KIEROWNIK ZESPOŁU DOMÓW STUDENCKICH W ZABRZU Zabrze oferta pracy ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU DOMÓW STUDENCKICH W ZABRZU
Wynagrodzenie: 4 400 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad podległym personelem, regularny przegląd obiektów pod kątem przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i sanitarnych, potrzeb remontowych i awarii itp.- miejsce pracy: Zabrze ul. M. Skłodowskiej-Curie 42-44 oraz Zabrze ul. Jordana 19- Praca: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-808 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad podległym personelem, regularny przegląd obiektów pod kątem przestrzegania przepisów BHP, ppoż. i sanitarnych, potrzeb remontowych i awarii itp.- miejsce pracy: Zabrze ul. M. Skłodowskiej-Curie 42-44 oraz Zabrze ul. Jordana 19- Praca: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 400 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4400-5000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny, kolejna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZESPOŁU DOMÓW STUDENCKICH W ZABRZU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 400 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt e-mail: sylwia.rajczakowska (at) sum.edu.pl lub dokumenty przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail lub dokumenty przesłać pocztą
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.sum.edu.pl
Ulica pracodawcy: Księcia Józefa Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: SZKOŁY WYŻSZE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ecc44c218932edd1fbe1af425435c1f3
Podobne oferty pracy
Prowadzenie restauracji
TOP-TEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-10 - Grodków (opolskie)
Prace montażowe, kontrola jakości części, obsługa wtryskarek, przygotowanie części do lakierowania, prace pomocnicze przy produkcji.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Tychy (śląskie)
Obsługa administracyjna kancelarii, wystawianie faktur, rozliczanie finansowe, zaopatrzanie kancelarii w materiały biurowe, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klientów kancelarii.
Kancelaria Radców Prawnych - Michał Hintertan i Maciej Hintertan S.C. - 2019-06-17 - Suwałki (podlaskie)
Nauka języka angielskiego dzieci
Agata Knapik-Flasza Centrum Jezyków Obcych "PASJA" - 2017-01-04 - Zawiercie (śląskie)
prace związane z termomodernizacją budynków
STRZAŁ-TRANS Piotr Strzałkowski - 2017-06-16 - Mleczków (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; uprawnienia budowlane wraz z wpisem do Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; zdolności interpersonalne, dobra org. pracy; zakres obowiązków: nadzór nad budowami, rozmowy z inwestorami, kierowanie budowami w sposób zgodny z projektami i pozwoleniami, prowadzenie dokumentacji i określanie zapotrzebowań materiałowych, ścisła współpraca z biurem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
AURORA CONSTRUCTION HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Gliwice (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Suwałki (podlaskie)
praca na budowie
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DONAT POPIELSKI - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
Kompletacja dostaw, przestrzeganie zasad fifo, uczestnictwo w inwentaryzacjach, wykonywanie poleceń przełożonego. Miejsce pracy: Przeworsk
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o - 2016-05-09 - Przeworsk (podkarpackie)
nadzór nad realizowanymi pracami, nadzór nad pracownikami
Firma Usługowo - Handlowa Kamil Kossowski - 2019-11-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Grębów (podkarpackie)
rozwożenie towarów własnym samochodem, współpraca z dostawcami i odbiorcami m.in. z Rumunii, Ukrainy, Rosji, kierowanie pracą pracowników hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Mroków (mazowieckie)
Montaż sieci wod-kan; Praca w siedzibie oraz na terenie woj. pomorskiego
WODEWIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-17 - Kczewo (pomorskie)
wg stanowiska, oferta stażu dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Ogonki (warmińsko-mazurskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-13 - Namysłów (opolskie)
Zarządzanie pracownikami, wyznaczanie prac, koordynacja projektu.Praca w delegacji.
WORLD TECHNIX Konrad Kiełbasa Robert Janda Spółka Jawna Złocieniec - 2017-11-03 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Pracownik pozycjonowania stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Częstochowa (śląskie)
nadzór nad pracownikami, udział w odbiorach, tworzenie harmonogramu prac. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15
"ELEKTROBUD-INVESTMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Pruszków (wielkopolskie)
Opieka nad osobą starszą, przygotowywanie posiłków, utrzymywanie czystości w miejscu zamieszkania
kontakt przez OHP - 2019-01-02 - Łęczna (lubelskie)
praca w hurtownii motoryzacyjnej
F.P.H. "INTER-MIX" STANISŁAW RAK - 2019-05-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac rozładunkowych i przeładunkowych odzieży używanej.
