KIEROWNIK SKLEPU/Z-CA KIEROWNIKA SKLEPU Stare Juchy oferta pracy ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU/Z-CA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami firmy, zarządzanie sprzedażą w sklepie, organizacja i nadzór nad pracą zespołu, przygotowanie zamówień towaru i analiza wskaźników, reprezentowanie firmy przed klientami i dostawcami
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:19-330 Stare Juchy, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami firmy, zarządzanie sprzedażą w sklepie, organizacja i nadzór nad pracą zespołu, przygotowanie zamówień towaru i analiza wskaźników, reprezentowanie firmy przed klientami i dostawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miejsce pracy - market w Starych Juchach
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU/Z-CA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Juchy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stare Juchy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2018
Data zakończenia pracy: 12.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa kas fiskalnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie mile widziane. Umiejętność budowania i organizowania prac zespołu.
Nazwa pracodawcy:
ARHELAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 45, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Ulica pracodawcy: ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Więcki (warmińsko-mazurskie)
cięcie i wiercenie betonu techniką diamentową na budowie, obsługa wiertnic oraz pił tarczowych (elektrycznych, spalinowych, hydraulicznych), transport materiałów (podnoszenie elementów i ich przenoszenie)
BUDOHIT Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Katowice (śląskie)
zarządzanie i koordynacja projektem, całokształt spraw związanych z prawidłowym wdrażaniem i funkcjonowaniem projektu, podejmowanie kluczowych decyzji, kontrola finansowa i zatwierdzanie wydatków, monitoring realizacji wskaźników,odpowiedzialność za terminowe przekazywanie dokumentacji
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-06-02 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie zespołem ludzi, zarządzanie gospodarką magazynową
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2018-08-31 - Krzywonoś (mazowieckie)
w/g stanowiskqa
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
przygotowywanie posiłków,obsługa imprez
FOLWARK Toporzysko Dariusz Waligórski - 2018-12-07 - Toporzysko (małopolskie)
Kierowanie zespołem, negocjowanie cen, zamawianie towaru, dbanie o wizerunek sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łęki (małopolskie)
Naprawa maszyn u klientów, głównie kopalnie, wymagany stan zdrowia pozwalający na pracę pod ziemią. Jedna zmiana, umowa na okres próbny.Miejsce pracy Wrocław + delegacje na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa silników spalinowych, obsługa komputera-prowadzenie dokumentacji warsztatowej
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2018-10-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kierowanie zespołem ludzi, nadzór produkcji.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2015-12-07 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych i alkoholowych
MT10 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Oława (dolnośląskie)
Kierowanie robotami drogowymi, praca w zespole na terenie woj. małopolskiego i śląskiego
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie pomyślnego wykonania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowanie, koordynowanie i wykonanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod ABB w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie zespołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólne z menadżerem biznesowym projektu, wszystkich dokumentów projektowych w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządzanie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie statusu fakturowania projektu, kosztów, wydatków i przepływu pieniężnego, zapewnienie aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnienie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie podległych pracowników przy szyciu cholewek, montażu.
