KIEROWNIK ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Wynagrodzenie: od 6 916,75 PLN
Zakres obowiązków: Wiedza merytoryczna w zakresie zarządzania funduszami oraz transakcjami giełdowymi. Zapewnienie wsparcia wewnętrznego i operacyjnego klientom wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie złożonych funkcji obsługi aktywów o wysokim ryzyku. Umiejętność przygotowywania codziennych raportów dotyczących transakcji rynkowych. Utrzymywanie dokładnych rejestrów badań, działań następczych i interakcji z klientem. Przygotowywanie i przegląd raportów na potrzeby klienta. Stała ocena bieżących procesów w celu zwiększenia wydajności. Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów. Inicjowanie komunikacji z klientami na tematy związane ze skomplikowanymi sprawami dotyczącymi obsługi aktywów. Aktywne zarządzanie relacjami z kierownictwem. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Dobre zdolności analityczne oraz dbałość o szczegóły. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji w mowie i w piśmie. Wielozadaniowość
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wiedza merytoryczna w zakresie zarządzania funduszami oraz transakcjami giełdowymi. Zapewnienie wsparcia wewnętrznego i operacyjnego klientom wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie złożonych funkcji obsługi aktywów o wysokim ryzyku. Umiejętność przygotowywania codziennych raportów dotyczących transakcji rynkowych. Utrzymywanie dokładnych rejestrów badań, działań następczych i interakcji z klientem. Przygotowywanie i przegląd raportów na potrzeby klienta. Stała ocena bieżących procesów w celu zwiększenia wydajności. Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów. Inicjowanie komunikacji z klientami na tematy związane ze skomplikowanymi sprawami dotyczącymi obsługi aktywów. Aktywne zarządzanie relacjami z kierownictwem. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Dobre zdolności analityczne oraz dbałość o szczegóły. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji w mowie i w piśmie. Wielozadaniowość
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 916,75 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 916,75 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2020
Data zakończenia pracy: 18.11.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, w tym licenjat, kierunek bez znaczenia, min. 11 miesięcy pracy w środowisku międzynarodowym na stanowisku specjalisty ds obsługi klienta AMS. Wiedza merytoryczna w zakresie zarządzania funduszami oraz transakcjami giełdowymi. Zapewnienie wsparcia wewnetrznego i operacyjnego klientom wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie złożonych funkcji obsługi aktywów o wysokim ryzyku. Umiejętność przygotowywania codziennych raportów dotyczących transakcji rynkowych. Utrzymywanie dokładnych rejestrów badań, działań następczych i interakcji z klientem. Przygotowywanie i przegląd raportów na potrzeby klienta. Stała ocena bieżących procesów w celu zwiększenia wydajności. Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów. Inicjowanie komunikacji z klientami na tematy związane ze skomplikowanymi sprawami dotyczącymi obsługi aktywów. Aktywne zarządzanie relacjami z kierownictwem. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Dobre zdolności analityczne oraz dbałość o szczegóły. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji w mowie i w piśmie. Wielozadaniowość.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 11
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 10.11.2020
Oferta pracy ważna do: 16.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?189a1fdba1c279b5d3852b6348b06388
Podobne oferty pracy
Kierownik produkcji
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2018-01-12 - Niedomice (małopolskie)
sporządzanie budżetu oraz harmonogramu inwestycji, organizacja i nadzór budowy w myśl przepisów Prawa Budowlanego, prowadzenie kompleksowej dokumentacji, efektywne zarządzanie pracownikami, kontrola wykonywanych prac pod kątem terminowości, jakości oraz pod kątem przyjętego budżetu, dbanie o wizerunek firmy,
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-17 - Ścinawa (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; umiejętność zarządzania ludźmi; kierowanie sekretariatem i biurem ruchu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PARTNER-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie i podział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kozubszczyzna (lubelskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Na terenie woj. pomorskiego.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2020-04-09 - Wejherowo (pomorskie)
Odlewanie wyrobów ceramicznych
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-24 - Chodzież (wielkopolskie)
kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi, nadzór na budowie dróg
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
czytanie rysunków
TOMA-BUD Sarzyniak Spółka Jawna - 2019-09-18 - Stara Dąbia (lubelskie)
Organizacja pracy w pracowni krawieckej, rozliczenia zużycia towarów
FLOKATEX Izabela kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
doświadczenie na stanowisku mile widziane, książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych, samodzielność myślenia i chęć do pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywna znajomość j.angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętność pracy w grupie, miła aparycja.
