KIEROWNIK SKLEPU Elbląg oferta pracy DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 4 675 do 4 915 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracyRównoważny czas pracy , godziny pracy sklepu to 9-21 pn-sb (czas pracy do indywidualnego uzgodnienia zgodnie z grafikiem)Wynagrodzenie od 4675 do 4915 zł brutto + 5 % premia sprzedażowa przez pierwsze 3 miesiące od podstawy wynagrodzeniaMiejsce pracy: Elbląg CH Ogrody
Data publikacji: 2021-06-15
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułkownika Stanisława Dąbka 152, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracyRównoważny czas pracy , godziny pracy sklepu to 9-21 pn-sb (czas pracy do indywidualnego uzgodnienia zgodnie z grafikiem)Wynagrodzenie od 4675 do 4915 zł brutto + 5 % premia sprzedażowa przez pierwsze 3 miesiące od podstawy wynagrodzeniaMiejsce pracy: Elbląg CH Ogrody
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 675 do 4 915 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 5 % premia sprzedażowa przez pierwsze 3 miesiące od podstawy wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 675 do 4 915 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sklepu / supermarketu (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, wymagany 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w grupie, zarządzania zespołem, wyznaczania priorytetów, delegowania, obsługi komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7811953269
danePracodawcy_regon: 36833363000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO 79A, 60-529 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt telefoniczny w godz. 9-17 pod numerem telefonu 506867781Kontakt mailowy: aleksandra.pompala (at) pl.dealz.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 79A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.06.2021
Oferta pracy ważna do: 30.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5cb31ddf912ee99f0596b4b98d605a0b
Podobne oferty pracy
praca w magazynie
"Idea HR - Doradztwo Personalne" s.c. Edyta Hubska, Dorota Siedziniewska - 2016-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzór nad prawidłową realizacją zleceń zgodnie z obwiązującymi procedurami, standardami oraz zakładanymi wskaźnikami wykonania w powierzonym regionie, > zarządzanie zespołem pracowników technicznych - Telemonterów, > kontrola i raportowanie stopnia realizacji zakładanych wskaźników KPI, > współpraca z przedstawicielami Klienta oraz firm podwykonawczych, > załatwianie niezbędnych pozwoleń urzędowych na prowadzenie zleconych prac, > nadzór nad powierzonymi materiałami i narzędziami do realizacji zleceń.. WYMAGANIA> wykształcenie min. średnie o kierunkach technicznych, > doświadczenie w kierowaniu zespołem techników, > podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy, > umiejętność sporządzania grafików pracy, > umiejętność kontrolowania pracy pracowników i motywowania do wysokiej efektywności, > dobra znajomość pakietu MS Office, > zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz silna motywacja do pracy, > dyspozycyjność, > prawo jazdy kat. B. Mile widziane: > znajomość branży telekomunikacyjnej CV NA ADRE E-MAIL: slawomir.tomaszewski (at) sprint.pl
TELEKOM USŁUGI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc na budowie, sprzatanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Stawiszyn (wielkopolskie)
operator maszyny sztancującej tektury falistej
HAMMER SP.Z O.O - 2018-11-29 - Sady (wielkopolskie)
Nadzór nad ekslpoatacją infrastruktury technicznej oraz nad powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziamiPodejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie, tworzenie dokumentacji technicznej budynku i urządzeń (zapewnienie ich aktualności i kompletności), inicjowanie dodatkowych prac i rozwiązań w obiekciePrzestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami w tym zakresie, opracownaie procedur konserwacji oraz przeglądów urządzeń mechanicznych i elektrycznych, udział w kontrolach i przeglądach wykonywanych przez nadzór i podmioty zewnętrzne, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i stałego wyposażenia obiektu budowlanego oraz na terenie zewnętrznym, codzienny przegląd urządzeń zainstalowanych w obiekcie i na terenie zewnętrznym i dopuszczenie ich do eksploatacji, prowadzenie bieżącej dokumentacji technicznej obiektu i urządzeń, dokonywanie dronych napraw, zamawianie części eksploatacyjnych, nadzór nad magazynem części i materiałów, udział w przeglądach dozorowych i konserwacyjnych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2021-05-06 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