ASV Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Łęgowo (pomorskie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz obsługa klientów i dostawców. WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe,rok doświadczenia ( branża spożywcza), obsługa komputera ( program sprzedażowy), kasy fiskalnej.PRACA W WIETLINIE
Paściak Maria F.H.U "PATMEX" - 2016-05-06 - Wietlin (podkarpackie)
PIewidencjonowanie czasu pracy pracowników, składanie zamówień towaru, prowadzenie rekrutacji i szkoleń, kontrolowanie i uaktualnianie stanów magazynowych, ustalanie zakresu obowiązków pracowników, sprzedaż asortymentu sklepu
CITY GROUP CAPITAL SP Z O.O. - 2019-03-08 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie fermy produkcyjnej - kaczki i gęsi. Organizacja pracy i kierowanie zespołem do 20 osób. Nadzór zootechniczny nad stadem. Prowadzenie pełnej dokumentacji fermowej i raportowanie do kadry zarządzającej. Planowanie potrzeb hodowlanych. Optymalizacja kosztów związanych z prowadzeniem fermy. Dbałość o dobrostan zwierząt.
ILLUSTRO DORADZTWO s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas - 2019-06-28 - Strzeszów (dolnośląskie)
dbałość o realizację projektów produkcyjnych w zakresie jakości, terminowości wykonania zleceń, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego oraz zgodności z budżetem projektu, umiejętność czytania rysunku technicznego
HOGER Sp z o.o. - 2017-07-06 - Radzionków (śląskie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- współudział w przygotowaniu projektów planów finansowych w zakresie utrzymania i ochrony dróg i mostów;- realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu - opracowanie i uzgodnienie projektóe organizacji ruchu;- dokonywanie pomiarów natężeń ruchu drogowego;- współudział w prowadzeniu ksiąg budowlanych dróg, mostów, budynku ZDP;- nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań i obowiązków wykonywanych przez bezpośrednio podległe stanowiska pracy;- czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Sekcji;- współudział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej;- sprawdzanie przychodzącej do Zarządu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;- sprawdzanie faktur i cen za roboty zlecone wykonawcom;- dokonywanie systematycznych objazdów dróg i mostów w celu oceny ich stanu technicznego i zidentyfikowania zagrożeń dla użytkowników dróg z adnotacją w dzienniku objazdu dróg;- nadzór nad zabezpieczeniem przeszkód, których nie da się natychmiast usunąć poprzez odpowiedni ich oznakowanie;- czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem i konserwacją pionowego i poziomego oznakowania dróg, utrzymanie istniejącego zadrzewienia oraz wycinka drzew przydrożnych;- organizowanie koszenia i niszczenia chwastów na poboczach i skarpach rowów oraz przestrzeganie utrzymania czystości jezdni i obiektów mostowych;- czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem przepustów drogowych, mostów oraz prawidłowym systemem ich odwodnienia;- dokonywanie przewidzianych przepisami przeglądów obiektów mostowych pod względem bezpieczeństwa ruchu, zabezpieczenie trwałości konstrukcji, składanie wymaganych protokołów przeglądów w Zarządzie, kontrola pracy łożysk na mostach oraz ich wskaźników. Kontrola obiektów mostowych w czasie spływu wód;- współpraca z Sekcją techniczną w zakresie przeciwpowodziowej ochrony mostów oraz wprowadzenie nowych technologii materiałów do utrzymania mostów;- czuwanie nad przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach i mostach a w szczególności ochronie dróg mostów przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem pasówdrogowych oraz znaków rozgraniczających i reperów;- zgłaszanie potrzeb w zakresie robót remontowych i utrzymaniowych;- Współpraca w Urzędami Administracji Państwowej Samorządowej i Policją w zakresie spraw związanych z budową i utrzymaniem dróg powiatowych;- nadzór i kontrola nad właściwym oznakowaniem wszelkich robót prowadzonych w pasie drogowym;- usuwanie z pasa drogowego tablic reklamowych, których ustawienie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub nie zostało zugodnione z ZDP;- nadzór nad pracą robotników fizycznych i kierowców wykonujących prace drogowe;- nadzór robót przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu;- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu działania sekcji;- udział w końcowych i okresowych odbiorach robót;- współpraca z sekcjami ZDP w Rykchach w zakresie prowadzonych spraw;- przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów BHP i p.poż.;- przestrzeganie tajemnicy służbowej;- wykkonywanie innych prac zleconych przez przełożonego wynikających z zakresu działania ZDP w Rykach.
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH - 2019-10-18 - Ryki (lubelskie)
prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami zagranicznymi, organizacja i zarządzanie procesem zakupowym, odpowiedzialność za poprawność rozliczeń z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)