KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU Rypin oferta pracy Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rypin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0412
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik sklepu / supermarketu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
danePracodawcy_nip: 8920000971
danePracodawcy_regon: 005870697
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 09.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: rypiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0412
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rypin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986136
Ulica pracodawcy: Plac Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.03.2021
Oferta pracy ważna do: 09.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7dd2b680d53ec7df70497ece41f44d43
Podobne oferty pracy
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klientów, przygotowaniem hali sprzedaży, nadzór nad powierzonym mieniem
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Jasło (podkarpackie)
Miejsce wykonywania pracy: Mińsk Mazowiecki ul. Pilsudskiego 42 lub Mińsk Mazowiecki ul. Dąbrówki 52
Centrum Medyczno Diagnostyczne Sp. z o.o. - 2019-03-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w Restauracji MC DONALD'S, po szkoleniu wstępnym na wszystkich stanowiskach pracy w restauracji, szkolenie na kierownika zmiany : kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji (obszar produkcji, sprzedaży, zaplecza, sali restauracyjnej i terenu zewnętrznego), wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką, sporządzanie raportów dotyczących działalności restauracji. Równoważny system czasu spracy, praca zmianowa (6.00-24.00). Pełny wymiar czasu pracy lub 3/4 etatu.
Firma "KON-MAC" Andrzej Konopski - 2020-01-07 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klientow sklepu spożywczego, prace porządkowe, obsługa stoiska mięsno - wędliniarskiego. Praca w Limanowej ul. Z.Augusta, Kopernika lub Piłsudskiego
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Limanowa (małopolskie)
- kierowanie bieżącą działalnością placówek, sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki i wychowania,- sprawowanie opieki nad wychowankami oraz stwarzanie im warunków harmonijnego rozwoju,- dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym placówek,- planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego w środki trwałe, rzeczowe składniki majątku obrotowego oraz konserwacja i naprawy sprzętu w placówkach,- sprawowanie nadzoru nad mieniem,- organizowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi placówek,- rozpatrywanie skarg związanych z działalnością placówek, badanie zasadności skarg, analizowanie źródła przyczyn ich powstawania oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte terminowe załatwienie,Pełny zakres obowiązków znajduje się na stronie BIP MGOPS w Sianowie
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie - 2021-04-07 - Sianów (zachodniopomorskie)
Nadzór nad pracownikami, nadzór nad pracami remontowo-budowlanymi. Praca w godz. 7-15 na terenie powiatu kołobrzeskiego.
ŚWINIECKI LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE - 2019-11-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie pracą warszatu i podległego zespołu (naprawa autobusów),- kontrola stanu technicznego taboru autobusowego,- planowanie napraw oraz przeglądów technicznych,- prowadzenie ewidencji i dokumentacji technicznej wyposażenia warsztatu.
KUJAWSKO POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad taborem transportowym pod kątem napraw serwisowych pracą kierowców, nadzór nad magazynem serwisowym. Praca w godz. 7.00-15.00
Mirosław Cabaj - 2018-02-22 - Skórzec (mazowieckie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Kierowanie Wydziałem i wykonywanie zadań określonych przepisami prawa budowlanego należące do właściwości organów administracji architektoniczno-budowlanej, a w szczególności nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, tj:1) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach:a) wydawania pozwoleń na budowę lub odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego,b) zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w przypadku planowanych istotnych odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego,c) wygaszenia decyzji o pozwoleniu na budowę,d) przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,e) zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,f) wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania niezbędnych prac przygotowawczych lub robót budowlanych,g) zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części,h) sprzeciwu na zgłoszenie budowy lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,i) zezwolenia na rozbiórkę budynków i budowli;2. przyjmowanie zgłoszeń:a) na budowę lub wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,b) na rozbiórkę budynków i budowli,c) na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;3. prowadzenie rejestrów:a) wniosków o pozwolenie na budowę,b) decyzji o pozwoleniu na budowę,c) zgłoszeń budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,d) wniosków i wydanych decyzji realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,e) wydanych dzienników budowy;4. wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych przez wydział ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w posiadaniu wydziału;5. wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę;6. prowadzenie egzekucji administracyjnej o charakterze niepieniężnym obowiązku wynikającego z decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o stosowne przepisy ustawy - Prawo budowlane.7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę i Wicestarostę.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2019-07-29 - Wołów (dolnośląskie)
