KIEROWNIK SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY Wrocław oferta pracy 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu,2. organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej i napraw obsługiwanych obiektów budowlanych oraz zainstalowanych w nich urządzeń technicznych,3. współpraca z przedstawcicielami jednostek i instytucji wojskowych w zakresie zapewnienia właściwej obsługi oraz prawidłowego użytkowania obiektów budowlanych. Oferta dostępna sali D. Kontakt z pracodawcą:Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie osobiste aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102.
Data publikacji: 2020-11-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 13, 54-516 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu,2. organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej i napraw obsługiwanych obiektów budowlanych oraz zainstalowanych w nich urządzeń technicznych,3. współpraca z przedstawcicielami jednostek i instytucji wojskowych w zakresie zapewnienia właściwej obsługi oraz prawidłowego użytkowania obiektów budowlanych. Oferta dostępna sali D. Kontakt z pracodawcą:Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie osobiste aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
okres próbny: 3700 + 15% premii regulaminowej + 30% dodatek funkcyjny + dodatek stażowy, po okresie próbnym: stawka zasadniczaL 3900 zł + 15% premii regulaminowej + 30% dodatek funkcyjny + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali technicy budownictwa (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie techniczne/wyższe, staż pracy: minimum 4 lata (średnie), 2 lata (wyższe), doświadczenie w pracy w budowanictwie, doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi, znajomość przepisów budowlanych, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 8951897962
danePracodawcy_regon: 020625701
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 100-102
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-63/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 13.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1d7c209b2cac74c827d1e50ff8535a7
Podobne oferty pracy
- kompleksowa obsługa magazynu skanerem, układanie na paletach, pakowanie, sprawdzanie poprawności dostaw,- utrzymywanie porządku w miejscu wykonywania zlecenia. Około 160 godzin pracy miesięcznie, wg zapotrzebowania, dyspozycyjność w godzinach: wg zlecenia (całodobowa), około 12 godzin dziennie.Przewidywany okres wykonywania pracy: 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Obowiązki:- nadzorowanie i koordynowanie pracy na obsługiwanych obiektach,- wdrażanie i szkolenie nowych Pracowników,- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,- budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Kontrahentami,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyWymagania:- organizowanie i koordynowanie pracy podległych Pracowników,- znajomość rynku w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia,- doświadczenie w ochronie m.in. obiektów handlowych i przemysłowych,- wysoko rozwinięta kultura osobista,- prawo jazdy kat. B- mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży ochrony osób i mienia
"Partner Security" Mariusz Kłosek - 2018-01-04 - Racibórz (śląskie)
Praca na stanowisku kierownik serwisu. Organizacja pacy serwisu. Kontola wydatków. Zaopatrzenie w niezbędne materiały. Miejsce pracy Gdynia.
"OLIVIA"Sokołowska Oliwia - 2018-04-17 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie i planowanie produkcji, nadzór nad prawidłową pracą w obszarze stolarni i prac zleconych, optymalizacja procesów i kosztów produkcyjnych, zaangażowanie w ulepszanie technologii
kontakt przez OHP - 2016-05-16 - Krosno (podkarpackie)
Prace budowlane na budowie
Usługi Ogólnobudowlane Marcin Rynkowski - 2020-07-01 - Rybno (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie bieżącą działalnością sklepu, kierowanie i motywowanie zespołu
TIFOTEX SP. Z O.O. - 2019-10-25 - Lublin (lubelskie)
Kierowanie warsztatami szkoleniowo- produkcyjnymi, kierowanie jednostką opiekuńczo- wychowawczą, organizacja procesu rekrutacji uczastników do Ośrodka Szkolenia i Wychowania, organizowanie i kierowanie pracą wychowawców
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
kierownaie produkcją i dystrybucją pieczywa
Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM - 2020-02-13 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
prace magazynowe
"SGP" Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Sosnowiec (śląskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
realizacja spotkań oraz planów sprzedaży na powierzonym terenie, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami współpracującymi z firmą, kształtowanie i utrzymywanie dobrego wizerunku firmy, bieżące monitorowanie rynku i raportowanie (branża: producent kamienia ozdobnego, prefabrykaty z betonu), praca na terenie woj. dolnośląskiego
P.P.H.U. STONEL KAROL LISTOWSKI - 2017-01-02 - Lubin (dolnośląskie)
planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektów, planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekty, bieżące zarządzanie budżetem projektu, negocjowanie cen i warunków dostaw, praca na umowe na czas nieokreślony na jedną zmianę, przewidywany okres zatrudnienia/wykonywania pracy: 3 lata, oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-11-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie lokalu gastronomicznego, kierowanie zespołem pracowników
Imperium Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Moderówka (podkarpackie)
kierowanie zespołem realizującym roboty instalacyjne z tworzyw sztucznych i laminatów
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-13 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
budowa zewnętrznych sieci elektrycznych, budowa oświetlenia ulicznego, usuwanie kolizji energetycznych, zabezpieczanie kabli energetycznych, itp. ale zewnętrzne sieci
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe BUDOMONT-7 Sp. z o. o. - 2019-11-06 - Ruda Śląska (śląskie)
magazynowanie i przechowywanie przedmiotów , umundurowania i wyekwipowania
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Mosty (zachodniopomorskie)
wykonywanie wycen prac elektrycznych, nadzór oraz koordynacja robót elektrycznych, praca we Wrocławiu, dojazd z firmy do miejsca pracy zapewnia pracodawca
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2017-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór i kierowanie budową oraz pracownikami
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "PLATER" S.J. Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek - 2019-01-15 - Łąka (śląskie)
• Koordynacja prac kilku zespołów projektowych• Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizacji projektów• Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych; • Przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych działań na potrzeby
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie i przygotowywanie zamówień dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klienta
ZRZESZENIE KIEROWCÓW "RADIOTAXI" - 2019-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
zarządzanie zespołem kelnerów podczas bankietów, konferencji, wydarzeń, dbałość o dobrą atmosferę w zespole
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)
Kierownik zmiany w stacji paliw
Stacja Paliw Marek Twarogowski - 2018-02-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie grupą inzynieryjną,projektami procesami,Zarządzanie grupą inżynieryjną IT ECM Application & Support w Centrum Technicznym w KrakowieZapewnianie płynnego procesowania i zarządzanie projektami związanymi z aktywnościami Engineering IT ECMAnalizowanie, specyfikowanie i optymalizowanie procesów dla klienta wewnętrznego zgodne z Delphi EOS Rozwijanie i utrzymywanie Delphi SPMS (Sales Part Management System) zgodnie z wymaganiami klienta wewnętrznego.Tworzenie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Kalkulacja kosztów inwestycji, dbanie o obniżanie kosztów usług firm zewnętrznych. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań prowadzących do wzrostu przychodów i rentowności. Opracowanie rocznego budżetu zgodnego z założeniami kontraktów pomiędzy Bilfinger HSG Facility Management Polska Sp. z o.o. a Klientami. Kontrola przepływu i akceptacja faktur. Praca w Katowicach (Spodek).- Wynagrodzenie: od 5000-7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 9:00-17:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
Organizacja pracy pracowników obsługi i nadzór nad nimi, przygotowywanie planów remontów, napraw i inwestycji, poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkoły.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola pracy magazynu
COLOR GRAF SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy; praca w godz. 8-16 w Rowach; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16 oraz poprzez e-mail
Dino Polska S.A. - 2016-06-14 - Rowy (pomorskie)