KIEROWNIK ZMIANY Tarnobrzeg oferta pracy FHC-2 Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, sporządzanie zamówień.Praca w godz. 6-14, 14-22, równoważny system czasu pracy
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: FHC-2 Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatkowskiego 8, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, sporządzanie zamówień.Praca w godz. 6-14, 14-22, równoważny system czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2600 brutto +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie na stanowisku kierowniczym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane: obsługa kasy fiskalnej i komputera, książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, doświadczenie w handlu spożywczym.
Nazwa pracodawcy: FHC-2 Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 1, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?04a89ea902da4b49f1b246dbfd7a894c
Podobne oferty pracy
prace gospodarczo-komunalne na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Czarnożyły (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie kierunkowe; min. rok doświadczenia na ww. stanowisku; zakres obowiązków: aktywna sprzedaż imprez turystycznych; kierowanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad sprzedażą, prowadzenie działań promocyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad prowadzeniem bieżących spraw biurowych, terminowe przygotowanie dokumentów rozliczeniowych z dostawcami usług i towarów zamawianych w Chinach, nadzór nad pracownikami z Chin i pomoc w załatwianiu dla nich spraw administracyjnych, reprezentowanie pracodawcy przed kontrahentami i dostawcami z Chin, sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy, dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów firmowych
JIAQIN Sp. z o. o. - 2018-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- organizowanie i monitorowanie przcy personelu,- dbałość o właściwą, zgodna ze standardami eksploatację towaru na terenie sklepu,- determinacja, samodzielność i skuteczność w działaniu
ORYKS Sp z o.o. - 2017-06-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
naprawa i konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Radom (mazowieckie)
planowanie i kierowanie pracami montażowymi na obiektach za granicą, kontakt z klientem na obiekcie, uzgodnienia techniczne, raportowanie z budowy.
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Brody (małopolskie)
Kierownik robót ziemnych to osoba, która sprawuje nadzór nad brygadą robotników. Do głównych obowiązków tego pracownika należy m.i. organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, rozliczanie robór i pracowników z przepracowanych godzin, koordynacja i ustalania robót z kierownictwem, kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa oraz kontrola przestrzegania zasad BHP.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zarządzanie personelem, planowanie i realizacja zakupów, zarządzanie budżetem.Praca w godzinach 7-15 i 14-22.
Hotel "Prezydent" Jacek Urbańczyk FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" - 2018-01-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2020-01-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie badań rynku, organizowanie akcji reklamowych, prowadzenie działań marketingowych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Konradowa (opolskie)
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:a/ organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS z uwzględnieniem misji i celów statutowych PSONI oraz potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną,b/ nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,c/ przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,d/ sporządzanie planów pracy merytorycznej i finansowej oraz ich realizacja,e/ nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,f/ dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na zajęcia fakultatywne i funkcjonowanie placówki.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ŚWIDNICY - 2018-09-03 - Świdnica (dolnośląskie)
organizacja i nadzór transportów krajowych i międzynarodowych, organizacja i nadzór pracy dyspozytorów i kierowców, monitorowanie i nadzór nad dokumentacją spedycyjną , kontrola stanów technicznych pojazdów - koordynacja całością prac spedycji.
Martin Logistic Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-28 - Malnia (opolskie)
Główne obowiązki:- bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjnoremontowych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału;- kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek;- nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiórprac prowadzonych przez podległych pracowników;- potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora;- udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej;- przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów;- zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do sprawplanowania i zaopatrzenia;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowegooraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem;- zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem, wymuszona pozycjaciała, prowadzenie pojazdów służbowych- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:- posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego;- posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej;- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym charakterze;- posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne);- umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania;- posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym charakterze;- znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2253,66 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznympodpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139, (43) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie i nadzór nad kilkuosobowym zespołem; przestrzeganie terminowej, właściwej realizacji powierzonych obowiązków; konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości; zabezpieczenie odpowiedniej jakości produktu; opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości; współpraca z działem jakości klienta.
