KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH Kutno oferta pracy Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad robotami budowlanymi.
Data publikacji: 2017-04-19
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siemiradzkiego 4, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Nadzór nad robotami budowlanymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Siemiradzkiego 4, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV-kontakt osobisty poprzedzony telefonicznym (AG)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kutno
Ulica pracodawcy: Siemiradzkiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2017
Data dodania oferty pracy: 19.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w branży przy produkcji paluszków krabowych " surimi"
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Wykształcenie dowolne, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna, obsługa kasy fiskalnej. Wynagrodzenie plus premia. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOANNA ŚLEZIONA - 2018-01-04 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Zarządzanie działem kontroli jakości, nadzór nad dokumentacją w zakładzie, nadzór nad pracą zmiany w sezonie zamrażania owoców i warzyw.
SCANDIC FOOD SPÓŁKA Z O. O. - 2018-04-24 - Stare Chojny (podlaskie)
Branża spożywcza. Całościowa organizacja i koordynacja pracy kucharzy, monitorowanie procesu produkcji, ustalanie norm i wydajności produkcji, planowanie, opracowywanie nowych i weryfikacja dotychczasowych receptur, kontrola i nadzór nad kosztami produkcji.
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
- Cel istnienia stanowiska pracy:- Prowadzi szczegółowe uzgodnienia z klientami (z Europy i Stanów Zjednoczonych) oraz zarządza pełnym procesem realizacji wielojęzycznych projektów przy wykorzystaniu zróżnicowanych dostawców, mając na uwadze ryzyko oraz opłacalność przyjmowanych/zlecanych prac. Główne zadania realizowane na stanowisku pracy- Opis zadania 1. Przygotowuje analizy materiału źródłowego, na podstawie których sporządza i prezentuje wiążące oferty. Rola: B - wiodąca.2. Przyjmuje, uzgadnia, rejestruje i komunikuje treści związane z projektami na linii klienci - dostawcy. Wyznacza zakres realizacji projektów, komunikuje ich szczególne warunki techniczne, zapewnia zgodność z obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B - wiodąca.3. Kontroluje realizację projektów przez dostawców, ich zgodność ze szczególnymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO 17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B wiodąca.4. Współdzieli informacje i koordynuje ich przepływ pomiędzy pozostałymi kierownikami projektu, klientami, weryfikatorami, korektorami, tłumaczami, inżynierami plików, operatorami składu oraz pozostałymi dostawcami, w tym dostawcami zewnętrznymi. Rola: C - koordynująca.5. Aktywnie wspiera weryfikatorów, korektorów i osoby zarządzające dostawcami w czynnościach związanych z pozyskiwaniem nowych oraz oceną przydatności istniejących zasobów (dostawcami). Rola: E - wspierająca.6. Realizuje zadania związane z opieką nad klientem oraz zadania sprzedażowe. Rola: E - wspierająca.7. Dokonuje kontroli ilości i jakości materiału oraz jakości komunikacji z klientem, aktywnie zabiega o rzetelność pracy świadczonej przez wszystkie osoby zaangażowane w prace nad projektem. Rola: C - koordynująca.8. Wspiera działania sprzedażowe, marketingowe, PR, szkoleniowe (w tym językowe) oraz dobre praktyki. Rola: H - doradcza.- Dodatkowe upoważnienia: Według aneksów do umowy o pracę.- Złożoność i kreatywność:1. Sposób i tryb działania określają wymagania szczegółowe klientów, informacje i polecenia od przełożonych, procedury zakładowe oraz norma PN-EN 15038:2006, ISO 17100. 2. Do wykonania każdego zadania może istnieć wiele procedur, których stosowanie należy uzgadniać z przełożonym. Ich stosowanie wymaga umiejętności interpretacji. 3. Wymaga się podejmowania decyzji uznaniowych w zakresie ograniczonym do oceny zlecenia (tzw. pracy). 4. Często zdarzają się zadania bezprecedensowe. 5. Zadania wymagają działania w sytuacjach braku odpowiednich przepisów/zasad. 6. Zadania wymagają ścisłej współpracy z przełożonym przy tworzeniu zupełnie nowych procedur działania lub poprawiania istniejących- Kontakty zewnętrzne:1. Klient. Częstotliwość: kilka razy dziennie2. Dostawca. Częstotliwość: kilka razy dziennie3. Praktykant, kandydat do pracy. Częstotliwość: kilka razy w miesiącu.- Niezbędna samodzielność i inicjatywa:- Bezpośredni przełożony ingeruje: - w celu naniesienia/omówienia zmian preferencyjnych lub koniecznych, - w celu uzyskania lub doprecyzowania informacji.- Czynniki utrudniające wykonywanie pracy:- Zachowanie ciągłości komunikacji z klientami przebywającymi w różnych strefach czasowych.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchome godziny pracy w godzinach: 7:30 do 18:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) textpartner.com
"TEXTPARTNER" E.M. GAWRYSIAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Katowice (śląskie)
planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działalności hurtowni, tworzenie i wdrażanie strategii zakupów i sprzedaży hurtowni, prowadzenie działań marketingowych, analizowanie rynku i dzialalności konkurencji, sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą pracowników, kontrolowanie i aktualizowanie stanów magazynowych hurtowni, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie raportów, sprawozdań z działalności hurtowni
