KIEROWNIK ZAKŁADU POGRZEBOWEGO PRZY MZGKIM Limanowa oferta pracy MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ZAKŁADU POGRZEBOWEGO PRZY MZGKIM
Wynagrodzenie: od 3 850 PLN
Zakres obowiązków: Całokształt zagadnień działalności zakładu pogrzebowego i cmentarza w Limanowej, sporządzanie rozliczeń pracy podległych pracowników, odpowiedzialność za działalności zakładu.
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeczna 7, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Całokształt zagadnień działalności zakładu pogrzebowego i cmentarza w Limanowej, sporządzanie rozliczeń pracy podległych pracowników, odpowiedzialność za działalności zakładu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZAKŁADU POGRZEBOWEGO PRZY MZGKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy zakładów pogrzebowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
Rzeczna 7, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszystkie zainteresowane osoby proszone są o kontakt bezpośrednio z pracodawcą, pod wskazanym nr telefonu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Limanowa
Ulica pracodawcy: Rzeczna
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Zakład wielobranżowy. Realizuje zadania własne gminy, głównie z zakresu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków. Świadczy także usługi zewnętrzne w szerokim zakresie : roboty drogowe, usługi transportowe,odbiór odpadów, badania laboratoryjne wody i ścieków, zarządzanie nieruchomościami, usługi pogrzebowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy zakładów pogrzebowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2019
Data dodania oferty pracy: 29.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d063dfb1e273c0e79ae2ccdd1f4dda55
Podobne oferty pracy
Obsługa ciągnika siodłowego, weryfikacja zgodności przemieszczanych kontenerów, utrzymanie czystości ciągnika. Praca zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie budowami (specjalizacja: docieplenia obiektów, remonty), nadzór nad pracownikami, nadzór i koordynacja prac firm podwykonawczych, zamawianie materiałów (przy współpracy z działem realizacji inwestycji), kontrola rozliczeń finansowych budowy, reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami, wypełnianie obowiązków określonych ustawą Prawo Budowlane
DAN POL M.PIECHOTA SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-27 - Tychy (śląskie)
Odpowiedzialność za zapewnienie dostępności maszyn i urządzeń , zarządzanie zespołem.
CERSANIT IV Sp. z o.o. - 2019-03-13 - Krasnystaw (lubelskie)
nadzór nad pracownikami, nadzór nad budową
Katarzyna Szlachta Mag-Max - 2016-04-08 - Sierosławice (małopolskie)
Przygotowanie produkcji do szycia, nadzorowanie procesów produkcyjnych, dbanie o wykonywanie planu produkcyjnego, kontrola produkcji, wykonywanie zadań międzyoperacyjnych, pomoc w wykończeniu produkcji [m.in. znaczenie nap]
ANNA P.P.H.U. s.c. Mika Piotr - 2018-05-11 - Września (wielkopolskie)
Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń- zaopatrzenie szkoly w pomoce naukowe, materiały kancelaryjne i biurowe- ewidencja składników majątkowych szkoły, - sprawowanie nadzoru nad pracą pracowników obsługiPraca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Więcej informacji na stronie internetowej: http://sp8kolobrzeg.bip.parseta.pl/index.php?id=101430
Szkoła Podstawowa Nr 8 im. KPT Ż. W. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu - 2017-03-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Organizacja, nadzór i kontrola pracy działu administracyjno-technicznego, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury Spółki i komórek organizacyjnych, planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych w Spółce oraz zadzór nad właściwą realizacją zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami
"ARHELAN" Burzyńscy Spółka Jawna - 2015-12-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Nadzorowanie i koordynowanie prac całego personelu restauracji, organizowanie warunków dla jej codziennego funkcjonowania, realizowanie całokształtu formalności związanych z prowadzeniem lokalu, kontrolowanie norm wewnętrznych i zewnętrznych, wyszukiwanie dostawców i opracowywanie harmonogramów dostaw, regulowanie zatrudnienia i prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników, organizacja wszelkiego rodzaju imprez okolicznościowych i ich rozliczanie, dbanie o rozwój restauracji i jej renomę na rynku.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA - 2019-09-26 - Nysa (opolskie)
Koordynacja prac zespołu, planowanie, organzacja i monitoring projektu, rekrutacja pracowników
ZETRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy linii produkcyjnej ościeżnic. Pomoc operatorom w obsłudze maszyn stolarskich oraz maszyn sterowanych numerycznie. Pakowanie towarów gotowych. Dbałość o bezpieczeństwo i porządek na stanowisku pracy.
AnDoor Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
2 - stanowiska - po 1/2 etatukierownik: nadzór i organizowanie pracy pracowników obsługi, nadzór nad pracami remontowymi, kontrola zapotrzebowań na materiały i zakupów - 1/2 etatu;woźny: obowiązki -m.im. doraźne prace remontowo-budowlane, usuwanie drobnych awarii -1/2 etatu
Młodzieżowy Dom Kultury Świdnica - 2018-05-18 - Świdnica (dolnośląskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://www.asp.katowice.pl/news/post/2776/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej-w-dziale-administracyjno-technicznym-i-zamowien-publicznymZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
Kierowanie i koordynowanie prac na budowie
"Janel" Artur Janik - 2017-03-06 - Barcice Dolne (małopolskie)
jw.
