KIEROWNIK ZESPOŁU DS.OBIEKTU HYDROTECHNICZNEGO - POCHYLNIE BUCZYNIE Elbląg oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU DS.OBIEKTU HYDROTECHNICZNEGO - POCHYLNIE BUCZYNIE
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymywanie pracy i eksploatacji, nadzór nad dokumentacją techniczną i eksploatacyjną oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji, wykonywanie sprawozdań wynikających z bieżącej pracy, tworzenie planów finansowych zapotrzebowania materiałowego, eksploatacyjnego i innych, sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesów przetargowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów oraz przeglądów, sporządzanie świadectw pochodzenia energii elektrycznej, współpraca z RZGW Gdańsk w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych sprawozdań, planów, monitorowanie stanu technicznego urządzeń, prowadzenie prawidłowej eksploatacji urządzeń wodnych zgodnie z instrukcją, dbanie o estetyczny wygląd administrowanego odcinka drogi wodnej wraz z Obiektami Hydrotechnicznymi, prowadzenie prawidłowej eksploatacji budowli regulacyjnych, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z usuwaniem uszkodzeń i konserwacją budowli regulacyjnych i hydrotechnicznych, wprowadzenie ruchu turystycznego -przeprawy przez pochylnie, pobieranie należności oraz rozliczanie się z nich, sporządzanie dokumentacji żeglugowego wykorzystania pochylni, przygotowywanie planu robót na Obiekcie Hydrotechnicznym, opracowywanie wniosków do przedmiarów robót z zakresu remontu budynków i urządzeń wodnych, opiniowanie dokumentacji, uczestniczenie w przygotowywaniu i realizowaniu zadań inwestycyjnych, gospodarowanie wodą w zbiornikach i ciekach zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym, prowadzenie na bieżąco inwentaryzacji budowli regulacyjnych, nadzorowanie i uczestniczenie w odbiorze robót na urządzeniach hydrotechnicznych, sporządzanie rocznego planu działalności w ramach zapotrzebowania materiałowego i sprzętowego, wnioskowanie do Zarządu Zlewni o uzyskanie decyzji i zezwoleń niezbędnych do realizacji zadań, wprowadzenie całości zagadnień administracyjnych wynikających z utrzymania biura, utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu oraz środków transportu lądowego, prowadzenie sprawozdawczości, w tym pisanie dziennika obiektu, wykazywanie rozchodów materiałów, paliw i olejów, reprezentowanie Wód Polskich na spotkaniach, naradach i sesjach zgodnie z delegacją, i inne.Jedna zmiana 7-15 (bez pokrycia kosztów dojazdu, zakwaterowania)Miejsce pracy: Elektrownie Michałowo, Szonowo
Data publikacji: 2020-10-07
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Junaków 3, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące utrzymywanie pracy i eksploatacji, nadzór nad dokumentacją techniczną i eksploatacyjną oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji, wykonywanie sprawozdań wynikających z bieżącej pracy, tworzenie planów finansowych zapotrzebowania materiałowego, eksploatacyjnego i innych, sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesów przetargowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów oraz przeglądów, sporządzanie świadectw pochodzenia energii elektrycznej, współpraca z RZGW Gdańsk w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych sprawozdań, planów, monitorowanie stanu technicznego urządzeń, prowadzenie prawidłowej eksploatacji urządzeń wodnych zgodnie z instrukcją, dbanie o estetyczny wygląd administrowanego odcinka drogi wodnej wraz z Obiektami Hydrotechnicznymi, prowadzenie prawidłowej eksploatacji budowli regulacyjnych, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z usuwaniem uszkodzeń i konserwacją budowli regulacyjnych i hydrotechnicznych, wprowadzenie ruchu turystycznego -przeprawy przez pochylnie, pobieranie należności oraz rozliczanie się z nich, sporządzanie dokumentacji żeglugowego wykorzystania pochylni, przygotowywanie planu robót na Obiekcie Hydrotechnicznym, opracowywanie wniosków do przedmiarów robót z zakresu remontu budynków i urządzeń wodnych, opiniowanie dokumentacji, uczestniczenie w przygotowywaniu i realizowaniu zadań inwestycyjnych, gospodarowanie wodą w zbiornikach i ciekach zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym, prowadzenie na bieżąco inwentaryzacji budowli