KIEROWNIK SKLEPU Lubliniec oferta pracy BALABALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zarządzanie sklepem, organizowanie czasu pracy własnej oraz podległych pracowników; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku
Data publikacji: 2017-09-05
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: BALABALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleska 20, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zarządzanie sklepem, organizowanie czasu pracy własnej oraz podległych pracowników; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2017
Nazwa pracodawcy:
BALABALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
UL. PONIATOWSKIEGO 21, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Raszyn
Ulica pracodawcy: UL. PONIATOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 06.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zespołem monterów. Montaż instalacji w budynkach mieszkalnych wg rysunku technicznego w języku rosyjskim i angielskim.Nanoszenie zmian w projektach. Przewóz sprzętu elektrotechnicznego.
INTER-BUD ŁYSIK ADAM - 2016-10-28 - Otwock (mazowieckie)
reprezentowanie firmy wobec dostaców i klientów, zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu
Simax Sp.z o.o Lubsko - 2017-12-01 - Lubsko (lubuskie)
zarządzanie grupą ludzi, koordynacja pracą
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K&K JACEK TUTKA - 2016-12-20 - Drezdenko (lubuskie)
Obsługa klientów sklepu spożywczop-przemysłowego, obsługa terminala płatniczego
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska - 2017-07-17 - Łęka Mroczeńska (wielkopolskie)
- koordynacja prac Wykonawcy w ramach kontraktu na kilku obiektach zabytkowych tytuł kontraktu w ramach projektu pn. Rewitalizacja, Adaptacja, i Zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiektów tworzących szlak sanktuariów Warmii i Mazur- przygotowanie umów z podwykonawcami - kontrola nad realizacją obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy z Zamawiającym - zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu po stronie wykonawcy oraz z Zamawiającym- prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu- archiwizacja dokumentów
GOREK RESTAURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kierowanie działalnością Sekcji obsługi infrastruktury; prowadzenie nadzoru służbowego nad realizacją zadań poprzez osoby funkcyjne; współpraca z użytkownikami kompleksów i obiektów administrowanych przez SOI; organizowanie sprawnego wykonania napraw awaryjnych w wojskowych obiektach budowlanych; przechpwywanie oraz bieżące prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej dotyczących administrowanych nieruchomości
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
CWY Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Jaworzno (śląskie)
Kierownik budowy
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2016-10-27 - Niedomice (małopolskie)
sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizacji robót, nadzór nad podwykonawcami i dostawcami
BTS SP Z O O - 2017-01-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procesami związanymi z fakturami, rozliczaniami oraz windykacja należności, kontrola prawidłowości dokumentacji do fakturowania oraz wystawiania faktur, doskonałe zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania czasem bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, dociekliwość i asertywność, umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie robót budowlanych, dokumentacja
FHUB Martica Martyna Apcewicz - 2017-09-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kierowanie podległym zespołem, nadzór nad procesem przyjęciai wydania towaru, zarządzanie zapasami i gospodarką magazynową, optymalizacja procesów magazynowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowej
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
organizowanie działaności Infrastruktury, wykonywanie całokształtu zadań wynikających z zakresu działania WOG, wykonywanie zadań w zakresie planowania, ekonomiczno-finansowym i spraw organizacyjnych, w tym: kierowanie działanośią podległych pracowników, opracowanie zakresów odpowiedzialności i obowiązków dla funkcyjnychInfrastruktury, współpraca z instytucjami cywilnymi i organizacjami społecznymi przy wykonywaniu zadań, organizowanie o doskonalenie wewnętrznej informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej do planowania działanościi kontroli, ocenywykonywania zadań, nadzór nad terminowym, rzetelnym sporzadzaniu planów, medunków, sprawozdań i należności obejmujących zakres działania Infrastruktury, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych na zakup materiałów do wykonywania konserwacji, narzędzie, środków do utrzymania czystości, sprzętu gospodarczego, usług komunalnych, konserwacyjnych, sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych tytułu dostawi uslug, nadzorowanie użytkowania obiektów, wnioskowanie potrzeb w zakr. konserwacji, napraw oraz rozbudowy wojskowych obiektów budowlanych i urzadzeń technicznych, nadzorowanie opracowania i realizacji rocznego planu napraw konserwacyjnych, skaładane wniosków do rocznego planu remontów, nadzorowanie usuwanych usterek i uszkodzeń, nadzorowanie prowadzenia usług stałych urządzeń technicznych, wykonywanie zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami, organizowanie i przeprowadzanie przeglądu, okresowej kontroli stanu technicznegowojskowych obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych, nadzór na d prowadzeniem wymaganej ewidencji, dokumentacji eksploatacyjnej, teczek i książek obiektów budowalnych, wykonywanie zadań w zakresie ochrony środowiska oraz gospodarki sprzętem kwaterunkowym i ppoż
