KIEROWNIK SKLEPU (GIEŁDA PRACY 13.02.2020 GODZ. 09.00) Lublin oferta pracy DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU (GIEŁDA PRACY 13.02.2020 GODZ. 09.00)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie. Zarządzanie zespołem/motywowanie zespołu. Przyjmowanie dostaw. Praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi. Dbanie o czystość w miejscu pracy. Układanie grafiku pracy.
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ORKANA 6, 20-504 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie. Zarządzanie zespołem/motywowanie zespołu. Przyjmowanie dostaw. Praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi. Dbanie o czystość w miejscu pracy. Układanie grafiku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SKLEPU (GIEŁDA PRACY 13.02.2020 GODZ. 09.00)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sklepu / supermarketu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagany zawody dla kandydatów:
Kierownik sali sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w grupie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wyznaczanie priorytetów, delegowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność zarządzania podległym zespołem.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Mełgiewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie na giełdę
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Mełgiewska
Numer budynku pracodawcy: 11c
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
Nazwisko osoby zgłaszającej: Grzegorz Gałan
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2020
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 23.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5721928856dd1fa99dec5cb4e2dae68
Podobne oferty pracy
Analiza dokumentacji projektowej branży wodno-kanalizacyjnej sieci zewnętrznych, opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców robót sanitarnych, analiza ofert złożonych przez dostawców i podwykonawców oraz udział w negocjacjach cenowych, sporządzanie kosztorysów i ofert robót branży sanitarnej, współudział w tworzeniu harmonogramów. Pan/i jest odpowiedzilny/a za: nadzorowanie inwestycji na miejscu budowy, nadzór nad grupą pracowników, wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem robót, nadzór nad jakością wykonania prac, współpracę i rozliczanie podwykonawców, udział w naradach koordynacyjnych, odbiory instalacji.
TEWI Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-08-30 - Psary (śląskie)
planowanie i organizowanie pracy KLUBU, wraz z określeniem czasu pracy podwładnych, organizowanie przedsięwzięć integracyjnych, planowanie i organizacja zamierzeń kulturalnych, oświatowych i turystyczno-krajoznawczych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za kompleksową działalność punktu gastronomicznego
YACHTSPORTS SP. Z O.O. - 2017-03-10 - Chełm Śląski (śląskie)
projektowanie rozwiązań, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów, rysoawnie schematów elektrycznych, praca w delegacji 3-6 dniowa
Łukasz Soboń AUTOMATYKA - 2019-01-22 - Zawiercie (śląskie)
Koordynowanie pracy na terenie placu, klasyfikacja przyjęć i wysyłek, praca na maszynie przeładunkowej, obsługa dokumentacji i skup złomu. Praca od pn do pt w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad osobami pracującymi przy zbiorze owoców
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Godów (lubelskie)
fryzjerstwo damsko - męskie
"La Darii" DARIA SZEWIOR - 2019-10-28 - Głogówek (opolskie)
- Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Przygotowywanie raportów miesięcznych oraz na zlecenie. Nadzów nad transportem drobnicowym i pełnopojazdowym w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem rynku tureckiego. Wystawianie faktur. Akceptacji kosztów. Obsługa systemu operacyjnego, wystawianie zleceń, kontakty z przewoźnikami i klientami. Reprezentowanie firmy w kraju i za granicą ze szczególnym wskazaniem rynku tureckiego. Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w oddziale w Katowicach.- Wynagrodzenie: 6300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie: bez preferencji. Wymagane doświadczenie zawodowe min. min. 1 rok i 6 miesięcy w firmie spedycyjnej. Wymagana doskonała znajomość rynku tureckiego, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
Kierowanie pracą zespołu pracowników, utrzymywanie terenu, budynku, mienia szkolnego w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym, organizowanie bieżących remontów, zakup środków i materiałów, kontrola i opisywanie faktur, planowanie budżetu szkoły. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: 71 798 68 42.
Szkoła Podstawowa Nr 12 - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Konserwacja maszyn tartacznych, wymiana łożysk, pasków, uzupełnianie płynów technoligicznych, stały nadzór nad stanem technicznym maszyn.
Podłogi L.C. Sp z o.o. - 2017-02-06 - Unieck (mazowieckie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
organizacja pracy sklepu według standardów sieci "Piotr i Paweł"
Ammi Sp. zo.o. - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu i jego wynik, dbanie o ekspozycje, bieżąca obsługa klienta, praca z dokumentami
GILEM Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Jaworzno (śląskie)
Odpowiedzialność za składanie zamówień w języku chińskim, rejestracja i archiwizacja dokumentacji, kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z klientami zagranicznymi, prowadzenie procesów zakupowych
XIAO2013 Sp. zo.o. - 2016-09-15 - Jaworzno (śląskie)
planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działalności warsztatu naprawy pojazdów, sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą pracowników, prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji usług, prowadzenie dokumentacji świadczących usług, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie raportów, sprawozdań z działalności warsztatu
Janusz Kawka Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "KONCEPT" - 2018-05-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
Planowanie i kontrola procesu produkcji.