DALBET Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Aleksandra Kamińskiego w Wałbrzychu - 2018-07-13 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zarządzanie i nadzór nad całkowitą ofertą produktu tj. sprzętu budowlanego produkcji LiuGong poprzez opracowywanie i wdrażanie planu dla każdego przypisanego asortymentu produktów z wyraźnymi celami sprzedaży. Ścisłe monitorowanie, badanie otoczenia konkurencyjnego i trendów technologicznych w celu przygotowania asortymentu LiuGong na przyszłość. Dostarczanie konsumentom nowych produktów produkowanych przez zakłady LiuGong, oraz poprawa obecnych w celu spełnienia potrzeb klientów, wymogów rynku pod względem wydajności, właściwości i cen.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Organizacja pracy działu produkcji; - Kontrola i zapewnienie realizacji planów produkcyjnych zgodnie z założeniami jakościowymi i ilościowymi; - Efektywne zarządzania podległym zespołem; - Odpowiedzialność za jakość produkcji i wdrażanie usprawnień mających na celu ciągłe podwyższanie jakości produktów; - Inicjowanie i wdrażanie usprawnień w procesach produkcyjnych prowadzących do skrócenia terminów realizacji zleceń produkcyjnych; - Optymalne wykorzystywanie materiałów produkcyjnych i surowców; - Współpraca z innymi działami firmy (m.in. Działy: zakupów, technologii, jakości i logistyki); - Prowadzenie analiz związanych z kosztami wydziałowymi; - Współpraca przy tworzeniu budżetu.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-07 - Albertów (śląskie)
- Wybór członków zespołu do prowadzenia prac projektowych w ramach kontraktu, organizacja pracy zespołu, utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami projektu, kontrola statusu projektu, utrzymywanie kontaktów z klientami, wykrywanie problemów, zarówno technicznych, jak i funkcjonalnych, podejmowanie ważnych decyzji, dotyczących np. zakończenia działań czy zmiany charakteru, w przypadku braku możliwości zrealizowania celów projektu, prowadzenie negocjacji z wykonawcami, planowanie zadań i rezultatów projektu (tworzenie struktur podziału pracy, harmonogramów.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00.
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-16 - Katowice (śląskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Kalkulacja kosztów inwestycji, dbanie o obniżanie kosztów usług firm zewnętrznych. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań prowadzących do wzrostu przychodów i rentowności. Opracowanie rocznego budżetu zgodnego z założeniami kontraktów pomiędzy Bilfinger HSG Facility Management Polska Sp. z o.o. a Klientami. Kontrola przepływu i akceptacja faktur. Praca w Katowicach (Spodek).- Wynagrodzenie: od 5000-7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 9:00-17:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
- obsługa linii do przetwórstwa kauczuku i gumy- obsługa narzędzi i urządzeń- kontrola jakości wyrobów- pakowanie wyrobów- obsługa maszyny produkcyjnej- umowa o pracę na okres 18 miesięcy
kontakt przez PUP - 2021-05-31 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE ZMIAN, PRACA Z OBSŁUGĄ BEZPOŚREDNIĄ KLIENTA, KONTROLA NAD GRUPĄ LUDZI
"GLOBAL PARKS POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-22 - Wręcza (mazowieckie)
- strzyżenie damskie i męskie- modelowanie- koloryzacja- obsługa klienta
HR Hanna Roszkowska - 2021-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie końcowe brył
BONKOWSKI Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)
prace przy robotach mostowych, ciesielka , układanie bloczków.
DREW-BUD Jerzy Ciesielski - 2018-05-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
organizacja pracy i zadań w procesie obróbki elementów metalowych, kierowanie zespołem pracowników, monitorowanie pracy maszyn i urządzeń
WKW Steel Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Zawadzkie (opolskie)
zapewnienie prawidlowego funkcjonowania powierzonego parku maszynowego, urzadzen technologicznych i ciągłości utrzymania ruchu, opieka nad działaniem maszyn, usuwanie awarii, bieżąca kontrola procesów produkcyjnych, zgłaszanie pomysłów majacych na celu usprwnienie i zoptymalizowanie pracy powierzonych maszyn, nadzorowanie magazynu części zamiennych
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-01-20 - Łuków (lubelskie)
-Prace podejmowane na sklepie i magazynie,-Przyjmowanie towarów do sklepu i wykładanie na półki,-Ekspozycja towaru - oznaczanie aktualnej gazetki promocjami,- Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie robotami sieciowymi (wod-kan). Praca na budowie, koorydnowanie robót oraz pracowników, kierowanie robotami sieciowymi, drogowymi.Praca na terenie Małopolski oraz Myślenic.
