KIEROWNIK SKLEPU Bolesławiec oferta pracy Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 950 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie zespołem, zamawianie towarów, wycena towarów. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Staszica 75.
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 75, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie zespołem, zamawianie towarów, wycena towarów. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Staszica 75.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie minimum zawodowe.
Nazwa pracodawcy: Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Staszica 75, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny numer telefonu 501 556 054 i e-mail: danmar.jablonski (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 75
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8302f6a3a9544e24375ad09e5ab82b6e
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie codziennymi sprawami dla prawidłowego funkcjonowania restauracji.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Kraków (małopolskie)
kierowanie produkcją
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
zarządzanie pracą serwisu, współpraca międzynarodowa
TANK - SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Radzionków (śląskie)
Współpraca z dyrektorem szkoły w zakresie gospodarki finansowo-księgowej oraz zapewnienia sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania placówki. Współpraca z Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty Wola m. st. Warszawy; Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych; Przygotowywanie dokumentacji przetargowej; Zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt, urządzenia w porozumieniu z dyrektorem szkoły, Ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych; Przeprowadzanie inwentaryzacji Koordynacja kontroli stanu technicznego budynku szkolnego.
LXXXVI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. BATALIONU "ZOŚKA" - 2019-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
-Nadzór nad bieżącą działalnością Barów SINH SINH-Utrzymywanie bieżących kontaktów z biurem rachunkowym-Robienie bieżących zakupów towarów do barów-Prezentowanie spółki w kontaktach z organami państwowymi i osobami prywatnymipraca w godz. 11-19
SINH SINH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Raszyn (mazowieckie)
- pomoc przy przygotowywaniu posiłków,- zmywanie naczyń
GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE SASEK EWA PIÓRKOWSKA - 2018-04-18 - Sasek Mały (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientami, rozdzielanie zadań serwisantom, nadzór nad pracownikami serwisu ciągników siodłowych, dbanie o wysoką jakość wykonywanych napraw, optymalizację procesów działu serwisowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć indywidualnych z języka angielskiego według harmonogramu ustalonego przez nauczyciela ( miesięcznie do realizacji od 40 do 150 godzin)
Best Centrum Edukacyjne Małgorzata Przesmycka - 2019-10-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Praca związana z pomocą w obsłudze urzędu.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Żuromin (mazowieckie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Na terenie woj. pomorskiego.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2019-05-10 - Wejherowo (pomorskie)
Wykonywanie suchych tynków, montaż drzwi i okien oraz innych robót wykończeniowych w mieszkaniach, domach i instytucjach publicznych
ART-DOM Sp. z o.o. - 2019-09-26 - Kraków (małopolskie)
kontrola i nadzór myjni samochodowej, zapoatrzenie - chemia i inne niezbedne w działalności myjni, nadzór nad serwisem urządzeń myjni i wulkanizacji, obsługa klientów w szczególności obcokrajowców Rosja, Ukraina, zapewnienie czystości i estetyki pomieszczeń, nadzór nad bezpieczeństwem p. poż i BHP
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Legnica (dolnośląskie)
Praca na terenie Dolnego Śląska.
"DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2017-03-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
organizowanie imprez kulturalnych.Umiejętności i uprawnienia: a) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, b) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c) cieszy się nieposzlakowaną opinią, f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisk40. Dodatkowe wymagania: a) znajomość zasad funkcjonowania samorządowych instytucji kultury, b) doświadczenie worganizacji imprez kulturalnych, c) umiejętność kierowania zespołem ludzkim ( doświadczenie minimum 2 lata ) d) samodzielność i systematyczność, e) komunikatywność.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2018-01-18 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Kierowanie gospodarstwem ekologicznymmiejsce pracy: Wysock
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-01-10 - Wysocko (podkarpackie)
wykonywanie mieszanek, przygotowywanie półfabrykantów gumowych, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Montaż mebli
MARTA MAZUR P.H.U.HK STYL - 2019-07-31 - Zamość (lubelskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi Zarządzanie etapami produkcji w drukarniPrzygotowanie raportów z produkcji
Black Print Sp z.o.o - 2016-06-15 - Czarna (podkarpackie)
zarządzanie personelem ok 40 osób
Corleone Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie czystości
Uzdrowiska Kłodzkie S.A. - Grupa PGU - 2019-07-29 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa kasowa klientów, sprzedażproduktów oferowanych przez SKOK, dbanie o utrzymanie relacji z klientami
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. BPA J.S. PELCZARA - 2016-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
•Planowanie i całościowa realizacja projektów •Wybór wykonawców do realizacji prac budowlanych •Kompleksowe prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z budowlaną częścią projektu, koordynacja wykonania i odbioru wszystkich prac budowlanych zgodnie z projektem wykonawczym, ustawą Prawo budowlane, normami, zasadami BHP i przeciwpożarowymi. •Kontrola prac budowlanych pod względem jakości technicznej, wykorzystanych materiałów, zgodności z obowiązującymi normami budowlanymi i wymaganiami projektu oraz nadzorowanie harmonogramu i terminów•Weryfikacja dokumentacji projektowej na wszystkich etapach procesu budowlanego•Sporządzanie raportów ze statusu realizacji projektów•Doradztwo w zakresie budownictwa lądowego w ramach projektów realizowanych przez Spółkę
Nuctech Warsaw Company Limited Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości firmy
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego - 2019-02-05 - Zamość (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przetwarzanie danych, zarządzanie stronami internetowymi.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie pracy w sklepie
GALERIA SIEDEM EWA BIERNACKA-FROEHLICH - 2019-06-26 - Rewal (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków, sprzatanie kuchni
BORT "ALL TOURIST" OW PIRAMIDA /Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy Piramida I/ - 2018-02-28 - Darłowo (zachodniopomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów
DINO POLSKA S.A. - 2018-07-09 - Rzepin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy; realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy, zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę. Praca w terenie - Trójmiasto i okolice.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Luzino (pomorskie)