Janusz Kawka Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "KONCEPT" - 2018-01-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa dystrybutorów paliwowych, obsługa myjni samochodowej, utrzymanie czystości.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Szaflary (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
Dyspozycja usług rolniczych, sprzedaż pasz i nawozów, obsługa magazynu, prowadzenie dokumentacji
Spółdzielnia Rolniczo-Usługowo-Handlowa w Rudzienicach - 2016-05-30 - Laseczno (warmińsko-mazurskie)
opieka medyczna nad osobami pozbawionymi wolności, organizowanie pracy ambulatorium
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2018-05-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Firma poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing i klientów NC Spectrum. Jest to nowo utworzone stanowisko dlatego też do zadań kandydata będzie należało utworzenie działu marketingu oraz zasad, regulaminów i procedur oraz:• kompleksowa obsługa klienta• wdrożenie i wykorzystanie systemu CRM• uzupełnianie i rozwijanie arkuszy produktów na stronie internetowej• umowy z klientami• inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na sprzedaż i marketing, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
nadzór nad działem produkcji CNC
Elrec sp. z o.o. sp. k. - 2016-10-06 - Brzeg (opolskie)
planowanie i kierowanie budową, prowadzenie dokumentacji budow, organizowanie pracy własnej i zespołu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
nadzór nad realizacją wykonywanej pracy, umiejętność dobrej organizacji pracy.
ELMONTAŻ Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Żywiec (śląskie)
Praca w branży telekomunikacyjnej - kierowanie zespołem, planowanie prac, obowiązki wg. zlecenia
Technipol Sp. z o.o - 2016-02-04 - Zgierz (łódzkie)
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży. Organizacja i planowanie pracy podległego zespołu. Rozwojenie i monitorowanie wyników pracy podległego zespołu. Rozwijanie i monitorowanie wyników pracy podległych handlowców. Czynny udział w rekrutacjach. Koordynowanie przygotowań do targów branżowych.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-10-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wyrabianie ciasta, odrabianie na stole, formowanie kęsów, wykończenie i wypiek
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Prażmów (mazowieckie)
kierownik produkcji w przemyśle drzewnym
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Kolonowskie (opolskie)
kierowaniem działem ślusarni, planowanie zleceń produkcyjnych, programowanie maszyn CNC
KMW INVEST SP. Z O.O. - 2016-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca na rzecz spółki w zakresie zarzadzania .
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Sobienie Biskupie (mazowieckie)
Kontrola czystości pokoi, sporządzanie grafiku pracowników działu, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie operacyjne hotelu i działu zgodnie z ustalonymi standardami
Kraków Airport Hotel Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Balice (małopolskie)
Kierownik robót drogowych /sporządzanie dokumentacji budowy,nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu,kontrola ilości i jakości robót/
STRABAG Infrastruktura Południe Sp.zoo - 2017-12-20 - Jordanów (małopolskie)
kierowanie pracami budowlanymi, nadzór
Usługi Remontowo-Budowlane Michał Kułas - 2017-07-12 - Pewel Mała (śląskie)
Przygotowanie dokumentów, prowadzenie budówI zmiana Wynagrodzenie: 4000 zł brutto Miejsce pracy: Elblag i okolice
ELMAR ELECTRIC PPHU Marek Szmigiel - 2018-09-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
odbieranie połączeń przychodzących od klientów jednego z towarzystw ubezpieczeniowych
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Praca jako monter instalacji zewnętrznych-wodno kanalizacyjnych i ciepłowniczych. Zarządzanie brygadą. Raportowanie do kierownika budowy i inżynierów o postępie prac. Zawożenie pracowników na budowę i z budowy. - Możliwości rozwoju zawodowego dla młodych inżynierów lub osób w czasie studiów i możliwość zrobienia uprawnień budowlanych!- Praca w Zawierciu.- Wynagrodzenie: 23,00 - 26,00 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie nie wymagane, preferowane budowlane. Doświadczenie zawodowe jako monter/ spawacz lub brygadzista. Prawo jazdy kat. B. Umiejętności: praca fizyczna, komunikatywność, mile widziane doświadczenie w pisaniu raportów. Kontakt telefoniczny (579-653-263) w godzinach: 8:00-18:00 lub e-mail: anna (at) talentselect.pl
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2018-08-23 - Zawiercie (śląskie)
Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kierowanie działem sprzedaży i marketingu.Nadzorowanie biura sprzedaży na terenie Kopalni Łupka Księżyce (55-340 Damianowo).
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-09-08 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji zakupowej, zamawianie towarów, sprzedaż towarów i obsługa klienta
LUCJAN WÓJCIK FIRMA HANDLOWA "WÓJCIK" - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)