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2021-04-06 - Kraków (małopolskie)
Organizacja, nadzór, kontrola i ocena pracy pracowników kuchni szkolnej i obsługi,Przeglądy wszystkich pomieszczeń szkolnych oraz terenu przyległego do budynków szkoły pod kątem sprawności techniczno-eksploatacyjnej, zabezpieczenia majątku szkolnego z uwzględnieniem przepisów bhp oraz ładu i porządku,Prowadzenie: dokumentacji kontroli wewnętrznej, książki obiektu budowlanego, książki kontroli dokonywanych przez instytucje zewnętrzne,Zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej,Zakup środków czystości, materiałów biurowych, eksploatacyjnych, wyposażenia w pomoce dydaktyczne i sprzęt, odzieży ochronnej i środków bhp dla pracowników,Nadzór nad właściwym, zgodnym z przepisami przebiegiem inwentaryzacji, Prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz dokonywanie odpowiednich oznakowań na zakupionych urządzeniach i sprzętach, Prowadzenie rejestru pokwitowań osób odpowiedzialnych materialnie za wyposażenie pracowni i gabinetów,Planowanie wydatków związanych z bieżącą działalnością szkoły,Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, w oparciu o przepisy o zamówieniach publicznych dokonywanie zakupu: materiałów, wyposażenia w pomoce i sprzęt, prowadzenie bieżących remontów,Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków oraz zabezpieczenia majątku szkolnego,Przygotowanie planów remontów bieżących i kapitalnych, organizacja i nadzór nad ich realizacją, oraz dokonywanie odbioru wykonanych prac.Prowadzenie książki remontów budynków szkolnych oraz sprzętu,Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarowania majątkiem szkoły (umowy najmu),Wykonywanie zadań w zakresie poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji. Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły.Godziny pracy 7-15
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO W OLSZTYNIE - 2020-07-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie stanowiska do pracy, , przyjmowanie towarów wg dokumentów, obsługa kasy fiskalnej, krajalnicy, wagi metkującej, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Złochowice (śląskie)
·Koordynacja działań związanych z przebiegiem realizacji produkcji.Tworzenie kalkulacji cenowej z zakresu produkcji warsztatowej·Przygotowywanie ofert oraz udział w negocjacjach cenowych.Przyjmowanie zamówień .Przygotowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o stworzone kalkulacje cenowe oraz wg dostępności materiałów.Sporządzenie harmonogramu produkcji.Zapewnienie niezbędnych środków potrzebnych do realizacji produkcji .Rozliczenie produkcji ·Współpraca z działami zakupów oraz projektów
Tinsmith & Insulation Sp. z o.o. - 2019-12-02 - Tarnów (małopolskie)
Wymagane minimum średnie wykształcenie o kierunku budownictwo, minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: nadzór nad robotami budowlanymi. Praca na terenie województwa śląskiego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
EM2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-15 - Rybnik (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zimnodół (małopolskie)
utzrymanie bieżące terenów zarządzanych przez zakład gospodarki mieszkaniowej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Targu - 2019-01-18 - Nowy Targ (małopolskie)
Przygotowywanie i kierowanie robotami budowlanymi, nadzór techniczny i jakościowy oraz ilościowy nad realizacją robót, sporządzanie zapotrzebowania i planowanie dostaw materiałów
"BAUPLATZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-16 - Połomia (śląskie)
kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, zarzadzanie zespołem kontroli jakości, weryfikacja jakościowa receptur, nadzór nad przestrzeganiem systemów HACCP, FS, BRC
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Czarnowice (lubuskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja i nadzór nad realizacja indywidukalnych planów sprzedażowych, dbanie o standardy obsługi klienta.
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
zarządzanie schroniskiem, organizowanie pracy w schronisku, obsługa klienta, obsługa strony schroniska, prowadzenie korespondencji, współpraca z ościennymi gminami, prowadzenie dokumentacji schroniska, nadzór i kontrola nad mieniem schroniska, sporządzanie planów działania i sporawozdań, sporządzanie umów związanych z prowadzeniem schroniska, prowadzenie ewidencji wykonywanych usług
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2020-09-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)