KIEROWNIK SKLEPU Wąsosz oferta pracy "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie zmian zgodnie ze standardami sieci, dbanie o wysoki standard obsługi klienta, zarządzanie procesami na sali sprzedaży, motywowanie pracowników, delegowanie i weryfikowanie zadań, aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach.
Data publikacji: 2016-11-30
Lokalizacja: Wąsosz (dolnośląskie)
Pracodawca: "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności, 56-210 Wąsosz, powiat: górowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie zmian zgodnie ze standardami sieci, dbanie o wysoki standard obsługi klienta, zarządzanie procesami na sali sprzedaży, motywowanie pracowników, delegowanie i weryfikowanie zadań, aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wąsosz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: górowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wąsosz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Predyspozycje kierownicze.Doświadczenie na podobnym stanowisku, dyspozycyjność do pracy dwuzmianowej.
Nazwa pracodawcy:
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Adres pracodawcy:
Projektowa 1, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Projektowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 30.11.2016
Oferta pracy ważna do: 29.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad prowadzeniem serwisu napraw urządzeń rolniczych i pojazdów samochodowych. Praca w godz. 8-16.
AGROSERWIS MAZOWSZE Janusz Jaroszewski - 2017-08-08 - Goślice (mazowieckie)
Sprzedaż obuwia, prowadzenie sklepu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ALF-BUT" LUDWIK TWOROWSKI - 2016-11-03 - Milicz (dolnośląskie)
Organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii, ochrony środowiska oraz rozliczanie pracy ludzi, sprzętui harmonogramu rzeczowo-finansowego; przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy; prowadzenie dokumentacji budowy; planowanie i kierowanie budową; koordynowanie zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa izapewniających ochronę zdrowia; wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia zagrożenia;realizowanie zaleceń wpisanych do dziennika budowy; zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;zgłaszanie robót budowlanych do odbioru; uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i zapewnianie usunięcia ewentualnych wad.
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Myszyniec (mazowieckie)
Tworzenie schematów elektrycznych, projektowanie oraz przygotowywanie rys. technicznego i dokumentacji technicznej. nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów. Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń. Nadzór nad zespołem projektyowym oraz prac na terenie budowy.Ruch ciągły, umowa na czas określony.Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Biskupice Podgórne
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2018-01-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie, koordynowanie i nadzorowanie programów środowiskowych, bezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju dla procesów zarządzania łańcuchem dostaw. Nadzór nad wdrażaniem planów działań i rpojektów na rzecz zrównoważonego rozwoju i poprawy procesów biznesowych. Kontakt z międzynarodowymi specjalistami.Oferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Płońsk (mazowieckie)
prowadzenie bydowy
Ekoline-Budownictwo Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Niziny (podkarpackie)
do uzgodnienia
AURISS CINEMA GROUP Sebastian Kuroń - 2017-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, coaching pracowników. Organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu.
TERG S.A. - 2016-12-21 - Płock (mazowieckie)
Organizacja sprzedaży, współpraca z zarządem (posługującym się językiem rosyjskim i ukraińskim). Pozyskiwanie klientów i dostawców ( w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie towaru, marketing, nadzór nad pracą sprzedawców. Praca jednozmianowa w godz. 7-15, umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 1850-3000 zł brutto miesięcznie. Wymagania: mile widziane wykształcenie średnie. Kontakt z pracodawcą: Bartłomiej Lewna tel. 502 234 805.
"ESCAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Kartuzy (pomorskie)
wykształcenie kierunkowe, wymagane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku, nadzór nad terminową realizacją harmonogramu, rozliczanie robót instalacyjnych, prowadzenie i weryfikacja dokumentacji pod względem techniczno-kosztowym1 zmianawynagrodzenie: 7.800 zł brutto
EKO TECHNOLOGIE Błażej Maciejewski - 2017-04-11 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
Sprzedaż i obsługa kas fiskalnych, zamawianie towarów, odbiór, obsługa klienta.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2016-02-11 - Jastrzębia (małopolskie)
nadzorowanie produkcji, kierowanie zespołem pracowników,
Wojciech Łabiński PUH TRAK - 2016-05-30 - Witkówki (wielkopolskie)
nadzór nad produkcją na fermie drobiu, organizacja pracy i kierowanie zespołem (m.in. ustalanie i dbanie o grafik podległych pracowników). nadzór zootechnicznych nad stadem, praca fizyczna polegająca m.in. na wykonywaniu sztucznej inseminacji, systematyczne zbiory jaj, prowadzenie pełnej dokumentacji fermowej, współpraca ze wszystkimi działami firmy oraz instytucjami prowadzącymi nadzór w zakresiehodowlii
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Zawiersze (warmińsko-mazurskie)
Krycie dachów różnym rodzajem dachówek i blachą, papą. Montaż rynien i rur spustowych, montaż obróbek blacharskich, inne prace ogólnobudowlane. Praca na terenie woj. śląskiego - pracodawca zapewnia dowóz pracowników z Zawiercia i gminy Ogrodzieniec
PPU PROBUDREM Kazimierz Lipiński Spółka Jawna - 2016-05-23 - Ogrodzieniec (śląskie)
prace instalacyjno-budowlane, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala, przyjmowanie towaru i ekspozycja zgodnie ze standardami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec (sklepy monopolowo - tytoniowe)
SYSTEM Spółka Jawna A.T.Skowrońscy T.Hnidziejko - 2016-04-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Brak danych
ZPM BŁAŻOWIAK S.C. - 2017-08-24 - Błażowa (podkarpackie)
Kierowanie dzialalnością Ośrodka, gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiozującymi przepisami, dbanie o pozytywny wizerunek, monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności .
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2018-03-30 - Niechanowo (wielkopolskie)
Obsługa produkcji, transport na hali. obsługa małej prasy, paczki do 10 kg. Wymagana chęć do pracy, wymagany stopień niepełnosprawności. Praca na 1 zmiane w godz. 6-14 w Mysłowicach na ul. Mikołowskiej 31. Wynagrodzenie 1850 + premia.
HP Textile Recycling Sp zoo - 2016-04-26 - Mysłowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana: 9.00 - 17.00 lub 8.00 - 16.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie zabiegów na twarz, przedłużenie paznokci i rzęs, pedikure, henna, manikure, obsługa komputera , obsługa klienta.
COSMETIQUE & COIFFUR Sp. z o.o. ALEKSANDRA - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja wyposażenia wnętrz samochodów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Cel istnienia stanowiska pracy:- Prowadzi szczegółowe uzgodnienia z klientami (rosyjskojęzycznymi z Europy i Stanów Zjednoczonych) oraz zarządza pełnym procesem realizacji wielojęzycznych projektów przy wykorzystaniu zróżnicowanych dostawców, mając na uwadze ryzyko oraz opłacalność przyjmowanych/zlecanych prac. - Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego jest wymagana w celu uzgadniania z kontrahentami (będącymi rodzimymi użytkownikami języka angielskiego lub rosyjskiego) bezprecedensowych, szczegółowych warunków zleceń, w tych warunków technicznych (technologia CAT) oraz językowych, takich jak np.: kreatywność, brzmienie, konotacje, rejestr językowy, terminologia zalecana i zabroniona, dostosowanie poziomu języka do istniejącego materiału itp. Ponadto znajomość ta jest potrzebna jest do wykonywania procedur Quality Assurance (zapewnienia jakości) na materiale wyjściowym, a także zatwierdzenia faktu spełniania wszystkich specyficznych kryteriów początkowych projektu. Główne zadania realizowane na stanowisku pracy- Opis zadania 1. Przygotowuje analizy materiału źródłowego, na podstawie których sporządza i prezentuje