KIEROWNIK REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTÓW Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: do 5 072 PLN
Zakres obowiązków: 1.Nadzór i koordynacja realizacji zadań przez pracowników działu. Zarządzanie podległym zespołem. 2.Koordynacja procesów rekrutacji i legalizacji wraz z zapewnieniem kontroli wewnętrznej, nadzór i współpraca z pracownikami działu oraz kontrola efektów ich pracy szczególnie pod względem wymagań stawianych przez ustawę o cudzoziemcach i ustawy o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy. 3.Rekrutacja nowych osób do działu. 4.Nadzór merytoryczny, współorganizowanie obszaru rekrutacji i legalizacji. 5.Nadzorowanie rzetelności i zgodności danych w sprawozdaniach, wnioskach, raportach i opracowaniach z danymi źródłowymi powierzonych obszarów. 6.Archiwizacja i kontrola sposobu archiwizacji dokumentacji działu w odniesieniu do ściśle określonych i obowiązujących regulacji.Praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2019-09-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Nadzór i koordynacja realizacji zadań przez pracowników działu. Zarządzanie podległym zespołem. 2.Koordynacja procesów rekrutacji i legalizacji wraz z zapewnieniem kontroli wewnętrznej, nadzór i współpraca z pracownikami działu oraz kontrola efektów ich pracy szczególnie pod względem wymagań stawianych przez ustawę o cudzoziemcach i ustawy o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy. 3.Rekrutacja nowych osób do działu. 4.Nadzór merytoryczny, współorganizowanie obszaru rekrutacji i legalizacji. 5.Nadzorowanie rzetelności i zgodności danych w sprawozdaniach, wnioskach, raportach i opracowaniach z danymi źródłowymi powierzonych obszarów. 6.Archiwizacja i kontrola sposobu archiwizacji dokumentacji działu w odniesieniu do ściśle określonych i obowiązujących regulacji.Praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 072 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 072 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: change management foundation
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu PŁATNIK
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint), wiedza z zakresu legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, prawo jazdy kat. B, Obsługa programu PŁATNIK, change management foundation, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego na poziomie C2Znajomość metod i narzędzi pozyskiwania kandydatów, umiejętności budowania relacji z klientem,Ogólny wymagany staż pracy - od 5 lat
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
danePracodawcy_nrKraz: 13949
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 16.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dad918e0c8acbad28486f0a1534b0776
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
POLFEX Sp. z o. o. - 2019-07-22 - Borowiec (wielkopolskie)
-
"SANDRA" J.ZALEWSKI I SPÓŁKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-23 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie i nadzór nad zakładem przeróbki mączki, kierowanie pracą zespołu, motywowanie pracowników
KANS-POL Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Płaza (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
-
KLEONIKA Spółka z o. o. - 2016-03-03 - Września (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń, hal magazynowych, ciągów komunikacyjnych, terenu zewnętrznego.Wykształcenie: PodstawoweWymagania: Znajomość technik sprzątaniaWynagrodzenie: 16,70zł brutto/godzinęPraca na trzy zmiany w godzinach: 6-14; 14-22; 22-6.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Dostarczanie rozwiązań IT dla domeny. 2. Zarządzanie ludźmi. 3. Zarządzanie umiejętnościami. 4. Zarządzanie dostawcami. 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji towarów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji
PEPCO POLAND SP.Z O. O. - 2017-03-13 - Skawina (małopolskie)
zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim osobom znajdującym się na terenie sklepu
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Racibórz (śląskie)
*organizacja pracy i nadzór nad jej wykonaniem w poszczególnych strefach magazynowych*planowanie zasobów pracy (grafiki, harmonogram urlopowy, rejestr czasu pracy)*czynności związane z porządkowaniem stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji magazynowej, oznaczeń towaru*sprawdzanie na bieżąco stanu zapasów i zgłaszanie odpowiednio wcześniej zapotrzebowania na brakujące towary i produkty*pełne i dokładne wypełnianie i utrzymanie niezbędnej dokumentacji, zwłaszcza z zakresu ewidencji magazynowej*kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem/specyfikacją*transportowanie towaru wewnątrz magazynu przy użyciu środków transportu wewnętrznego*obsługa stosownych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji (komputer, skaner itp.)*obsługa wózków jezdniowych niskiego i wysokiego składowania*wykonywanie innych poleceń przełożonychpraca w dni wolne (soboty, niedziele)
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Sosnowiec (śląskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami brukarskimi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Agnieszka Borczyk - 2018-03-12 - Zabrze (śląskie)
W/g zawodu.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-04-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Inicjowanie tworzenia produktów oraz mierzenie ich w zakresie wpływu na działalność biznesową przy użyciu projektów Black Belt i programów udoskonalania.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie robót elektrycznych na budowie
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-10-26 - Lubin (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku zycia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bytom (śląskie)
jazda samochodu z reklamą, realizowanie planu reklamy, współpraca z ulotkarzami
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
szlifowanie i polerowanie ręczne i mechaniczne elementów i podzespołów do obudów do sprzętu elekronicznego po natrysku lakierami i podkładami.
