KIEROWNIK SERWISU/ PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Elbląg oferta pracy Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU/ PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem - prace biurowe w zakładzie ( związane z mechaniką )Wynagrodzenie: okres próbny od 3000 zł brutto /później od 5000 zł brutto - uzależnione od umiejętności Praca docelowo na stałe I zmiana: 08.00 - 17.00 pon. - pt. (sporadycznie soboty)
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stawidłowa 12A, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem - prace biurowe w zakładzie ( związane z mechaniką )Wynagrodzenie: okres próbny od 3000 zł brutto /później od 5000 zł brutto - uzależnione od umiejętności Praca docelowo na stałe I zmiana: 08.00 - 17.00 pon. - pt. (sporadycznie soboty)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SERWISU/ PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie każde/ pożądane mechaniczne, techniczne, wymagana umiejętność obsługi komputera oraz programu AUTO STACJA 3
Nazwa pracodawcy: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS
danePracodawcy_nip: 5783111042
danePracodawcy_regon: 28143956000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Stawidłowa 12A, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kontakt tel.: 660900577 w celu umówienia się na rozmowę w godz. 09.00 - 17.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Stawidłowa
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 21.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3d90c7553057d9bc97208303fa99c81
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie współpracowników i przygotowywanie ich do pracy z klientem
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2017-01-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zarządzaniem personelem około 40 osób, delegowanie zadań , naliczanie czasu pracy, praca w godz. 7-1/15-23
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Opole (opolskie)
kosztorysy, przegląd oraz nadzory na budowie
ETNA USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE PIOTR JOB - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe. Uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlane. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku od 3-5 lat, prawo jazdy kat. B. Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad budowami, sporządzanie niezbędnej dokumenacji technicznej, sporządzanie kosztorysów budowlanych. Wynagrodzenie+premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
RPBI-ELEWACJE SP. Z O.O. - 2015-11-05 - Rybnik (śląskie)
zarządzanie asortymentem marketuzapewnienie funkcjonowania marketureprezentowanie firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
Główne obowiązki: kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek; nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora; udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonanych przez pracowników warsztatów; zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność wykonywania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; posiadanie minimum 4 lat doświadczenia zawodowego; posiadanie umiejętności kierowania personelem; umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
Nadzór nad realizowanym inwestycjami w branży sanitarnej (zewnętrznej). Sporządzanie dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane WASKOP - 2017-10-05 - Słupno (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE I ZAMAWIANIE TOWARÓW, FAKTUROWANIE, OBSŁUGA KLIENTA,
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGUCHWALE - 2018-04-19 - Boguchwała (podkarpackie)
Praca na jednostkach pływających w równowaznym systemie czasu pracy tj. 15 dni pracy/15dni wolne.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2020-07-30 - Gdańsk (pomorskie)
montaż stali zbrojeniowej
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Opatów (świętokrzyskie)
zarządzanie zespołem sprzedaży, tworzenie planów i strategii sprzedaży na rynek chiński, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów z kontrahentami chińskimi, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
katalogowanie i archiwizacja,obsługa sprzętów biurowych, prowadzenie rejetrsów, ewidencji i zestawień
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Bytów (pomorskie)
Zarządzanie zespołem
"MBM" Marek Baron - 2016-08-02 - Sosnowiec (śląskie)
Monter wyrobów z drewna
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Leżajsk (podkarpackie)
