KIEROWNIK TECHNICZNY Węgierki oferta pracy FABRYKA WSPORNIKÓW EUR "NEPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad tematami mechanicznymi i elektr. pracy zakładu
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Węgierki (wielkopolskie)
Pracodawca: FABRYKA WSPORNIKÓW EUR "NEPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Otoczna 43, 62-302 Węgierki, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad tematami mechanicznymi i elektr. pracy zakładu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgierki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: elektryczne/techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia elektroenergetyczne do 1 KV
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR "NEPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, powiat: gnieźnieński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gnieźnieński
Gmina pracodawcy: Gniezno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gniezno
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 09.03.2017
Oferta pracy ważna do: 22.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ I KOSZTORYSÓW NA PODSTAWIE DOKUENTACJI PROJEKTOWEJ, POMIARY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I TELEINFORMATYCZNYCH, KIEROWANIE REALIZACJĄ PRAC INSTALATORSKICH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/ WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA PROJEKTÓW, UPRAWNIENIA ELEKTROENERGETYCZNE DO 1 KV;
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie i realizacja; zamawianie i awizacja dostaw towaru; kontakt z klientem; tworzenie i monitorowanie dokumentów wysyłkowych; organizowanie pracy pracowników magazynu i kierowców.
LIBRA EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Opis stanowiska:• Odpowiedzialność za całość działu produkcyjnego, rozdziale, nadzorowaniu oraz ocenie zleconych prac,• Koordynowaniu prac poszczególnych działów,• Decydowanie o obłożeniu stanowisk celem terminowego wykonania powierzonych zadań,• Nadzorowanie dokumentacji ISO.
JS Fabryka Przekładni Sp. z o.o. Sp. k - 2018-01-19 - Bierkowo (pomorskie)
organizacja prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych, realizacja planów produkcyjnych, organizacja obsługi maszyn, narzędzi i rządzeń, nadzór nad procesem przygotowania produkcji, optymalizacja produkcji pod katem wydajności, jakości i kontroli kosztów, nadzór nad konserwacją maszyn i urządzeń produkcyjnych, kontrola zapotrzebowania w surowce zarządzanie podległym zespołem ludzi, prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej (kart produkcyjnych), kontrola stanów magazynowych, udoskonalanie procesów produkcyjnych, kontrola jakości przerobionego materiału
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana 7.30 - 15.30 Praca na terenie Kwidzyna, Elbląga i okolic.Wynagrodzenie od 3000zł brutto do uzgodnienia.Umowa na okres próbny docelowo na czas nieokreślony.
PHU SEZAM Małgorzata Pink - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie lokalem gastronomicznym, nadzór i koordynowanie działania zatrudnionych pracowników, reklama lokalu, zamawianie produktów oraz negocjacja cen, dbanie o wizerunek lokalu, opracowywanie grafików pracy zespołu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 69 - 2017-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Upalanie układów zasilania odlewów zgodnie z instrukcja technologiczną.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem.
