KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W MOTARZYNIE Motarzyno oferta pracy URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA
Stanowisko: KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W MOTARZYNIE
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Niezbędne wymagania oraz więcej informacji na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=213923, w zakładce oferty pracy. Umowa o pracę na czas określony do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Proponowane wynagrodzenie: pensja zasadnicza 4600 zł + dodatek funkcyjny do 30% + dodatek stażowy. Termin składania dokumentów - do 31.05.2019 r. do godz. 10.00.
Data publikacji: 2019-05-21
Lokalizacja: Motarzyno (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-248 Motarzyno 9, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Niezbędne wymagania oraz więcej informacji na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=213923, w zakładce oferty pracy. Umowa o pracę na czas określony do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Proponowane wynagrodzenie: pensja zasadnicza 4600 zł + dodatek funkcyjny do 30% + dodatek stażowy. Termin składania dokumentów - do 31.05.2019 r. do godz. 10.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W MOTARZYNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Motarzyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębnica Kaszubska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Ks. Antoniego Kani 16a, 76-248 Dębnica Kaszubska, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Niezbędne wymagania oraz więcej informacji na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=213923, w zakładce oferty pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Dębnica Kaszubska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębnica Kaszubska
Ulica pracodawcy: Ks. Antoniego Kani
Numer budynku pracodawcy: 16a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 22.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b0bbe8233eb18f63c24f533e6ab845e
Podobne oferty pracy
W zakresie wynajmu i zarzadzania nieruchomosciami własnymi lub dzierżawionymi, a także w zakresie zarzadzania nieruchomościami wykonywanego na zlecenie: - administrowanie i zarzadzanie budynkami stanowiacymi własność Miasta jako własciciela we wspólnotach mieszkaniowych,-reprezentowanie miasta jako własciciela we wspólnotach mieszkaniowych,- administrowanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi, przyleglymi do administrowanych i zarządzanych nieruchomości budynkowych,- bieżące utrzymanie, remonty i inwestycjezwiązane z przekazanym w zarząd i administrację powierzonym mieniem komunalnym i wspólnot mieszkaniowych,- zlecanie odpłatnych usług remontowo-budowlanych i innych związanych z eksploatacją lokali komunalnych,- rozliczanie i windykacja czynszów i opłat niezależnych od Miasta oraz należności z tytułu kosztów zarządu,- realizowanie zadań związanych z rewitalizacją nieruchomości budynkowych i gruntowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o. - 2019-05-27 - Kargowa (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Gubin (lubuskie)
Kierowanie pracami budowlanymi i zespołem.
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD "ROLBUD II" ŚWIZDOR MICHAŁ DYRDA STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-23 - Budy Łańcuckie (podkarpackie)
jw
NutisoIT Group Michał Domański - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
nazór nad obiegiem dokumentów , wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności otrzymywanych i wystawianych dokumentów księgowych , nadzór nad terminowością zamówień , nadzór prac działu handlowego, współpraca z producentami i księgowością , obsługa klientów firmy, pozyskiwanie klientów .
TEXOM S.C. - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza zamówień i planowanie produkcji elementów meblowych.
Zakład Drzewny IZOTONIA Plus - Krystyna Psiuk - 2016-09-15 - Lipowiec (lubelskie)
OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, ROZLICZANIE KIEROWCÓW, KIEROWANIE ZESPOŁEM SPEDYTORÓW
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-29 - Podgrodzie (podkarpackie)
Utrzymanie porządku na placu handlowym, dbanie o czystość placu i sprzętu handlowego.
SELLTECH SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK PIZIEWICZ, PIOTR WÓJCIK - 2017-07-25 - Małuszyn (dolnośląskie)
organizacja procesu obsługi klienta przy kasie oraz punkcie obsługi klienta (udzielanie informacji, doradzanie, przeprowadzanie procesu reklamacyjnego, prowadzenie programów lojalnościowych), kierowanie, nadzorowanie pracy i szkolenie podległego zespołu kasjerów, koordynacja i kontrola procesów księgowych, ścisła współpraca z pozostałymi działami sprzedażowymi
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Psary (śląskie)
Efektywna sprzedaż towarów firmy z uwzględnieniem wytycznych dotyczącyhc promocji, sprzedaż i wdrażania nowości, odpowiednia prezentacja akcji marketingowych, obsługa kasy.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu "BALCERZAK" Spółka z o.o. - 2016-02-10 - Legnica (dolnośląskie)
kierowanie działem technicznym, wprowadzanie nowych metod testowania telewizorów, raportowanie do centrali w Chinach
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja wdrażanych projektów dla klientów z branży automotive , bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym w sprawach związanych z realizacją projektów, koordynacja prac podczas trwania projektu zgodnie z wymaganiami klienta oraz w oparciu o wewnętrzne procedury, zarządzanie ryzykiem w projekcie, koordynowanie współpracy pomiędzy działami w zakresie realizacji projektu, zarządzanie i nadzorowanie zespołem projektowym (ustalanie wymagań projektowych, harmonogramów, planów rozwoju i potrzebnych zasobów), terminowa realizacja zadań w projekcie obejmujących: oferowanie, rozwój produktów, zarządzanie zmianami konstrukcyjnymi oraz wdrażanie do produkcji, zapewnienie właściwej komunikacji w projekcie z klientem, terminowa nominacja poddostawców poszczególnych komponentów i narzędzi, mile widziana znajomość VDA.