NURITECH SK, S.R.O. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) - ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-06-14 - Bełchatów (łódzkie)
Profesjonalna obsługę Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami połączenia przychodzące; Podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami ;Doprowadzenie otwartych spraw do odpowiedniego zakończenia;Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
zarządzanie pracą działu produkcji w tym zespołem kilkudziesięciu osób, planowanie i nadzór nad wykonaniem założeń produkcyjnych pod względem bezpieczeństwa pracy, jakości, ilości oraz efektywności kosztowej, nadzór, optymalizacja i ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych, maksymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnej poprzez własciwy nadzór nad pracownikami i parkiem maszynowym , nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zleceń
"UREN COLDSTORES " Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-25 - Dobużek (lubelskie)
Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu prowadzonych robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników. Praca Kraków oraz woj. małopolskie.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
organizacja projektowania urządzeń, organizacja montazu urządzeń technologicznych, budowa i rozwój łańcuchów dostaw, organizacja zaopatrzenia w elementy OEM, certfikacja urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Jasionka (podkarpackie)
- Odpowiedzialność za prowadzenie i kształtowanie transakcji, budżetowanie, prognozowanie, analizowanie i raportowanie działań w zakresie księgowości, przychodów, marży brutto i kosztów operacyjnych; -Odpowiedzialność za wszystkie elementy FP&A (Financial Planning and Analysis), analiza ryzyka i możliwości, które występują w biznesie w trakcie realizacji planów przedsiębiorstwa w zakresie jego produktów i usług, a także w jaki sposób wiąże się to z ogólnym P&L (Profit and Loss Statement), jednocześnie zarządzając budżetami OpEx (Operating Expenditures) dla Biura Transformacji EMEAR (Europe, Middle East, Africa, and Russia); - Współpraca z zespołem kierowników sprzedaży i wpływ na jego działania we wszystkich obszarach wyników finansowych, w tym w zakresie promocji produktów, a także stymulacja innowacji w organizacji w celu maksymalizacji wzrostu i zysków; -Określanie możliwości rozwoju i ekspansji firmy, opracowując plany rozwoju, w tym wydatki kapitałowe i inwestycje, konsolidowane co roku z LRSP (Local Roadway Safety Plan)
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Kraków (małopolskie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2020-01-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznym i administracyjnym.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie i nadzorowanie działańzwiązanychz planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach, wyszukiwanie zamówień i umów dla firmy budowlanej ( Polska, Ukraina, Rosja), podpisanie poprzednich umów, kontrola i odpowiedzialność za wykonanie robót i płatności, ocenianie ryzyk i ich wpływu na realizację i planów, opracowywanie systemu raportów wewnetrznych umożliwiających gromadzenie danych niezbędnych do planowania i raportowania realizacji planów.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych, układanie kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Ruda Różaniecka (podkarpackie)
obsługa obrabiarki CNC, Hundai LM2500 TT, obsługa frezarki wzdłużnej Hanwha XP12S , wykonywanie prac ślusarskich, obsługi narzędzi ,
F.H.U. DUET Sp. z o.o - 2019-06-05 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
• Stworzenie oraz zarządzanie działem kadr i płac (5-7 osób)• Nadzór i zarządzanie dokumentacją personalną.• Nadzór nad terminowym naliczaniem wynagrodzeń 300 pracowników na umowę o pracę oraz pracowników sezonowych.• Nadzór nad ewidencją czasu pracy, rozliczaniem urlopów oraz zwolnień lekarskich.•Utrzymywanie bieżących kontaktów z ZUS, urzędami pracy oraz innymi instytucjami.• Nadzór nad procesem corocznej rewizji (podwyżki) wynagrodzeń.• Odpowiedzialność za aktualność Regulaminów Pracy, Wynagrodzeń i ZFŚS.•Nadzór nad przygotowywaniem określonych raportów kadrowo-płacowych.• Wspieranie kadry zarządzającej w zakresie podejmowania kluczowych decyzji dotyczących m.in. zarządzania czasem pracy oraz innych kwestii związanych ze stosowaniem przepisów prawa pracy.
Pro Solution sp z o o - 2018-08-28 - Tychy (śląskie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO;-WERYFIKACJA ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, W TYM SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH -ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, W TYM SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH -SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH NA POTRZEBY ORGANÓW SPÓŁKI -SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJIZEWNĘTRZNYCH -WSPÓŁPRACA Z AUDYTORAMI, KONTAKTY Z URZĘDAMI SKARBOWYMI, BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI -NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH (MIESIĄCE) -NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH W FIRMIE -SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS W WYBRANYM ZAKRESIE ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
C.N.P. Mąkosa Robert - 2015-11-30 - Radom (mazowieckie)