KIEROWNIK SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO Oleśnica oferta pracy Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie i kierowanie pracowni sekcji nadzoru archiwalnego, prowadzenie szkoleń dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym, prowadzenie i aktualizacja wykazu jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym celem ciągłej i dokładnej informacji o stanie ilościowym twórcy akt, dokonywanie analiz i opiniowanie jednolitych rzeczowych akt
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wileńska 14, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie i kierowanie pracowni sekcji nadzoru archiwalnego, prowadzenie szkoleń dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym, prowadzenie i aktualizacja wykazu jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym celem ciągłej i dokładnej informacji o stanie ilościowym twórcy akt, dokonywanie analiz i opiniowanie jednolitych rzeczowych akt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 4500zł + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wileńska 14, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie średnie, praca w archiwach zakładowych; państwowych, mile widziane wykszytałcenie wyższe, min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym, kurs archiwalny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wileńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik archiwum
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a769173d94f5e12071c9d6612236e9db
Podobne oferty pracy
organizacja pracy w dziale serwisu, nadzór nad pracownikami, nadzór nad procedurami
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Lubin (dolnośląskie)
organizacja realizacji przydzielonych zadań w zakresie technicznego utrzymania obiektów budowlanych; opracowywanie planu potrzeb w zakresie remontów, konserwacji i napraw na podstawie zgłoszonych potrzeb; udział w odbiorach technicznych, kierowanie podległymi pracownikami
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-19 - Świętoszów (dolnośląskie)
nadzór nad pracą zespołu pracowników na produkcji konstrukcji spawalniczych, realizacja zadań produkcyjnych w miesiącu zgodnie z terminami, wykonywanie złożonego planu produkcji, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, nadzór jakościowy nad wykonywanymi konstrukcjami
PPUH METAROL SP. Z O.O. - 2017-10-04 - Lubin (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie prowadzonej budowy, prowadzenie dokumentacji, zarządzanie pracownikami
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2018-09-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
odpowiedzialność za prowadzoną zmianę, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna ze standardami i procedurami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, monitorowanie wykonania grafiku pracy
DEALZ Poland Sp. z o. o. - 2019-07-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Paszyn (małopolskie)
Przygotowywanie,organizowanie i prowadzenie zajęć praktycznych z uczestnikami Ośrodka.Sporządzanie i realizacja planu dydaktycznego zajęć praktycznych dla uczestników zgodnie z programem nauczania.Nadzorowanie czynności wykonywanych przez uczestników na stanowiskachszkoleniowych
kontakt przez OHP - 2019-10-17 - Zamość (lubelskie)
nadzór i stała kontrola nad prawidłowym i terminowym przebiegiem robót, delegacja na terenie kraju
MAST-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Wandalex-Feralco w Zgierzu - 2017-07-06 - Zgierz (łódzkie)
Koordynowanie i nadzorowanie wszelkich prac związanych z realizacją kontraków montażowych konstrukcji stalowych
LAVASTER Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie odbiorów i dostaw zboża lub kruszcu wywrotką
Przedsiębiorstwo Handl - Usługowe "PZZ" Szczepan Lewandowski - 2019-07-10 - Skierbieszów (lubelskie)
prowadzenie robót budowlanych.
EKSPORT-IMPORT STANISŁAW MITRĘGA - 2018-03-29 - Ustroń (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/ planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,doświadczenie w firmie produkcyjnej, rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, umiejętność zarządzania zespołem; umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami1 zmianawynagrodzenie: 3800- 4600 zł brutto (okres próbny)
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-08-29 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
KOORDYNOWANIE ROBÓT PODWYKONAWCÓW, ORGANIZOWANIE ZAPLECZA I PLACU BUDOWY, WYKONYWANIE PRZEDMIARÓW/KOSZTORYSOWANIE, POSZUKIWANIE RYNKU DOSTAWCÓW I PODWYKONAWCÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWYWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE- BUDOWLANE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, CZYNNE PRAWO JAZDY KAT. B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA0 W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO I J. NIEMIECKIEGO W STOPNIU DOBRYMPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Gospodarowanie majątkiem szkoły, nadzorowanie pracowników obsługi w tym prowadzenie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie spraw bieżących - dokonywanie zakupów dla potrzeb szkoły, prowadzenie dokumentacji spraw. Praca jednozmianowa w godzinach od 07:00 do 15:30 od pn do pt. Umowa na okres próbny 3 m-sc.