Ochman Bogusław - Firma " BOCHM BUT" - 2016-12-07 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Namysłów (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Olkusz (małopolskie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
zarządzanie podległym zespołem pracowników, wyznaczanie celów sprzedażowych i nadzór nd ich realizacją, organizacja akcji marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów, nawiązywanie wspołpracy z klientami finansowymi , dbanie o wyską jakość obsługi klienta
Paweł Cieśla Usługi Bankowe - 2016-12-02 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
dbanie o jakość i estetykę przygotowywanych i serwowanych potraw, utrzymanie czystości stanowiska pracy
"GALIMATIAS K.DĘBOWSKA , M.TORBA SPÓŁKA CYWILNA" - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administracyjno-technicznych;kierowanie zespołem podległych pracowników, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracowników;szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników lokalu gastronomicznego;dbanie o odpowiedni standard świadczonych usług;dbanie o wynik finansowy lokalu;zamawianie produktów oraz negocjowanie cen i warunków dostawz dostawcami;akceptowanie menu przygotowanego przez szefa kuchni;prowadzenie rozmów handlowych z klientami np. dotyczących organizacji przyjęć, bankietów itd.;dbanie o wizerunek lokalu gastronomicznego;
Boiko Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia , praca w kraju kierownik budowy
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe inżynierskie/ techniczne; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowiskach technicznych; wiedza dot. rozwoju procesów dla różnych asortymentów części w zakresie materiałów elektromechanicznych; biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, w tym słownictwo techniczne; Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój modeli procesów dla różnych asortymentów nowych części w zakresie materiałów elektromechanicznych; odpowiedzialność za kosztorysowanie części elektromechanicznych dla potrzeb bieżącej oraz nowej produkcji; projektowanie i wykonywanie prototypów rozwiązań innowacyjnych w celu spełnienia wymogów użytkownika; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie oraz współpraca z grupą pracowników pogotowia energetycznego, udział w tworzeniu i realizacji polityki energetycznej firmy, zapewnienie ciągłości dostaw energii, zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej (instalacji i urządzeń energetycznych), monitorowanie stanu technicznego instalacji i urządzeń, obsługa systemu monitorowania urządzeń pomiarowych, prowadzenie dokumentacji technicznej przedsiębiorstwa energetycznego OSD, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kalkulacji kosztów, kontakt z klientem, udział w negocjacjach handlowych.
EnH2O Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola planu produkcyjnego i postępowanie wg. wskazówek, praca przy komputerze,zarządzanie ludźmi, sporządzanie raportów produkcyjnych,w przypadku wykrycia problemu w wykonywanej pracy przez pracownika na linii, instrowanie go jak należy wykonywać powierzone im obowiązki,kontrola rezultatów produkcyjnych,wprowadzania wszelkich zmian oraz tworzenie dokumentów związanych z procedurami zarządzania jakością
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-11-16 - Bielawa (dolnośląskie)
Zarządzanie działem handlu (części samochodowe)
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za proces kontrolingu oraz procesy księgowe, przygotowanie wew. raportów w języku chińskim, analiza finansowo - ekonomiczna, zarządzanie finansami spółki
SCC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-17 - Jaworzno (śląskie)
-nadzór nad pracą w stolarni
PROHERING sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zarządzanie, nadzór i odpowiedzialność za całokształt pracy tj.: organizacja pracy, planowanie grafików i ich rozliczanie, zarządzanie i nadzór nad pracą personelu; prowadzenie gospodarki zakupu surowców i materiałów na potrzeby ZPC, umiejętność negocjacji warunków handlowych; planowanie i nadzór nad produkcją piekarsko-ciastkarską, współpraca z brygadzistami; wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, opracowywanie norm i udoskonaleń w recepturach, zarządzanie i kontrola nad procesami produkcyjnymi, dbanie o przestrzeganie obowiązujących norm i receptur oraz wysoką jakość wyrobów; rozliczanie technologiczne zużytych surowców; organizacja zbytu wyrobów gotowych, nadzór nad jego rozliczaniem; prowadzenie i nadzór nad dokumentacją występującą w ZPC; dbałość o właściwy stan techniczny maszyn i urządzeń używanych w ZPC; znajomość stosowania przepisów systemu HACCP, przepisów w zakresie bhp i ppoż, znakowanie pieczywa, ustalanie terminów przydatności do spożycia.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2019-01-31 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji związanej z gospodarką magazynową, wydawanie materiałów zgodnie z dokumentami, właściwy sposób przechowywania mieniam, nadzór nad przestrzeganiem przepisów gospodarki magazynowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2016-11-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nadzór nad konserwatorem i pokojowymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17 w Grzybowie. Możliwa praca w soboty i niedziele.
Dom Finanse Sp. z o.o. (Magnat Spa) - 2016-10-10 - Grzybowo (zachodniopomorskie)