KIEROWNIK SERWISU SAMOCHODOWEGO M艂ynki oferta pracy AUTO DAN-MOT
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU SAMOCHODOWEGO
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Nadz贸r nad pracownikami, wyposa偶eniem serwisu, zaopatrzeniem w cz臋艣ci, kontakt z klientem i dostawcami cz臋艣ci
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: M艂ynki (lubelskie)
Pracodawca: AUTO DAN-MOT
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:M艁YNKI 121, 24-130 M艂ynki, powiat: pu艂awski, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Nadz贸r nad pracownikami, wyposa偶eniem serwisu, zaopatrzeniem w cz臋艣ci, kontakt z klientem i dostawcami cz臋艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SERWISU SAMOCHODOWEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: M艂ynki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pu艂awski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Ko艅skowola
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.12.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Nadz贸r nad pracownikami, wyposa偶eniem serwisu, zaopatrzeniem w cz臋艣ci, kontakt z klientem i dostawcami cz臋艣ci. Sta偶 minimum 3 lata w prowadzeniu serwisu samochodowego
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: AUTO DAN-MOT
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pu艂awach
Adres pracodawcy:
呕YRZY艃SKA 8, 24-100 Pu艂awy, powiat: pu艂awski, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: pu艂awski
Gmina pracodawcy: Pu艂awy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pu艂awy
Ulica pracodawcy: 呕YRZY艃SKA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pu艂awach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2016
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy wa偶na do: 31.12.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarz膮dzanie podleg艂ym zespo艂em pracownik贸w, wyznaczanie cel贸w sprzeda偶owych i nadz贸r nd ich realizacj膮, organizacja akcji marketingowych maj膮cych na celu pozyskanie nowych klient贸w, nawi膮zywanie wspo艂pracy z klientami finansowymi , dbanie o wysk膮 jako艣膰 obs艂ugi klienta
Pawe艂 Cie艣la Us艂ugi Bankowe - 2016-12-02 - Lw贸wek 艢l膮ski (dolno艣l膮skie)
Zdolno艣ci manualne i praktyczna, wiedza na stanowisku kucharz. Wymagania: wykszta艂cenie zawodowe lub 艣rednie, kierunek kucharz, sta偶 pracy 5 lat, znajomo艣膰 bran偶y gastronomicznej.
HOTEL MANAGEMENT ADAM KRUPA - 2017-09-28 - Wejherowo (pomorskie)
wg stanowiska
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-12-28 - Jarocin (wielkopolskie)
prace magazynowe, uk艂adanie towaru, przyjmowanie przesy艂ek od spedytor贸w
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sosnowiec-Pie艅ki (艂贸dzkie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespo艂u pracownik贸w. Organizowanie i koordynowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w w tym sporz膮dzanie zakres贸w obowi膮zk贸w s艂u偶bowych oraz grafik贸w pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urz膮dze艅 szkolnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw zwi膮zanych z inwestycjami i remontami (us艂ugi, dostawy) i zakupami na terenie szko艂y, zgodnie z przepisami ustawy o zam贸wieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji maj膮tku szko艂y, ksi膮g inwentarzowych pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych oraz warto艣ci niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), reguluj膮cych dzia艂alno艣膰 gospodarczo-administracyjn膮.6. Przeprowadzanie, nadz贸r i rozliczani prac inwentaryzacyjnych maj膮tku szko艂y, w tym powo艂ywanie zespo艂贸w i przygotowywanie protoko艂贸w poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zada艅 i zwi膮zanych z tym czynno艣ci administratora bezpiecze艅stwa informacji.8. Sporz膮dzanie sprawozda艅 i opracowa艅 statystycznych dotycz膮cych pracy administracji szko艂y.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pe艂ny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powy偶ej 4 godzin na dob臋, przy o艣wietleniu cz臋艣ciowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa cz臋sto z nara偶eniem na sytuacje stresuj膮ce. Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie lub poczt膮, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach, ul. G艂贸wna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wp艂ywu oferty do Powiatowego Zespo艂u Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach, a nie data nadania!Zg艂oszenia, kt贸re wp艂yn膮 do Powiatowego Zespo艂u Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach po wy偶ej wymienionym terminie, nie b臋d膮 rozpatrywane.Nab贸r b臋dzie prowadzony przez Komisj臋 powo艂an膮 przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzy偶owicach.Otwarcie kopert nast膮pi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy z艂o偶onych dokument贸w zostan膮 poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na tablicy og艂osze艅 w Powiatowym Zespole Szk贸艂 Nr 1 w Krzy偶owicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zako艅czeniu procesu naboru dokumenty kandydat贸w zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje si臋 w Powiatowym Zespole Szk贸艂 nr 1 w Krzy偶owicach przez okres 3 miesi臋cy od dnia zako艅czenia naboru tj. od daty zamieszczenia wynik贸w naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mog膮 zosta膰 odebrane osobi艣cie przed up艂ywem w/w terminu. Po up艂ywie 3 miesi臋cy dokumenty podlegaj膮 brakowaniu z czynno艣ci, kt贸rej Komisja sporz膮dza protok贸艂.Oferta dost臋pna w sali E, D. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 1 w Krzy偶owicach - 2017-11-20 - Krzy偶owice (dolno艣l膮skie)