I Liceum Ogólnokształcace im. Mikołaja Kopernika w Bielsku-Białej - 2019-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Koordynowanie realizacji usług czystościowo-porządkowych na zarządzanym obiekcie. Zarządzanie zepołem. Rekrutacja pracowników. Utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem. - Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (33 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty. Wymagania: wykształcenie średnie. Minimum 1 rok na analogicznym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu. Doświadczenie w zarządzaniu personelem. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
– przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię,– obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy,– utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego,– dbanie o dostępność środków czystości w kuchni i na zapleczu sanitarnym,– czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn, oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy,– doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom,– pozostałe prace porządkowe, mające na cale utrzymanie kuchni w czystości, oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Dębice (zachodniopomorskie)
Nadzór nad pracownikami i produkcją wurobów mleczarskich
ILAS POLONIA S.A. - 2019-03-01 - Ciechanów (mazowieckie)
nadzorowanie ekipy budolwanej, rekrutowanie pracowników z terenów Ukrainy, kontrola jakości wykonanej pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KRYSTYNA FRYDRYCH - 2018-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy na rynku skandynawskim,- organizowanie transportów międzynarodowych,- utrzymywanie kontaktów z klientami i przewoźnikami,- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń- rozbudowa bazy klientów i podwykonawców w krajach skandynawskich
KRAFTTRANS VENUS GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-02-13 - Marki (mazowieckie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, zarządzanie asortymentu marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standrdami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA S. A. - 2017-09-01 - Chojna (zachodniopomorskie)
Identyfikowanie i dokumentowanie zadań i działań HR, które mają zostaćprzeniesione do SSC na podstawie Centralnych ProcesówPracowniczych i poza nimi; Wsparcie działań w zakresie tłumaczeńdotyczących systemu, dokumentacji, jak i materiałów odnoszącychsię do zarządzania zmianą; Zapewnienie skoordynowania działańprojektowych z globalnymi zespołami HR, dokumentacją orazmateriałami dotyczącymi zmiany, tam, gdzie ma to zastosowanie;Wspieranie analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażaniastruktur i strategii mających na celu poprawę efektywnościorganizacyjnej HR; Współpraca z różnymi funkcjami HR napoziomach lokalnym (HRD, HRM itp.), regionalnym i globalnym /korporacyjnym w celu zapewnienia wysokiego poziomu spójnościwe wszystkich działaniach w okresie przejścia; Zapewnieniekoordynacji na wszystkich szczeblach w ramach organizacji HR wzakresie przyszłego krajobrazu procesów i portali usług;Zapewnienie wymiany wiedzy i wspieranie procesu nieustannegodoskonalenia (na szczeblach globalno-regionalno-lokalnym);Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących projektów;Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami ustanowionymi dlacall center / centrum obsługi; Tworzenie, prowadzenie i rozwijaniezespołu przedstawicieli Centrum Obsługi, w tym prowadzenieregularnych działań związanych z zarządzaniem; Praca zekspertami w zakresie prowadzonych spraw oraz kontaktowanie sięz klientami w celu udzielenia im ostatecznych odpowiedzi;Objaśnianie innym pracownikom instrukcji dotyczącychwykonywania pracy, w razie konieczności adaptowanie zaleceń dobieżących potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Trzciana (podkarpackie)
zapoznanie się z organizacją pracy i obiegiem dokumentów, prace archiwizacyjne, pomoc na dzienniku podawczym,przygotowanie korespondencji do wysyłki, sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby referatu
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Gdów (małopolskie)
Zarządzanie obszrem kadr i płac w grupie zatrudniającej ponad 200 pracowników.
South Energy Partners Sp. z o. o. - 2016-11-21 - Radlin (śląskie)
Nadzór nad produkowanymi konstrukcjami stalowymi, nadzorowanie, sprawdzanie i kierowanie pracą podlekłych pracowników - monterów konstrukcji, ślusarzy, spawaczy itd.
MULTI KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Nowa Wieś (śląskie)
prowadzenie rozliczeń i kalkulacji finansowej, organizacja pracy własnej oraz koordynacja pracy zespołu
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Radom (mazowieckie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
NAZDÓR ROBÓT BUDOWLANYCH, PILNOWANIE REALIZACJI ZGODNIE Z PROJEKTAMI, ZATWIERDZANIE DOKUMENTACJI POD WYKONAWCZEJ
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Polkowice (dolnośląskie)