regulacyjnych, nadzorowanie i uczestniczenie w odbiorze robót na urządzeniach hydrotechnicznych, sporządzanie rocznego planu działalności w ramach zapotrzebowania materiałowego i sprzętowego, wnioskowanie do Zarządu Zlewni o uzyskanie decyzji i zezwoleń niezbędnych do realizacji zadań, wprowadzenie całości zagadnień administracyjnych wynikających z utrzymania biura, utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu oraz środków transportu lądowego, prowadzenie sprawozdawczości, w tym pisanie dziennika obiektu, wykazywanie rozchodów materiałów, paliw i olejów, reprezentowanie Wód Polskich na spotkaniach, naradach i sesjach zgodnie z delegacją, i inne.Jedna zmiana 7-15 (bez pokrycia kosztów dojazdu, zakwaterowania)Miejsce pracy: Elektrownie Michałowo, Szonowo
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +do 20% dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU DS.OBIEKTU HYDROTECHNICZNEGO - POCHYLNIE BUCZYNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne, staż pracy co najmniej 5 lata związany z funkcjonowaniem obiektów hydrotechnicznych, znajomość Excel, Word, znajomość ogólnej budowy i zasady działania elektrowni wodnej, umiejętność w zakresie kierowania zespołem pracowników, rozwiązywania problemów technicznych oraz analizy i przyczyn ich postępowania, samodzielność, obowiązkowość, sumienność, punktualność, komunikatywność, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
danePracodawcy_nip: 5272825616
danePracodawcy_regon: 368302575
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Junaków 3, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny: 552723425 wew. 55CV+list motywacyjny należy wysłać na e-mail: zz-elblag (at) wody.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Junaków
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.10.2020
Oferta pracy ważna do: 07.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c69b09163feca106e9fd7b5b635c0a28
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku pracy Zakres obowiązków: organizowanie i kierowanie wykonaniem określonych robót
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2020-07-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Spzrątanie pomieszczeń biurowychOferta pracy skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności ze stopniem umiarkowanym.Kontakt z pracodawcą telefoniczny 884 878 283
IMPEL CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Płońsk (mazowieckie)
realizacja projektów zgodnie z kontraktem oraz przepisami technicznymi; renowacja generalna, rozbudowa oraz infrastruktura techniczna budynku. Praca w Niemczech.
MEBLOFORM sp. z o.o. - 2018-06-08 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Wołów (dolnośląskie)
Kierowanie działem: obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierowanie zespołem (nadzór, ustalanie zadań), przestrzeganie prawidłowej realizacji uchwał, współpraca z org. pozarządowymi i fundacjami, obsługa programu PFRON, przygotowywanie wniosków na uruchomienie środków na dofinansowanie zadań PFRON, kontrola realizacji zadań dofinansowanych ze środków PFRON przez organizacje pozarządowe. Wymagania: wykształcenie wyzsze, staż pracy: min. 5 lat w administracji, min. 2 lata na stanowisku kierowniczym, prawo do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, znajomość pakietu MS Office.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-07-13 - Wejherowo (pomorskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie praci zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;j) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;k) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;l) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;m) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;n) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;r) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowieńw sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9. Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12. Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-26 - Malanów (wielkopolskie)
-nadzór prac, -przedmiary, -kosztorysowanie
JASSA T. Zakład Inst. Sanit. c.o. i gaz. - 2019-01-25 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów i usług spółki, doradztwo hodowlane, poszukiwanie klientów, bieżąca obsługa.
