KIEROWNIK SKLEPU BRANŻY SPOŻYWCZEJ Wołomin oferta pracy "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU BRANŻY SPOŻYWCZEJ
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa komputera, kasy fiskalnej oraz obsługa klienta
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Wołomin (mazowieckie)
Pracodawca: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 8, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa komputera, kasy fiskalnej oraz obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU BRANŻY SPOŻYWCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołomin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1434
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołomin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsłua klienta
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
danePracodawcy_nip: 1250001113
danePracodawcy_regon: 000880604
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 8, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: wołomiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1434
Gmina pracodawcy: Wołomin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wołomin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921792
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|122102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a5195213b7488e83b32bd1601547ce4
Podobne oferty pracy
Praca z dziećmi w świetlicy
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie lotnictwa; 3 lata stażu pracy, w tym 1 rok dośw. w kierowaniu szkoleniem lotniczym; wiedza w zakesie procesów certyfikujących w organizacjach lotniczych; umiejętność z zakresu procesów certyfikujących w organizacjach lotniczych; wiedza z zakresu administracji; zakres obowiązków: monitorowanie zgodności wyrażające się w tym, że audydty i inspekcje w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO PŚ są wykonywane przez personel nieponoszący odpowiedzialności za funkcję, procedury będące przedmiotem audytu; właściwe funkcjonowanie systemu monitorowania zgodności obejmującego działalność Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego ATO PŚ związana z wymaganiami posiadanych certyfikatów;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)
Nadzorowanie pracy kierowców i ładowaczy, kierowanie zbiórką odpadów. Praca w godz.: 06:00-14:00 (tryb zadaniowy). Praca od poniedziałku do soboty - 2 soboty w miesiącu.Kontakt z pracodawcą: poczta elektroniczna - tjodlowski (at) pukempol.pl, telefoniczny - 603222733, 723684644
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,EMPOL" sp. z o. o. - 2020-02-04 - Chocznia (małopolskie)
Zarządzanie produkcją, pracownikami, sprawowanie kontroli i nadzór na firmą. Doświadczenie zawodowe min 1 rok na podobnym stanowisku.
Rud - Drew Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Ruda Różaniecka (podkarpackie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska S.A. - 2015-12-21 - Młoszowa (małopolskie)
organizacja i nadzór nad procesem produkcyjnym w piekarni oraz kierowanie podległymi pracownikami.
LEKS Spółka z o.o. - 2016-05-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Malowanie, szpachlowanie elementów drewnianych, drewnopodobnych (zabudowa stoisk targowych). Praca w godzinach 8.00-16.00 na terenie Wielkopolski. Okres próbny trwa 3 miesiące.
STUDIO REKLAMY Marian Jurowicz - 2016-04-22 - Błażejewo (wielkopolskie)
Nadzór nad pracą kelnerów, kontrolowanie wydawania posiłków. Praca w godz. 7-15, 14-22 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
"ARKA-MEGA" S. A. - 2019-05-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, dezynfekcja pomieszczeń socjalnych, wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Mokrsko (łódzkie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2019-01-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-przygotowanie towaru pod zaplanowane prace-przygotowanie podłoża pod nawiarzchnię-zabezpieczenie oznakowania miejsca robót
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2017-10-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
organizacja, koordynacja i zarządzanie pracą biura, nadzór nad przepływem korespondencji i archiwizacja dokumentów, planowanie i nadzór zaopatrzenia w materiały biurowe, wyposażenia i urządzenia biurowe, planowanie i kontrola kosztów w zakresie działalności administracyjno-biurowej(godziny pracy 8-16)
Modus Operandi sp. z o.o. - 2018-12-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zapewnienie prawidłowej pracy małego hostelu, właściwej obsługi klienta, koordynowanie gospodarką magazynową, sprzątanie miejsc ogólnodostępnych i pokoi, w tym ścielenie łóżek (ok. 60% czasu pracy), inne prace zlecone przez przełożonego
POLSKIE PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE ROBERT MARCIN GRZYMKOWSKI - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
DELGROSS Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej,obsluga klienta,sprzedaż art. spożywczych
Rogala Sp. J. / Delikatesy CENTRUM - 2016-11-18 - Młoszowa (małopolskie)
j.w.
HABITUS STANISŁAWA MAUER - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami. Organizacja, planowanie i prowadzenie robót drogowych, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz specyfikacji technicznych.
ENIGMA GROUP Sp. z o. o. - 2016-06-14 - Wola Dębińska (małopolskie)
segregacja dokumentów przed przekazaniem ich do biura, prowadzenie ewidencji sprzedaży, czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, wystawianie dokumentów urlopowych, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2014-12-23 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
-WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ-Praca w Tczewie przy ul. 30 Stycznia 2,-Sklep otwarty w godzinach 6-22,-Godziny pracy do ustalenia,
STOKROTKA TCZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Tczew (pomorskie)
Malowanie/Lakierowanie metodą proszkową metalowych elementów pociągów i tramwajów
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Organizacja pracy pracowników, znajomość maszyn do obróbki metalu, znajomość narzędzi spawalniczych
KJ Stal Konrad Janiak - 2018-10-11 - Siedlce (mazowieckie)
Kierownik produkcjiGodziny pracy do ustalenia
POLDIM-BUD SP. Z O.O. - 2019-08-06 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
- zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż, ochrona inforamcji niejawnych- zapoznanie się z programem stazu, Statutem, Regulaminami pracy i organizacyjnym ŁUW w Łodzi- archiwizacja dokumentacji- wprowadzanie danych do systemu i uzupełnianie baz danych- obsługa systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją - nauka pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Łódź (łódzkie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA LUB INFORMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA I POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa prasy (części metalowe w motoryzacji), sprawdzanie detali
Zakład Metalowy Ortyl Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2016-02-22 - Ławnica (podkarpackie)
Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższeb) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowiskuc) przedstawienie na piśmie na bazie istniejących w Urzędzie rozwiązań organizacyjnych koncepcji funkcjonowania Biura Obsługi Prezydenta Urzędu Miasta Racibórz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa wymienione w pkt. 2 ( wymagania dodatkowe) oraz Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta i Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Racibórzd) obywatelstwo polskiee) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymb) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym - ustawy o dostępie do informacji publicznej- ustawy Prawo prasowe- ustawy o pracownikach samorządowych.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30%c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 12.08.2019 r.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2) Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3) Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4) Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5) Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6) Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7) Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8) Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-07-12 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne lub inżynierskie, spec.: elektronika; staż pracy: 2 lata; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (kontakty bezpośrednie w języku angielskim); doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych, zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność zarządzania pracą zespołową, dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu, umiejętność podejmowania decyzji, odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność; Kierownik działu produkcji odpowiedzialny będzie za przygotowanie, przebieg i nadzór nad produkcją elektroniki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
obsługa pacjenta z apierwszym stołem, szkolenie pracowników i podnoszenie ich umiejetności sprzedażowych, zarządzanie magazynem aptechnym, zpawnienie dostępności leków, kontrola leków, sprawdzanie prawidłowości realizacji recept, przygotowywanie zestawień i dokumentów księgowych
KATARZYNA MUSIAŁ-PODYMA I WSPÓLNICY SPÓLKA JAWNA - 2015-11-17 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracownikami, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, planowanie budżetu spółki, organizacja czasu pracy dla pracowników polskich i chińskich
BAI YI Sp. z o. o. - 2018-09-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)