KIEROWNIK SEKCJI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURYW GRUPIE ZABEZPIECZENIA BIAŁYSTOK Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURYW GRUPIE ZABEZPIECZENIA BIAŁYSTOK
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników, udzielanie niezbędnych instruktaży, a także określanie terminów realizacji postawionych zadań oraz kontrolowanie ich wykonania.2. Znajomość potrzeb w zakresie remontów i konserwacji obiektów budowlanych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności GZ Białystok.3. Organizowanie robót z zakresu konserwacji bieżącej i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych sposobem gospodarczym oraz stałych urządzeń technicznych stanowiących ich wyposażenie.4. Wykonywanie przedmiarów, programów robót i typowanie robót w zakresie niezbędnym do opracowania programów robót i kosztorysów na roboty konserwacyjne i remontowe realizowane sposobem gospodarczym i zleconym.5. Rozliczanie materiałowo-finansowe robót konserwacyjnych i remontowych zrealizowanych sposobem gospodarczym.6. Organizowanie i prowadzenie wymaganych przepisami prawa budowlanego przeglądów obiektów budowlanych oraz utrzymywanie w stanie stałej sprawności technicznej administrowanych obiektów budowlanych.7. Systematyczne przeprowadzanie przeglądów obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii.8. Nadzór nad okresowymi kontrolami stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunowych i gazowych.9. Nadzór nad bieżącym usuwaniem uszkodzeń zgłoszonych przez użytkowników oraz kontrolowanie książek pracy podległych konserwatorów.10. Udział w prowadzonych kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii.11. Przedstawianie propozycji zadań do ujęcia w Rocznym Planie Remontów Nieruchomości oraz Rocznym Planie Konserwacji i Napraw w zakresie realizacji zadań sposobem gospodarczym lub zleconym.
Data publikacji: 2021-03-19
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników, udzielanie niezbędnych instruktaży, a także określanie terminów realizacji postawionych zadań oraz kontrolowanie ich wykonania.2. Znajomość potrzeb w zakresie remontów i konserwacji obiektów budowlanych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności GZ Białystok.3. Organizowanie robót z zakresu konserwacji bieżącej i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych sposobem gospodarczym oraz stałych urządzeń technicznych stanowiących ich wyposażenie.4. Wykonywanie przedmiarów, programów robót i typowanie robót w zakresie niezbędnym do opracowania programów robót i kosztorysów na roboty konserwacyjne i remontowe realizowane sposobem gospodarczym i zleconym.5. Rozliczanie materiałowo-finansowe robót konserwacyjnych i remontowych zrealizowanych sposobem gospodarczym.6. Organizowanie i prowadzenie wymaganych przepisami prawa budowlanego przeglądów obiektów budowlanych oraz utrzymywanie w stanie stałej sprawności technicznej administrowanych obiektów budowlanych.7. Systematyczne przeprowadzanie przeglądów obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii.8. Nadzór nad okresowymi kontrolami stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunowych i gazowych.9. Nadzór nad bieżącym usuwaniem uszkodzeń zgłoszonych przez użytkowników oraz kontrolowanie książek pracy podległych konserwatorów.10. Udział w prowadzonych kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii.11. Przedstawianie propozycji zadań do ujęcia w Rocznym Planie Remontów Nieruchomości oraz Rocznym Planie Konserwacji i Napraw w zakresie realizacji zadań sposobem gospodarczym lub zleconym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto: ok. 4100 zł + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURYW GRUPIE ZABEZPIECZENIA BIAŁYSTOK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie: wyższe staż pracy min.3 lata, średnie staż pracy min. 5 lat;- posiadanie uprawnień budowlanych, sanitarnych lub architektonicznych,- znajomość prawa budowalnego i przepisów architektoniczno budowlanych,- umiejętność analizy dokumentacji technicznej i projektowej,- znajomość zasad kosztorysowana i przedmiarowania,- biegła obsługa komputera, w tym znajomość oprogramowania Microsoft Office, programów kosztorysujących np. Norma, Koszt KD itd.- odporność na stres;- umiejętność pracy pod presją czasu;- samodzielność w działaniu;- umiejętność kierowania pracownikami;- umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli;- komunikatywność.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;- zdolność analizy i syntezy informacji;- umiejętność pracy w zespole;- znajomość programów do projektowania CAD;- dobra organizacja pracy własnej;- rzetelność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 5423224755
danePracodawcy_regon: 200689828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 29.03.2021 r. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystokz dopiskiem:Ogłoszenie o pracę KIEROWNIK SEKCJI GZ BIAŁYSTOK na adres internetowy - wyłącznie w pliku pdf25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomości:Ogłoszenie o pracę KIEROWNIK SEKCJI GZ BIAŁYSTOKWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny)powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Aplikacje należy przesyłać wyłącznie na wskazany w ogłoszeniu adres mailowy lub przesyłać pocztą.Nie zwracamy otrzymanych aplikacji. Nie udzielamy informacji o otrzymanych aplikacjach.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.10. INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 817 lub 261 398 811KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).Administrator danych: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku reprezentowany przez Komendanta z siedzibą przy ul Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, tel. 261 398 840; e-mail: 25wog.sekretariat (at) ron.mil.plKontakt do inspektora danych osobowych: 25wog.iod (at) ron.mil.plCel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale GospodarczymInformacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant 25. WOG ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia stanowiska) zgodnie ze zgodą złożoną przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych.Uprawnienia: prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 1 Kodeksu pracy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.03.2021
