KIEROWNIK SKLEPU Gostynin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie bieżącą działalnością sklepu, kierowanie i motywowanie zespołu do wyników sprzedaży.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie bieżącą działalnością sklepu, kierowanie i motywowanie zespołu do wyników sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019
Data zakończenia pracy: 25.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi kasy fiskalnej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Płocka 66/68, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
świadectwa szkolne, CV należy zabrać ze sobą na giełdę pracy w dniu: 14.11.2019 r. godz. 11.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gostyniński
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 66/68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e07e9a16494288a29e243ad0c0a84102
Podobne oferty pracy
nadzór nad działalnością urządzeń energetycznych wytwarzających energię cieplną,kierowanie remontem kotłowni, turbinowni,zapewnienie prawidłowej gospodarki konserwacyjno-remontowej maszyn.
KRAJOWA SPÓŁKA CUKROWA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ „CUKROWNIA DOBRZELIN” - 2019-07-15 - Dobrzelin (łódzkie)
Brak danych
ABC-SERVICE SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzorowanie robót budowlanych drogowych, praca Lubin i okolice
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad pracownikami salonu, sporządzanie listy obecności, nanoszenie wniosków urlopowych oraz zwolnień chorobowych, dbanie o czystość w salonie,
DOROTA PIŁAT-JAKIMCZYK "DOROTA" - 2018-10-01 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z umową.
"SPEC-WOOD" Przemysław Boczkaj - 2017-02-08 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
- nadzór nad prowadzonymi pracami
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2019-10-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
•ORGANIZACJA I KOORDYNACJA ROBÓT WŁASNYCH I PODWYKONAWCÓW.•ORGANIZOWANIE ZAPLECZA I PLACU BUDOWY.•KONTROLA JAKOŚCI, TERMINOWOŚCI I ZGODNOŚCI PROWADZONYCH PRAC Z DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ.•KONTROLA PRZESTRZEGANIA NA PLACU BUDOWY PRZEPISÓW BHP, P.POŻ I PRAWA BUDOWLANEGO.•POZYSKIWANIE PODWYKONAWCÓW I DOSTAWCÓW NIEZBĘDNYCH DLA REALIZACJI KONTRAKTU.
HR CENTER - 2016-09-06 - Błażowa (podkarpackie)
sprzedaż bezpośrednia w branży mięso, wędliny, drób
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania magazynu, zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie przepływu towarów w magazynie (od przyjęcia do wydania towaru), planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, kontrolowanie dokumentacji magazynowej, kontrola stanów magazynu oraz jego wyposażenia; przyjmowanie i odpowiadanie na reklamacje dotyczące problemów związanych ze stratami powstałymi w dostawach, udział w procesie inwentaryzacji, dbanie o porządek na magazynie i na terenie przyległymdbanie o wysoka kulturę obsługi klienta i dobry wizerunek firmy,przestrzeganie procedur i standardów.
APIS Sp. z o.o. GRUPA SBS - 2016-10-28 - Ujrzanów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz rzeczy różnych na trasie Polska-UE-Polska.
TAURUS Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie zespołem ludzkim, opracowywanie planów produkcyjnych, kierowanie procesem produkcji, optymalne planowanie zapotrzebowania
ZAKŁAD POLIGRAFICZNY TECHGRAF PIOTR TEICHMAN W ŁAŃCUCIE - 2018-08-29 - Łańcut (podkarpackie)
WYPISYWANIE FAKTUR, ROZLICZANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, KORYGOWANIE FAKTUR O ZWROTY
ZAKŁAD PIEKARNICZO - CUKIERNICZY ROBERT RYBAK - 2018-12-10 - Kłomnice (śląskie)
jw.
Przedszkole nr 220 - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków
Pizzeria"Smakosz" Tadeusz Świerzewski - 2019-09-23 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Organizowanie i nadzór pracy przy plantacji truskawek oraz malin.
Mariusz Pietruszka Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "PIECZARKA" - 2016-02-19 - Studzieniec (wielkopolskie)
Sprzedaż art.spożywczych w samochodzie i w sklepie
Piekarnia "KEKS"- Handel Hurt-Detal Janusz Gałecki - 2019-03-11 - Głubczyce (opolskie)
Kierowanie działem transportu
HBU KATOLIK Sp. z o.o - 2015-12-01 - Kietrz (opolskie)
Przewóz wyrobów z papieru
PPHU ASIA Dorota Trzcińska Iława - 2016-04-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy w magazynie, przyjmowanie dostaw, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, planowanie zagospodarowania przestrzeni magazynowej, kontrola sprawnego przepływu oraz magazynowanie surowców i materiałów.
