KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH Ostróda oferta pracy ZABERD S.A.
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: •sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty drogowe•odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót•zapewnienie zgodności wykonywanych prac z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi standardami•odbiór oraz kontrola wykonywanych prac pod względem ilości, jakości oraz założonych terminów
Data publikacji: 2020-09-10
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZABERD S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gizewiusza 34A, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty drogowe•odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót•zapewnienie zgodności wykonywanych prac z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi standardami•odbiór oraz kontrola wykonywanych prac pod względem ilości, jakości oraz założonych terminów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2815
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budowy dróg
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagane:•wykształcenie min. średnie kierunkowe (preferowane wyższe o specjalizacji drogowej)•3 letnie doświadczenie w pracach drogowych na stanowisku Kierownika bądź Majstra •doświadczenie zarządzaniu zespołem pracowników i podwykonawców•umiejętności planowania oraz organizowania poszczególnych etapów prac budowlanych•znajomości obsługi MS Office•posiadania prawa jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: ZABERD S.A.
danePracodawcy_nip: 8990107036
danePracodawcy_regon: 930612039
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Gustawa Gizewiusza 34a, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: ostródzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2815
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964927
Ulica pracodawcy: Gustawa Gizewiusza
Numer budynku pracodawcy: 34a
Profil działalności pracodawcy:
Wrocław Fabryczna ul Bystrzycka 24 54-215 Wrocław
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214207
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?588a91754210d2dfae6d41ba39b41e39
Podobne oferty pracy
kładzenie kostki brukowej
BRUKBET Arkadiusz Kowalski - 2019-06-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Staż dla osób bezrobotnych do 30 r.ż. ze środków POWER w firmie PRO-TRAILER w Lipianach na stanowisku pracownik biurowy w godzinach od 07 do 15.
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy zespołu Utrzymania Ruchu. Nadzór nad przestrzeganiem procedur i zasad bezpieczeństwa pracy. Nadzór nad sprawną realizacją napraw oraz planowanych prac przeglądowych. Weryfikacja budżetu oraz kontrola wydatków w nadzorowanym obszarze.
"DCT GDAŃSK" S.A. - 2019-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Płanowanie, koordynacja pracy biura, prowadzenie naboru pracowników oraz usługodawców, niezbędnych do działalności spółki, prowadzenie strony internetowej spółki, sporządzanie i porządkowanie dokumentacji, korespondencji służbowej, tłumaczenie oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej niezbędnej do zatrudnienia obywateli spoza UE (Ukrainy, Bialorusi), zapewnienie warunków skutecznego i ekonomicznego funkcjowania biura.Godziny pracy 7/8-16
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników wyznaczanie, kontrolowanie zadań Sprawowanie nadzoru Nadzór nad dokumentacją Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP Pomoc pracownikom
P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński - 2020-07-06 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Kontrolę jakości i terminowości wykonywanych robót, koordynację robót podwykonawców, koordynację projektową i prawidłowy obieg dokumentacji, przygotowanie dokumentów, wniosków urzędowych związanych z realizacją prac budowlanych, współpracę z Inwestorem, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców oraz wstępną analizę otrzymanych ofert
TELEKOM OPTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- analiza dokumentacji technicznej - organizowanie przebiegu prac budowlanych - kierowanie pracą brygady roboczeji nadzorowanie bieżących robót - prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn, - nadzór nad podwykonawcami - opracowywanie założeń budżetowych, wycena prac budowlanych - opracowywanie dokumentacji powykonawczejPraca w godz. 9-17Miejsce pracy: biuro + wg realizowanych zleceń
Novelex Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością oddział Wrocław - 2019-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowca samochodu ciężarowego C+E, C
Roś Trans Waldemar Wyszyński Szpietowo - 2018-01-24 - Szepietowo (podlaskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami brukarskimi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Agnieszka Borczyk - 2018-03-12 - Zabrze (śląskie)
Kierowanie działalnością komórki serwisu i polerni ,nadzór nad terminowym zamawianiem materiałów dla potrzeb serwisu i polerni, analiza kosztów i efektywności działań w podległych komórkach.
