KIEROWNIK ROBÓT INSTALACYJNYCH Łaziska oferta pracy GNEZA KLIMA ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT INSTALACYJNYCH
Wynagrodzenie: 4 210,18 - 6 362,4 PLN
Zakres obowiązków: -Nadzorowanie prawidłowego i terminowego realizowania kontraktów-Planowanie koordynacja robót sanitarnych-Prowadzenie uzgodnień ze zleceniodawcami-Przygotowywanie harmonogramów-Realizowanie zamówień-Sporządzanie dokunmentacji powykonawczej-Przekazywanie robót inwestorowiOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska Górne ul. Hutnicza 3PRACA W DNIACH I GODZINACHPn-pt 8-16
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Łaziska (śląskie)
Pracodawca: GNEZA KLIMA ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hutnicza 3, 43-170 Łaziska, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Nadzorowanie prawidłowego i terminowego realizowania kontraktów-Planowanie koordynacja robót sanitarnych-Prowadzenie uzgodnień ze zleceniodawcami-Przygotowywanie harmonogramów-Realizowanie zamówień-Sporządzanie dokunmentacji powykonawczej-Przekazywanie robót inwestorowiOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska Górne ul. Hutnicza 3PRACA W DNIACH I GODZINACHPn-pt 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 210,18 - 6 362,4 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT INSTALACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Godów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 210,18 - 6 362,4 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe kierunkowe (budowlane,instalacyjne). Doświadczenie: minim. 2 lata na podobnym stanowisku. Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Umiejętności: znajomość programów AUTO CAD, MS OFFICE, programy kosztorysowe.
Nazwa pracodawcy:
GNEZA KLIMA ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Hutnicza 3, 43-170 Łaziska, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVLMCERTYFIKATYŚWIADECTWA SZKOLNE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: Kontakt osobisty pn-pt 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Godów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska
Ulica pracodawcy: Hutnicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.06.2019
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98457c1613b20d1c2d317af8dfad102c
Podobne oferty pracy
Umiejętność pracy z komputerem Word, Excel. Umiejętność wprowadzania i opisywania faktur. Umiejętność i wiedza dotycząca planowania budżetu szkoły. Wiedza dotycząca inwetaryzacji. Umiejętność sporządzania umów. prowadzenie księgi inwentarzowej. Przeglądy techniczne. Sprawowanie nadzoru nad pracownikami obsługi. Jedna zmiana, umowa na okres próbny.Kontakt z pracodawcą: zsp-5 (at) poczta.onet.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór i koordynacja pracy pracowników sprzątających klatki schodowe. Praca na terenie Rudy Śląskiej, głównie dzielnic Orzegów i Godula.
J.D. ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY S .C . DOMKA JANINA , DOMKA JACEK - 2018-08-24 - Ruda Śląska (śląskie)
obieranie warzyw i przygotowywanie do dalszej obróbki, przygotowywanie mięsa zwierząt i ryb do dalszej obróbki, sprzątanie, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Ustroń (śląskie)
Kierownik do spraw kontroli jakości
Prestige Glass Adam Stobba - 2018-06-01 - Linowiec (pomorskie)
zarządzenie pracownikami fizycznymi, kontakt z kierownikami zakładów, w których będzie realizowana usługa , planowanie obowiązków służbowych dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łazisko (łódzkie)
Uruchomienie i organizacja nowego zakładu mechanicznego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-16 - Brzezie (małopolskie)
Kierowanie pracą zmiany, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Samsonów (świętokrzyskie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Ruda Śląska (śląskie)
kierowanie robotami z branży sanitarnej, miejsce wykonywania pracy teren całego kraju, wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-08-31 - Sierpc (mazowieckie)
Nadzór nad zespołem i czynny udział w procesie kalkulacji prac projektowych i serwisowych, analiza i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem technicznym, sporządzanie przedmiarów,kalkulacji i wycen materiałów oraz robocizny instalacji elektrycznych i teletechnicznych,analiza możliwych rozwiązań technicznychi wstępne typowanie systemów równoważnych projektowo. pozyskiwanie i weryfikacja ofert niezbędnych do wyceny kontraktuod dostawców oraz podwykonawców, monitorowanie działań klienta podczas procesu oferytowania, dbanie o bieżące pozyskiwanie udostępnianych przez klientarewizji dokumentacji projektowej, wsparcie techniczne w negocjacjach kontraktowych, pozyskiwanie i uaktualnianie cen usług, materiału oraz najmu typowego dla specyfiki prac sprzętu, sporządzanie i analizazestawień lkosztów na kontraktach zakończonych oraz w trakcie realizacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Błonie (dolnośląskie)