P.P.H.U BALTON SŁAWOMIR CZARZASTY - 2017-08-21 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
P.P.U.H. ,,MKW '' - Michał Woźniak - 2016-04-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie agencji pracy tymczasowej.Zarządzanie pracownikami.Kontakty z urzędem imigracyjnym.Prowadzenie i wyszukiwanie nowych kontrahentów na terenie Ukrainy,Białorusi, Mołdawii oraz Rosji. Prowadzenie rozmów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów dla agencji pracy.Wyszukiwanie miejsc noclegowych i zakwaterowywanie pracowników w tych miejscach.Podpisywanie umów handlowych.Dbałość o dobry wizerunek i reklamę agencji pracy.Wystawianie FV. Analizowanie potrzeb pracowników agencji pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Przymiłowice (śląskie)
1) zapewnienie wykonania rozkazów, poleceń i wytycznych Komendanta oraz aktów prawnych właściwych przełożonych; 2) sprawowanie właściwej kontroli zarządczej w podległych komórkach wewnętrznych oraz monitorowanie efektów ich pracy, a w szczególności za: a) legalne, efektywne, oszczędne i terminowe realizowanie nałożonych celów i zadań wchodzących w zakres działania komórki wewnętrznej Bazy oraz rozliczanie podwładnych z nałożonych mierników celów i wykonanych zadań, b) nadzór i kontrolę zadań realizowanych przez podległą komórkę; 3) właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym; 4) przestrzeganie i promowanie wartości etycznych, kształtowanie morale i dyscypliny oraz szkolenie specjalistyczne podległych pracowników RON; 5) egzekwowanie wykonywania przez podległych pracowników RON przestrzegania przepisów prawa, regulaminów i innych procedur wewnętrznych; 6) udzielanie, za zezwoleniem Komendanta Bazy, informacji i wyjaśnień zainteresowanym instytucjom, dotyczącym właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa w zakresie dotyczącym problematyki podległych komórek wewnętrznych; 7) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym współdziałanie z szefami innych komórek wewnętrznych Bazy w realizacji zadań o charakterze interdyscyplinarnym i w sprawach wymagających kompleksowego załatwienia; 8) nadzorowanie w podległej komórce spraw personalnych, a w szczególności: a) przedstawianie propozycji odnośnie doboru pracowników RON na poszczególne stanowiska służbowe (pracy), b) typowanie pracowników RON na praktyki i kursy doskonalące; 9) określanie zakresu obowiązków dla bezpośrednio podporządkowanych pracowników RON, zapewniając przy tym zamienność funkcji (zastępowanie) w podstawowych dziedzinach działalności; 10) zapewnienie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy/służby. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji, pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału, planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne, negocjowanie warunków umów na prace j.w, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w, bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro, prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych, sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg i wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5000,00zł, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, inne zlecone prace przez kierownika wydziału inżynierii miejskiej wynikające z zadańi regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.
Urząd Miasta - 2016-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto RzeszówSiedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC Sp. z o.o.ul. Kościuszki 22740-600 Katowice-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Rzeszów-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik działu
Rzeszowska Centrala Materiałów Budowlanych S.A. - 2016-05-05 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie harmonogramu projektów oraz planowanie budżetu, monitorowanie statusu prpjektu, kontrola jakości, wybórczłonkówzespołu projektowego (p[odwykonawców),kontrolarealizaji ich zadań,motywowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie ofert i kostorysów w zakresie instalacji elektrycznych.
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2018-09-06 - Krapkowice (opolskie)
NADZÓR I ZARZĄDZANIE NAD PRODUKCJĄ ELEMENTÓW METALOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
PRACA W SZKOLE PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLU NA CZAS OKREŚLONY Z MOŻLIWOŚCIĄ UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY. ZAKRES ZGODNY ZE STANOWISKIM PRACY.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2015-11-30 - Krapkowice (opolskie)
Sprzedaż pojazdów - rowery
PUH HURTEX Bogdan Sabat - 2016-01-08 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zarządzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, sporządzanie zamówień.
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
ORGANIZOWANIE PRACY PODLEGŁEGO PERSONELU, ORGANIZACJA PRACY SKLEPU, PRZYJMOWANIE DOSTAW, ZAMAWIANIE TOWARU, WYSTAWIANIE FAKTUR, OPRACOWYWANIE GRAFIKÓW I KART PRACY PRACOWNIKÓW.
"SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o - 2016-04-08 - Oława (dolnośląskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, aktywna praca na sali sprzedaży, delegowanie pracy podległemu personelowi, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-04-27 - Rzuchów (śląskie)
praca na stanowisku kierownika budowy
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie materiałów reklamowych w języku arabskim, uczestniczenie w wyjazdach bizensowych do krajów arabskich, prowadzenie korespondencji z klientami z krajów arabskich, wobec tego warunkiem koniecznym jest znajomość języków
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Sochaczew (mazowieckie)
OBSŁUGA GOŚCI HOTELOWYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Rumia (pomorskie)
przyjęcie i obsługa klienta, pomoc w zakresie zakupów, obsługa kasy fiskalnej, rozliczenie środków płatniczych. Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-22
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)