KIEROWNIK SKLEPU Bachórz oferta pracy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji dokumentów, wprowadzanie faktur, planowanie ewidencji czasu pracy pracowników, dbanie o dobry wizerunek sklepu
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Bachórz (podkarpackie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-068 Bachórz 111, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji dokumentów, wprowadzanie faktur, planowanie ewidencji czasu pracy pracowników, dbanie o dobry wizerunek sklepu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bachórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dynów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie i książeczka sanepidowaska, możliwość przyuczenia
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-068 Bachórz 111, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Dynów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bachórz
Numer budynku pracodawcy: 111
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.06.2019
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd0388e3da22c69da8ca2666ca7dfc73
Podobne oferty pracy
pracy w zarządzanej jednostce, w tym ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zakładu, nadzorowanie i koordynowanie ich pracy. 3. Kierowanie i nadzór nad pracą sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody oraz siecią kanalizacji sanitarnej. 4.Koordynacja prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 5 Zapewnienie usuwania na bieżąco awarii urządzeń wodno-kanalizacyjnych. 6. Wydawanie warunków technicznych na podłączenie wody i kanalizacji sanitarnej oraz przygotowywanie warunków dla odbiorców wody i dostawców ścieków. 7. Przedkładanie Burmistrzowi planów zakupu środków trwałych i prac remontowych wymagających zaangażowania środków finansowych o znacznej wartości. 8. Sporządzanie corocznych kalkulacji w celu określenia taryf za wodę i ścieki i przedstawianie Burmistrzowi. 9. Odbiór techniczny przekazywanych przyłączy sieciowych. 10.Dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym. 11. Prowadzenie prac dotyczących planowania finansowego, a w szczególności przygotowanie niezbędnych danych do sporządzenia budżetu, projektów planów finansowych zgodnie z wymogami przepisów ustawy o finansach publicznych. 12. Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych dotyczących wykonywania remontów obiektów oraz zadań inwestycyjnych w tym zakresie. 13. Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.14. Udostępnianie informacji dotyczących kierowanej jednostki organizacyjnej do Biuletynu Informacji Publicznej. 15. Wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie sprawdzania dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 16. Realizowanie zadań gminy wynikających w szczególności z ustawy o gospodarce komunalnej i zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i innych. 17. Realizowanie innych zadań zleconych przez organ prowadzący (Gminę). 18. Gospodarowanie powierzonymi składnikami majątkowymi.
Urząd Miasta i Gminy w Młynarach - 2018-03-08 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K&K JACEK TUTKA - 2016-08-08 - Drezdenko (lubuskie)
- Sprzątanie Sądu Rejonowego w Katowicach (ul. Francuska 38 lub ul. Andrzeja 16/18). Sprzątanie toalet, ciągów komunikacyjnych. Przecieranie parapetów, okien, opróżnianie koszy itp- Wynagrodzenie: 1125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: Poniedziałek: 18:00-22:00, wtorek, środa, czwartek, piątek: 16:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 695-050-929, 790-872-004) w godzinach: 8:00-18:00.
ULISSES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-03-25 - Katowice (śląskie)
prace ogólnobudowlane na terenie Inowrocławia i okolic
P.H.U. Royal Chris Krzysztof Burzyński - 2018-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie produkcji, zarządzanie podległym zespołem pracowników, odpowiedzialność za całość procesu produkcji, planowanie kosztów produkcji, nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem środków produkcji, surowców, opakowań i innych materiałów pomocniczych, nadzór nad przesunięciami międzymagazynowymi (kontrola przepływu masy), zapewnienie efektywności procesów produkcji, odpowiedzialność za tempo i realizację planów produkcyjnych, współpraca z Działem Kontroli Jakości w zakresie przestrzegania i ciągłego doskonalenia zasad systemu HACCP oraz innych wdrażanych systemów i standardów, nadzór nad prawidłową eksploatacja maszyn i urządzeń, współpraca z pionem technicznym w zakresie sprawności maszyn i urządzeń i Działem Planowania Produkcji
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-17 - Smolina (wielkopolskie)
Ogólny zakres obowiązków: Zna i skutecznie stosuje wszystkieaspekty eskalacji w odniesieniu do Kont Krytycznych, JednostekBiznesowych i innych organizacji Cisco, w celu wywiązania się zpiastowanej funkcji menedżera ds. dostaw globalnych dla Partnerów;Posiada umiejętność przekładania strategii TAC na obsługę klienta i kieruje działem Dostaw na Rzecz Partnerów w celu osiągnięcia założonych celów; Współpracuje z innymi menedżerami w ramach Zespołu Globalnej Pomocy Technicznej w celu zapewnienia koordynacji, jakości i wymiany wiedzy; Działa w obrębie Spółki Cisco w celu wspierania i zarządzania interdyscyplinarnymi szansami partnerstwa; Jest odpowiedzialny za pomyślne osiągnięcie celów umownych partnera dostaw zgodnie z polityką wsparcia technicznegoCisco; Rozwija, zarządza i utrzymuje synergiczne, produktywne, godne zaufania i trwałe relacje z przypisanym Partnerem (Partnerami) DostawCisco i właściwym centrum TAC;
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
uzupełnianie towaru na półkach,dbanie o oznakowanie cenowe i dostępność asortymentu,profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa klientów
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A. - 2019-05-21 - Gdynia (pomorskie)
Kierowanie dzialalnością Ośrodka, gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiozującymi przepisami, dbanie o pozytywny wizerunek, monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności .
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2018-03-30 - Niechanowo (wielkopolskie)
Wykonywanie czynnosci w zakresie modernizacji, konserwacji, naprawy, usuwania uszkodzeń linii napowietrznych, kablowych, elektroenergetycznych zgodnie z dokumentacją techniczną
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Chełm (lubelskie)
obsługa sprzętu biurowego, nanoszenie danych do komputera, kontakt z klientami, wystawianie faktur, przygotowywanie zamowień, obsługa stanowiska pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Mława (mazowieckie)
Pakowanie kosmetyków, utrzymanie całości procesu na lini produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Stryków (łódzkie)
-Wynagrodzenie ok. 3.000 zł+ dodatek za wysługę lat + dodatek funkcyjnyWypłacamy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2018-01-03 - Legionowo (mazowieckie)
Malowanie konstrukcji stalowych
WORKPROFIT Magdalena Świątek - 2016-11-08 - Oława (dolnośląskie)
Branża spożywcza, stoiska mięsne. - firma z tradycjami, - terminowa wypłacalność wynagrodzenia, - zaplecze socjalne, - miła atmosfera. Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 13:30-21:30. Miejsce pracy: ul. Buraczana, Pilczycka, Arbuzowa. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - osobisty: ul. Podwale 37/38, Wrocław, tel. 71 371 82 51.
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Południe we Wrocławiu - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie budowy, czytanie rysunków, zlecanie robót pracownikom. Umowa na 4 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut - 2018-08-15 - Słupsk (pomorskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prace wykończeniowe, malowanie, gipsowanie, sufity podwieszane, montaż ścian z płyt karton-gips
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Krojenie i pakowanie pieczywa
Zakład Cukierniczo-Piekarniczy. Jan Kulesza - 2016-04-04 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
jw.
Evres Cleaning Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktu z firmami zewnętrznymi, zarządzanie personelem, obsługa komputera, prowadzenie strony internetowej, umiejętność składania ofert i promocji, pomoc w zamawianiu towarów gastronomicznych kuchni chińskiej. Praca w godz. 12- 20.
LIU YUEHONG - 2016-12-22 - Sopot (pomorskie)
Wykładanie towaru,obsługa klienta,utrzymanie porządku na terenie sklepu. Praca w Wolsztynie, Karpicku lub Siedlcu
LEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Wolsztyn (wielkopolskie)
samodzielne zarządzanie obiektem noclegowym; przygotowanie, realizacja i kontrolowanie budżetu; dbałość o jakość świadczonych usług, prowadzenie odpowiedniej polityki sprzedażowej; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; koordynowanie działań administracyjnych i marketingowych; tworzenie raportów oraz analiz sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracą pracowników, nadzór nad wykonywanymi remontami i robotami budowlanymi; przeglądy techniczne;
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-09-26 - Lublin (lubelskie)
- planowanie organizacyjne działaności sklepu, - zarządzanie zespołem pracowników, - sprzedaż określonych artykułów
SPS HANDEL S.A. - 2016-10-04 - Dąbrówka (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie, nadzór i prowadzenie robót, współpracę z inwestorem, inspektorem nadzoru, podwykonawcami i dostawcami; koordynację zamówień materiałów, zarządzanie zespołem i sprzętem w procesie budowy, przygotowanie dokumentacji, dbanie o terminowość wykonywanych prac
Robert Białdyga Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANSKOM - 2018-03-09 - Jaryszów (opolskie)
obsługa klienta, zarządzanie pracownikami, ustalanie grafików, zamawianie towaru
Mamma Mia Clothes Karolina Nehring - 2017-03-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCIĄ SZKOŁY, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW OBSŁUGI
Zespół SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 1 - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)