KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO K/M Warszawa oferta pracy Zespół Szkół Poligraficznych
Stanowisko: KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie pracą administratorów dziennika elektronicznego, zapewnienie prawidłowego przebiegu zajęć dydaktycznych w szkole i zakładach pracy, organizacja egzaminów zawodowych dla uczniów.
Data publikacji: 2018-06-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół Poligraficznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stawki 14, 00-178 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie pracą administratorów dziennika elektronicznego, zapewnienie prawidłowego przebiegu zajęć dydaktycznych w szkole i zakładach pracy, organizacja egzaminów zawodowych dla uczniów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
uzależnione od stopnia awansu zawodowego i wysługi lat.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik warsztatów szkolnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik warsztatów szkolnych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: poligrafia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (pożądane poligraficzne), doświadczenie w pracy w szkolnictwie co najmniej 10-letnie. Obowiązki: kierowanie pracą administratorów dziennika elektronicznego, zapewnienie prawidłowego przebiegu zajęć dydaktycznych w szkole i zakładach pracy, organizacja egzaminów zawodowych dla uczniów. Wynagrodzenie uzależnione od stopnia awansu zawodowego i wysługi lat.[CV na e-mail: kadry (at) zspoligraf.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Poligraficznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Stawki 14, 00-178 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Stawki
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik warsztatów szkolnych
Data dodania oferty pracy: 05.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zespołem operatorów produkcji zgodnie z planem produkcji.
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Żory (śląskie)
Aktywna sprzedaż, obsługa klienta na najwyższym poziomie, zaangażowanie w wykonywaną pracę. Pracodawca oferuje pracę w miłej atmosferze, atrakcyjny system wynagrodzeń, również uzależniony od jakości obsługi klientów i wyników sprzedażowych, stabilność zatrudnienia, profesjonalny pakiet szkoleń, możliwość awansu i rozwoju zawodowego, standardowy wymiar czasu pracy.
ADAM KURBIEL STARDUST, POŚREDNICTWO FINANSOWE "BEST SOLUTION" - 2017-09-06 - Bełchatów (łódzkie)
Zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy, i kasjera, język chiński do porozumiewanie się z zarządem i zamawiania towaru zastępowanie innych pracowników w razie chororby lub nieobecnośći
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola płac, kosztów sklepu, pełnienie dyżurów w sklepie, audyty wewnętrzne
TESCO Polska Sp. z o.o - 2017-01-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
Produkcja wiązek kablowych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-11 - Litwa (Litwa)
- Telefoniczna obsługa Klienta - koordynowanie terminów spotkań,- Pozyskiwanie nowych Klientów- Kontakt: telefoniczny 607-242-318; e-mail: kerin (at) kerin.pl
NOWAKOWSKI ROBERT AGENCJA ARTYSTYCZNA "KERIN" - 2017-09-25 - Subkowy (pomorskie)
Praca fizyczna. Wymagana dobra kondycja fizyczna, brak dysfunkcji ruchowej. Wynagrodzenie 1750 zł + premia.
KRES KRAJOWY RUCH EKOLOGICZNO - SPOŁECZNY - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie praca sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych rynków
XIAOtIANYU Sp. z o.o. w organizacji - 2016-11-04 - Jaworzno (śląskie)
Kierowanie procesem produkcji - branża meblarska
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-05-23 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad procesami produkcji serów, doskonalenie istniejących produktów oraz procesów produkcyjnych, udział w kontroli jakości produktów
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2016-09-21 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie bez znaczeniapredyspozycje do w/w zawodu
EXPRESS Jacek Kaczor - 2016-09-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standradów firmy
Dino Polska S.A. - 2016-01-13 - Daszyna (łódzkie)
ofertowanie, kosztorysowanie, nadzorowanie budowy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TECHLUK WIESŁAW ZAWALSKI - 2016-07-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przewóz materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Słomniki (małopolskie)
Nadzór i organizacja pracy na terenie budowy, efektywne wykorzystywanie powierzonych środków materiałowych, maszyn i urządzeń, podejmowanie działań skutkujących osiągnięciem oczekiwanych efektów ekonomicznych, współpraca z kontrahentami
SENITECH SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)
przygotowanie i organizacja budowy, koordynowanie prac związanych z montażem, nadzór nad podwykonawcami i pracownikami, prowadzenie dokumentacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radom (mazowieckie)
montaż kół rowerowych, oklejanie felg rowerowych
DT Swiss Polska Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Oborniki (wielkopolskie)
