KIEROWNIK SALONU "KOMPUTRONIK" Międzychód oferta pracy TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków
Stanowisko: KIEROWNIK SALONU "KOMPUTRONIK"
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Międzychód (wielkopolskie)
Pracodawca: TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 84, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SALONU "KOMPUTRONIK"
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzychód
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzychód
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
kierownik działu w przedsiębiorstwie telekomunikacyjnym
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doswiadczenie na stanowisku kierownik
Nazwa pracodawcy: TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 84, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - należy przesyłać na e-mail: praca (at) techpol.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: międzychodzki
Gmina pracodawcy: Międzychód
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzychód
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 84
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w przedsiębiorstwie telekomunikacyjnym
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 09.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pełna odpowiedzialność za politykę handlową firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi kluczowymi partnerami biznesowymi, ścisła współpraca z zarządem firmy, aktywne pozyskiwanie klientów, relizacja założonych planów sprzedażowych, skuteczne identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród aktualnych oraz nowych klientów firmy.
Zakład Cukierniczy Wacuś Zbigniew Marek, Czesław Woźniak - 2017-11-29 - Nysa (opolskie)
nadzorowanie spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wadowicach - 2016-12-21 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły. Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły. Realizacja zakupów wyposażenia.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2018-08-27 - Lublin (lubelskie)
Pomoc biurowa Dział Organizacyjno - Prawny
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wilkanowo (lubuskie)
- Praca na terenie budów prowadzonych przez przedsiębiorstwo. Kierowanie robotami budowlanymi, nadzór nad pracownikami, rozliczenie budowy. Praca na terenie województwa śląskiego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 8000 zł/brutto. Praca na poczatek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Kontakt telefoniczny (604-104-808).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HASSA I JAGODZIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Zielonka (mazowieckie)
Sprzedawca- staż POWER 110
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Września (wielkopolskie)
przyjmowanie współpracowników i ich przygotowanie do zawodu
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Monika Jaroszewicz - 2017-04-05 - Wschowa (lubuskie)
organizacja produkcji oraz nadzór
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MASTERTRANS" PASZKOWSKI I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Okonek (wielkopolskie)
wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwanie awarii maszyn,planowanie i nadzorowanie pracy służb utrzymania ruchu zgodnie z planem remontów oraz planowanie i przeprowadzanie konserwacji maszyn,monitorowanie infrastruktury technicznej zakładuplanowanie zakupów części zamiennych i prowadzenie magazynu części zamiennych, podejmowanie działań w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności produkcjikierowanie zespołem i wyznaczanie celów poszczególnym pracownikom
OL.BA. POLAND Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Myszków (śląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)
Pełnienie funkcji kierownika składu budowlanego. Przyjmowanie, realizacja zamówień. Kontakt z klientem.
"KORT-BET" Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Grabie (małopolskie)
odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości pracy maszyn i innych urządzeń produkcyjnych , kierowanie zespołem
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2017-02-07 - Zawiercie (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:- nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem placówki, - realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań, - nadzorowanie i organizowanie pracy podległego personelu, - optymalne zaopatrzenie i wystrój sklepu, - prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie ze standardami firmy.
Arhelan Burzyńscy Spółka Jawna - 2017-01-05 - Wasilków (podlaskie)
.
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie faktur i dokumentacji celnej,nadzór nad przyjmowaniem i wydawaniem materiałów z magazynu
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2016-11-10 - Krasnystaw (lubelskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-13 - Litwa (Litwa)
Kordynacja i zarządzanie powierzonym działem.
MAX&XAVIER SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY IRENEUSZ MŁYŃSKI - 2017-01-12 - Straszyn (pomorskie)
praca w zawodzie kierownika budowy
RENMAL Firma Wielobranżowa - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
według stanowiska
AMW REWITA Sp. z o.o. Dom Wczasowy - 2018-05-10 - Białobrzegi (mazowieckie)
w/g stanowiska
BETONOX CONSTRUCTION SOPOT SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-30 - Radom (mazowieckie)
Rekrutacja doradców klienta, sprzedaż produktu firmy, zarządzanie podległymi osobami
PRO DOMO Sp z o. o. - 2017-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obrót gotówką w restauracji, szkolenie pracowników
PG-H BAROM Barbara Boroń - 2018-03-06 - Słubice (lubuskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej spółki, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
LONG CHENG Sp. z o. o. - 2018-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie spraw administracyjno- wykonawczych, tworzenie raportów zakupowych, kontrola dostaw w firmie, firma pracuje z krajami Arabskimi.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Sochaczew (mazowieckie)
Zarządzanie 4- osobowym działem+ magazyn, pierwsza umowa na okres próbny
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-09 - Pieńsk (dolnośląskie)
Przygotowywanie podłoża pod kostkę brukową, obsługa sprzętu - zagęszczarki
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Reskowo (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Tczew (pomorskie)
obsłga klienta, rozliczenia fakturowe, przymowanie towaru, nadzór nad pracownikami sklepu.
Varia Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Sopot (pomorskie)