- Kontakt i utrzymywanie profesjonalnych relacji z interesariuszami,- Planowanie, organizowanie, raportowanie i monitorowanie prac projektu,- Wykonywanie pracy zgodnie z uzgodnionym zakresem, kosztami i czasem,- Zapewnienie odpowiedniej jakości dostarczanych produktów w ramach projektu,- Regularne przekazywanie informacje o projekcie zainteresowanym stronom,- Regularna rewizja planów, wyników i odchyleń,- Zarządzanie i delegowanie zadań dla pracowników w zakresie projektu.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż i kierowanie montażem konstrukcji stalowych, fasad, stolarki aluminiowej, roboty ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie ludźmi
ZAKŁAD USŁUG SPAWALNICZO-LAKIERNICZYCH "SPAW-MAL" S.C.- Misiewicz, Szabłowski - 2016-12-13 - Lębork (pomorskie)
Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH, wprowadzanie, planowanie sprzedaży, szkolenia.Wymagane doświadczenie w pracy w branży,najlepiej na podobnym stanowisku
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Serwis sprzętu komputerowego, montaz instalacji niskoprądowychOkres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony.
SPEEDTECH Łukasz Szybko - 2017-03-16 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
sporządzanie raportów kasowych, kierowanie pracą pracowników obsługi, sporządzanie listy płac
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2015-12-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kontakt z klientem, zapewnienie ciągłości usługi, zamawianie materiałów do usług, rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)
1. Liczba etatów: 1Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu należeć będzie:2. Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale jak również kierowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w zakresie wykonywanych przez nich zadań polegających w szczególności na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej w ramach Działu,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla osób, rodzin potrzebujących.c) przyjmowaniu wniosków i podań od osób i rodzin zgłaszających się o pomoc i udzielanie im pełnej informacji o przysługujących świadczeniach i dostępnych formach pomocy,d) prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej oraz w formie posiłku, w tym: zebranie materiału dowodowego, a w szczególności ocena czy osoba lub rodzina współpracuje w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, opracowywanie planu pomocy przy współudziale osób i rodzin zgłaszających się o pomoc, podjęcie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiadów środowiskowych pod względem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu postępowań wyjaśniających, w szczególności:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- w sprawach dodatków mieszkaniowych i stypendiów szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnień do specjalnego zasiłku opiekuńczego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegające się o zasiłek dla opiekuna osoby niepełnosprawnej.g) przygotowaniu postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń pomocy społecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora Ośrodka planów pomocy społecznej,h) podejmowaniu czynności w zakresie prowadzonych postępowań jak i po ich zakończeniu, które są związane z przyznaniem świadczeń,i) świadczeniu pracy socjalnej krótkoterminowej,j) prowadzeniu postępowań w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt osób objętych pomocą, w szczególności: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad pracą pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy, bhp i ppoż oraz innych uregulowań wynikających z wewnętrznych regulacji Ośrodka oraz zatrudnienia w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności:a) zapewnienie zgodności ze stanem faktycznym legalności i celowości podejmowanych działań w szczególności w zakresie sporządzanych dokumentów przez siebie i podległych pracowników,b) nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w kierowanym Dziale, w szczególności w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulaminów,- bezpieczeństwa i higieny pracy,- tajemnicy służbowej,- ochrony danych osobowych.c) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez podległych pracowników czynności kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadzór na terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw objętych zakresem działania działu,e) opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentów, w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Działu,- opisów stanowisk, zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności podległych pracowników.f) organizowanie okresowych narad pracowników Działu na tematy związane z realizacją zadań Ośrodka,g) przedkładanie Dyrektorowi tygodniowych raportów z działalności