania zespołem, zarządzanie gospodarstwem rolnym w zakresie hodowli bydła opasowego, umiejetność prowadzenia dokumentacji zootechnicznej, prawo jazdy kat. T oraz BKoordynacja szeroko rozumianych czynności związanych z procesem hodowli,Dbałość o dobrostan zwierząt wg aktualnych norm,Nadzór nad stanem technicznym sprzętu i maszyn,Zarządzanie personelem,Selekcja zwierząt
BM KOBYLIN SP Z O.O. - 2016-11-15 - Wygoda (wielkopolskie)
Organizacja i nadzór prac grupypatrolowej na wydzielonym odcinku drogi, koordyowanie prac utrzymaniowych
MALDROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-09 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prace remontowe, konserwator, złota rączka, praca na terenie Polski południowej
"GM TECH-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
wypiek ciast, wypiek i dekoracja tortów, wypiek babeczek, ciasteczek
PIEKARNIA ZIARENKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Michałowo (podlaskie)
*SPRAWOWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY W ROZUMIENIU PRAWA BUDOWLANEGO PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA PROJEKTU*PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY*DBAŁOŚĆ O TERMINOWOŚĆ REALIZACJI BUDOWY*KOORDYNOWANIE PRACY PODLEGŁYCH ZESPOŁÓW*OPRACOWYWANIE PISM, OŚWIADCZEŃ, HARMONOGRAMÓW, ZESTAWIEŃ*DBAŁOŚĆ O PRZEPISY BHP
"ADMA" ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MARIAN ADAMCZYK - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie robót budowlanych, nadzór nad jakością i terminem pracy- branża sanitarna.
Zakład Budownictwa Sanitarnego "SANBUD" s. c Antoni Żelechowski Kamil Żelechowski - 2016-12-02 - Łomża (podlaskie)
• Utrzymanie ciągłości działania produkcji w zakresie przyjmowania, księgowania, sortowania, przechowywania, dostarczania i transportu surowców i produktów.• Formowanie i wydawanie zleceń do jednostki produkcyjnej.• Kontrola obciążenia w świetle przydzielonych miejsc przechowywania z zachowaniem rotacji• Inwentarz• Kontrola nad prawidłową realizacją zamówień• Optymalizacja procesu produkcji (koszt, zasoby, personel itp.)• Zarządzanie personelem.
HURT & DETAL SELLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Somianka (mazowieckie)
-organizowanie i monitorowanie przcy personelu,-dbałość o właściwą, zgodna ze standardami eksploatację towaru na terenie sklepu,-determinacja, samodzielność i skuteczność w działaniu
ORYKS Sp z o.o. - 2017-05-22 - Starogard Gdański (pomorskie)