KIEROWNIK SPRZEDAŻY I MONTAŻU STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ Sokołów Podlaski oferta pracy P. H. H. D. "JUREX"
Stanowisko: KIEROWNIK SPRZEDAŻY I MONTAŻU STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie zamówień na montaż stolarki Pomiary w terenieZlecanie wykonywania montaży stolarki okiennej i drzwiowej, bram garażowych
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracodawca: P. H. H. D. "JUREX"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 99a, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie zamówień na montaż stolarki Pomiary w terenieZlecanie wykonywania montaży stolarki okiennej i drzwiowej, bram garażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SPRZEDAŻY I MONTAŻU STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w branży
Nazwa pracodawcy: P. H. H. D. "JUREX"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Adres pracodawcy:
Lipowa 99a, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sokołowski
Gmina pracodawcy: Sokołów Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołów Podlaski
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 99a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie zespołem
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-28 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie we właściwym stanie technicznym budynków wraz z instalacjami technicznymi i urządzeniami w które są wyposażone. Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców o zainstniałych awariach i ich usuwanie. Bieżąca kontrola, naprawa i konserwacja budynków. Prowadzenie odczytów urządzeń pomiarowych energii elektr., wody, energii cieplnej oraz prowadzenie ewidencji dokonanych odczytów. Koordynacja i ustalenie robót z kierownictwem oraz kierowanie pracą pracowników podległych.Kontakt:maria. mol (at) domel-domy.pl
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Jaworzno (śląskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POWIERZONYM OBIEKCIE.
GARDA SP Z O.O. SP. K. - 2017-06-22 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie działem finansowo-administarcyjnym, prowadzenie pełnej księgowości jednostki.
Effecta Justyna Bajor - 2016-05-25 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem, praca na recepcji. Zmiany wg. grafiku.
Euro-Hotele Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
jw.
3D System Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Opacz-Kolonia (mazowieckie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
SEASON HOME Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Jaworzno (śląskie)
Nadzór nad budowami drogowymi, kierowanie zespolem pracowników. Praca na terenie województwa wielkopolskiego, łódzkiego i dolnośląskiego. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. - 2017-09-12 - Kępno (wielkopolskie)
Praca w sklepie odzieżowym : obsługa sklepu stacjonarnego, sprzedaż, przebieg dokumentów, kontrola stanów magazynowych, obsługa sklepu internetowego, wysyłki, kontrola stanów magazynowych, kontrola sprzedaży, mailing do klientów,współpraca z projektantem
GALILO S.C. MARIUSZ PAJĄK, ANNA PIWOWARCZYK-PAJĄK - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie personelemdbanie o miłą obsługę w lokaluorganizowanie imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1) przygotowywanie korespondencji urzędowej,2) sporządzanie zaświadczeń,3) sporządzanie tłumaczeń aktów stanu cywilnego,4) wsparcie prac Wydziału Konsularnego.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa lady mięsno-wędliniarskiej, koordynacja pracy współpracowników, dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru, pilnowanie zgodności cen, przestrzeganie zasad higieny. Praca w systemie 2 zmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00). Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto + do 600 zł brutto premii. Miejsce wykonywania pracy Nowogrodziec ul. Krótka 12.
Delikatesy Centrum - 2018-07-31 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
prowadzenie projektów produktu,kalkulacja cen, przygotowywanie ofert cenowych i cenników, poszukiwanie dostawców opakowań,, surowców, etykiet, kontakt z klientem.
LUBRI COMPANY Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Ciechanów (mazowieckie)
Bieżąca organizacja pracy zespołu budowy, zarządzanie realizowanymi pracami, planowanie robót
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2017-05-09 - Hrubieszów (lubelskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
kierowanie określoną grupą towarową, zarządzanie niewielkim zespołem ludzi, zapewnienie zatowarowania działu i ekspozycja towaru, zapewnienie prawidłowego i zgodnego z procedurami przebiegu składowania i realizacji zamówień, praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowywanie towaru, układanie na półkach
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowych standardów sprawozdawczości, przygotowywanie i sprawdzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT),odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR, przygotowywanie sprawozdań - GUS, odpowiedzialność za gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym,współpraca z firmą audytorską, urzędami, bankami, opieka nad systemem księgowym, współpraca z innymi działami Spółki w zakresie dotyczącym księgowości, podatków, budżetu.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Siedlce (mazowieckie)
realizacja polityki personalnej, zarządzanie zespołem pracowników, planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji, szkoleń, przeprowadzanie ocen pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie brygady monterskiej na budowie, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań technicznych.Miejsce wykonywania pracy: teren kraju i UE.
Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH" - 2018-05-07 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy sklepu, kontrola kosztów, efektywne zarządzanie zespołem, zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z przełożonymi, centralą firmy, gotowość do pracy w systemie równoważnym
VIVE PROFIT CENTER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie magazynu firmy.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie i koordynowanie pracy na obsługiwanych obiektach, Odpowiedzialność za skuteczność i jakość pracy podległych pracowników. Wdrażanie i szkolenie nowych Pracowników Opracowywanie planówochrony obiektów Przygotowanie, nadzór i realizacja zabezpieczenia imprez masowych Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Kontrahentami Gospodarka odzieżą służbową. Praca w godzinach od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2017-10-18 - Opole (opolskie)
Transport towarów na terenie powiatu.
MECHANIKA SAMOCHODOWA PRODUKCJA I SPRZEDAŻ BETONU BETON GRAB Grabowski Bogusław - 2017-05-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW I MOTYWOWANIE DO EFEKTYWNEJ PRACYPROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ZGODNE ZE STANDARDAMI FIRMYAKTYWNA SPRZEDAŻ SPECJALISTYCZNYCH PRODUKTÓW W OPARCIU O ZDOBYTĄ WIEDZĘREALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCHREKRUTACJA, OCENA I SZKOLENIA ZAŁOGI PRACOWNICZEJBUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU SALONU I MARKI FIVE O`CLOCK
FIVE O'CLOCK BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2018-01-03 - Legionowo (mazowieckie)
roznoszenie ulotek, rozwożenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-08-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Planowanie pracy podległego zespołu,nadzór nad dokumentacją dozorową, przygotowywanie i realizacja planów przeglądowych i remontowych, nadzór nad rozwojem pracowników
Nestle Polska S.A. - 2016-10-14 - Namysłów (opolskie)
Praca przy budowie kanalizacji oraz wodociągów. praca godzinach 7-15
Bagger Polska Sp. z o.o - 2017-06-29 - Chróścina (opolskie)