FHMM Sp.zo.o. - 2018-07-30 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
- wyznaczanie obowiązków podległym pracownikom oraz ustalanie ich kompetencji,- nadzór i kontrola nad właściwie sporządzaną dokumentacją finansową recepcji, - dbałość o wysoki standard świadczonych usług,- dbałość o stan techniczny obiektu,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych- organizowanie i bezpośrednie kierowanie imprezami np. wesela, komunie, imprezy okolicznościowe, lunche biznesowe, szkolenia dla firm itp.; godz. pracy 7-15
ARMO Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Zajączkowo (pomorskie)
Nadzór nad procesami związanymi z fakturami, rozliczaniami oraz windykacja należności, kontrola prawidłowości dokumentacji do fakturowania oraz wystawiania faktur, doskonałe zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania czasem bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, dociekliwość i asertywność, umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
Definiowanie i odpowiedzialność za architekturę rozwiązań platform cyfrowych i rozwiązań wykorzystujących zasady architektury środowiska chmury i mikroserwisów; Pomoc P&G w określaniu standardów, wytycznych i najlepszych praktyk dot. budowania Sitecore i nowoczesnych implementacji opartych na sieci Web; Dyskusje z zespołem P&G's Consumer Solutions Architect and Digital Presence Platform, w celu uzyskania ostatecznej architektury rozwiązania i projektowania ram; Ewaluacja wielu opcji technologii, prowadzenie analizy technicznej wykonalności dla tych opcji i wybór odpowiedniej dla różnych części platformy; Zdefiniowanie architektury rozwiązania oraz mapy drogowej platformy i współpraca z Technology Advisory Board, aby uzyskać przegląd i weryfikację architektury; Zapoznanie zagranicznego zespołu technicznego z architekturą rozwiązania i projektami na wysokim poziomie; Definiowanie podejścia do ciągłej integracji, budowy i wdrażania platformy z infrastruktur chmury P&G - w tym SIT, UAT i środowiska produkcyjne; Wsparcie P&G w zdefiniowaniu procesów operacyjnych, które mają zostać przyjęte po uruchomieniu platformy; Praca z P&G przy tworzeniu materiałów szkoleniowych dla marek bieżących i agencji kreatywnych na platformie marketingu cyfrowego; Wspieranie koncepcji budowanie systemów projektowania oraz komponentów i bibliotek wielokrotnego użytku do wykorzystania przez wiele DDA; Ciągłe monitorowanie nowych ofert od Sitecore, JAMStack i ich ekosystemu rynkowego, ocenianie i adoptowanie ich na platformę; Nadzór i wspieranie aktualizacji platformy, zapewnianie pomocy technicznej zespołom operacyjnym i hostingowym.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w działaniach związanych z wysyłką międzynarodową
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Żyrardów (mazowieckie)
zarzadzanie personelem, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dbałość o standardy handlowe firmy, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zawidów (dolnośląskie)
SPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH ORAZ SPRZATANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYLEGŁEGO DO BUDYNKÓW.KONTAKT OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM - 501 750 363, 504 456 712MIEJSCE PRACY - POMORZANY
FILWOJ FILIKS, BARANOWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2019-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola planu produkcyjnego i postępowanie wg. wskazówek, praca przy komputerze,zarządzanie ludźmi, sporządzanie raportów produkcyjnych,w przypadku wykrycia problemu w wykonywanej pracy przez pracownika na linii, instrowanie go jak należy wykonywać powierzone im obowiązki,kontrola rezultatów produkcyjnych,wprowadzania wszelkich zmian oraz tworzenie dokumentów związanych z procedurami zarządzania jakością
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Bielawa (dolnośląskie)
Identyfikacja luk informacyjnych(szczegóły dotyczące klientów i projektów) w celu wyceny;Działanie w charakterze łącznika, koordynacja z zainteresowanymistronami w celu zebrania danych technicznych i wymagań;Wycena dokumentu i sfinalizowanie jego zakresu (Documentassumptions and finalize scope); Współpraca z menedżerem ds.zaangażowania, sprzedażą / BDM, jeżeli to konieczne (EngagementManager, Sales / BDM), z ekspertami ds. Tematówarchitektonicznych (MŚP) w celu przedstawienia i doprecyzowaniawstępnych szacunków; Ułatwienie odpowiednim MŚP wykonaniewyceny wielołukowych lub złożonych transakcji. (multi arch orcomplex deals); Zarządzanie zakresem prac nad rozwojemtransakcji SOW, które mają być dostarczone przez Partnerów /Osoby Trzecie (manage scoping for SOW development of deals tobe delivered by Partners / Third Parties)
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)