kierownik gastronomii odpowiada za personel i organizację pracy kuchni i sali (jadalni), wprowadza faktury zakupowe i rozlicza stany magazynowe wg tworzonych jadłospisów, ustala menu oraz skład jakościowy i ilościowy przygotowywanych przez kucharzy potraw, zaopatruje magazyny w towary łącznie z dostarczeniem ich do pomieszczeń magazynowych, utrzymuje stały poziom ilościowy produktów w magazynach
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - 2019-07-02 - Jastarnia (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: zarzadzanie grupą konsultantów finansowych, realizacja celów operacyjnych, praca w terenie.Pracodawca oferuje samochód i telefon służbowy
EURO PROVIDUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kierowanie pracami budowlanymi
Andrex-Logistics Andrzej Konończuk - 2016-06-29 - Narewka (podlaskie)
wg. stanowiska
F. H. VIVIENNE Beata Zemsta - 2018-07-03 - Daleszyce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-15 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-wynagrodzenie ok. 4.000 złWypłacamy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu, nadzór nad przebiegiem i organizacją pracy wychowawców internatu, prowadzenie rekrutacji młodzieży do OSiW w Mielenku Drawskim, realizacji procesu wychowania zgodnie z ustalonym programem, współpraca z rodzicami, opiekunami prawnymi, kuratorami, rozwijanie zainteresowań kulturalnych, sportowych, turystycznych, krajoznawczych wśród uczestników OSiW.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-07-11 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)
KOMPLEKSOWA NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B,C, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO, J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
produkcja roślin ozdobnych ich pakowanie i wysyłka, zapewnienie żródła ciepła do szklarni, ochrona roślinWynagrodzenie 17 zł/h
Gospodarstwo Ogrodnicze Violetta i Ryszard Turscy - 2020-07-01 - Rzgów (łódzkie)
Zarządzanie wydajnością płac w celu zapewnienia bezbłędnych usług płacowych pracownikom, ciągłego doskonalenia modelu administrowania płacami / kadrami i bezbłędnego wdrażania inicjatyw zmian.- szczegółowe zrozumienie procesów płacowych, a także budowanie i nieustanne pogłębianie wiedzy podatkowej i procesów zakończenia roku fiskalnego, zasad podatku dochodowego, ochrony podatkowej, miesięcznych potrąceń, rabatów podatkowych, ulg podatkowych, ogólnego prawa podatkowego dla kraju.- współpraca z centrum usług wspólnych w Malezji na początku każdego cyklu płac, aby dostosować usługi płacowe do kluczowych wydarzeń, harmonogramów i zmian w obszarze płac- wsparcie centrum usług wspólnych w rozwiązywaniu problemów w połowie cyklu płac a także współpraca z wszystkimi kluczowymi partnerami w celu szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów w obszarze płac- analiza wskaźników od wewnętrznych wykonawców procesów i dostawców- udzielanie odpowiedzi na esklacje zapytań poziomu 3- prowadzenie i wsparcie projektów w obszarze płac i zarządzania kadrami korzystając ze struktury PLC obejmującej wszystkie kluczowe elementy każdego etapu (np. Karta, szczegółowy harmonogram, dokumenty projektowe, szkolenia, przegląd po wdrożeniu).- zapewnienie przywództwa zespołowi projektowemu i kluczowym interesariuszom w projekcie- monitorowanie postępów projektu zgodnie z harmonogramem, wyraźnie wskazując potencjalne zagrożenia i wcześnie zwracając uwagę na potencjalne i aktualne problemy, aby dostosować zespół projektowy i interesariuszy.J36
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2020-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości, kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości, analiza działań z zakresu kontroli jakości, monitoring działań, współpraca z ukraińskimi współpracownikami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Marysin (mazowieckie)
zarządzanie projektami, przygotowywanie kalkulacji cenowych pod nowe projekty, zbieranie i weryfikacja ofert cenowych oraz wysyłanie ich do klientów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, przygotowywanie dokumewntacji projektowej, poszukiwanie nowych dostawców i składanie im zapytań ofertowych dotyczących surowców, opakowań, etykiet
TEDI GROUP Sp. z o.o - 2017-04-04 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa maszyn- produkcja sklejki profilowanej
"BESTER SKLEJKI" S.J. W ŁAŃCUCIE - 2016-06-20 - Łańcut (podkarpackie)
cv na adres e-mail:biuro (at) sccpoland.pl /zarządzanie personelem, koordynacja działalności przedsiębiorstwa oraz nadzór nad zamówieniem towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wadowice (małopolskie)
-
Przedszkole Niepubliczne " Źródełko" - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)