KIEROWNIK W DZIALE INWESTYCJI W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (NR 3169) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: KIEROWNIK W DZIALE INWESTYCJI W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (NR 3169)
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: programowanie, planowanie, inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim, prowadzenie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej,-bilansowanie, weryfikowanie i przygotowanie planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski,-okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych i wnioskowanie o srodki na realizację,-przygotowanie do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie,-udział w procesie realizacji inwestycji,-analiza poszczególnych stadiów wykonywania dokumentacji,-prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych,-współpraca z właściwymi komórkami w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentówplanistycznych,
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
programowanie, planowanie, inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim, prowadzenie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej,-bilansowanie, weryfikowanie i przygotowanie planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski,-okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych i wnioskowanie o srodki na realizację,-przygotowanie do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie,-udział w procesie realizacji inwestycji,-analiza poszczególnych stadiów wykonywania dokumentacji,-prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych,-współpraca z właściwymi komórkami w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentówplanistycznych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK W DZIALE INWESTYCJI W ZARZĄDZIE ZLEWNI W INOWROCŁAWIU (NR 3169)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo,hydrotechnika, inzynieria środowiska, melioracji,
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa, hydrotechniki, inzynierii srodowiska, melioracji gospodarki wodnej,-dobra znajomość ustaw: Prawo wodne, Dyrektywa powodziowa, Prawo budowlane, Prawo Ochrony Środowiska oraz stosowania tych przepisów w praktyce,-umiejetność hierarchizacji zadań i organizacji pracy,-znajomość i umiejetność stosowania przepisów prawa wynikających z : Ustawy Prawo wodne, Ustawy Prawo Zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, KPA, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o ochronie środowiska,prawo jazdy kat. BWymagania dodatkowe:preferowane uprawnienia budowlane ,umiejetnośc analitycznego myślenia,umiejetność pisania i redagowania tekstów,komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,odpowiedzialność , rzetelność, terminowość
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną do 13.10.2019 r. (cv, list motywacyjny) na adres kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl albo pocztą lub złożyć osobiście Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem : " Nabór na stanowisko Kierownika w Dziale Inwestycji w Zarządzie Zlewni w Inowrocławiu " zawierające poniższą klauzulę: "Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 13.10.2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Al. Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 13.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?159ba5f548c768aee02880a0f99f391e
Podobne oferty pracy
przepływ informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją, przygotowanie raportów i zestawień,sporzadzanie instrukcji i procedur regulaminów w zakresie czynności biurowych,prowadzenie ewidencji zobowiązań i nalezności,zarządzanie pracą podległych mu pracowników,współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Huta Stara A (śląskie)
Wykształcenie zawodowe , może być osoba do przyuczenia Naprawa samochodów ciężarowych.
Zaklad Mechaniki Pojazdowej s.c. Stefania Słomiana, Sławomir Spaleniak - 2016-02-17 - Czekanów (wielkopolskie)
- przydzielanie pracy pracownikom zatrudnionym na budowie,- przedstawianie wniosków właścicielowi przedsiębiorstwa,- tworzenie harmonogramu budowy,- sprawowanie kontroli nad jakością i terminowością,- przygotowywanie przedmiotów i obmiarów robót.
