KIEROWNIK ROZWOJU TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: KIEROWNIK ROZWOJU TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH
Wynagrodzenie: do 10 000 PLN
Zakres obowiązków: -koordynacja prac kilku zespołów projektowych-sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizacji projektów-budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych-przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych działań na potrzeby
Data publikacji: 2018-09-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-koordynacja prac kilku zespołów projektowych-sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizacji projektów-budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych-przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych działań na potrzeby
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROZWOJU TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2018
Data zakończenia pracy: 09.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat doświadczenia w branży informatycznej w tym min. 1 rok doświadczenia na stanowisku liderskim.Umiejętności: znajomość procesu wytwarzania oprogramowania, wiedza z zakresu realizowanych projektów, znajomość metodyk zarządzania projektem, zdolności przywódcze, umiejętności komunikacyjne.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.09.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2018
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zespołami od 10 do20 starszych inżynierów, którzy zapewniają proaktywne wsparcieklientom; Pełnienie roli głównego Menadżera ds. Zarządzaniaklientami i pracownikami wyższego szczebla Cisco w imieniuklienta; Coaching i motywowanie niezbędne do zaangażowania,rozwoju i utrzymania najlepszych talentów w zespole o wysokiejwydajności; Nadzorowanie pracy wykwalifikowanych inżynierówsieci (inżynierów obsługi klienta) odpowiedzialnych za wyniki wzakresie satysfakcji z obsługi klienta; Zarządzanie obciążeniemwśród członków zespołu, w tym wdrażanie innowacyjnych technikzarządzania; Obsługiwanie eskalacji i przejmowanieodpowiedzialności za kompleksowe podejście do klienta; Pełnienieroli łącznika poprzez tworzenie mostu łączącego techniczne ibiznesowe perspektywy zaangażowania klientów; Raportowanie dokierownika wyższego szczebla i interfejsów wymaganych przezmenedżerów, dyrektorów i wiceprezesów w organizacjachogólnoświatowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wojcieszów (dolnośląskie)
pełnienie nadzoru nad funkcjonowaniem paliw, bieżace monitorowanie spłat należności, dbanie o wizerunek stacji, nadzór nad pracownikami stacji paliw
PP PKS SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa pojazdów samochodowych
PHU "AUTO-RAFMAR" MARCIN SZWARC RAFAŁ PALUCH SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie w pracy na elewacji mile widziane; wykonywanie prac ogólnobudowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
JS Invest Jacek Sielańczyk - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów w branży sportowej. Prowadzenie sprzedaży z nowymi i obecnymi klientami. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Raportowanie z osiągniętych wyników do firmy.Wymagane posiadanie własnego komputera z dostępem do internetu.Pracodawca zapewnia służbowy samochód. Wymagane doświadczenie w handlu, mile widziana branża sportowa.Miejsce pracy woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie.
AXER SPORT POLSKA R. Słopiecka - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z inwestorami niemieckimi- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO. Praca biuro i delegacje Niemcy
BUDOWLANO REMONTOWA ODNOWA ZABYTKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tokarnia (małopolskie)
nadzór nad pracami remontowo budowlanymi, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, znajomość zagadnień kosztorysowania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu. prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczenie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacj planów sprzedaży.GIEŁDA PRACY NA STANOWISKO ODBĘDZIE SIE W TUT. URZĘDZIE 24.10.2016 W GODZ.08:00-10:00
Pepco Poland Spółka z o.o - 2016-10-14 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE STARTEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED, ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENU SPRZEDAŻYWYMAGANIA: MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYN STANOWISKU, OBEJMUJĄCYM WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW TAKICH JAK W NINIEJSZEJ OFERCIE PRACY, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH KULASZEWICZ RAFAŁ - 2016-01-29 - Kościerzyna (pomorskie)
zarządzanie salonem, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-14 - Wołomin (mazowieckie)
-
CASABLANCA CATERING Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Białystok (podlaskie)
Planowanie realizacji zleceń produkcyjnych, nadzór i kierowanie procesem produkcji, zapewnienie płynnej realizacji procesu produkcyjnego oraz terminowości produkcji, zarządzanie wydajnością oraz monitorowanie jakości pracy zespołu, nadzór i kontrola stanów magazynowych, ścisła współpraca z działem zakupów, sprzedaży, marketingu, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów , przygotowywanie ofert i wycen, doradztwo techniczne, optymalizacja kosztów produkcji.
"PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Budowa i modernizacja sieci optycznej w tym spawanie światłowodów; Instalacja usług: telefonicznych, internetowych, tv; Usuwanie awarii oraz uszkodzeń; Dokonywanie wywiadów technicznych, pomiarów sieci
Telefony Podlaskie SA - 2017-04-04 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
planowanie, kierowanie i nadzór nad robotami budowlanymi, przejęcie placu budowy, weryfikacja dokumentacji projektowej
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalnością. Dokonywanie oceny osiąganych wyników, przedstawianie ich Dyrekcji, kontakt z klientami zagranicznymi
YU.YJ Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Jaworzno (śląskie)
- montaż instalacji elektrycznych i chłodniczych- podłączanie i uruchamianie urządzeń i maszyn- nadzór nad instalacją sprężonego powietrza- utrzymywanie w sprawności technicznej i konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych i chłodniczych- usuwanie awarii instalacji i urządzeń elektrycznych i chłodniczych;godz. pracy 7-18 (równoważny system czasu pracy)
MORPOL - 2017-11-08 - Duninowo (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-08 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad procesami zakupowymi wszystkich materiałów do procesu produkcyjnego i logistycznego,kontakt z dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, owadzenie procesu pozyskiwania ofert oraz negocjowanie warunków zakupu, analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, współpraca z innymi działami.
Awp Group Polen Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Bożejowice (dolnośląskie)
Kierownik sklepu
"FHC-2" Sp.zo.o. - 2016-08-04 - Jordanów (małopolskie)
Znajomość problemów związanych z logistyką, produkcją, obsługą klienta, odbiorem materiałów i produktów oraz inwentaryzacją, znajomość nowoczesnych praktyk magazynowania oraz metod i narzędzi zarządzania magazynem, a także znajomość obiegu dokumentów magazynowych, wymagane doświadczenie na stanowisku kierownika. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się m.in.: zdolnościami przywódczymi, dużą komunikatywnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także przedsiębiorczością, umiejętnością rozwiązywania problemów i sugerowania rozwiązań współpracownikom, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników oraz odpornością na stres. Wymagania: wykształcenie podstawowe.
COMES S.C. - 2017-04-06 - Bolszewo (pomorskie)
Brak danych
POLBUD S.C. G.PIĄTEK, P. SZACHTA - 2017-01-12 - Zblewo (pomorskie)
Monitorowanie realizacji zleceń produkcyjnych pod względem jakości, współpracy, przy wdrażaniu nowych projektów, zarządzanie zespołem podległych pracowników.
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-01-02 - Nowa Sól (lubuskie)
- tworzenie lub współtworzenie strategii marki napojów PowerWater's.- tworzenie strategii komunikacji na bazie wypracowanej roli marki oraz jej pozycjonowania.- nadzór nad planem mediowym i budżetem, implementacja kampanii w „tradycyjnych” oraz „nowych” mediach, przez wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu odpowiedniej egzekucji na rynku.
OE POLSKA Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Pilzno (podkarpackie)
Zaopatrywanie zakładu w leki i wyroby medyczne, ewidencja i prowadzenie procedur związanych z gospodarką lekami w zakładzie.Praca w wymiarze 1/8 etatu, możliwy elastyczny system czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu - 2016-09-29 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlanych na wysokościach na rusztowaniach.prace malarskie, murarskie, ogólnobudowlane, gładzie , elewacja, malowanie, kładzenie tynków, obsługa narzedzi budowlanych PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in.1) przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;2) stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;3) prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań;5) prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;6) prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;7) bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl;8) przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat;9) zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych;10) przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty;11) sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych;12) miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół;13) przygotowywanie danych do sprawozdań;14) przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek;15) bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;16) przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego;17) tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura;18) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;19) prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań;20) przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami;wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-06 - Płock (mazowieckie)