SPOŁEM Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Nazdór nad produkcją wyrobów z metalu.Kontakt z Panią Anną Konopską lub Panią Dorotą Żochowską w godz. 08.00-16.00.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-08-22 - Płońsk (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków* PEŁNA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW:PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZANIEM/KONTYNUACJA/ROZWIĄZANIEM STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH* NADZÓR I SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ SPRAWOZDAŃ Z ZAKRESU ZAGADNIEŃ PERSONALNYCH I PŁACOWYCH NA POTRZEBY GUS,ZUS,US, PFRON* PROWADZENIE NADZORU NA BADANIAMI PRACOWNIKÓW, SZKOLENIAMI BHP* NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ORAZ INNYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH * ARCHIWIZACJA I AKTUALIZACJA DANYCH PERSONALNYCH PRACOWNIKÓW,* ROZLICZANIE DELEGACJI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH* BIEŻĄCA OBSŁUGA PRACOWNIKÓW* SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH I PŁACOWYCH *UCZESTNICTWO W KONTROLACH PRZEPROWADZANYCH PRZEZ ZEWNĘTRZNE INSTYTUCJE * PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ I RAPORTÓW DOTYCZĄCYCH RÓŻNORODNYCH ASPEKTÓW ZATRUDNIEN
POLI MARIAN HOLZ - 2019-03-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i dozór nad realizacją budowy, sporządzanie dokumentacji powykonawczych. (Praca na terenie województw: podlaskie, mazowieckie, warmińsko- mazurskie).
ELEKTRO-BUD Maciej Nikodem - 2018-05-16 - Łomża (podlaskie)
dbanie o stan magazynowy, kalkulowanie potraw lokalu pod względem ceny i kalorii
Restauracja "Lewinek" s.c. Beata Łukaszewska-Kunkel, Zbigniew Łukaszewski - 2016-09-21 - Lębork (pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie posiłków
"Korona" Ośrodek Wczasowo- Rehabilitacyjny Korona Teresa - 2017-09-07 - Muszyna (małopolskie)
Kontrola organizacji i jakości pracy, nadzór nad pracownikami produkcji, przygotowywanie analiz kosztowych oraz harmonogramów pracy pracowników, opracowywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Piła (wielkopolskie)
Zarządzanie restauracją i koordynacja pracy pracowników, sporządzanie raportów i analiz, nadzór nad szkoleniem, prowadzenie rekrutacji, realizowanie kampanii marketingowych.Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz. 6-14, 14-22, 22-6 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Planowanie, organizacja i nadzór przebiegu procesów produkcji; zarządzanie podległym zespołem pracowników produkcyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO "POMIX" S.C. WALERIAN TYWONIUK,MATEUSZ TYWONIUK - 2019-10-10 - Wierzbica (lubelskie)
Zarzadzanie biurem, zarządzanie sprzedażą, opiekowanie się magazynem.Miejsce pracy: Wrocław ul. KrakowskaKontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny lub elektroniczny. Oferta znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-obsługa klienta-zamawianie oraz przyjmowanie towaru-układanie lady mięsnej-dbanie o czystość stoiska oraz zachowanie standardów firmy-organizacja pracy podległych pracowników
"Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp. jawna - 2017-01-04 - Oświęcim (małopolskie)
OPRACOWYWANIE GOTOWYCH PROJEKTÓW MEBLOWYCH,OKREŚLANIE MATERIAŁÓW W OPARCIU O PROJEKT,KOORDYNACJA I NADZÓR NAD KOLEJNYMI ETAPAMI PRODUKCJI,KIEROWANIE PRACĄ ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP. Z O.O. - 2016-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad realizacją zadań, planowanie i organizacja pracy, zapewnienie wysokiej jakości wykonania powierzonych zadań, miejsce wykonywania pracy: Dąbrowa Górnicza i okolice
GOŁĄB ADAM P.P.U.H "COMSTAL" - 2019-09-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
do uzgodnienia
FHC-2, M.STODÓŁKA I WSPÓLNICY. SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z planem zajęć nauczyciela przedmiotów zawodowych w branży logistycznej
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W OLEŚNIE - 2019-08-14 - Olesno (opolskie)
OPIS STANOWISKA:Do kluczowych obowiązków kierownika projektów zaliczamy koordynację, nadzór i terminową realizację projektów w ramach budżetu. Kierownik ustala terminy, przypisuje obowiązki oraz monitoruje i podsumowuje postępy w realizacji projektu. W oparciu o doświadczenie projektowe określa i realizuje wymagania klienta, przygotowywuje raporty dla wyższej kadry kierowniczej dotyczących stanu realizacji projektu.GŁÓWNE OBOWIĄZKI:- Zarządzanie złożonymi projektami- Dbałość o pomyślną realizację, rentowność projektów, wzrost liczby klientów i ich satysfakcję, wykorzystywanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz opracowywanie bezpośrednich raportów- Komunikacja z klientami, lokalnymi biurami, freelancerami i wewnętrznymi członkami zespołu projektowego- Utrzymanie procesów i metodologii w celu zapewnienia sukcesu projektu i usług, planowanie oceny ryzyka- Zatwierdzanie szacunków i zestawianie propozycji dla istniejących klientów i potencjalnych nowych klientów poprzez dostosowanie się do procesu sprzedaży- Opracowywanie harmonogramów projektów i monitorowanie działalności projektowej- Rozwiązywanie problemów związanych z prowadzeniem projektów międzynarodowych- Pomoc w rozmowach konferencyjnych z obecnymi i potencjalnymi nowymi klientamiOFERUJEMY:- prywatną opiekę medyczną- pracę na podstawie umowy o pracę w systemie jednozmianowym- stabilne zatrudnienie w rozwijającym się oddziale międzynarodowej firmy- aktywny udział w projektach międzynarodowych- karta Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)