Przedsiębiorstwo Budowlane MHM Paech Sp. z o.o. Międzychód - 2016-07-29 - Międzychód (wielkopolskie)
Pomoc w obsłudze wtryskarek, odbieranie wyrobów, sortowanie półfabrykatów oraz produktów gotowych, pomoc w transporcie wewnętrznym.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Kuźnica Kiedrzyńska (śląskie)
1.Planowanie zadań remontowych (plany roczne opracowywane do końca października na rok następny).2.Planowanie zadań warsztatu elektrycznego oraz teletechnicznego i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów.3.Realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Naczelnego w zakresie merytorycznym dotyczących zagadnień energetycznych.4.Opracowanie stosownych wniosków mających na celu realizacje zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Szpitala.5.Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań.6.Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych.7.Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.8.Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami w zakresie:a)inwentaryzowania i kontroli obiektów budowlanych,b)archiwizowania dokumentacji obiektów budowlanych, awarii,c)tworzenia dokumentacji technicznej na potrzeby remontowe w zakresie energetycznym.9.Współudział w przygotowywaniu umów w zakresie zadań remontowych,10.Koordynowanie, organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z zadaniami inwestycyjno-remontowymi.11.Określenie danych wyjściowych dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej.12.Prowadzanie okresowych przeglądów technicznych instalacji energetycznych Szpitala.13.Prowadzanie zgodnie z przepisami Prawa Energetycznego eksploatacji instalacji oraz urządzeń energetycznych i teletechnicznych w Szpitalu.14.Organizowanie stanowisk pracy i nadzór nad pracą pracowników warsztatu elektrycznego i warsztatu teletechnicznego oraz prowadzenie w tym zakresie szkoleń stanowiskowych.15.Utrzymywanie sprawności technicznej i zabezpieczanie pod względem wymogów aktualnych przepisów prawa, w tym również BHP wszystkich instalacji urządzeń energetycznych tutejszego Szpitala.16.Nadzór nad dostarczaniem pracownikom warsztatów: elektrycznego oraz teletechnicznego materiałów niezbędnych do wykonania robót.17.Rozliczanie kosztów remontów i napraw realizowanych przez pracowników warsztatu elektrycznego i teletechnicznego wg obowiązujących przepisów prawa.18.Prowadzenie i rozlicznie czasu pracy pracowników podległych warsztatów wg przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów wewnętrznych oraz bieżące prowadzenie, w tym zakresie pełnej dokumentacji.19.Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznoruchowej dla instalacji i urządzeń energetycznych, i innych instrukcji użytkowania budynków Szpitala.20.Prowadzenie pouczeń stanowiskowych dla pracowników warsztatu budowlanego oraz instalacyjnego.21.Nadzór nad archiwum dokumentacji technicznej w zakresie energetycznym i teletechnicznym budynków Szpitala.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-10 - Bytom (śląskie)
praca w hurtowni rybnej
Rybhand Trzcielińscy S. J. - 2018-02-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
Firma LUKRATIV Centrum Edukacji poszukuje lektora do przeprowadzania kursów odbywających się w opolskich firmach jak i instytucjach publicznych. - Posiadaszbiegłą znajomość języka angielskiego, czeskiego lub niemieckiego - Masz kwalifikacje do nauczania - Posiadasz doświadczenie w nauczaniu - Jesteś energiczny i dynamiczny, potrafisz motywować i lubisz pracę z ludźmi w branży edukacyjnej Napisz do nas! Oferujemy Ci: - elastyczne godziny pracy - terminowość wypłacania wynagrodzenia - atrakcyjny system motywacyjny -wsparcie metodyczne
Lukrativ Centrum Edukacji Arkadiusz Marek - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników.Wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat, umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz komputera, aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. W razie konieczności praca na dwie zmiany. Wynagrodzenie zasadnicze+dodatek funkcyjny+premia.
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2016-03-16 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Prace porządkowe w obiektach i wokół nich (odśnieżanie, zamiatanie, itp.)
PPHU Tomasz Rajski, Wspólnik Spółki Cywilnej ELIT CLEAN Tomasz Rajski - 2018-02-16 - Zakopane (małopolskie)
Sprawowanie funkcji kierownika, nadzór nad całością obiektu. Umowa o pracę na czas określony od 02.11.2017 - 31.08.2018r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH W PILE - 2017-10-09 - Piła (wielkopolskie)
Nadzór budowlany nad budową kanalizacji wodno-deszczowej. Obsługa niwelatora przy układaniu kanalizacji. Miejsce pracy województwo opolskie (powiat nyski).