Zepter International Poland Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Sochaczew (mazowieckie)
kierowanie lokalem gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żywiec (śląskie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni w Inowrocławiu.Obsługa logistyczna narad Dyrektora Zarządu Zlewni.Przygotowywanie pism, raportów, zestawień, na potrzeby Zarządu Zlewni.Zapewnienie obsługi gospodarczej w zakresie potrzeb transportowych zaopatrzenia materiałowego i sprzętowego.Prowadzenie spraw związanych z opłatami za korzystanie ze środowiska i gospodarką odpadami. Nadzór i koordynacja prac związanych z załatwianiem przez właściwe komórki organizacyjne skarg i wniosków, prowadzenie ich rejestru i zbioru.Koordynacja i prowadzenie spraw dotyczących udzielania informacji publicznej.Obsługa punktu kancelaryjnego informacji niejawnych w Zarządzie Zlewni w Inowrocławiu.Prowadzenie kontroli czasu pracy.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Zarządzanie zespołem pracowników,- Odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług,- Wykonywanie prac wchodzących w zakres działalności pralni,- Koordynowanie prac placówki,
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wew. regulaminów, zarządzeń i instrukcji, nadzór nad korespondencją
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Augustów (podlaskie)
zarządzanie asortymentem marketu; zapewnienie funkcjonowania marketu; prowadzenie marketu zgodnie z obowiązujacymi standardami firmy; reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-26 - Porajów (dolnośląskie)
Kontrola i nadzór przebiegu procesu technologicznego na instalacjach produkcyjnych Spółki.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2019-08-05 - Płock (mazowieckie)
Organizacja pracy sklepuKontrola kosztówEfektywne zarządzanie zespołemZapewnienie wysokich standardów obsługi klientaDbanie o dobry wizerunek firmyWspółpraca z przełożonymi i centralą firmyGotowość do pracy w systemie równoważnym
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Zapewnienie sprawnej organizacji pracy w podległej jednostce umożliwiające należyte i terminowe wykonywanie zadań, nadzór nad prawidłowością i zasadnością wystawiania zamówień oraz zawierania umów na podstawie zatwierdzonych zapotrzebowań, znajomość obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności w kierowanej jednostce, przestrzegania terminowego załatwiania spraw oraz zorganizowania obiegu wszelkich dokumentów, nadzoru i kontroli nad działalnością i realizacją zadań w podległej jednostce, prowadzenie stałej kontroli funkcjonalnej.- Wynagrodzenie: 4600 - 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym praca na umowę o pracę na czas określony.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Preferowane: zarządzanie, logistyka, ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 2 letni staż na stanowisku kierowniczym. Wymagane umiejętności: praktyczna znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o Finansach Publicznych oraz procedur administracyjnych. Wymagane doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o uruchomienie procedur przetargowych, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, umiejętność kierowania i zarządzania zespołem pracowników, dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
nadzór nad budową
RADBUD- BIS - 2019-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne i efektywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz z sektora mikro, nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych, terminowe raportowanie wyników sprzedażowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów Banku, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami, zarządzanie podległą placówką oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym, aktywne wsparcie i motywowanie pracowników, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2017-03-31 - Polkowice (dolnośląskie)
kierownik magazynu wg stanowiska
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
- wprowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-07-10 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Edukacja wczesnoszkolna klasa I
Szkoła Podstawowa w Siennie - 2019-09-26 - Sienno (wielkopolskie)
Znajomość programu AutoCad oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office / Excel, Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, Znajomość technologii robót budowlanych oraz specyfiki prac fit-out, Samodzielny nadzór nad budową oraz pracami budowlanymi w zakresie całego procesu inwestycyjnego, Weryfikacja postępu robót w zakresie jakości, czasu oraz kosztów realizacji, Ocenę ryzyka prowadzonych działań i optymalizacja wdrażanych na etapie realizacji rozwiązań, Rozliczanie podwykonawców protokołami odbioru, monitorowanie terminów, kosztów i jakości prac, inne zadania powierzone przez Kierownika Projektu
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
obsługa klienta w barze, wydawanie posiłków, pomoc w przygotowywaniu posiłków, sprzatąnie sali, zmywanie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "Skorpion" - 2018-03-09 - Zawady (łódzkie)
przygotowywanie posiłków zgodnie z wytycznymi kucharki, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, przygotowywanie i obróbka produktów żywnościowych.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Oświęcim (małopolskie)
rozliczenie czasu pracy kierowców; prowadzenie akt osobowych kierowców; obsługa programów do sprzedaży biletów; kontrolowanie spłat należności kontrahentów; zarządzanie korespondencją; sporządzanie regulaminów i procedur itp.
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad funkcjonowaniem sklepu, kontrola pracy podległego zespołu, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta, dbanie o gospodarkę magazynową sklepu, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie kontaktów z dostawcami. 2 zmiany (poniedziałek-sobota 9.00-17.00, 12.00-20.00, niedziela 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Zabrze (śląskie)