prowadzenie biura firmy,bie偶膮ca obs艂uga klient贸w,kontakt i transakcje z dostawcami,pozyskiwanie nowych klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - 呕arki (ma艂opolskie)
prowadzenie lokalu gastronomicznego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Ko艂o (wielkopolskie)
- koordynacja prac Wykonawcy w ramach kontraktu na kilku obiektach zabytkowych tytu艂 kontraktu w ramach projektu pn. Rewitalizacja, Adaptacja, i Zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiekt贸w tworz膮cych szlak sanktuari贸w Warmii i Mazur- przygotowanie um贸w z podwykonawcami - kontrola nad realizacj膮 obowi膮zk贸w Wykonawcy wynikaj膮cych z umowy z Zamawiaj膮cym - zapewnienie sprawnej komunikacji pomi臋dzy wszystkimi uczestnikami projektu po stronie wykonawcy oraz z Zamawiaj膮cym- prowadzenie korespondencji z Zamawiaj膮cym i In偶ynierem Kontraktu- archiwizacja dokument贸w
GOREK RESTAURO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Kierownik w salonie z odzie偶膮 (Salon 50 STYLE w Mielcu)
P.P.H.U. ,,MORIS'' Piotr Gazda - 2018-04-26 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedawca - sprzeda偶 rolet, 偶aluzji.Miejsce pracy Galeria Sandecja w Nowym Saczu.Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie.Praca co drugi dzie艅 w godz. 10-21.
Firma Handlowo-Us艂ugowa "ROYAL", Jacek Kowalczyk - 2016-02-10 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Przygotowanie materia艂贸w reklamowych w j臋zyku arabskim, uczestniczenie w wyjazdach bizensowych do kraj贸w arabskich, prowadzenie korespondencji z klientami z kraj贸w arabskich, wobec tego warunkiem koniecznym jest znajomo艣膰 j臋zyk贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Sochaczew (mazowieckie)
Koordynacja i nadz贸r nad funkcjonowaniem bazy zabiegowej o艣rodka. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15 w Ko艂obrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Pars臋t膮" - 2016-12-06 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
nadzorowanie budowy oraz pracownik贸w
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWLANE MEGABUD - 2015-12-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
zarz膮dzanie grup膮 pracownik贸w budowlanych do 12 os贸b - nadz贸r nad prowadzon膮 inwestycj膮 oraz remontami
Grupa Producent贸w Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Teresin (艂贸dzkie)
Zarz膮dzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zar偶adzanie zespo艂em pracownik贸w, realizacjaplan贸w sprzeda偶owych, utrzymanie wyskokiego standardu obs艂ugi klienta, motywowanie i ocena pracownik贸w, oragnizowanie i planowanie czasu pracy podleg艂ego zespo艂u, coaching pracownik贸wPraca w sklepie MEDIAEXPERT na terenie JaworznaCV nale偶y przesy艂a膰 przez stron臋 www.kariera.mediaexpert.pl
TERG S.A. - 2017-08-25 - Jaworzno (艣l膮skie)
-Praca na terenie Niemiec, tak偶e na terenie Polski-Stawka od 11,75 euro do 14,95 euro za godzin臋.-Osoby zainteresowane proszone s膮 o przes艂anie CV na adres e-mail: unimet (at) tcz.pl
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Niemcy (Niemcy)
Obs艂uga maszyn (wtryskarki, prasy), kontrola jako艣ci wyrob贸w, obs艂uga piec贸w wulkanizacyjnych. Praca trzyzmianowa od poniedzia艂ku do pi膮tku w Czechowicach-Dziedzicach. Zatrudnienie przez agencj臋 zatrudnienia w ramach umowy o prac臋 tymczasow膮 (umowy dwutygodniowe - przed艂u偶ane z zachowaniem ci膮g艂o艣ci pracy).
INTERIM M.JAWORSKA&M.RACZAK SP脫艁KA JAWNA - 2016-08-01 - Czechowice-Dziedzice (艣l膮skie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
nadz贸r nad pracownikami lokalu, dbanie o sprawy bie偶膮ce, reprezentowanie w艂a艣ciciela lokalu, obs艂uga klient贸w, przygotowywanie posi艂k贸w z mi臋sem kebeb, dbanie o czysto艣膰 w miejscu pracy
Eura Doner Polska Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Nadzorowanie procesu produkcji, zarz膮dzanie zespo艂em, kontrola kajo艣ci. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.00-22.00 w Wilamowicach.
BIBA STYL Sp贸艂ka Jawna - 2018-06-28 - Wilamowice (艣l膮skie)
Rozw贸j dzia艂u handlowego, koordynowanie dzia艂ania ca艂ego dzia艂u handlowego, szukanie nowych rozwi膮za艅 i mo偶liwo艣ci, szkolenia podleg艂ych, reprezentowanie firmy w przetargach pracownik贸w.