wiążące oferty. Rola: B - wiodąca.2. Przyjmuje, uzgadnia, rejestruje i komunikuje treści związane z projektami na linii klienci - dostawcy. Wyznacza zakres realizacji projektów, komunikuje ich szczególne warunki techniczne, zapewnia zgodność z obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B - wiodąca.3. Kontroluje realizację projektów przez dostawców, ich zgodność ze szczególnymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO 17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B wiodąca.4. Współdzieli informacje i koordynuje ich przepływ pomiędzy pozostałymi kierownikami projektu, klientami, weryfikatorami, korektorami, tłumaczami, inżynierami plików, operatorami składu oraz pozostałymi dostawcami, w tym dostawcami zewnętrznymi. Rola: C - koordynująca.5. Aktywnie wspiera weryfikatorów, korektorów i osoby zarządzające dostawcami w czynnościach związanych z pozyskiwaniem nowych oraz oceną przydatności istniejących zasobów (dostawcami). Rola: E - wspierająca.6. Realizuje zadania związane z opieką nad klientem oraz zadania sprzedażowe. Rola: E - wspierająca.7. Dokonuje kontroli ilości i jakości materiału oraz jakości komunikacji z klientem, aktywnie zabiega o rzetelność pracy świadczonej przez wszystkie osoby zaangażowane w prace nad projektem. Rola: C - koordynująca.8. Wspiera działania sprzedażowe, marketingowe, PR, szkoleniowe (w tym językowe) oraz dobre praktyki. Rola: H - doradcza.- Dodatkowe upoważnienia: Według aneksów do umowy o pracę.- Złożoność i kreatywność:1. Sposób i tryb działania określają wymagania szczegółowe klientów, informacje i polecenia od przełożonych, procedury zakładowe oraz norma PN-EN 15038:2006, ISO 17100. 2. Do wykonania każdego zadania może istnieć wiele procedur, których stosowanie należy uzgadniać z przełożonym. Ich stosowanie wymaga umiejętności interpretacji. 3. Wymaga się podejmowania decyzji uznaniowych w zakresie ograniczonym do oceny zlecenia (tzw. pracy). 4. Często zdarzają się zadania bezprecedensowe. 5. Zadania wymagają działania w sytuacjach braku odpowiednich przepisów/zasad. 6. Zadania wymagają ścisłej współpracy z przełożonym przy tworzeniu zupełnie nowych procedur działania lub poprawiania istniejących- Kontakty zewnętrzne:1. Klient. Częstotliwość: kilka razy dziennie2. Dostawca. Częstotliwość: kilka razy dziennie3. Praktykant, kandydat do pracy. Częstotliwość: kilka razy w miesiącu.- Niezbędna samodzielność i inicjatywa:- Bezpośredni przełożony ingeruje: - w celu naniesienia/omówienia zmian preferencyjnych lub koniecznych, - w celu uzyskania lub doprecyzowania informacji.- Czynniki utrudniające wykonywanie pracy:- Zachowanie ciągłości komunikacji z klientami przebywającymi w różnych strefach czasowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchome godziny pracy w godzinach: 7:30 do 18:30. Wymagane wykształcenie wyższe (zawodowe) kierunek filologia angielska. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w prowadzeniu współpracy międzynarodowej. Wymagana znajomość obsługi technologii CAT.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
kierowanie robotami sanitarnymi
HARTUNA SP. Z O.O. - 2016-02-08 - Skarszewy (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu. Praca w godz. 6.00 - 21.00.
SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY "MAX" SŁAWOMIR KURTYKA - 2016-04-26 - Łysa Góra (małopolskie)
zapewnianie osiągania wyznaczonych celów handlowych i realizację planów sprzedaży; podejmowanie działań w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania Klientów; prowadzenie polityki handlowej zgodnie z udzielonymi kompetencjami; przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych; administracja i koordynowanie obszarem sprzedaży. Praca na stanowisku wymaga profesjonalnej wiedzy z zakresu zarządzania sprzedażą oraz specyfiki rynku na którym działa przedsiębiorstwo; praca na tym stanowisku wymaga częstych podróży służbowych, także wyjazdów zagranicznych
CONSULT COMPANY GRAFF Sp z - 2016-06-13 - Karpacz (dolnośląskie)
zarządzanie grupą pracowników budowlanych do 12 osób - nadzór nad prowadzoną inwestycją oraz remontami
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Teresin (łódzkie)