ZAKŁAD INSTALACJI WOD.KAN.GAZ. I ELEKTRYCZ. S.C. K.PODPORA - 2018-07-18 - Radzikowice (opolskie)
kierowanie procesem produkcyjny w zakładzie zajmującym się obróbką metali, zarządzanie ludźmi, koordynacja pracy w procesie produkcji, zamawianie materiałów do produkcji i narzędzi
PROEKO MARCINIAK MIKOŁAJ - 2018-02-27 - Strzelce (kujawsko-pomorskie)
Składanie zamówień, organizacja pracy podległego personelu
Firma Handlowo Usługowa METRO Tomasz Fliśnik - 2016-03-23 - Olesno (małopolskie)
wykonywanie prac torowych i robót ziemnych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Kierownik sprzedaży- wykształcenie średnie, znajomość branży budowlanej, umiejętność pracy w zespole.
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-14 - Ruda Śląska (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1.Organizacja pracy magazynu zgodnie z przyjętymi procedurami, normami, przepisami.2.Przygotowanie, planowanie i organizacja wysyłek na terenie Polski i Europy.3.Współpraca z działem handlowym oraz działaniem produkcyjnym.4.Nadzór nad podległymi pracownikami magazynu.5.Współpraca z firmami kooperacyjnymi - galwanizernie, malarnie.
RONET Sp. z o. o. - 2017-07-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac malarskich w pomieszczeniach. Praca na Podkarpaciu.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, 6 m-cy doswidczenia.
C.T. CONSULTING C.T. INKASSO Tomasz Czemerda - 2016-09-21 - Jarosław (podkarpackie)
Organizacja i planowanie pracy magazynu, zarządzanie i monitorowanie pracy podległego zespołu, kontrola przyjmowanych towarów pod względem ilościowym i jakościowym. Praca dwuzmianowa: I zmana od 7:00 do 15:00, II zmiana od 11:00 do 19:00.
"FOX" LISOWSKI RADOSŁAW - 2019-08-28 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
planowanie i koordynowanie produkcji bram wjazdowych, elementów metalowych i konstrukcji
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "KOW- KOT" s.c. Kowalski Wiesław, Kotkowski Tadeusz - 2017-08-10 - Mława (mazowieckie)
Organizacja pracy pracowników podległych, prowadzenie spraw kadrowych, nadzór nad obiektami szkoły, sporządzanie umów najmu; umowa na 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku - 2019-04-30 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie ciągłości pracy kotłowni i warsztatu cieplnego, nadzór nad prawidłowością wykonywanych remontów i inwestycji w infrastrukturze ciepłowniczej, prowadzenie dokumentacji ekspoloatacyjnej, ruchowej i technicznej obiektów cieplnych, zarządzanie zespołem pracowników
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie utargów, organizowanie sprzedaży, zapewnienie realizacji planów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, prowadzenie dokumentacji sklepu, przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji Praca w Łodzi - CH SUKCESJA
PEPCO POLAND sp. z o..o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie strategii biznesowych oraz biznesplanu, analiza wydajności organizacji, inicjowanie , wdrażanie i monitorowanie projektów usprawniających procesy operacyjne i biznesowe, wdrażanie zmian operacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Ustroń (śląskie)
wykształcenie min średnie , doświadczenie mile widziane, gwarantuje pracodawca przyuczenie do stanowiska - szkolenia Ogolny zakres obowiązków: sprzedaż ciasta, lodów - wyrobów cukierniczych, nadzór nad dostawami do sklepu, cukierni
'BALCERZAK MAŁGORZATA FIRMA "HOLDEX" ' - 2019-04-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- kierowanie procesem produkcji - terminowe i wysokiej jakości wykonywanie kontraktów budowlanych we wszystkich obszarach produkcji pojazdu samochodowego- odpowiedzialność za pracę 50 pracowników
SAXAS - 2017-02-13 - Niemcy (Niemcy)
-
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Buk (wielkopolskie)
Realizowanie obowiązków nadzoru nad montażem urządzeń, nadzorowanie prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z dokumentacją, opracowanie raportów kontroli z pomiarów, pomiary manualne detali za pomocą przyrządów pomiarowych
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-29 - Chełm Śląski (śląskie)