KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad prawidłowym przeprowadzaniem procedur przetargowych- uzgadnianie składu komisji do przygotowania i przeprowadzenia potępowania o udzielenie zamówienia publicznego- opracowanie i nadzór nad realizacją "Planu zamówień publicznych"- nadzór nad obiegiem dokumentów w Sekcji Zamówień Publiczych- kierowanie pracą podległych pracowników- opracowanie bieżącego regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych oraz regulaminu pracy komisji przetargowej
Data publikacji: 2020-05-27
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowym przeprowadzaniem procedur przetargowych- uzgadnianie składu komisji do przygotowania i przeprowadzenia potępowania o udzielenie zamówienia publicznego- opracowanie i nadzór nad realizacją "Planu zamówień publicznych"- nadzór nad obiegiem dokumentów w Sekcji Zamówień Publiczych- kierowanie pracą podległych pracowników- opracowanie bieżącego regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych oraz regulaminu pracy komisji przetargowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 4)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praktyczna znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, doświadczenie w przygotowywaniu, przeprowadzaniu i dokumentowaniu postępowań.
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
danePracodawcy_nip: 8672227607
danePracodawcy_regon: 180692828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2020
Data dodania oferty pracy: 27.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2571f5c53df40acb9d1e1a17f25daab2
Podobne oferty pracy
organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi zadaniami administracyjnymi, nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi, zapewnienie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI, implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA, administrowanie faktur przychodzących i/ lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych, kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi, zarządzanie transakcjami bankowymi i kompensowanie walut, współpraca w zamykaniu i / lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg. US GAAP, a także dekleracji podatkowych, przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i / lub procesów budżetowych, proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych w celu ciągłego wzrostu efektywności
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Kraków (małopolskie)
organizacja pracy oddziału, bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów, inicjowanie działań marketingowych na poziomie lokalnym, efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług(godziny pracy 8.30-16.30)
SKOK Unii Lubelskiej - 2019-08-08 - Biała Podlaska (lubelskie)
-koordynacja i uczestnictwo w dochodzeniach gospodarczych: zabezpieczanie, przetwarzanie i udostępnianie dowodów elektronicznych (dyski twarde, serwery, itp.)- doradztwo poszkodowanym w wyniku przestępstw komputerowych- zabezpieczanie i analizuja urządzeń mobilnych- odzyskiwanie skasowane dane- analizowanie aktywności użytkowników komputerówUmowa na czas nieokreślony, jedna zmina 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
''AUTO - ELEKTRA'' Elektromechanika i Mechanika Pojazdowa Adrian Silnicki - 2018-03-20 - Kunice (dolnośląskie)
- kompleksowe zarządzanie Elektrociepłownią o mocy elektrycznej 5 MW,- zapewnienie stałych dostaw pary technologicznej i energii, utrzymanie pełnej dyspozycyjności elektrociepłowni,- kierowanie utrzymaniem ruchu w zakresie elektrociepłowni, eksploatacją parku maszynowego,- zarządzanie podległym zespołem technicznym (ok. 20 osób),- kontrola oraz optymalizacja kosztów, zarządzanie budżetem oraz harmonogramem prac,- wybór oraz koordynacja prac poddostawców oraz serwisów, planowanie zakupów części zamiennych,- nadzór nad urządzeniami podlegającymi czynnościom dozoru technicznego,- przygotowywanie urządzeń do badań UDT,- kontrola zagadnień związanych z ochroną środowiska i BHP.
SCO-PAK S.A (W RESTRUKTURYZACJI) - 2018-04-04 - Chełm (lubelskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Brzeg (opolskie)
-
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie siatki sprzedaży, kierowanie podległym zespołem, praca terenowo-biurowa
Premium Pożyczki S.A. - 2015-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za składanie dokumentów, zamówień w języku chińskim, rejestracja i archiwizacja dokumentów, kontakt z klientami zagranicznymi, bieżące prowadzenie procesów zakupowych
NOVA 2015 Sp.z o.o. - 2016-07-06 - Jaworzno (śląskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, nadzorowanie sieci handlowej spółki
EUROPA FASHION SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Praca w obszarze produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach oraz garnirowaniu. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń. Obszar restauracji: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i części sanitarnej. Obsługa klienta.- Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina + premia (1,50 zł do każdej przepracowanej godziny w przypadku braku absencji w danym miesiącu rozliczeniowym) + premia uznaniowa + ekwiwalent za pranie odzieży i obuwia (17 groszy do przepracowanych godzin) + dodatek nocny (20% od stawki podstawowej). Praca na umowę o pracę do 31.10.2019 r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca wielozmianowa w ciągu całej doby (punkt czynny całą dobę) + soboty, niedziele, święta z zachowaniem prawa do dni wolnych. Praca według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 miesięcy stanowisku: Pracownik przygotowujący posiłki typu fast food lub na stanowisku: Pozostali operatorzy maszyn do produkcji wyrobów spożywczych i pokrewni. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
- korzystanie z prawa pracy i BHP w zakresie sprawnego zarządzania personelem; - zarządzanie zespołem;- korzystanie z norm IATF 16949 i ISO 9001;- używanie narzędzi PDCA, Pareto, Wykres Gantta, Ishikawa, 5W;- korzystanie z zasad QRQC;- prowadzenie statystyk;- dzielenie się wiedzą ze współpracownikami.miejsce wykonywania pracy ul. Zakładowa 99, 92-402 Łódź/Kurczaki 130 Łódź
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Łódź (łódzkie)
Praca w charakterze kierownika sklepu, praca na dwie zmiany: 06:0014:00, 13:30-21:30
FRUKT-PORHEM D. i H. POROWSCY SP. JAWNA - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
* pozyskiwanie i obsługa ofert nieruchomości mogących spełniać oczekiwania klientów;*prowadzenie,obsługa i realizacja zleceń klientów w zakresie poszukiwania nieruchomości;*przeprowadzanie prezentacji nieruchomości;*doprowadzanie do porozumienia między stronami,celem doprowadzenia do transakcji;*przygotowywanie,organizacja i uczestnictwo w transakcjach;*oferowanie klientom innych usług oraz produktów,znajdujących się w bieżącej ofercie.