Eubridge Sp.z o. o. - 2018-09-19 - Hucisko (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 2-3 lata; uprawnienia budowlane o spec. konst.-budowlanej; zakres obowiązków: nadzór, rozliczanie materiałów na budowie, rozliczanie czasu pracy pracowników, zaopatrzenie mater.; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska;
FIRMA BUDOWLANA ADAM CZUPRYN - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towarów, zarządzanie załogą, przyjmowanie towarów, obsługa systemu komputerowego, rozliczanie załogi z poleconych zadań.Dnia 22.11.2018 r. w godz. 10.00 - 13.00 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie odbędzie się giełda pracy dla kandydatów do pracy w KDSH w Rypinie. Zainteresowane osoby proszone są o zgłoszenie się do PUP w Rypinie pok. nr 17 i zabranie ze sobą na spotkanie c.v.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2018-11-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
zajmowanie się sprawami technicznymi firmy; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące; wynagrodzenie 2500 zł brutto do uzgodnienia
Rolmasz - 2018-06-07 - Słupsk (pomorskie)
- tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standaradmi, - nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikacji ryzyk, - wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp., - rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod względem spójności ze standardami, - utrzymywanie bieżącej dokumentacji projetkowej w zakresie realizowanych projektów. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Pakowanie art. spożywczych dla niemowląt
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Chorzów (śląskie)
zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług,kontrolowanie i optymalizację kosztów działalności,egzekwowanie od personelu lokalu wypełniania zasad i procedur wewnętrznych oraz zewnętrznych (przepisy BHP, Sanepidu) maksymalizację zysków jakie przynosi lokal, nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionych pracowników,rekrutowanie, szkolenie i motywowanie zespołu,czynny udział w pracy lokaluUmowa od czerwca do końca sierpnia; godziny pracy: 9.00- 04.00
TWISTER Tomasz Wawrowski - 2018-02-09 - Ustka (pomorskie)
produkcja i montaż konstrukcji stalowych
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-02 - Oświęcim (małopolskie)
praca w ruchu krajowym - naczepa firanka
"MAL-ZBYT" Marcin Szczęch Sp. Jawna - 2018-03-21 - Tarnów (małopolskie)
Kierowanie działem -technika grzewcza
"Firma Jeleniewski" - Jarosław Jeleniewski - 2016-01-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za optymalną konfiguracje i sprawność infrastruktury technicznej (IT) Radia Centrum, monitorowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z prawidłowym przesyłem sygnału radiowego do nadajnika, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z oprogramowaniem oraz sprzętem IT, przeprowadzanie okresowych konserwacji infrastruktury technicznej radia, produkcja materiałów dźwiękowych w studiu dźwiękowym w studiu nagrań ( audycje, reklamy, itp.), sporządzanie harmonogramów pracy dla studia nagrań i realizatorów, opracowywanie planów rozwoju infrastruktury technicznej radia, organizacja procesu rejestracji i archiwizacji nadawanych audycji radiowych, organizacja systemu teleinformatycznego (aktualizacja ofert telefonii komórkowej, wstępne negocjowanie umów, archiwowanie dokumentacji w tym zakresie).
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2018-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Terapeutyczno-Wychowawczy - 2016-12-07 - Kielce (świętokrzyskie)
- Kompleksowe zarządzanie obszarem produkcji. Kierowanie i nadzór nad wszystkimi procesami zachodzącymi w dziale produkcji. Inicjowanie działań w zakresie optymalizacji procesów, poprawy bezpieczeństwa pracy i ulepszania technologii. Odpowiedzialność za efektywność pracy oraz jakość wytwarzanych produktów. Zapewnienie terminowej realizacji zadań produkcyjnych. Monitorowanie, rozliczanie oraz raportowanie wyników produkcyjnych i wskaźników.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,możliwość rozwoju zawodowego oraz wdrażania własnych pomysłów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do indywidualnego uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie w produkcji jednostkowej i małoseryjnej - minimum 1 rok na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym mile widziane. Znajomość obróbki mechanicznej warunek konieczny. Umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów produkcyjnych i proponowania usprawnień. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji. Zorientowanie na cele, pdporność na stres. Komunikatywność, myślenie strategiczne. Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widzialna. Kontakt telefoniczny (32-32-40-726) w godzinach: 7:30-15:00 lub e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Mikołów (śląskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-02 - Brusy (pomorskie)