prowadzonego Działu,h) proponowanie szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podległych pracowników,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników oraz występowanie z wnioskami wynikłymi z tych ocen,j) nadzór nad eksploatacją sprzętu i funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie Działu,k) rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków obejmujących zakres zadań i obowiązków podległych pracowników,l) składanie rocznych zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą prawo zamówień publicznych,m) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin, przemieszczaniem się wewnątrz budynku (winda zewnętrzna dociera wyłącznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpośrednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym kierowany jest do odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem.4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.5. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie;b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) nieposzlakowana opinia;e) wykształcenie wyższe - rozumie się przez to studia wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska;f) zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych art. 6 ust. 4 pkt. 1, ustawą o pomocy społecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz zgodnie z tabelą F.I. wiersz 8., Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych tj. wykształcenie wyższe, staż pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Działu Świadczeń Pomocy Społecznej w zakresie realizacji świadczeń pieniężnych z wyszczególnieniem źródeł finansowych zabezpieczających realizację zadań o których mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy społecznej. Dokumenty przydatne do sporządzenia koncepcji dostępne są na bip Ośrodka (regulamin organizacyjny Ośrodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomość regulacji prawnych inne niż wynikające z zakresu obowiązków na stanowisku Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej;2) wykształcenie humanistyczne;3) znajomość obsługi komputera i programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej;4) doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-12-13 - Racibórz (śląskie)
Nadzorowanie kontraktórw budowlanych, kontrola nad wdrażaniem oraz realizacja planów.Nadzór nad grupami pracowników z Ukrainy, którzy wymagają kontaktowania się w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Lubliniec (śląskie)
Koordynacja i kontrola produkcji wyrobów.Kontrola pracy 15-20 osobowej grupy pracowników.Kontrola stanu zaplecza nadgodzinowego.Pomoc w organizacji stanowisk pracy.
FPH ART- PROGRES Grzegorz Wielopolski - 2015-11-26 - Wola Ociecka (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i promocja towaru.
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe, staż pracy min. 6 m-cy na podobnym stanowisku, biegła znajomość jezyka arabskiego, firma planuje zacząć wpólpracę z krajami arabskimi, wobec tego szukamy pracowników ze znajomością języka arabskiego, główne zadania to reklama firmy w krajach arabskich,
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wołomin (mazowieckie)
Koordynacja procesów produkcyjnych.Zlecanie i rozliczanie zadań w poszczególnych działach.Optymalizacja kosztów produkcji.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-01-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kierowanie robót budowlanych w branży sanitarnej, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Litwa (Litwa)
przygotowanie ofert, negocjowanie warunków współpracy, współpraca z klientami i budowanie dobrych i trwałych relacji, wizyty w terenie u klientów, współpraca i obsługa sprzedażowa klientów także podczas wizyt w terenie, prowadzenie i aktualizacja danych o produktach, klientach w systemie CRM, przygotowywanie raportów, analiz, statystyk, przygotowywanie procedur oraz opracowywanie i aktualizacja instrukcji związanych pracą w dziale handlowym, współzarządzanie czasem pracy pracowników, nadzór nad pracownikami oraz zapewnienie im ciągłości pracy, analiza rynku, zbieranie i przekazywanie niezbędnych informacji o konkurencji, przeprowadzenie szkoleń oraz prezentacji, organizacja call center, nadzór nad działem serwisowym, koordynacja wdrażania procedur związanych z RODO
kontakt przez PUP - 2019-12-23 - Świętochłowice (śląskie)
nadzorowanie budowy dyspozytorni KGHM
CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie prac administracyjno-porządkowych, rejestracja pacjentów, prowadzenie dokumentacji pacjentów, obsługa komputera, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kępno (wielkopolskie)
łączenie elementów stalowych metodą nitowania przetłoczeniowego na prasie hydraulicznej c-kształtnej
PASEDO Przemysław Wiślak - 2016-04-05 - Zawiercie (śląskie)
magazynowanie, pakowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Żyrardów (mazowieckie)