KIEROWNIK WARSZTATU (O) Tarnów oferta pracy PLAN C SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK WARSZTATU (O)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy pracowników warsztatowych, pozyskiwanie zleceń, kontakty z kontrahentami, nadzór i kontrola prowadzonych zleceń.
Data publikacji: 2019-10-24
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: PLAN C SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Eugeniusza Kwiatkowskiego 8, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy pracowników warsztatowych, pozyskiwanie zleceń, kontakty z kontrahentami, nadzór i kontrola prowadzonych zleceń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WARSZTATU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, 10 lat doświadczenia zawodowego (obojętnie na jakim stanowisku), podstawowa znajomość pracy giętarki, szlifierki, prasy krawędziowej, walcarki, piły taśmowej, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, duża samodzielność, znajomość branży spawalniczej, może być osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Zakres obowiązków: organizacja pracy pracowników warsztatowych, pozyskiwanie zleceń, kontakty z kontrahentami, nadzór i kontrola prowadzonych zleceń. Praca w Tarnowie na jedną zmianę od pon. do pt. w godz.: 7.00-15.00 lub 8.00-16.00; wynagrodzenie: od 5 000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: Plan C Sp. z o.o., 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 8, wcześniejszy kontakt tel.: 882 122 994, 14 623 04 05, CV i List motywacyjny można przesyłać na adres e-mail: praca (at) planc.com.pl
Nazwa pracodawcy:
PLAN C SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Eugeniusza Kwiatkowskiego 8, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie, CV, List Motywacyjny lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Eugeniusza Kwiatkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2019
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?71daeb1131b20d570dec9855de28c509
Podobne oferty pracy
-
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANIMA Anna Masek - 2017-08-23 - Piekary Śląskie (śląskie)
organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, rozliczanie pracy ludzi, sprzętu i harmonogramu rzeczowo-finansowego; przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy; prowadzenie dokumentacji budowy; planowanie i kierowanie budową; realizowanie zaleceń wpisanych do dziennika budowy; zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; zgłaszanie robót budowlanych do odbioru; uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i zapewnienie usunięcia ewentualnych wad.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku kierownika sekcji zabezpieczenia teleinformatycznego w KPW. Dbałość o stan techniczny i wyposażenie stanowisk pracy w sprzęt komputerowy. Dbałość o właściwe funkcjonowanie systemów informatycznych w KPW. Wspomaganie i koordynowanie procesu wdrażania i ostatecznego przejścia z aktualnie wykorzystywanych systemów nowych systemów, zgodnie z opracowaną metodyką wdrożeniową
Jednostka Wojskowa 2454 - 2018-04-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kierowanie grupą montażystów wykonywanie pomiarów, umiejętność odczytu projektów budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE JUR-AND SP.J.J.KOŚCIK,A.WRONA - 2019-01-02 - Lublin (lubelskie)
Praca przy uprawach owoców, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Anielin (lubelskie)
wykonywanie badań rtg
CENTRUM DIAGNOSTYCZNE "ASPER" SP. Z O.O. - 2018-04-10 - Tychy (śląskie)
Pracaw Wydziale Zamówień Publicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Żary (lubuskie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)
praca w hurtowni rybnej
Rybhand Trzcielińscy S. J. - 2018-02-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie ewidencji zamówień, wysyłek,opakowań,wystawianie faktur,rachunków,przyujmowanie zamówień,zarzadzanie magazynem.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zgierz (łódzkie)
zaopatrzenie w narzędzia do obróbki skrawaniemkoordynacja zleceń zewnętrznychzaopatrzenie w narzędzia i środki techniczne i wyposażenia warsztatowegonawiązanie współpracy w sprawie zleceń zewnętrznych
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-12-20 - Bieruń (śląskie)
Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-26/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie salonem sprzedaży AGD RTV, kompleksowa obsługa klienta
Avans Południe Spółka z o. o. w Zabrzu - 2016-07-15 - Hajnówka (podlaskie)
Wg zawodu
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2016-05-27 - Żary (lubuskie)
nadzór nad pracami
P.P.H.U. ELEKTRO - COM HENRYK BARON - 2018-03-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie min. 6 m-cy w opuszczaniu plantów, kręceniu pędów, regulacji i obrywaniu pomidorów, koordynacja pracy cudzoziemców; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; umowa zlecenie; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Pyskowice (śląskie)
Koordynacja prac zespołu, planowanie, organzacja i monitoring projektu, rekrutacja pracowników
ZETRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
•Planowanie i całościowa realizacja projektów •Wybór wykonawców do realizacji prac budowlanych •Kompleksowe prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z budowlaną częścią projektu, koordynacja wykonania i odbioru wszystkich prac budowlanych zgodnie z projektem wykonawczym, ustawą Prawo budowlane, normami, zasadami BHP i przeciwpożarowymi. •Kontrola prac budowlanych pod względem jakości technicznej, wykorzystanych materiałów, zgodności z obowiązującymi normami budowlanymi i wymaganiami projektu oraz nadzorowanie harmonogramu i terminów•Weryfikacja dokumentacji projektowej na wszystkich etapach procesu budowlanego•Sporządzanie raportów ze statusu realizacji projektów•Doradztwo w zakresie budownictwa lądowego w ramach projektów realizowanych przez Spółkę
Nuctech Warsaw Company Limited Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie, koordynowanie placu budowy; nadzór nad jakością i terminowością; kontakt z inwestorami, dostawcami, podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2018-10-10 - Tarnów (małopolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-24 - Trzcianka (wielkopolskie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, kontakt i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych rynków
SEASON HOME Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Jaworzno (śląskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji sklepowej, obsługa klienta, praca w sklepie z tradycyjnymi towarami, książeczka sanitarno-epidemiologiczna; pracodawca zapewnia szkolenie; umowa zlecenie przez 1-y miesiąc; miejsce pracy: Gliwice, Plac Piłsudskiego
BACÓWKA TOWARY TRADYCYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
Kierownik myjni.Wymagane wykształcenie min. średnie,obsługa komputera. Nadzór nad pracownikami.Adres e-mail. cuspniow (at) o2.pl Tel 691 741 931 Janina Nodolski
CENTRUM USŁUG SAMOCHODOWYCH "SIMENTA" - 2017-03-28 - Pniów (lubuskie)
Przyjmowanie faktur, wystawianie paragonów, wprowadzanie kartotek produktów, realizacja zamówień w sklepie internetowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Praca polega na zarządzaniu grupą doradców finansowych, rekrutacji i wdrożeniach nowych członków swojego zespołu, analizą i raportowaniem wyników sprzedażowych, inicjowaniem nowych aktywnści sprzedażowych i prowadzeniu regionalnych inicjatyw marketingowych.
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-07-12 - Rybnik (śląskie)
doświadczenie na ww stanowisku
GRAŻYNA WOŹNIAK P.P.H.U MEBLE WOŹNIAK PLUS - 2018-09-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Olkusz (małopolskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów
DINO POLSKA S.A. - 2018-07-09 - Rzepin (lubuskie)
Wykonywanie prac remontowych i budowlanych
Ostromfruits Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)