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Firma poszukuje kierownika budowy do pracy bezpośrednio przy budowie elektrowni jądrowej Hanhikivi-1 w Pyhäjoki. Konieczność wdrożenia bezpośredniej kontroli nad pracami budowlano-montażowymi, przygotowywanie raportów, współpraca z klientem i kontrahentami na budowie elektrowni, w tym działania podejmowane zgodnie z obowiązującym fińskim ustawodawstwem to podstawowy zakres prac. Ponadto do obowiązków kierownika będzie należeć nadzór nad umowami zgodnie z wymaganiami ustawodawstwa fińskiego obowiązującymi na budowie oraz planowanie i koordynacja działań związanych z rozruchem budowy. Dodatkowo:1. Bezpośrednia koordynacja prac budowlano-montażowych. 2. Koordynacja, zarządzanie i nadzór nad pracami budowlano-montażowymi wykonywanymi przez kontrahentów, bezpośrednia współpraca z przedstawicielami klientów, w celu zapewnienia wysokiej jakości pracy i dotrzymania terminów, a także do prowadzenia ewidencji wydajności pracy. 3. Planowanie, koordynacja i optymalizacja prac budowlanych4. Monitorowanie i ocena postępu robót zgodnie z harmonogram prac. 5. Organizacja struktury zarządzania projektem bezpośrednio na budowie w oparciu o obowiązujące dokumenty projektowe i wymaganiami umowy EPC. 6. Organizacja nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawnych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w Finlandii w odniesieniu do firm i podwykonawców, przez cały okres realizacji projektu. 7. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań z postępów w realizacji projektu, planowanych i nieplanowanych inspekcji, planów i zgłoszeń dotyczących optymalizacji pracy. 8. Współpraca z lokalnymi władzami miejskimi. 9. Organizacja prac mających na celu badanie wypadków i innych zdarzeń na budowie. 10. Pozostałe wymagania zostaną omówione bezpośrednio z kandydatem podczas dalszego etapu rekrutacji.
RAOS Project Oy II - 2016-09-01 - Finlandia (Finlandia)
kontrolowanie pracowników, wypisywanie i kontrola dokumentów, porozumiewanie się z pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
NADZÓR NAD BIDOWĄ WYMAGANIAWYMAGANIA WYKSZTALCENIE WYŻSZE (BUDOWLANE), UPRAWNIENIA BUDOWLANE STAŻ PRACY MIN. 3 LATA
ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Bieżące zarządzanie, organizacja oraz kontrola pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakres podstawowej działalności zakładu.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2016-08-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Budowanie z klientami długotrwałych relacji biznesowych. Monitorowanie potrzeb oraz sprawowanie opieki nad klientami firmy. Działania mające na celu rozwój współpracy z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji oraz spotkań z klientami. Realizacja założonych celów firmy oraz Działu Eksportu. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz. - Wynagrodzenie: od 3800 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku. Doświadczenie we współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami rosyjskojęzycznymi. Gotowość do odbywania podróży służbowych. Biegła znajomość j. rosyjskiego, mile widziana znajomość j. angielskiego lub innego. Prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność, zaangazowanie w pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-00-00 w. 432) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
kierowanie bieżącą działalnością sklepu, kierowanie i motywowanie zespołu sprzedawców, sprzedaż towarów, obsługa programu kasowego
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gorlice (małopolskie)
sprzedaż w galerii alkoholim, obsługa klienta, wykaldanie towaru, dbanie o ekspozycję i porządek na sklepie
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Chrzanów (małopolskie)
Praca w magazynie – realizacja zamówień – lokalizacja produktu, kompletowanie i pakowanie zamówienia. Przygotowywanie towaru do wysyłki i załadunku – oznaczanie przesyłki, etykietowanie, rejestrowanie wychodzącego towaru w systemie.
Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. - 2018-07-11 - Holandia (Holandia)
KOSZENIE, PRZYCINANIE KRZEWÓW,ZAMIATANIE I ODSNIEŻANIE CHODNIKÓW.
HOMBRE Service Sp. z.o.o. - 2016-12-28 - Otwock (mazowieckie)
1. Zarządzanie podległym zespołem,2. Odpowiedzialność za pełny cykl procesu tworzenia oprogramowania,3.koordynowanie wymagań i analizy kodu, wdrożenie rozwiązań i korekta błędów,4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
PPHU LAWA Marek Penkala - 2017-03-20 - Pleszew (wielkopolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-10-12 - Żmigród (dolnośląskie)
zarządzanie zespołem, dbanie o plany sprzedażowe, zarządzanie sklepem i ekspozycji, sprzedaż produktów, budownaie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie współpracowników,prowadzenie szkoleń i realizacja celów sprzedażowych,pozyskiwanie i obsługa klientów.Wynagrodzenie od 3000-5000.PRACA NA TERENIE WOLSZTYNA ORAZ GRODZISKA WLKP.
OVB ALLFINANZ SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zarządzanie działem technicznym, kontrola pracy mechaników, zlecanie zadań mechanikom
Przedsiębiorstwo Handlowe Chudak S.J - 2018-09-13 - Włoszakowice (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)