Nadzór i koordynowanie pracy. Dbanie o skuteczny przepływ informacji między pracownikami firmy. Kontrola dyscypliny pracy. - Tworzenie zintegrowanego i efektywnego zespołu pracowników, dbanie o atmosferę współodpowiedzialności za zakres oraz jakość wykonywanych zadań. Dbanie o dobrą organizację pracy. Kontrola standardu obsługi klienta, właściwego i estetycznego wyglądu stanowisk pracy oraz otoczenia marketów. Dbanie o stan budynków, wyposażenia i towarów znajdujących się w markecie i prawidłową ekspozycję towarów, niezależnie od działu. - Szczególną dbałość o zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom (w szczególności układanie towaru w sposób wykluczający możliwość jego upadku, przewrócenia się itp.). Dbanie o dobro firmy, ochrona jego mienia, dbanie o powierzony majątek firmy - zapobieganie kradzieżom oraz podejmowanie działań mających na celu minimalizowanie strat z tego tytułu. Kontrola przygotowania podległej jednostki do inwentaryzacji oraz udział w spisach inwentaryzacyjnych. Prowadzenie działań mających na celu minimalizację kosztów marketów, kontrola merytoryczna kosztów i opisywanie faktur kosztowych. Kontrolowanie przyjęć i rozchodów towarowych oraz dokumentów z tym związanych. Nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kas i wykonywanie czynności związanych z prawidłowym i bezpiecznym transportem i przekazywaniem pieniędzy MAJSTER do banku. Promowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach ze współpracownikami oraz klientami. Nadzór nad pracą firmy ochroniarskiej oraz innych firm zewnętrznych świadczących usługi zgodnie z zawartymi umowami. Nadzór nad sprawnością urządzeń monitorujących i chroniących obiekt ( uszkodzenia mechaniczne, ustawienia). Bieżąca analiza i kontrola wyników marketów (sprzedaż, zapas, koszty). Raportowanie do bezpośredniego przełożonego wszelkich problemów dotyczących bieżącego funkcjonowania marketów. Comiesięczne składanie pisemnego raportu ze stanu technicznego reklam na bilbordach oraz aktywne poszukiwanie nowych atrakcyjnych miejsc pod reklamę. Monitoring działań konkurencji i podejmowanie odpowiednich kroków. Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów. Utrzymywanie aktualności wzorów na ekspozycji- wymiana paneli ekspozycyjnych , likwidacja modeli, wzorów, towarów , które nie są już produkowane. Wprowadzanie nowych towarów w zamian za towary wycofane w ramach tego samego dostawcy i poziomu cenowego (zamienniki). Ciągłe poszerzanie gamy towarowej o towary , których brakuje w ofercie a szczególnie o towary poszukiwane przez klientów-nowe towary uzupełniające ofertę
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-15 - Kalisz (wielkopolskie)
sprzątanie w restauracji
Da Grasso Pizzeria Usługi Finansowe Murawski Leszek - 2017-03-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zarządza pracą podległego działu. Opracowuje harmonogram działalności placówki, roczne założenie pracy, opracowuje sprawozdania merytoryczne, reprezentuje dom na zewn., prowadzi odpowiednią dokumentację.
Brodnickie Centrum Caritas im. Bpa Jana Chrapka - 2016-10-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności, obsługa urządzeń: karajalnice, stekownice.
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Zamość (lubelskie)
Nadzór nad działem gastronomii.Praca w godz. 7-15, 15-23 w Sianożętach
Imperiall.pl Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
1. Administrowanie Domem Studenta, w tym:a) kwaterowanie studentów zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,b) prowadzenie spraw meldunkowych,c) prowadzenie ewidencji materiałowej,d) bieżącą konserwacją obiektów,e) prowadzenie rozliczeń opłat studenckich.2. Zapewnienie studentom właściwych warunków socjalno-bytowych zamieszkania.3. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną i Działem Spraw Studenckich, zmierzających do optymalnego wykorzystania miejsc w Domu Studenta w czasie roku akademickiego.4. Prowadzenie działalności hotelowej w Domu Studenta, poprzez organizowanie maksymalnego wykorzystania posiadanych miejsc noclegowych, niewykorzystanych przez studentów w czasie roku akademickiego i w okresie wakacyjnym i prowadzenie rozliczeń finansowych z tego tytułu.5. Dbanie o właściwe wykorzystanie innych posiadanych pomieszczeń i umożliwienie prowadzenia działalności gospodarczej w sposób korzystny dla środowiska studenckiego.6. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu Studenta pod względem technicznym, w tym:a) nadzorowanie stanu technicznego budynku,b) organizowanie okresowych przeglądów stanu obiektu,c) planowanie i zlecanie inwestycji oraz remontów w administrowanym obiekcie,d) współudział w przygotowywaniu postępowań na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac remontowych,e) nadzór nad robotami zleconymi,f) uczestnictwo przy odbiorach remontów obiektu,g) prowadzenie ewidencji technicznej, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej Domu Studenta,h) prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw w ramach własnych i zleceń napraw instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, stolarki drzwiowej i okiennej, itp.7. Utrzymywanie porządku na terenie administrowanego obiektu i posesji.8. Opracowywanie projektów przepisów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Domu Studenta i nadzór nad wykonaniem.9. Prowadzenie księgi obiektu.10. Prawidłowe przygotowanie i przekazanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.11. Wykonywanie innych poleceń Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-02 - Płock (mazowieckie)
- zarządzanie grupą doradców finansowych- rekrutacja i wdrażanie nowych doradców- analiza i raport wyników sprzedażowych- motywowanie zespołu do osiągania założonych wyników.System wynagradzania podstawa + prowizja. Zgłoszenia telefoniczne lub cv na email.
PROFI CREDIT POLSKA S.A - 2016-06-21 - Łódź (łódzkie)
Diagnoza i naprawa sieci teletechnicznych.Praca na terenie Sosnowca, Będzina, Katowic.
Centrum Usług Komputerowych "GROT" Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Sosnowiec (śląskie)
kontrola i odbiór robót budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE*AQUA-TECH* SŁAWOMIR MANIEWSKI - 2017-09-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)