FULL JOB POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
鈥YKSZTA艁CENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE,鈥MIEJ臉TNO艢膯 CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ,鈥NAJOMO艢膯 PAKIETU OFFICE,鈥MIEJ臉TNO艢膯 ZARZ膭DZANIA PRAC膭 PODLEG艁EGO ZESPO艁U,鈥OBRA ORGANIZACJA PRACY,鈥MIEJ臉TNO艢膯 PRACY W ZESPOLE,鈥EFERENCJE OD POPRZEDNIEGO PRACODAWCY MILE WIDZIANE
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-02-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
refundacja - 30: organizacja pracy dzia艂u recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Sul臋cin (lubuskie)
Przyj臋cie i wydawanie towar贸w, dow贸z towar贸w do klient贸w
FHU DOM-ek - 2017-11-30 - Bochnia (ma艂opolskie)
-Prowadzenie i koordynacja rob贸t sanitarnych ,-Wynagrodzenie do uzgodnienia (od 3.000 z艂 netto),-Praca na terenie woj. pomorskiego (powiat tczewski i okoliczne),-Kontakt: telefon 793-945-175,-Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Gda艅sk (pomorskie)
wyszukiwanie dostawc贸w i odbiorc贸w towar贸w w Chinach i w Polsce, nawi膮zywanie kontakt贸w handlowych, monitorowanie rynk贸w zbytu, nadz贸r nad magazynem, sprzeda偶 hurtowa i detaliczna towar贸w, tworzenie raport贸w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie prac na terenie Polski i Francji, obs艂uga bie偶膮cych zlece艅, pozyskiwanie klient贸w
CN SP. Z O.O . - 2017-02-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
.
AUTO KABZI艃SKI SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-18 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: 1) Administrowanie szko艂膮 w zakresie: - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zam贸wie艅 publicznych, realizacja post臋powa艅,- prowadzenie rejestru um贸w administrowania budynkami, - zaopatrywanie plac贸wki w sprz臋t szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz 艣rodki czysto艣ci, - zapewnianie sprawno艣ci techniczno eksploatacyjnej budynku szko艂y, warsztat贸w szkolnych i innych obiekt贸w znajduj膮cych si臋 na terenie szko艂y,- dbanie o prawid艂ow膮 organizacj臋 zabezpieczenia i ochron臋 mienia w tym p.po偶 i BHP,- prowadzenie spraw zwi膮zanych z remontami i naprawami, - dbanie o stan sanitarny i estetyk臋 obiekt贸w oraz terenu wok贸艂 niego, - zaopatrywanie pracownik贸w pedagogicznych i pracownik贸w niepedagogicznych w odzie偶 ochronn膮 i prowadzenie jej rejestru. 2) Zarz膮dzanie pracownikami obs艂ugi: - organizacja pracy, nadz贸r i kierowanie zespo艂em pracownik贸w obs艂ugi, - opracowywanie w porozumieniu z pracownikiem kadr przydzia艂贸w i zakres贸w czynno艣ci dla pracownik贸w obs艂ugi zatrudnionych w szkole, - opracowywanie harmonogram贸w pracy i urlop贸w pracownik贸w obs艂ugi, 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z finansami i rachunkowo艣ci膮: - sk艂adanie wniosk贸w do projekt贸w plan贸w finansowych w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, - wsp贸艂organizowanie inwentaryzacji, - opisywanie faktur, - sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie swoich obowi膮zk贸w.Wymagane dokumenty : - kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie, uprawnienia i umiej臋tno艣ci (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- dane osobowe zawarte w dowodzie osobistym (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- 偶yciorys (CV) i list motywacyjny,- kopie 艣wiadectw pracy (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych,- o艣wiadczenie o korzystaniu w pe艂ni z praw publicznych,- o艣wiadczenie o niekaralno艣ci za przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na prac臋 na ww. stanowisku,- o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji, zgodnie z ustaw膮 z dnia 29.08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰, je偶eli kandydat zamierza skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).Na o艣wiadczeniach nale偶y z艂o偶y膰 w艂asnor臋czny podpis. Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem: ,,Nab贸r na stanowisko KIEROWNIK GOSPODARCZY " w terminie do 08 grudnia 2017 r. w sekretariacie - pok. nr 1 w Zespole Szk贸艂 nr 2 w Nowym Dworze Gda艅skim ul. Warszawska 54, do godz. 1300. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Zespo艂u Szk贸艂 nr 2 w Nowym Dworze Gda艅skim po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru b臋dzie og艂oszona na stronie internetowej Zespo艂u Szk贸艂 nr 2.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 2 w Nowym Dworze Gda艅skim - 2017-11-27 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
Obchody terenu obiektu, ewidencjonowanie ruchu pojazd贸w, sporz膮dzanie dokumentacji
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)