Spa Hotel Splendor - 2016-02-26 - Siedliska (podkarpackie)
zarządzanie sklepem w branży spożywczej, zatrudnienie oraz zarządzanie personelem, rozliczanie finansowe wyników operacyjnych
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad prawidłową realizacją planów produkcji, zarządzanie podległym zespołem.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
rozwożenie piwa na terenie Żor i okolic
KATARZYNA KOLON "ZELTER" FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA - 2020-05-25 - Żory (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,rozwinięte umiejętności komunikacyjne, planistyczne i organizacyjne,umiejętność zarządzania zespołem ;umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami:okres próbny 3 miesiące później umowa na na czas nieokreślony;wynagrodzenie: na okresie próbnym- 2800, później 3200-3500+premia
PPH WAZA s.c. - 2016-08-03 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Blacharz samochodowy
AUTO-DAR Dariusz Baran - 2018-08-08 - Kupno (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim, utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego (ciągi komunikacyjne, toalety, pomieszczenia socjalne, pokoje biurowe
DOMOSFERA s.c. Robert i Lucyna Kozłowscy - 2016-10-06 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
kierowanie robotami grogowymi, praca na terenie Bydgoszczy-zapewniony dowóz do miejsca wykonywania pracy
Firma "REM-BUD 2" Krzysztof Obrębski - 2019-04-17 - Stanisławka (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W ZAKRESIE JAKOŚCI USŁUG ORAZ KOSZTÓW. TWORZENIE HARMONOGRAMÓW.USTALANIE ZAPOTRZEBOWŃ MATERIAŁOWYCH.KOORDYNACJA PRAC DOSTAWCÓW I WYKONAWCÓW.RAPORTOWANIE- PROWADZENIE SPRAWOZDAWCZOŚCI. AKTUALIZACJA DANYCH W PLIKACH WSPOMAGAJĄCYCH. WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE UTRZYMANIA ORAZ ROZWOJU FIRMY NA RYNKU KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM. OPTYMALIZACJA PROCESU ZABUDOWY ORAZ ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH.KOORDYNOWANIE ZMIAN KONSTRUKCYJNYCH NA WNIOSEK KLIENTA LUB W CELU OBNIŻENIA KOSZTÓW PROJEKTU. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI, MAJSTRAMI BUDOWY.
ZAKŁADY MAGNEZYTOWE "ROPCZYCE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-18 - Ropczyce (podkarpackie)
zarządzanie działem szwalnia pod względem kontroli jakości wyprodukowanego obuwia
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Sejny (podlaskie)
Zarządzanie podległym zespołem, tworzenie zamówień, prowadzenie marketu wg standardów firmy, praca na sali sprzedaży. Wymagane wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem. Mile widziana książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie w handlu. Tel.: 665 941 451 Agnieszka Adler.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-17 - Sulęcin (lubuskie)
prace produkcyjne
Randstad Polska Sp. z o.o. numer ewidencji 47 - 2017-11-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzianość za prowadzenie marketu budowlanego, składanie zamówień, negocjowanie cen, ustalanie warunków współpracy z kontrahentami, obsługa klienta na wysokim poziomie.
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Dorex Cnota Władysław - 2015-11-20 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
-
TARTAK Sarnia Zwola Wiktor Pawłowski - 2020-01-14 - Sarnia Zwola (świętokrzyskie)
- Bezpośrednia obsługa klienta,- Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce.- Poszukiwanie nowych klientów.
BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO-POŻYCZKOWE - 2019-07-02 - Koluszki (łódzkie)
Organizowanie i nadzór pracy przy plantacji truskawek oraz malin.
Mariusz Pietruszka Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "PIECZARKA" - 2016-02-19 - Studzieniec (wielkopolskie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2017-12-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie i nadzór nad pracą punktu optycznego, sprzedaż produktów, obsługa klientów, współpraca z pozostałym personelem
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Jaworzno (śląskie)
praca na hali spozywczej, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketingu wg standardów firmy
DINO Polska s.a. - 2019-07-26 - Międzyrzecz (lubuskie)