KIEROWNIK SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY Nowy Sącz oferta pracy 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 3 561 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik Sekcji Obsługi Infrastruktury Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:- wykształcenie średnie techniczne + 5 letni staż pracy- wykształcenie wyższe techniczne + 3 letni staż pracy- uprawnienia budowlaneWymagania dodatkowe:- umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim- znajomość przepisów prawa budowlanego- umiejętność organizowania pracy i dystrybucji zadań- umiejętność pracy pod presją czasu- dokładność i odpowiedzialnośćDokumenty aplikacyjne:- życiorys curriculum vitae- list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie, we wniosku proszę wskazać numer ogłoszenia na które się aplikuje)- oświadczenie o niekaralności (wg wzoru)- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (wg wzoru)- poświadczenie bezpieczeństwa (w przypadku jego posiadania)- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg wzoru)- kserokopie świadectw pracy- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach Termin składania aplikacji do dnia 16.10.2020 r. w Kancelarii 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce, ul. Krakowska 2.Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem kandydata.https://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/praca/eon5-ogoszenie-o-naborze-nr-372020-edycja-i-z-dnia-23092020-r/Rozmowy kwalifikacyjne odbywać się będą w 2 miejscach, tj.: Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Czarneckiego 13 w Nowym Sączu oraz 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2 w Rząsce. O szczegółach miejsca rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Więcej informacji dostępnych pod numerem: tel. 261 135 081, 261 135 084od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00- 14.00.Wnioski rerutacyjne dostępne są pod adresemhttps://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/a-ogoszenia/eonh-wnioski-i-formularze/
Data publikacji: 2020-09-29
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Czarnieckiego 13, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik Sekcji Obsługi Infrastruktury Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:- wykształcenie średnie techniczne + 5 letni staż pracy- wykształcenie wyższe techniczne + 3 letni staż pracy- uprawnienia budowlaneWymagania dodatkowe:- umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim- znajomość przepisów prawa budowlanego- umiejętność organizowania pracy i dystrybucji zadań- umiejętność pracy pod presją czasu- dokładność i odpowiedzialnośćDokumenty aplikacyjne:- życiorys curriculum vitae- list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie, we wniosku proszę wskazać numer ogłoszenia na które się aplikuje)- oświadczenie o niekaralności (wg wzoru)- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (wg wzoru)- poświadczenie bezpieczeństwa (w przypadku jego posiadania)- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg wzoru)- kserokopie świadectw pracy- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach Termin składania aplikacji do dnia 16.10.2020 r. w Kancelarii 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce, ul. Krakowska 2.Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem kandydata.https://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/praca/eon5-ogoszenie-o-naborze-nr-372020-edycja-i-z-dnia-23092020-r/Rozmowy kwalifikacyjne odbywać się będą w 2 miejscach, tj.: Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Czarneckiego 13 w Nowym Sączu oraz 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2 w Rząsce. O szczegółach miejsca rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Więcej informacji dostępnych pod numerem: tel. 261 135 081, 261 135 084od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00- 14.00.Wnioski rerutacyjne dostępne są pod adresemhttps://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/a-ogoszenia/eonh-wnioski-i-formularze/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 561 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 561 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów prawa budowlanego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność organizowania pracy i dystrybucji zadań
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 5130222434
danePracodawcy_regon: 121506645
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Zielona 55, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 55
Nazwisko osoby zgłaszającej: Paulina Żylska
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.09.2020
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 28.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9babd340c817e7c74b128a38a3782847
Podobne oferty pracy
prace przy produkcji i montażu konstrukcji stalowych i zbiorników magazynowania wody
kontakt przez OHP - 2020-07-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
nadzorowanie pracy serwisu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kraśnik (lubelskie)
nadzór nad budową, prowadzenie doukentacji budowy itp.
FIRMA INEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie programu i przeprowadzanie szkoleń z zakresu opieki nad osobami w podeszłym wieku iniepełnosprawnymi. Szkolenia w języku ukraińskim i rosyjski ze względu na pochodzenie słuchaczy, a także w językuniemieckim ze względu na przyszłe miejsce pracy słuchaczy. Celem szkolenia jest zdobycie, utrwalenie lub pogłębieniewiedzy na temat sprawowania opieki, zdobycie, utrwalenie lub rozwinięcie umiejętności niezbędnych przy świadczeniuopieki, a także poszerzenie słownictwa z zakresu życia codziennego podopiecznego, a także specjalistycznego słownictwamedycznego. Dobra znajomość języków jest przede wszystkim konieczna w mowie.
Verkord spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2020-02-05 - Opole (opolskie)
PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU, LOGISTYKA MAGAZYNOWA, INWENTARYZACJE ORAZ RAPORTOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH, WPROWADZANIE ORAZ FAKTUROWANIE TOWARÓW, UTRZYMYWANIE MINIMALNYCH STANÓW MAGAZYNOWYCH
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Zator (małopolskie)
Rekrutowanie pracowników, zarządzanie podległym personelem, ustalanie cen towarów, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników.
BAOFA Miao He - 2018-08-24 - Olkusz (małopolskie)
obsługa klienta, składanie i przyjmowanie zamówień, organizowanie pracy na sklepie, prowadzenie dokumentacji, dokonywanie zwrotów
ARO MARKET Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku kierownik serwisu. Organizacja pacy serwisu. Kontola wydatków. Zaopatrzenie w niezbędne materiały. Miejsce pracy Gdynia.