KAMET S.A. - 2016-03-31 - Reńska Wieś (opolskie)
Płanowanie, koordynacja pracy biura, prowadzenie naboru pracowników oraz usługodawców, prowadzenie strony internetowej , sporządzanie i porządkowanie dokumentacji, korespondencji służbowej, tłumaczenie oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej niezbędnej do zatrudnienia obywateli spoza UE (Ukrainy, Bialorusi), pomoc w realizacji proektów reklamowych.Umowa zlecenie: OKOŁO 3 LATilość godzin w miesiącu około 110
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie sklepem zgodnie ze standartami sieci, kierowanie zespołem pracowników;...premia uzależniona od obrotu
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA - Pyzdry - 2016-02-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
- ZARZĄDZANIE DZIAŁEM ROZWOJU I INNOWACJI LODÓWEK,- PLANOWANIE, WPROWADZANIE INNOWACJI ZGODNIE Z PLANEM PRODUKCJI,- ZARZĄDZANIE I MONITOROWANIE POSTĘPÓW WE WPROWADZANIU INNOWACYJI,- POMOC DZIAŁOM PRODUKCYJNYM,
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wronki (wielkopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia oraz wspomaganie biur nieruchomości w sprzedaży budynków deweloperskich. Aktywny udział w planowaniu i realizacji projektów budowlanych firmy. Pozyskiwanie terenów pod budowę, koordynacja prac projektowych, uzyskiwanie pozwoleń budowlanych, odbiór budynków, kompletacja dokumentacji.Koordynacja prowadzonych prac budowlanych, przyłączy mediów, itp. Nadzór nad prowadzonymi budowami oraz podwykonawcami. Optymalizowanie procesów projektowych zapewniających wyższą rentowność firmy. Przygotowanie raportów z bieżącego stanu wykonania projektów.
FABRYKA DOMÓW SPOMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Ochrona na biekcie handlowym,- Miejsce pracy (do uzgodnienia): Tczew- Praca zmianowa- Kontakt telefoniczny: 510-012-234
IMPEL SECURITY POLSKA SP. Z O.O. OCHRONA OSÓB I MIENIA - 2017-06-06 - Tczew (pomorskie)
Kierowanie i planowanie prac w produkcji stolarskiej; budowie, prefabrykacji domków i domów drewnianych, kierowanie i koordynacja zespołem pracowników
Zakład Obróbki Drewna "ZODAN" - Adam Nowak - 2017-02-21 - Wysoka (wielkopolskie)
- Zarządzanie sklepem spożywczym. Wprowadzanie towaru do kasy fiskalnej. Przyjmowanie towaru.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-20:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku. Mile widziana umiejętność obsługi programu KC firma lub innego programu księgowego. Wymagana osoba BEZ nałogów. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (6:00-21:00) (Tel. 733-563-916) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Piaskowa 6, 40-230 Katowice).
PRZERWA SŁAWOMIR Warzywa-Owoce - 2018-06-01 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad pracownikami budowlanymi, prawidłowością wykonywanych robót
TB TANIA BUDOWA Tomasz Orłowski - 2017-03-09 - Zgierz (łódzkie)
Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników Działu w zakresie: -zamówień publicznych w tym opracowywanie wzorów umów oraz dokumentacji przetargowej, nadzór nad procedurą przetargową; -negocjowania warunków umów z wykonawcami, opracowywanie planów i sprawozdań; -logistyki i zakupów, nadzór nad dostawcami, opisywania faktur pod względem merytorycznym; -transportu - w tym nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kart drogowych; -gospodarki magazynowej - w tym kontola wydatków zgodnie z ustalonym budżetem; -gospodarki nieruchomościami - w tym sporządzanie deklaracji na podatki oraz deklaracji na odpady komunalne, tworzenia procedur na najem, dzierżawę nieruchomości; -informatyki; -organizacji.Umowa o prace na czas nieokreślony, od pn. do pt w godz.: 7.00-14.35
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-11-16 - Jaworze (śląskie)
Organizowanie pracy przetwórni, wypełnianie dokumentów, dostawy ryb, sprzedaż detaliczna. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, prawo jazdy kat B, umiejętność organizacji pracy, umiejętność obsługi komputera.
AGUAS LIMPIAS Sp. z o. o - 2017-05-09 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radom (mazowieckie)
spawanie ogrodzeń metalowych
KONTURART SJ. Dębicki T., Kononowicz S., Taberski R. - 2016-04-12 - Pleśno (lubuskie)
Zgodny
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2016-05-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; znajomość technik obróbki plastycznej blach, znajomość technik spawalniczych stali, umiejętność pracy w zespole, umiejętność delegowania zadań, organizacji własnego czasu pracy, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość technik TPM będzie dodatkowym atutem, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie; zakres obowiązków: kompleksowe zarządzanie grupą podległych pracowników w zakresie ślusarsko-spawalniczym, planowanie oraz realizacja planów produkcyjnych, organizowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych, optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zleceń produkcyjnych w określonych terminach, prowadzenie bieżącej kontroli w zakresie utrzymania wysokiej jakości produkcji, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P-poż., nadzorowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń wykorzystywanych na wydziale produkcji,sporządzanie raportów produkcyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy Zabrze;
ANDUR F.P.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
rozbiór drobiu, praca w Nieborzy, pracodawca wymaga 6 miesięcy stażu pracy
UBOJNIA DROBIU JOLANTA CHLEBOWSKA - 2018-01-30 - Nieborza (wielkopolskie)
kierownik budowy
CHT Tadeusz Chmiel - 2016-02-01 - Brzesko (małopolskie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH UWAGA: FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)