MAŁOPOLSKIE CENTRUM BIOTECHNIKI SP. Z O.O. W KRASNEM - 2020-04-28 - Krasne (podkarpackie)
- organizacja podstawowej opieki lekarskiej dla osadzonych w areszcie,- udzielanie porad lekarskich- przyjmowanie podopiecznych
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-11-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierowanie zespołem kuchnia i bar. Dbanie o gospodarkę magazynową towarów niezbędną do produkcji produktów w gastronomii. Komunikacja z kuchnią i barem. Uzupełnianie braków bieżących towarów.
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2015-12-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowych standardów sprawozdawczości. Odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe. Sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym. Sprawdzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT). Przygotowywanie sprawozdań - GUS. Odpowiedzialność za gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami. Odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych przez zespół zadań.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-03 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
prace porządkowe terenów zielonych, prace porządkowe przy budynkach administrowanych przez MZGiK, czyszczenie pustostanów i piwnic. Wymagane wykształcenie podstawowe, zasadnicze zawodowe, mile widziane uprawnienia operatora pił mechanicznych. Praca na 1 zmiane (pn 7-16; wt, śr, czw 7-15; pt. 7-14 ).
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie budowy
BinŻ S.A. - 2017-05-25 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
TWINS-INSTALL Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Dbałość o bezpieczeństwo pracowników i stosowanie do zasad BHP.Zapobieganie, a także usunięcie zagrozenia w przypadku naruszenia jakiekolwiek zasady, która zagrażałaby zdrowiu lub życiu któregoś z pracowników.Zarządzanie pracownikami działu.Rozwiazywanie nie tylko problemów technicznych, ale także personalnych.Kontrolowanie i minimalizowanie kosztów produkcji przy zachowaniu wysokiej jakości.Sporządzanie raportów oraz analiz z przebiegu produkcji, ewentualnych nieprawidłowości i wprowadzonych zmian.Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
SEJIN E&T POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-28 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Sulęcin (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, monitorowanie wykonania grafiku pracy, odpowiedzialność za prowadzoną zmianę. Praca rozpoczyna się 15 minut przed godzinami otwarcia sklepu, a kończy 30 minut po jego zamknięciu (jest to planowany czas pracy za który wypłacane jest wynagrodzenie), sklep otwarty będzie od poniedziału do soboty w godz. 9:00-21:00, niedziele handlowe 10:00-20:00. Równoważny czas pracy. SPOTKANIE KANDYDATÓW DO PRACY Z PRACODAWCĄ ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 05.02.2020 R. GODZ. 10:00, W SALI KONFERENCYJNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W PRUSZKOWIE S. 401, IV PIĘTRO
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Piastów (mazowieckie)
Zakres obowiązków •odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepu, zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu, zarządzanie zespołem Pracowników, dbanie o ustalone standardy handloweWymagania: •doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem personelem, znajomość obsługi kasy fiskalnejWynagrodzenie: podstawa + dodatki
LEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; znajomość branży AGD-RTV i/lub komputerowej; doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w aktywnej sprzedaży mile widziane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
AVANS POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
koordynowanie pracy magazynu, skrupulatne prowadzenie ewidencji towarów, czuwanie nad prawidłowym załadunkiem towarów.
Projektowanie i Optymalizacja Nowoczesnych Alternatywnych Rozwiązań Technicznych PIONART Grzegorz Sztobryn - 2019-01-16 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie zleconych prac naprawczych oraz usuwanie drobnych awearii technicznych w kamienicach i budynkach znajdujących się w naszych zasobach na terenie Katowic centrum.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony)Miejsce wykonywania pracy: Katowice+okolice (pracodawca zapewnia samochód służbowy z siedziby firmy do miejsca zlecenia).Praca w godzinach: 1/2 etatu 8-12 lub 12-16 (do uzgodnienia z pracodawcą) pn-pt.
KUBISZTAL BARTOSZ MAKRO SYSTEM - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, komputera (branża motoryzacyjna)
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Rydułtowy (śląskie)
prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującą podstawą programowąprowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z wymogami szkoły
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie samochodem dostawczym, praca na magazynie zakładu
WARMIŃSKA Spółka z o.o. - 2019-05-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)