Diora Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Zarządzanie pracą kadry kierowniczej; delegowanie zadań; adekwatna ocena wykonywanych zadań podległego zespołu; prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych; raportowanie do klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
praca w zawodzie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYNE "FRIB-EX" NALEPA FRANCISZEK - 2017-08-02 - Ruda Śląska (śląskie)
kierownik działu blacharsko-lakierniczego w autoryzowanym serwisie samochodów dostawczych i ciężarowych IVECO, obsługa napraw powypadkowych
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2018-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
rozwożenie towaru (stolarki budowlanej) na terytorium Polski
PHU PINUS DYSTRYBUCJA STOLARKI BUDOWLANEJ CICHÓR JACEK - 2018-05-15 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracą działu organizacyjno-administracyjnego w sposób zapewniający jego sprawne funkcjonowanie i efektywną realizację powierzonych zadań. Sprawowanie bezpośredniego zwierzchnictwa nad pracownikami działu organizacyjno-administracyjnego, w tym m.in. ustalanie podziału zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i szczegółowych zakresów czynności oraz dokonywanie ich okresowej oceny. Weryfikacja arkuszy organizacji pracy szkół i placówek oświatowych i aneksów do ww. arkuszy wraz z przygotowaniem tych dokumentów do zatwierdzenia. Prowadzenie, monitoring i ewaluacja działań związanych z realizacją strategii oświatowej miasta Tychy. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał i zarządzeń) w zakresie spraw leżących w kompetencjach działu organizacyjno-administracyjnego. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności podległych szkół i placówek oświatowych oraz działu organizacyjno-administracyjnego. Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie środków z funduszy unijnych na realizację projektów oświatowych. Opracowywanie sprawozdań, raportów, statystyk i analiz oraz opinii i odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, dotyczących realizacji zadań oświatowych przez miasto Tychy. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji Rady Miasta Tychy i innych materiałów informacyjnych dla Prezydenta Miasta.
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2016-12-12 - Tychy (śląskie)
Kierownik w dziale w branży mięsnej
FHU "Aga" s.c. Agnieszka Okręglak, Dorota Hedwig - 2017-09-22 - Tylicz (małopolskie)
wykładanie towaru, kasowanie towaru, dbanie o ekspozycję
"MS Market" spółka z o.o. - 2016-09-20 - Trzcianka (wielkopolskie)
Kontakt z kontrahentami w Chinach, planowanie sprzedaży, wyszukiwanie kanałów sprzedażowych na rynku chińskim.
EURO-PHOENIX PLASTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Olkusz (małopolskie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ- Obsługa kasy fiskalnej- Dbanie o właściwą ekspozycję towarów w sklepie- Doradztwo i pomoc klientom
Polska Sieć Handlowa NASZ SKLEP S.A. - 2015-12-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z zakresem zadań/ obsługa klientów, obsługa programu handlowego,
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Tarnów (małopolskie)
kierowanie zespołem pracowników i nadzór budowlany
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2018-04-30 - Kutno (łódzkie)
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, osiąganie założonej jakości produktu, zapewnienie zgodności parametrów procesu z Systemem Zarządzania Jakością
NESTLE POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KARGOWEJ - 2016-07-11 - Kargowa (lubuskie)