Oferta pracy ważna do: 29.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8011dd296a66278265faa710b93fa999
Podobne oferty pracy
Nauczyciel wspomagający
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Pruchnej - 2020-08-27 - Pruchna (śląskie)
koordynowanie prac uczestników produkcji warsztatowej
Zakład Mechaniczno Remontowy "CHEMREM - ORGANIKA" Sp. z o. o. - 2018-08-29 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Obsługa klienta, prace związane z przyjmowaniem towaru, przygotowywanie dokumentów do centrali, przygotowywanie materiałów promocyjnych
TIFOTEX Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym pracowników z poza UE zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi proceduramipełna obsługa płacowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych wynikających z bieżących potrzeb rozliczeń z pracownikamiprzyjmowanie, sprawdzanie oraz komplementowanie dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikównadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozliczenia czasu pracysporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, porozumień, zaświadczeńzgłoszenia do ubezpieczeń społecznych oraz dokonywanie zmian, korekt, wyrejestrowań w programie Płatnik
A.M.A. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa maszyn po wcześniejszym przeszkoleniu, kontrola produkowanego wyrobu. Pracodawca gwarantuje dowóz do miejsca pracy z miejscowości: Bolesławiec, Gromadka, Tomaszów Bolesławiecki
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Trzebień (dolnośląskie)
- planowanie i koordynacja pracy zespołu,- utrzymanie optymalnego stanu asortymentu,- sprawdzanie ilościowe i jakosciowe przyjętego towaru,- ekspozycja towaru,- dbanie o czystość i estetyke sklepu,- obsluga klienta,
FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA" - 2019-11-22 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
organizacja i koordynacja towaru, przygotowywanie grafików, dokumentacja HACCP, rozliczanie kosztów, zamawianie i przyjmowanie towaru, przygotowywanie raportów do centrali firmy, utrzymywanie wyniku obiektu na odpowiednim poziomie, przygotywanie jadlospisów
DUSSMANN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-01 - Gądki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
GALICJA PAWEŁ BOROWIEC - 2017-11-14 - Babica (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; 2 lata doświadczenia w zawodzie; wykonywanie zabiegów kosmetycznych, stylizacja paznokci; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie potraw kuchni japońskiej
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Puławy (lubelskie)
obsługa maszyn i urządzeń sprzątających
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Kozłów (małopolskie)
zarządzanie placówką oraz siecią sprzedaży
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych - 2019-08-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie sklepie, zamawianie towaru, obsługa klienta, obsługa komputera.
Andrzej Dąbrowski "MERKURY" - 2018-10-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym; zakres obowiązków: planowanie produkcji, prac produkcyjno - serwisowych, produkcja urządzeń dla oczyszczalni ścieków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Gliwice (śląskie)
kontrolowanie pracy podległego personelu, kontrola rynku, wyszukiwanie nowych rynków zbytu, wyjazdy służbowe do Wietnamu, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków dla gości domu wypoczynkowego
Dom Wypoczynkowy CALIFORNIA Michał Ambroziak - 2019-01-09 - Jantar (pomorskie)
Kierowanie działalnością komórki serwisu i polerni ,nadzór nad terminowym zamawianiem materiałów dla potrzeb serwisu i polerni, analiza kosztów i efektywności działań w podległych komórkach.
Zepter International Poland Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Sochaczew (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie hodowli, rozrodu zwierząt - pozyskiwanie klientów, monitorowanie rynku
Małopolskie Centrum Biotechniki Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzór nad pracami związanymi z budową wałów przeciwpowodziowych Wrocław - Psie Pole lub droga S8 w Trzebnicy.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) haller.com.pl lub 600307143.
Firma Haller S.A. - 2016-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbiór kloca i zarządzanie ludźmi.
Firma Usługowo-Handlowa - Marciniszyn Adam - 2021-04-06 - Nowe Sioło (podkarpackie)
Obsługa biura, kontrahentów, koordynacja pracowników, planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu, budowanie i zarządzanie zespołem projektówym, nadzorowanie pracy podwykonawców w projekcie.
GRUPA KONEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
ORGANIZOWANIE, KOORDYNOWANIE I NADZOROWANIE PRACY ZAPLECZA TECHNICZNEGO, REALIZACJA POLITYKI PRZEDSIĘBIORSTWA W TYM ZAKRESIE, KIEROWANIE PODLEGŁYMI PRACOWNIKAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE (PREFEROWANE O PROFILU SAMOCHODOWYM), PRAKTYCZNA WIEDZA Z ZAKRESU EKSPLOATACJI I BUDOWY POJAZDÓW (BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MECHANIKI SAMOCHODOWEJ, HYDRAULIKI SIŁOWEJ, PNEUMATYKI I ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ), PREFEROWANA ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, RZETELNOŚĆ I DYSPOZYCYJNOŚĆ, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM (PREFEROWANE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU STRUKTURAMI WIELOZESPOŁOWYMI, W TYM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY ZWIĄZANEJ Z ORGANIZACJĄ I ZARZĄDZANIEM NAPRAWAMI POJAZDÓW);SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. załącznika
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Węgierce (wielkopolskie)
Koordynowanie pracy działu transportu i warsztatu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Wyszków (mazowieckie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej oraz wychodzacej, wprowadzanie faktur do systemu ERP, wysyłanie dokumentów do aceptacji do poszczególnych działów
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
praca przy linii produkcyjnej, oklejanie, pakowanie, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Holandia (Holandia)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów sali zabaw
Wystrzałowy poligon Agnieszka Miazio - 2020-06-01 - Łazy (lubelskie)