KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH Głogów oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH
Wynagrodzenie: 5 000 - 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji i robót drogowych. Nadzór nad pracownikami.
Data publikacji: 2019-08-08
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teren woj. dolnośląskiego lubuskiego wielkopolskiego 63, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji i robót drogowych. Nadzór nad pracownikami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie od 5000,00 zł do 7000,00 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: mistrz produkcji w budownictwie drogowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe drogowe.Znajomość prawa budowlanego oraz dokumentacji technicznej. Doświadczenie mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 63, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy: Roboty związane z budową dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: mistrz produkcji w budownictwie drogowym
Data dodania oferty pracy: 08.08.2019
Oferta pracy ważna do: 08.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c017cc1b8e01e3fec287ab15a9a2b7c8
Podobne oferty pracy
Kontrola robót drogowych
Trans-Formers Karpatia Sp zoo - 2017-07-20 - Krosno (podkarpackie)
.
STADNINA KONI WALEWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Walewice (łódzkie)
- Kierowanie budową. Praca w delegacji na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: 4000 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne lub budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarządzania projektami. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Katowice (śląskie)
zarządzanie działem logistyki, współpraca z kontrahentami, nadzór nad pracą podwładnych, nadzór nad budżetem firmy
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Gołąbki (lubelskie)
Budowa długotrwałej relacji z klientami w wyznaczonym regionie, aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, i dystrybucyjnych, rozbudowa bazy klientów oraz kontakt z dystrybutorami, wdrażanie promocji i akcji marketingowych u klientów Firmy. Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
Level Work Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
produkcja i montaż reklam, dekoracji i innych elementów reklamowych. Praca na jedną zmianę
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kraków (małopolskie)
*Kierowanie rozwojem sprzedaży grupy produktów: prefesjonalnych elektornicznychsystemów kontroli dostępu w tym: *analiza rynku konkurancji i grupy potencjalnyc klientów*zarządzanie asortymentem*przygotowanie produktów do sprzedaży na polskim rynku*opracowanie materiałów informacyjnych i marketingowych*organizacja wsparcia technicznego dla klientów*udział w targach oraz w rozmowach z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad działem form wtryskowych
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
W/g zawodu.
LOGIS Przedsiębiorstwo Handlowe sp. z o.o. - 2019-04-29 - Kielce (świętokrzyskie)
nadzór nad całokształtem zagadnień księgowych i podatkowych, sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujacych skutki finansowe; prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami grupowymi; kierowanie pracą wydziału finansowo-księgowego i płac; wsparcie decyzyjne kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań finansowo-księgowych; kontakty z urzędami, audytorami i innymi instytucjami zewnętrzymi; sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz oraz raportów na potrzeby Zarządu oraz Grupy kapitałowej; docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony;
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Pieńsk (dolnośląskie)
Prace załadunkowe i wyładunkowe towarów, prace magazynowe.Praca od pon. do pt. od 6:00 do 14:00
PPHU "Zawadzianka" s.c.Mirela Fornagiel, Dariusz Fornagiel - 2019-05-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Rozwożenie towarów, Praca na terenie Kalisza i okolic.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AR-JA-GO M. ŻARNECKA, J. GABRYŚ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
realizacja polityki personalnej, zarządzanie zespołem pracowników, planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji, szkoleń, przeprowadzanie ocen pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łomża (podlaskie)
- odpowiedzialność za prowadzoną zmianę- motywowanie zespołu- przyjmowanie dostaw- praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi- dbanie o czystość w miejscu pracy- monitorowanie wykonania grafiku pracy
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa gości hotelowych z zachowaniem wyznaczonych standardów (restauracja, bankiety, konferencje, itp.). Na początek umowa zlecenie z możliwością umowy o pracę w późniejszym terminie, praca zmianowa (ruch ciągły).
GEMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa tokarek CNC
KSM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów i mięsa.
Drop S. A. - 2016-09-01 - Jarocin (wielkopolskie)
kontakty z kontrahentami zagranicznymi, obsługa komputera i programów komputerowych (Edison, Optima)
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Tarnów (małopolskie)
Zarządzanie procesem produkcyjnym
DRUKARNIA KOLEJOWA KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Węgrzce (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowników RON od chwili zatrudnienia do rozwiązania stosunku pracy;- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej przepracowanego czasu pracy pracowników oraz rozliczanie czasu pracy;- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w Systemie Ewidencji Wojskowej;- monitorowanie ważności badań lekarskich.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Główne zadania na stanowisku to: wstępna obróbka warzyw, owoców oraz wszystkich surowców niezbędnych do produkcji posiłków, zmywanie naczyń oraz utrzymanie czystości w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór, kontrola nad eksploatacją i konserwacją, utrzymaniem w należytym stanie technicznym sieci wodno-kanalizacyjnych, planowanie, uzgadnianie i realizacja prac mających na celu zapewnienie ciągłości eksploatacyjnej i prawidłowości pracy urządzeń wodno-kanalizacyjnych, kierownie pracą podległych pracowników
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŚCINAWIE sp. z o.o. - 2018-06-25 - Lasowice (dolnośląskie)
Praca przy wykonywaniu nawierzchni bitumicznych, prowadzenie robót przy budowie dróg i mostów, nadzór nad podległymi pracownikami, współpraca z dostawcami i podwykonawcami; praca na terenie województwa Warmińsko-Mazurskiego
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie budowa w delegacji. Praca w Opolu.
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-02-26 - Kłodawa (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, zamawianie towaru, sprzedaż towaru, wystawanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych, zamiatanie, koszenie, przycinanie żywopłotu, odśnieżanie chodników. Praca w ramach umowy zlecenia wykonywana w godzinach 06.00 - 14.00. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Seban Spółka z o. o. - 2019-02-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wypiek pieczywa
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2017-04-13 - Lubań (dolnośląskie)
1. Nadzorowanie podwładnych pod względem jakości i terminowości wykonywanej przez nich pracy. 2. Organizowanie działalności zaopatrzeniowej w szpitalu.3. Współpraca z poszczególnymi komórkami działalności postawowej i pomocniczej w zakresie zamównień publicznych.4. Przygotowywanie i doprowadzenie do zawarcia umów z podmiotami zewnętrznymi, których szpital jest wykonawcą na bazie ustawy o zamównieniach publicznych lub innych umów.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2017-10-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Murowanie ścian, wykonywanie tynków i gładzi, prace dociepleniowe
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)