KIEROWNIK SKLEPU Bolesławiec oferta pracy Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 950 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie zespołem, zamawianie towarów, wycena towarów. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 06:00-14:00 i 14:00-22:00. Umowa o pracę na czas określony, wysokość wynagrodzenia 3950 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy: 59-700 Bolesławiec ul. Staszica 75.
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 75, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie zespołem, zamawianie towarów, wycena towarów. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 06:00-14:00 i 14:00-22:00. Umowa o pracę na czas określony, wysokość wynagrodzenia 3950 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy: 59-700 Bolesławiec ul. Staszica 75.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie zasadnicze zawodowe.
Nazwa pracodawcy: Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Staszica 75, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę przesłać na e-mail: danmar.jablonski (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 75
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy ważna do: 02.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?793e502560776aeb71ac54a0b34fead7
Podobne oferty pracy
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
BEZPOŚREDNIE ZARZĄDZANIE W OBSZARACH: PROJEKTOWANIE, PRODUKCJA ANIMACJI, FILMÓW I MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, POSZUKIWANIE ANIMATORÓW, GRAFIKÓW, MONTAŻYSTÓW NA TERENIE UKRAINY, ANALIZA KOSZTOWA I WYDAJNOŚCIOWA PODLEGŁEGO ZESPOŁU,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW AUTOCAD, BLENDER, DAZ STUDIO, 3 DS MAX, MAJA, ADOBE PREMIERE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, PRACA W GODZINACH 09.00-13.00
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- sporządzanie jadłospisów- zaopatrywanie placówki w artykuły żywieniowe- naliczanie opłat za posiłki- sprawozdanie z żywienia
Zespół Szkół nr 18 - 2017-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie zakupu towarów budowlanych, sprzedaż osobom fizycznym i prawnym, przygotowywanie ofert handlowych
GEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Babice (małopolskie)
Wzorowy nadzór i kontrola nad podległym sklepem w szczególnosci w zakresie sprzedaży, finansów/księgowości i kadr, marketingu a także logistyki oraz sprawozdawczości.
SAM 34 MAREK THEUS SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa korespondencji,zakładanie teczek osobowych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- utrzymanie czystości i porządku;- dbanie o czystośc podwórka szkolneg, pomoc w dekoracji wewnątrz budynku,
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Rajsko (małopolskie)
-Obsługa maszyn stolarskich, -Kontakt: tel. 881-333-153, e-mail: exwood (at) exwood.pl
Exwood Polska Sp.z o.o. - 2017-01-27 - Tczew (pomorskie)
Kierowanie zespołem pracowników obsługi placówki, nadzorowanie i kontrolowanie zadań na poszczególnych stanowiskach pracy, opracowywanie planów administracyjno- gospodarczych, zapewnianie realizacji zamówień obejmujących dostawę towarów, usług i robót budowlanych (zamówienia publiczne)
Dom Wczasów Dziecięcych w Jodłówce Tuchowskiej - 2017-05-26 - Jodłówka Tuchowska (małopolskie)
Obsługa recepcji, sprzedaż usług i produktów, prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.Praca na umowę o pracę w godz. 7-19, 19-7 w Dźwirzynie.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2017-03-01 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
ORGANIZACJA ZAKRESU PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, UTRZYMANIE WŁAŚCIWEGO PORZĄDKU, JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA, KONTROLA SPRAWNOŚCI MASZYN TRANSPORTOWYCH
"SEITO LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Dębica (podkarpackie)
1) zorganizowanie a następnie kierowanie i nadzór nad właściwym prowadzeniem Placówki Wsparcia Dziennego, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, w ramach Projektu pn. " Kompleksowe działania wspierające utworzenie i funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego w Gminie Biesiekierz", 2) opracowanie i utrzymanie pełnej aktualności regulaminu organizacyjnego nadzorowanej placówki wsparcia dziennego, w tym rodzaj dokumentacji dotyczącej dziecka oraz sposób jej prowadzenia, 3) nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie zadań przez podległych pracowników, 4) współpraca z placówkami oświaty oraz pomocy społecznej, a także odpowiednimi władzami i instytucjami w zakresie doskonalenia i poszerzania działań kierowanej placówek, 5) prowadzenie zajęć w grupie, 6) sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci w Placówce, 7) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas innych imprez na zewnątrz, 8) prowadzenie dokumentacji dziecka, 9) współpraca ze specjalistami, 10) opracowanie miesięcznego planu pracy wychowawczej, 11) prowadzenie dziennika zajęć, 12) prowadzenie pracy wychowawczej z dzieckiem, 13) organizowanie zajęć tematycznych, warsztatowych, edukacyjnych, 14) czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązków szkolnych, 15) współpraca ze szkołą - wychowawcami, pedagogiem szkolnym, psychologiem, kuratorem, pracownikiem socjalnym, rodzicami lub opiekunami dziecka, 16) informowanie rodziców i opiekunów dziecka o jego postępach i trudnościach, 17) udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka, 18) współorganizacja wypoczynku letniego i zimowego
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-11-29 - Parnowo (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-08 - Grajewo (podlaskie)
obsługa biura zarządu,bieżące wsparcie dla prezesa i członków zarządu oraz współpraca z kadrą
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Wieliczka (małopolskie)
Zamiatanie i sprzątanie ulic, miejsc publicznych, sprzątanie chodników, zamiatanie śmieci, opróżnianie koszów.Siedziba firmy według zleceń.
