KIEROWNIK SKLEPU Ciężkowice oferta pracy TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: do 3 100 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienia prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Ciężkowice (opolskie)
Pracodawca: TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:K. MIARKI 4/a, 47-260 Ciężkowice, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienia prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciężkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polska Cerekiew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sali sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. zawodowe, powyżej 2 lat, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera książeczka sanepidowskaPraca od pn-sb (za sb dzień wolny) w godz. od 6.30 - 14.30wynagrodzenie zasadnicze + premia
Nazwa pracodawcy:
TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PRZYJACIÓŁ SCHONGAU 25, 47-320 Gogolin, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Gogolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gogolin
Ulica pracodawcy: PRZYJACIÓŁ SCHONGAU
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PZRETARGI,PROJEKTY, NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI
JKM MIREX SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Skierniewice (łódzkie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
kierowanie pracami budowlanymi, sporządzanie dokumentacji budowlanej, kontrola wykonania prac przez firmy podwykonawcze
H.S. COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
samodzielne i skuteczne kierowanie określonym działem. Swoją fachową wiedzą i doświadczeniem będą Państwo gwarantować osiąganie celówi prawidłowy przepływ towarów. Do Państwa obowiązków należeć będzie zapewnienie zgodnego ze standardami zatowarowania działu i ekspozycji towaru, przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych, nadzór nad prawidłową rotacją towaru pod względem obowiązujących przepisów oraz kontrola nad funkcjonowaniem urządzeń i wyposażenia znajdującego się na dziale. W Państwa rękach leży zapewnienie prawidłowego i zgodnego z procedurami przebiegu składania i realizacji zamówień towaru oraz jego prawidłowe przyjęcie.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
Firma produkcyjno-handlowa Lamp-Art Wiesława Wadowska - 2018-01-10 - Sulejówek (mazowieckie)
Kierownie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój firmy na podległym terenie, windykacja terenowa.Oferujemy: Niezbędne narzędzia pracy, auto służbowe - również do użytku prywatnego, telefon, komputer, urządzenia biurowe.Praca na terenie Mrągowa i okolic.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, rozwiązywanie problemów IT w języku francuskim. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
Proste prace pomocnicze związane z różnymi etapami budowy budynku.Teren województwa podkarpackiego.Możliwość dojazdu na teren budowy z Tuchli.
WITEX Brzoza Witold - 2018-08-22 - Tuchla (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- podkładanie korespondencji i zwrotek do akt,- archiwizacja akt,- układanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zgierz (łódzkie)
-
Kiedrowscy Sp. akcyjna - 2016-04-25 - Lipusz (pomorskie)
Obsługa klientów, zakupy, prowadzenie rozmów handlowych, kontrola nad pracownikami.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zębice (dolnośląskie)
Kierowanie inwestycjami budowlanymi ORLEN BUDONAFT na terenie całego kraju, realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy, odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy, nadzór nad pracownikami, dokonywanie odbiorów budowlanych. Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Limanowa (małopolskie)
Szlifowanie odlewów żeliwnych. Praca na terenie Niemiec w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Zatrudnienie na okres od 6 miesięcy do 1 roku w zależności od długości kontraktu. Wysokość wynagrodzenia: 1500-1900 euro
Zakład Wyrobów Metalowych EMIZET Spółka z o.o. - 2016-06-17 - Szydłów (świętokrzyskie)
Zarządzanie zespołem i cyklem produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Tarnów (małopolskie)
Sprzątanie klatek schodowych. Praca 4 godz. dziennie w godz. 8-12 na umowę zlecenie w Kołobrzegu.
Techniczna Obsługa Nieruchomości "BŁYSK" Rafał Okapiec - 2016-12-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik działu owoce warzywa- wymagania: minimium wykształcenie średnie oraz doświadczenie w branży handlowej - dla osób z takim wykształcenia nie wymagane jest doświadczenie. Wskazana pasja kulinarna.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2016-08-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
SVIT GROUP Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
KIEROWNIK SKLEPU
FIRMA HANDLOWA BARBARA SERWATKA - 2015-11-27 - Łęki Dolne (podkarpackie)
Wyrywkowa kontrola w procesie produkcyjnym jakości pracy bezpośrednich wykonawców pracy;Odbiór jakościowy wyrobów wg. obowiązujących norm jakości,Kontrola gotowych wyrobów znajdujących się w magazynie; praca w godz. 7-15
EMMAROL Sp. zo.o. - 2016-11-22 - Słupsk (pomorskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa koparki oraz maszyn budowlanych.
Paweł Cokot Max-Bud - 2017-12-07 - Skoroszyce (opolskie)
- OKREŚLANIE, REALIZOWANIE, MONITOROWANIE STRATEGII PRODUKCJI,- PRZYGOTOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI I ICH KONSEKWENTNE REALIZOWANIE,- OKREŚLANIE ZAPOTRZEBOWANIE NA MATERIAŁY, SUROWCE, PÓŁPRAODUKTY IDETALE,- ORGANIZACJA I KONTROLA PROCESU PRODUKCJI,- ANALIZOWANIE WYDAJNOŚCI I JAKOŚCI,
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wronki (wielkopolskie)
organizacja techniczna szkoleń, opracowanie dokumentacji projektowej
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-02 - Suwałki (podlaskie)
Kierowanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie zgodnie z oczekiwaniami klientów, znajomość języków : rosyjski, ukraiński, angielski. sala F
ASTERIX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż art. ogólnospożywczych
Ślązak s.c. Zając G., Milewski B., Świętek I - 2016-06-09 - Bytom (śląskie)