KIEROWNIK SEKCJI DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie przetargów i innych trybów zamówień publicznych zgodnie z ustawą o Zamówieniach Publicznych i aktami wewnętrznymi oraz sporządzanie dokumentacji po ich zakończeniu; koordynacja spraw w zakresie udzielania zamówień publicznych; kompleksowe przygotowanie dokumentów do przetargów i innych trybów zamówień publicznych; dobór właściwego trybu do poszczególnych zamówień publicznych; współpraca ze wszystkimi komórkami Uczelni; obsługa formalno-prawna prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych; weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; nadzorowanie pracy Sekcji ds. zamówień publicznych. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie na poziomie 5000 zł brutto, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w uczelni wyższej (po okresie próbnym), możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych; Okres zatrudnienia: luty- maj, z możliwością przedłużenia
Data publikacji: 2020-01-29
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie przetargów i innych trybów zamówień publicznych zgodnie z ustawą o Zamówieniach Publicznych i aktami wewnętrznymi oraz sporządzanie dokumentacji po ich zakończeniu; koordynacja spraw w zakresie udzielania zamówień publicznych; kompleksowe przygotowanie dokumentów do przetargów i innych trybów zamówień publicznych; dobór właściwego trybu do poszczególnych zamówień publicznych; współpraca ze wszystkimi komórkami Uczelni; obsługa formalno-prawna prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych; weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; nadzorowanie pracy Sekcji ds. zamówień publicznych. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie na poziomie 5000 zł brutto, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w uczelni wyższej (po okresie próbnym), możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych; Okres zatrudnienia: luty- maj, z możliwością przedłużenia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe; doświadczenie: min. 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi; doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych na dostawy, usługi, roboty budowlane; doświadczenie w koordynowaniu pracą zespołu; doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; znajomość specyfiki i prawa związanego z przygotowaniem przetargów na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania; bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista.2. Wymagania dodatkowe (uzupełniające): dodatkowe szkolenia, studia podyplomowe z zamówień publicznych,znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks cywilny, doświadczenie w zakresie postępowań podlegających kontroli instytucji dofinansowujących ze środków zewnętrznych,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści : "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne kierownik sekcji ds. zamówień publicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS kierownik sekcji ds. zamówień publicznych lub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl. Oferta ważna do 7 lutego 2020 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba832d9cb764ddbdf09fb4a3de06f48e
Podobne oferty pracy
Pracownik administracyjno - biurowy
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Przygotowanie raportów, analiz dotyczących sprzedaży, zamknięcia miesiąca, kwartału i roku, wprowadzania prcesów usprawniania dot. raportów.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kierowanie pracą w ekologicznym gospodarstwie rolnym. Organizacja pracy. Praca w Wysocku.Wymagane wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunkowe rolnicze), umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość sprzętu rolniczego, znajomość upraw rolnych, znajomość sektora maszyn rolniczych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail: jb (at) bio-concept.pl ||| telefon: 16 622 85 45
Bio-Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-03-15 - Wysocko (podkarpackie)
do uzgodnienia
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Radom (mazowieckie)
opracowywanie procesu technologicznego, wykonywanie rysunków technicznych
BONEX Produkcyjno-Handlowa Spółdzielnia Inwalidów - 2016-03-31 - Zduńska Wola (łódzkie)
Nadzorowanie prawidłowości prowadzenia spraw pracowniczych i terminowości sporządzania sprawozdań, zarządzanie polityką szkoleniową, prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
BRIJU 1920 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie prawidlowej organizacji pracy w oddziale i kierowanie jego dzialalnością
Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-05-26 - Mysłakowice (dolnośląskie)
ZAPEWNIENIE PRAWIDŁOWEGO WYKONYWANIA USŁUG DOSTARCZANYCH PRZEZ ZESPÓŁ; ZARZĄDZANIE PROCESEM DOSTARCZANIA GLOBALNYCH USŁUG; DOKONYWANIE REZERWACJI, ZATWIERDZENIE PODRÓŻY, PRZETWARZANIE ROZLICZEŃ WYDATKÓW; KONTAKT Z INTERESARIUSZAMI ZESPOŁU DS. PERSONALNYCH
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji
Firma Handlowo Usługowa "M JAK MIĘSO"s.c Joanna Leśnicka Emil Jesion - 2016-10-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem pracowników
P.F. Krześniak Arkadiusz Krześniak - 2017-09-29 - Płock (mazowieckie)
nadzór nad budową
PIECEXPORT - PIECBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Zdzieszowice (opolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok.Organizowanie i koordynowanie prac grupy budowlanej.Praca: siedziba firmy, teren kraju, teren Europy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-05-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników wyznaczanie, kontrolowanie zadań Sprawowanie nadzoru Nadzór nad dokumentacją Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP Pomoc pracownikom
P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński - 2020-07-06 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Żary (lubuskie)
Nadzór nad właściwą realizacją procesów produkcyjnych. Praca w systemie dwuzmianowym lub trzyzmianowym, proponowane wynagrodzenie 3500 zł - 4500 zł.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2019-11-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kierowanie grupą ludzi, sporządzanie zamówień, gospodarka odzieżą - magazyn.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2016-01-05 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie funkcjonowaniem przedsiębiorstwa w Izbicy ok 40 osób, rekrutacja nowych pracowników, sprawowanie nadzoru nad dyscypliną pracy oraz rozwojem kadry, wdrażanie i rozwijanie zdolności planowania wydajności, stały wzrost produktywności i zwiększenie wydajności / dostepności maszyn podczas zautomatyzowanych masowych zleceń.
BO-INNO Polska Sp. z o.o. - 2020-03-18 - Orłów Drewniany (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Dom Pomocy Społecznej Pleszew - 2019-12-03 - Pleszew (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, sprzedaż kosmetyków.
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Rybnik (śląskie)
Planowanie i koordynowanie prac monterów (brygad) w zakresie montażu wentylacji. Nadzorowanie czasu pracy pracowników i raportowanie do kadr. Dbanie o montaż zgodnie z planem montażowym oraz harmonogramem budowy, bez usterek. Sporządzanie obmiarów powykonawczych zamontowanej instalacji wentylacyjnej (Aufma). Raportowanie postępów prac na prowadzonym kontrakcie. Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz z Klientem.
Techmar - 2020-03-02 - Niemcy (Niemcy)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Namysłów (opolskie)
Kierowanie działalnością GOPS oraz reprezentowanie na zewnątrz. Realizacja zadań własnych Ośrodka, organizacja pracy w Ośrodku. wydawanie decyzji administracyjnych, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
URZĄD GMINY W BRZEŹNICY - 2019-06-11 - Brzeźnica (lubuskie)
Organizacja i zarządzanie składem opału.
NEST PALIWA PAWEŁ KOWALCZYK - 2017-08-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
dozór obiektu
MAXUS Sp. z.o.o. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace ślusarskie, montowanie i składanie urządzeń
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2017-06-27 - Ryki (lubelskie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, udział w ekspertyzach archiwalnych, planowanie i udział w prowadzeniu szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowej, udzialenia i wydawanie wyjaśnień opinii, interpretacji, porad i konsultacji w sprawach postępowania z dokumentacjąpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
koordynowanie prac
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne Eko-Mal s.c. - 2018-01-18 - Czempiń (wielkopolskie)
Do zadań wykonywanych na stanowisku stażysty w Oddziale Administracyjnym należeć będzie w szczególności:- praca w systemach informatycznych wykorzystywanych w Oddziale Administracyjnym, w szczególności w ZSRK SAP,- przygotowywanie danych do analiz i sprawozdań sporządzanych przez Oddział Administracyjny.
Sąd Rejonowy Iława - 2015-12-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stowarzyszenie PROREW - 2019-03-12 - Kielce (świętokrzyskie)