"OLIVIA"Sokołowska Oliwia - 2018-05-08 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
Zakłady Drzewne "POLDAN"Export-Import Z. Kroplewski Sławno , ul. Gdańska 65A - 2019-09-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem kawiarni, ustalanie grafików pracy, zamawianie towaru, niezbednego do prawidłowego działania punktu, dbanie o jakość oferowanych produktów, zapewnienie profesjonalnej obsługi gości
Michał Osmulski - 2019-02-04 - Borysew (łódzkie)
Planowanie, kierowanie budową, organizowanie pracy własnej i zespołu
"EUROTECHNIKA" Mariusz Wojtasik - 2018-10-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Samodzielna organizacja oraz koordynacja prowadzonych robót, nadzór nad prowadzonymi robotami, planowanie robót, dostaw materiałów, koordynacja pracy wykonawców, prowadzenie dokumentacji budowy, rozliczanie inwestycji i zleceń.Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę w godzinach: 7.00-15.00.Miejsce pracy: Piła + delegacje.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-11 - Piła (wielkopolskie)
dokładne informacje: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10458/kierownik-miejsko-gminnego-osrodka-pomocy-spolecznej-w-gostyniu
Urząd Miejski w Gostyniu - 2019-01-14 - Gostyń (wielkopolskie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik prosimy o kontakt do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu.
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Rybnik (śląskie)
- obsługa urządzeń biurowych;- obsługa programów komputerowych związanych z transportem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zarządzanie zespołem monterów. Montaż instalacji wg rysunków technicznych w języku rosyjskim i angielskim. Przewóz sprzętu elektronicznego.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Otwock (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych w obrębie obszaru składowania, administrowanie systemem zarządzania gospodarką magzynową, organizowanie pracy pracownikom, przeprowadzanie szkoleń, tworzenie raportów, odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych, kontrola materiałów, egzekwowanie przepisów BHP i instrukcji pracy. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2017-05-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Puławy (lubelskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, dbałość o przechowywanie o daty przydatności oraz stany ilościowe
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
praca przy rozdawaniu ulotek promocyjnych, balonów i gartisów
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie i wdrożenie strategii i programów EMEA w zakresie relacji uniwersyteckich zgodnie ze strategiami i planami rozwoju dla pracowników biznesowych, wykonywanie bieżącego programu State Street, rozwijanie silnych relacji z kluczowymi interesariuszami biznesowymi i liderami HR / TA COE, rozwijanie i utrzymywanie istniejących relacji z biurami praktyk, dziekanami, wykładowcami, studentami, absolwentami i profesjonalnymi organizacjami studenckimi, opracowywanie analiz dotyczących sukcesu i zwrotu z inwestycji dla różnych programów, współpraca z marketingiem wewnętrznym, nadzór i prowadzenie nowych inicjatyw i programów związanych z rekrutacją absolwentów, zarządzanie zespołem ds. relacji uniwersyteckich w obszarze EMEA.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-11-05 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie administrowaniem budynków, obiektów i innymi nieruchomościami Zespołu. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi, itp. Prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów Zespołu. Prowadzenie spraw organizacyjnych Zespołu. Przygotowanie, organizowanie i koordynacja całości działań i dokumentacji zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Prowadzenie dokumentacji i spraw w zakresie zakupu i eksploatacji urządzeń, środków biurowych, sprzętu, wyposażenia Zespołu. Prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kontrola czasu pracy i dyscypliny pracy. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z informacjami niejawnymi oraz sprawy i dokumentację związaną z ochroną danych osobowych. Opracowanie, uaktualnianie i wdrażanie w Zespole Regulaminów tj. Organizacyjny, Pracy, ZFŚS, Nagradzania i Premiowania. Terminowe sporządzanie obowiązujących sprawozdań. Prowadzenie całości dokumentacji i spraw emerytalno rentowych pracowników Zespołu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami. Kontrola danych wprowadzanych do SILP przez pracowników działu administracyjno-pracowniczego. Przygotowywanie danych do sporządzenia planu finansowo-gospodarczego Zespołu. Aktualizacja danych z działu do publikacji na stronę BIP oraz na stronę internetową Zespołu. Sporządzanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych. Sporządzanie miesięcznej dokumentacji płac w pełnym zakresie. 18.Prowadzenie kart wynagrodzeń oraz dokumentacji związanej z przyznawaniem nagród jubileuszowych pracownikom w danym roku. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych oraz przekazywanie do ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 9.00- 17.00; umowa na czas określony 2 lata
Sport- Turystyka Radosław Kowalewski - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Zamawianie i przyjmowanie towaru, nadzór nad pozostałymi pracownikami sklepu.
P.H.U. Kamil Kononowicz Katarzyna - 2018-03-16 - Goświnowice (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
1. Nadzór nad dok. techniczną 2. Nadzór nad pracą instalatorów związaną z budową przyłączy wod-kan., usuwaniem awarii sieci wod-kan., wymianą wodomierzy,3. Analiza dokumantacji projektowej4. Sporządzanie kosztorysów remontowo-budowlanych oraz wodno-kan.5. Rozliczanie rzeczowe i finansowe robót.
"POMAK" Spółka z o.o. Czerwieńsk - 2019-12-20 - Czerwieńsk (lubuskie)
-utrzymanie czystości pomieszczeń handlowo-usługowo-biurowych,-godziny pracy: 14-18
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE, PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYK
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)