INDEPRO Gdańsk S.C. - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o wizerunek i wystrój sklepurealizacja celów sprzedażowychzarządzanie zespołem
kontakt przez OHP - 2016-06-14 - Rymanów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska. prowadzenie budów, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, rozliczanie wykonanych inwestycji
Grzegorz Zając, Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe "ZIBUD" - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych podczas zmiany, organizacja i koordynacja codziennych zadań działu promocji podczas zmiany, sprawna komunikacja podczas przejęcia zmiany oraz przeprowadzenie kontroli fizycznej linni, nadzór nad jakością, efektywnością i bezpieczeństwem procesów produkcyjnych, odpowiedzialność za kontrolowanie warunków pracy i podnoszenie świadomości pracowników z zakresie bezpieczeństwa pracy, koordynacja programu wewnętrznych szkoleń
B&J Fashion Group - 2016-10-10 - Bieruń (śląskie)
- planowanie i realizacja sprzedaży - przygotowanie ofert - pozyskiwanie nowych klientów z branży spożywczej - utrzymanie relacji z aktualnymi klientami
Młyn Zbozowy Stanisław Grygier - 2016-04-01 - Kościan (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem zajmującym się wspieraniem klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiązywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania transakcjami rynkowymi; Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu; Wsparcie operacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie świadczenia kompleksowych usług zarządzania aktywami wysokiego ryzyka; Wsparcie klienta zarządzającego aktywami w transakcjach produktami i instrumentami finansowymi; Dzienne raportowanie transakcji rynkowych unikanie ryzyka operacyjnego poprzez zarządzanie przepływami gotówkowymi; Współpraca z wewnętrznymi jednostkami w celu rozwiązywania skomplikowanych zapytań, budowanie i podtrzymywanie skutecznego modelu wsparcia klienta oraz eskalacja problemów z managerem..
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania towarów, zabezpieczenie ich przed zniszczeniem, zepsuciem, kradzieżą, odpowiednie oznakowanie przyjętych towarów, wydawanie towarów z magazynu na podstwaie sporządzonej uprzesnio dokumentacji (dowodów WZ, paragonów, innych dowodów sprzedaży), uczestnictwo w inwenteryzacjach, utrzymanie porządku w magazynie
OKOŃ Group Rafał Okuniewski - 2019-06-27 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
obsługa sali zabaw dla dzieci, animacje zabaw dla dzieci, nadzorowanie sali zabaw, obsługa baru kawowego, organizacja urodzin dla dzieci
"LINDA & PARTNERS" LINDA MAHRUS - 2016-03-24 - Złotów (wielkopolskie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie kierunkowe - bądź osoby chętne do przyuczenia; mile widziane roczne doświadczenie zawodowe; znajomość rysunku technicznego; umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi; zdolności manualne; zakres obowiązków: realizacja procesu technologicznego zgodnie z dokumentacją, utrzymanie porządku oraz dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń i narzędzi; dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole, kreatywność i samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD OBRÓBKI PRECYZYJNEJ - ŁABĘDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Gliwice (śląskie)
naprawa samochodów osobowych
Auto Naprawa Jarosław Belda - 2018-11-16 - Gorzesław (dolnośląskie)
koordynowanie prac warsztatu mechanicznego w zakresie realizowanych bieżących zleceń oraz nadzór nad prowadzonymi naprawami,planowanie i nadzorowanie pracy podległym Mechanikom Samochodowym,umiejętność zarządzania podległym personelem,współpraca z Biurem (kontakt w zakresie planowanych prac),dbanie o jak najwyższą jakość napraw.
PUB BRUKPOL S.C. Adam Kluczyk, Piotr Kluczyk - 2020-04-20 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
prace przy uprawie pomidorów i ogórków
Gospodarstwo Ogrodnicze Wiesław Łoś - 2016-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, odpowiedzialność materialnaI zmiana: 08.00 - 16.00, 07.00 - 15.00
Drozd Centrum Techniki Adam Nowosad - 2018-12-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Planowanie, kierowanie budową zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza projektów budowlanych, koordynowanie robót pracowników budowlanych, podwykonawców, sporządzanie dokumentacji podwykonawczej.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bochnia (małopolskie)