KIEROWNIK WYDZIAŁU MASZYNOWEGO- GŁ. ENERGETYK Płońsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK WYDZIAŁU MASZYNOWEGO- GŁ. ENERGETYK
Wynagrodzenie: 4 200 - 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracą urządzeń: turbogenerator, stacje transformatorowe, rozdzielnie wysokiego i niskiego napięcia, kierowanie pracą operatorów ww. urządzeń, współpraca z kooperantami zewnętrznymi przy realizacji zadań w zakresie elektroautomatyki.
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 2, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracą urządzeń: turbogenerator, stacje transformatorowe, rozdzielnie wysokiego i niskiego napięcia, kierowanie pracą operatorów ww. urządzeń, współpraca z kooperantami zewnętrznymi przy realizacji zadań w zakresie elektroautomatyki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 200 - 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł/brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WYDZIAŁU MASZYNOWEGO- GŁ. ENERGETYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 200 - 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Automatyk, elektryczny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: D gr. 1
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: E gr. 1
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, w kierunku elektrycznym, automatyk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 2, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ................................./2019, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Praca na terenie budów prowadzonych przez przedsiębiorstwo. Kierowanie robotami budowlanymi, nadzór nad pracownikami, rozliczenie budowy. Praca na terenie województwa śląskiego.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na poczatek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Kontakt telefoniczny (604-104-808).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HASSA I JAGODZIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie punktu wypożyczalni sprzętu wodnego
AKB Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-06-07 - Augustów (podlaskie)
Koordynowanie procesami produkcyjnymi /usługi mechaniczne/
"MARLECH" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE - 2016-04-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierownik produkcji
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2018-01-12 - Niedomice (małopolskie)
Praca na stolarni
Centrum Budowlane Mrągowo Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych przydzielonym podmiotom.
CONSULT PLUS SP.Z O.O. - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- organizowanie i koordynacja pracy oddziału, w tym: rozdzielanie zadań pomiędzy pracowników, udzielanie informacji i instrukcji, nadzorowanie oraz zatwierdzanie wykonywanych zadań przez podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań w oddziale,- ocenianie prawidłowości przygotowanych przez pracowników decyzji administracyjnych oraz postanowień, a także redagowanych pism z zakresu prowadzonych zagadnień w oddziale. Dokonywanie ich akceptacji lub wskazywanie elementów do poprawienia,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z zagadnień gospodarki nieruchomościami,- obsługa klientów zewnętrznych, służenie pomocą w zakresie spraw prowadzonych w oddziale,- sporządzanie analiz, sprawozdań dot. funkcjonowania oddziału pod względem merytorycznym.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim zarządem spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich, prace administracyjne
QOOPRO SP. Z O.O. - 2019-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-01 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie mięs, obróbka termiczna warzyw, dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy, obróbka ryb, przygotowywanie deserów na bufety obiadowe, dbanie o porządek w kuchni. Wymagania: wykształcenie zawodowe (kucharz), wymagane doświadczenie w zawodzie. Praca na podstawie umowy zlecenia przez okres próbny w dalszej kolejności pracodawca deklaruje podpisanie umowy o pracę.
Hotel "FALTOM" Tomasz Falkowski - 2016-06-21 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego-place zabaw, tereney rekreacji, rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami, nadzór nad terminowością wykonywanych prac, realizacja budowy zgodnie z harmonogramem i budżetem.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIZAN Sławomir Ossowski - 2017-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych. Kontrolowanie dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Potwierdzanie i uzgadnianie obrotów i sald z kontrahentami. Księgowanie delegacji i zaliczek pracowniczych. Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych. Dbanie o poprawność i komplementarność zapisów w systemie finansowo-księgowym. Realizowanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego. Systematyczne raportowanie wyników pracy,praca od pon. do pt. 8:30-16:30
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Opole (opolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
Nadzór oraz kierowanie robotami drogowymi
POL-BRUK Spólka Jawna - 2016-01-27 - Myślenice (małopolskie)
Brak danych
"Geotermia Grudziądz" Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,- przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,- kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,- współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,- współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędne:- wykształcenie: minimum średnie,- znajomość przepisów z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego,- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, - sprawne posługiwanie się sprzętem komputerowym i znajomość podstawowego oprogramowania,- umiejętności: szybkiego podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, koncentracji, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole,- odporność na stres,- odpowiedzialność,- komunikatywność,- zdyscyplinowanie,- zrównoważenie emocjonalne.Wymagania dodatkowe:- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym, - doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,- doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytorskim (pogotowie ratunkowe, policja, straż pożarna, inne).Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny,- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,- kopia dowodu osobistego,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.CV, list motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie w dziale: praca, praktyki, szkolenia.Inne dokumenty:- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.TERMIN SKŁADANIA DOKUMETÓW 10.11.16
ZACHODNIOPOMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI - 2016-11-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca na hali sprzedaży; tworzenie zamówień; zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg standardów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-24 - Gubin (lubuskie)
załadunek i rozładunek towaru, przygotowanie wysyłek, kontakt z firmami przewozowymi, dokumentacja magazynowa, zarządzanie ludżmi
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Zarządzanie procesem produkcji. Terminowa realizacja planów produkcji. Egzekwowanie obowiązków i nadzór nad pracownikami. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w zarządzaniu ludźmi. Znajomość mechaniki. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 792-460-560) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. mjra Karola Woźniaka 12, 40-389 Katowice - OBOK NUMERU Woźniaka 28 B) lub e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Katowice (śląskie)
Praca wg standardów sieci, kierowanie pracy zespołu, obsługa gości w restauracji, zarządzanie zespołem na zmianie. Miejsce wykonywania pracy restauracja SPHINX - CH AUCHAN PORT RUMIA.
IZABELA FIGURSKA - 2017-11-10 - Rumia (pomorskie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
HOME LIGHTING Sp. z o.o. w organizacji - 2017-03-21 - Jaworzno (śląskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zarządzanie hostelem, obsługa rezerwacji, organizacja pracy personelu, obsługa gości hostelu.
HS Szymon Falski - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie i zarządzanie budową
WOLF- Hydraulika Siłowa Krzysztof Wilczewski - 2016-10-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
dobieranie i pozyskiwanie nowych dostawców, zamawianie surowców do produkcji, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Przeworsk (podkarpackie)
Praca od 8-16. Praca na terenie całej Polski
Techbud Sp.z.o.o. - 2018-09-07 - Opole (opolskie)
usługi fryzjerskie, strzyżenie, farbowanie, modelowanie, pielegnacja włosów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kobiór (śląskie)
Zarządzanie techniczną obsługą budynku, zapewnienie kontroli technicznych i okresowych przeglądów, nadzór nad dokumentacją techniczną budynku i instalacji, analizowanie potrzeb i możliwości inwestycyjnych oraz remontowych Spółdzielni, analiza i redukcja kosztów zużycia mediów
SMLW Przymorze - 2016-08-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- pomoc nauczycielowi w czynnościach opiekuńczych, obsługowych w stosunku do wychowanków niepełnosprawnych -uczestniczenie w spacerach z dziećmi - utrzymywanie władzie i porządku przydzielonego oddziału klasy-pomoc uczniom w czynnościach związanych ze spożywaniem posiłków
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
ewidencjonowanie danych oraz obsługa sekretariatu
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)