KIEROWNIK Szczecinek oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: KIEROWNIK
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rozkładanie towaru,eksponowanie towaru,kompleksowa obsługa klientów,obsługa sprzedaży i kasy fiskalnej.
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i rozkładanie towaru,eksponowanie towaru,kompleksowa obsługa klientów,obsługa sprzedaży i kasy fiskalnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa kas fiskalnych + fakturowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Kierownik do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wysoka motywacja do pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie w ramach doposażenia stanowiska pracy (FP)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: Koszalińska
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.04.2017
Oferta pracy ważna do: 03.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
- sprzątanie apartamentów po wyjeździe gości, czasami podczas pobytów (sprzątanie kuchni, łazienki, pokoju dziennego, sypialni)- dbanie o czystość części wspólnych (klatka schodowa, piwnica z częścią wypoczynkową)- dbanie o czystość części zewnętrznych (niewielki chodnik i plac)- współpraca z recepcją
Sport Investment Group Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Kierownik sklepu / supermarketu
Dino Polska S.A. - 2016-03-14 - Choszczno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Trzebownisko (podkarpackie)
kierownik laboratorium badań środowiska pracy; zapylenia, hałasu itp. (CV na adres e-mail: sekretariat (at) ochronapracy.com)
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Wadowice (małopolskie)
- Opracowywyanie dokumentacji projektowej dla zadań inwestycyjnych, - Koordynowanie wszelkich prac związanych z realizacją projektu na budowie, - Optymalizacja kosztów projektu, - Prowadzenie uzgodnień z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami, - Przygotowywanie kosztorysów. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - Adam Zięba, tel.: 664 909 833, e-mail: zieba (at) firmaelmont.pl, kadry (at) firmaelmont.pl
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
-przyjmowanie, weryfikacja, składowanie i wydawanie towarów-przeprowadzanie inwentaryzacji stanów magazynowych
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Kowale (pomorskie)
wg stanowiskaUprawnienia konstrukcyjno budowlane do kierowania robotami budowlanymi
MPM DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Namysłów (opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad prawidłowością realizacji usług czystościowych na obiekcie
Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Bieruń (śląskie)
transport materiałów sypkich
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Poniatowa (lubelskie)
kierownik ds. sprzedaży
"TRANS-BUD" Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe Pałczyński Arkadiusz - 2017-03-09 - Kozienice (mazowieckie)
Planowanie i organizacja placu budowy. Koordynacja prac z podwykonawcami. Prowadzenie dokumentacji budowy: technicznej, finansowej podwykonawczej i odbiorczej.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HASSA I JAGODZIŃSKISPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
Przewóz towarów na trasach krajowych i międzynarodowych samochodem typu chłodnia
Zakład Przetwórstwa Owocowo - Warzywnego Poltino Sp. z o. o. - 2017-08-28 - Leżajsk (podkarpackie)
Kierowanie placówką pielęgnacyjno - opiekuńczą. Praca na jedną zmianę w godzinach 09.00-17.00. Miejsce wykonywania pracy Kraśnik Górny.
DPS Oaza Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Kraśnik Górny (dolnośląskie)
Zakres zadań:1) planowanie dochodów i wydatków oraz ewidencjonowanie operacji gospodarczych,2) prowadzenie rachunkowości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę środkami budżetowymi i pozabudżetowymi,4) odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej,5) odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową, kadrową jednostki,6) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,7) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki,8) naliczanie wynagrodzeń i należnych świadczeń,9) dokonywanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym i Urzędem Pracy,10) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,11) prowadzenie funduszu socjalnego jednostki,12) prowadzenie ewidencji syntetycznej analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych,13) sporządzanie ofert oraz organizacja postępowań przetargowych,14) prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatkowych wraz naliczaniem i rozliczaniem podatku VAT.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto miesięcznie. Istnieje możliwość zwiększenia wymiaru etatu i przedłużenia umowy o pracę.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Ustce - 2017-07-12 - Ustka (pomorskie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad pracą podległego personelu. Lanowanie grafików pracy. Nadzór nad bieżącą produkcją. Nadzór nad prawidłową dokumentacją produkcji. Rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Opracowanie wydziałowych planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów. Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego. Zapewnienie prawidłowych warunków Bezpieczeństwa Higieny Pracy. Zarządzanie pracownikami. Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji. Wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych. Odpowiada za prawidłową realizację planów produkcji. Monitorowanie rynku (przygląda się nowościom, konkurencji, śledzi najnowsze patenty).
CENTRALA NASIENNA w Warszawie Sp. z.o.o. - 2017-06-09 - Pułtusk (mazowieckie)
kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą na terenie kajów UE
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wstępna obróbka i przygotowanie warzyw, pomoc kucharzowi przy przygotowaniu posiłków - krojenie, porcjowanie produktów, dbanie o higienę otoczenia w pomieszczeniach. Mycie i dezynfekcja GN oraz termiportów.
JOL-MARK SP.Z O.O. - 2017-07-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Opole (opolskie)
wyszukiwanie klientów z Chin, negocjowanie warunków umów, negocjowanie cen zakupu i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
całokształt robót związanych z kierowaniem i organizacją robót budowlanych przy budowie sieci wodno - kanalizacyjnych, gazowych itd.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wieluń (łódzkie)
prowadzenie magazynu. zamawianie materiałów, kontrolowanie przesyłek
GRAB Sp. z o.o. sp.k. - 2016-06-14 - Słotwiny (lubelskie)
administracyjne przygotowanie projektów zarządzanie projektamianaliza potrzeb klienta i dopasowanie produkcji kierowanie małym zespołem pracownikówwspółpraca między działamiodpowiedzialność za wyniki finansowe
TOUAX s.r.o. - 2015-12-21 - Czechy (Czechy)
dbałość o dobre relacje z klientami, doradztwo, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kas, obsługa programu komputerowego TOP Sprzedaż i TOP Market, prawidłowe sporządzanie dokumentów kasowych i sprzedaży, dbanie o należyty obieg dokumentów w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Współtworzenie, wdrażanie i odpowiedzialność za realizację strategii sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży, współprowadzenie wybranych projektów marketingowych.
MILKILAND EU Sp.z.o.o. - 2016-03-31 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja polityki sprzedażowej firmy. Składanie zamówień w systemie. Dbanie o dobre relacje z klientami. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Sporadycznie możliwa praca w dni wolne.
"Frapo-Dystrybucja" Sp. z o.o. Konin - 2016-06-16 - Zaniemyśl (wielkopolskie)