R.P. TEAM Rafał Paluch - 2018-07-20 - Fałkowice (opolskie)
Koordynacja procesu związanego z pozyskiwaniem kluczowych zadań inwestycyjnych oraz ich realizacją, analiza dokumentacji celem określenia niezbędnych zasobów dla danego procesu inwestycyjnego oraz rozdzielenie zadań pomiędzy komórki wewnątrz organizacji, odpowiedzialność za określanie ryzyka występującego w procesie sprzedażowo-realizacyjnym z rekomendacjami jego eliminacji na każdym etapie zadania inwestycyjnego, opracowanie centralnej bazy standardów obowiązujących u danych inwestorów oraz aktywne jej rozbudowywanie, wsparcie w zakresie dostosowania danego produktu lub usługi dla danego rynku przemysłu poprzez ścisłą współpracę z poszczególnymi produkt menadżerami, nadzór nad prowadzonymi procesami celem agregacji ich wyników w zamierzony cel, kontakt operacyjny z inwestorem w zakresie doprecyzowania zakresów danego zadania inwestycyjnego na etapie tworzenia oferty lub przyjmowania zamówienia.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów,koordynowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Gorlice (małopolskie)
nadzór
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "Empis" Sp.z.o.o. - 2017-11-13 - Mielec (podkarpackie)
- Kontakt ze wszystkimi interesariuszami i koordynowanie projektu przejściowego GSC Poland RTR; - Wsparcie globalnych procesów RTR w Global Service Center i powiązanych szkoleń; - Kierowanie procesem usprawniania lokalnych i regionalnych projektów z zespołem GSC Lean Six Sigma & Global Process; - Kierowanie UAT podczas wdrażania funkcjonalności nowych procesów; - Prowadzenie miesięcznych przeglądów jakości; - Identyfikacja i sugerowanie celów w zakresie jakości; - Czynne poszukiwanie sposobów na zwiększenie jakości; - Inne zadania delegowane przez przełożonego dopóki nie są sprzeczne z prawem oraz kodeksem pracy. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości Wydziału. Wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obsługa programu SAWA. Protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach. Sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw. Obsługa urządzeń biurowych. Dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej. Archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum. Wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych. Data zatrudnienia: Styczeń 2020r.Umowa na zastępstwo przez okres ok 1 roku.
Sąd Rejonowy w Gliwicach - 2019-11-22 - Gliwice (śląskie)
zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, konferencji, obsługa MS Office, obsługa urządzeń biurowych, kontakty telefoniczne, praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi- Organizowanie, nadzorowanie pracy personelu sklepu- Planowanie i ewidencjonowanie czasu pracy swojego i podległego personelu- Reprezentowanie firmy wobec klientów- Wprowadzanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów- Tworzenie zamówień- Sporządzanie raportów kasowych- Zliczanie, pakowanie, przechowywanie i oddawanie utargów- Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta- Komunikacja z pracownikami oraz centralą firmy - W razie potrzeby pomoc na sali sprzedaży i magazynie gotowość do pracy fizycznej- Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
SPS HANDEL sp. akcyjna PRIM MARKET - 2016-09-28 - Sokoły (podlaskie)
praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MARIOT MARIUSZ LASZCZYK - 2015-12-22 - Rzeszów (podkarpackie)
kierownik sklepu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Suchy Las (wielkopolskie)
-
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2017-11-15 - Gogolin (opolskie)
Wykonywanie obowiązków kucharza ustalonych z szefem kuchni, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy i na terenie kuchni, doraźna pomoc szefowi kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
całodobowa opieka nad osobą starszą; wyjazdy na 2 miesiące, zakwaterowanie u podopiecznego na koszt pracodawcy; wyżywienie i koszt podróży na koszt pracodawcy
Firma Usługowa "PFLEGE-IZABEL" Izabela Buzbas-Bozińska - 2017-10-19 - Niemcy (Niemcy)
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH z DOSTAWĄ WODY I ODBIOREM ŚCIEKÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-12-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Motoryzacyjna , nawiązywanie kontaktów handlowych między polska-Ukraina, wyszukiwanie rynku zbytu poza granicami UE.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Wróblew (łódzkie)