Kierowanie i prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem lokali mieszkalnych i użytkowych. Kierowanie i prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami obcymi. Analizowanie kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i opracowywanie planów gospodarczo-finansowych z tego zakresu. Obsługa mieszkańców z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Nowym Tomyślu - 2020-01-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-32-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Planowanie i nadzór sprzedaży w obszarze działania ZTM.2. Opracowywanie oraz przygotowywanie zmian Taryfy przewozu osób i bagażu środkami komunikacji organizowanej przez ZTM w zakresie dotyczącym cen i rodzajów biletów.3. Zgłaszanie nowych rozwiązań taryfowych.4. Prognozowanie kierunków rozwoju metod i sposobów sprzedaży biletów wraz z podejmowaniem niezbędnych działań zmierzających do wzrostu wpływów ze sprzedaży biletów.5. Organizowanie i zarządzanie siecią sprzedaży biletów oraz niespersonalizowanych kart ŚKUP, w tym zawieranie umów na prowadzenie sprzedaży biletów, zarządzanie i nadzór nad punktami obsługi pasażera.6. Przygotowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w sprzedaży.7. Zasądzanie, eksploatacja oraz nadzór nad modułem dystrybucji kart.8. Nadzór nad prowadzeniem szkoleń osób obsługujących punkty obsługi pasażera w zakresie Taryfy przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM oraz agentów sprzedaży w zakresie Taryfy opłat i obsługi terminala ŚKUP.9. Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących sprzedaży biletów.10. Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi oraz klientami.11. Zapewnienie wsparcia dla klientów w zakresie operacyjnym.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zasądzanie, transport)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów i ustaw - ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samosądzie województwa, o publicznym transporcie zbiorowym, o pracownikach samosądowych, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowaniaadministracyjnego, Kodeks cywilny.3. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi usądzeń biurowych.4. Umiejętność pracy w zespole.5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne psestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne psestępstwo skarbowe.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz kosystania z pełni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Znajomość zasad psychologii spsedaży i technik prezentacji.5. Doświadczenie w sprzedaży usług.6. Wysokie umiejętności w zakresie zasądzania zespołem, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.7. Zdolności analityczne.8. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
obsługa wypalarki CNC, prace ślusarskie i mechaniczne, obsługa nożyc gilotynowych
"MONTOCHEM-OŚWIĘCIM" SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Oświęcim (małopolskie)
montaż elementów produkcyjnych, kontrola jakościowa detali, uzuzpełnianie dokumentacji produkcyjnej, czytanie rysunku technicznego i weryfikacja montowanych detali wg wskazań2 zmiany po 12 h
JOB IMPULSE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, dbanie o ogólny porządek na magazynie, prowadzenie dokumentacju magazynowej, katalogowanie towaru na magazynie, wydawanie i przyjmowanie towaru na magazyn, metkowanie przyjmowanego towaru, segregacja opakowań wtórnych, dbanie o ład i porządek na magazynie, sprawdzanie terminowości towarów.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Gostynin (mazowieckie)
nadzór nad obsługą stoiska mięsnego
Firma ROGALA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2020-11-19 - Koprzywnica (świętokrzyskie)
-Budowa i kierowanie zespołem doradców,-Realizacja planów,-Rozwój firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 zł brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Tczew (pomorskie)
kierownik drogowy przy robotach drogowych
P.W. IZBICCY - Aneta Izbicka - 2017-05-22 - Białystok (podlaskie)
Obsługa recepcjii.
OLMAR USŁUGI HOTELARSKO GASTRONOMICZNO HANDLOWE-ALEKSANDER BECKER - 2021-05-18 - Łeba (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Zawadzkie (opolskie)
Umiejętność posługiwania sie rysunkiem technicznym, umiejętność zarządzania i koordynowania pracy zespołu, umiejętność dokonywania obmiarów technicznych. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, specjalność izolacje w przemyśle energetycznym, chemicznym i budownictwie, staż pracy minimum 5 lat, biegła znajomość języka niemieckiego, obsługa programu MS OFFICE, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Miejsce wykonywania pracy - Polska, kraje UE głównie Niemcy.
ALFA IZORED Sp. z o. o. - 2016-11-02 - Reda (pomorskie)
zarządzanie całościowym procesem produkcji , planowanie i organizowanie produkcji , nadzór nad realizacją planów produkcji stanem zaopatrzenia w surowce i ilością zamówień
TARSMAK GONDEK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-28 - Radgoszcz (małopolskie)
Prowadzenie robót budowlanych, kierowanie zespołem pracowników, obsługa niwelatora. Konieczna bardzo dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA. Wymagane prawo jazdy kat. B
Zakład Projektowo - Budowlany "PROJEKTOBUD" Kępno Andrzej Połomski - 2020-04-16 - Myjomice (wielkopolskie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów, praca w biurze, oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia, praca w Sosnowcu lub w Czeladzi
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
Kierowanie zespołem kelnerów, organizacja pracy, tworzenie grafików. Rozliczanie magazynów. Ofertowanie i sprzedaż imprez. Koordynacja imprez okolicznościowych.
HOTELE DIAMENT S.A. - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
Koordonowanie napraw/przeglądów, dbanie o stan techniczny taboru firmy, obsługa magazynu części, ewidencjonowanie napraw, rozdzielanie zadań dla mechaników, raportowanie o stanie prowadzonych zleceń, mile widziana znajomość angielskiego, kreatywność, odpowiedzialność.
P.P.H.U. KOMA Mariusz Kot - 2020-05-22 - Żołynia (podkarpackie)
nadzór na budowie w zalęzności od potrzeb; nadzór nad robotami elektrycznymi i AKPiA; nadzór nad podwykonawcami branży elektrycznej i AKPiA; terminowa realizacja zadańGodziny pracy: od 7.00 do 15.00planowane zatrudnienie 06/2018 do 12/2018 lub 04/2019
Energomontaż Zachód Wrocław Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
koordynacja pracą podległych pracowników, nadzór nad jakościa wykonywanej usługi, kontakt z kontrahentam, przygotowywanie dokumentacji kadrowej i płacowej, stały kontakt telefoniczny z siedzibą firmy,
"IPT" AKROMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-04 - Czeladź (śląskie)
Kierowanie pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach kamieniarskich, zlecanie im prac (wykonywanie różnego rodzaju przedmiotów użytkowych z kamienia), posługiwanie się specjalistycznymi narzędziami, konsultacje z klientami, szlifowanie i polerowanie,odczytywanie rysunków technicznych.
Elementy Budowlane Frysztak - 2020-10-01 - Twierdza (podkarpackie)