KIEROWNIK PUNKTU KASOWEGO Rybnik oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA ZIEMI RYBNICKIEJ
Stanowisko: KIEROWNIK PUNKTU KASOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, 2-letnie doświadczenie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za nabór nad prawidłowością funkcjonowania PKO, nadzorowanie aktywnej sprzedaży produktów usług podległych pracowników, realizacja celów sprzedażowych zespołu, nadzorowanie obsługi kasowej na PK w zakresie poprawiania dokumentacji kasowej. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Podania można składać e-mailem: kadry (at) skokziemryb.pl.
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA ZIEMI RYBNICKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 93a, 44-206 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, 2-letnie doświadczenie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za nabór nad prawidłowością funkcjonowania PKO, nadzorowanie aktywnej sprzedaży produktów usług podległych pracowników, realizacja celów sprzedażowych zespołu, nadzorowanie obsługi kasowej na PK w zakresie poprawiania dokumentacji kasowej. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Podania można składać e-mailem: kadry (at) skokziemryb.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PUNKTU KASOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA ZIEMI RYBNICKIEJ
danePracodawcy_nip: 6421008746
danePracodawcy_regon: 27199279600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
3 MAJA 1 A, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: rybnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2412
Gmina pracodawcy: Czerwionka-Leszczyny
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Czerwionka-Leszczyny
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939409
Ulica pracodawcy: 3 MAJA 1
Numer budynku pracodawcy: A
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe pośrednictwo pieniężne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|421190
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.06.2020
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7fc3841a4419a3d129457c905e3c45b
Podobne oferty pracy
Obieranie waryw, krojenie warzyw i owoców, mycie warzyw, dbanie o czustość miejsca pracy;Praca od pniedziałku do soboty 12-17;110 h pracy w miesiącu, później możiwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;Sala G
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Nazdór nad produkcją wyrobów z metalu.Kontakt z Panią Anną Konopską lub Panią Dorotą Żochowską w godz. 08.00-16.00.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-08-22 - Płońsk (mazowieckie)
Sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kłoczew (lubelskie)
Zarządzanie personelem i restauracją
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji klienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany, obsługa i konserwacja urządzeń gastronomicznych, kontrolowanie właściwego poziom zapasów i dbanie o dostępność produktów, analiza raportów potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy.Ruch ciągły, praca w dni wolne.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=673388
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przewóz osób narodowości ukraińskiej na terenie województwa łódzkiego w celu komunikowania się z obywatelami narodowości ukraińskiej.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Kutno (łódzkie)
Kierowanie pracą magazynierów, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynów, prowadzenie dokumentacji dot. gospodarki magazynowej.
KRAM POLSKA Spółka Akcyjna - 2019-02-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Kierowanie zespołem pracowników magazynowych, zarządzanie procesami logistycznymi w magazynie.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2016-10-04 - Hipolitów (mazowieckie)
fakturowanie, rozliczanie pracowników, organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
Poręcka & Spółka s.c. - 2017-10-10 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)
nadzór nad budową
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE"KUBET" BOGUSŁAW KUCIŃSKI - 2018-08-06 - Syców (dolnośląskie)
Utrzymanie w należytym stanie technicznym, estetycznym, porządkowym zasobów mieszkaniowych ( budynki mieszkalne, garaże, place zabaw, parkingi i miejsca postojowe dla samochodów osobowych, tereny zielone, piesze i jezdne ciągi komunikacyjne), nadzór nad pracownikami ( gospodarze rejonu, konserwatorzy).
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WĘGLINEK" - 2018-01-26 - Lublin (lubelskie)
prace magazynowe, praca przy maszynach, pakowanie, cięcie
MAXI WAWRZKIEWICZ I WAWRZKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-08 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi lub dziećmi na terenie powiatu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
fryzjerstwo damsko-męskie, strzyżenie, malowanie, modelowanie włosów
Dmowska Anna OL-NAT, "BRACINO", DANCE FITNESS - 2018-08-08 - Łuków (lubelskie)
Zadania:- organizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,- prowadzenie imprez,- ścisła współpraca z innymi działami firmy,- odpowiedzialność za sprawne i efektywne funkcjonowanie restauracji,- kontrola standardów i jakości świadczonych usług,- szkolenie podległych pracowników,- dbanie o dobry wizerunek, miłą atmosferę i prawidłową obsługę gościOferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego,- atrakcyjny system wynagradzania,- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,- pakiet socjalny.
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zmian w restauracji. Kontrolowanie kosztów sprzedaży. Kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów. Motywacja i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki. Analiza wyników oraz wybranych kategorii kosztowych, związanych z produktami oraz prawidłowym funkcjonowaniem restauracji.Praca w godz.: 6-02, praca w dni wolne, ruch ciągły. Pzewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Grunwaldzki 25-27 oraz inne lokalizacje wskazane przez Amrest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych, zamawianie towaru, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, kierowanie załogą sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie działem produkcji w firmie
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Żarów (dolnośląskie)
praca zgodnie ze stanowiskiem 8-16
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracami budowlanymi, ralizacja zadań. Praca w Krakowie
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "EDMUND LEŚ" - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowiskach kierowniczych w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, PMI. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietu Office, Notes.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania podległego rejonu, w celu realizacji zapisów umów o zarządzanie, nadzór nad właściwym wykonaniem obowiązków zarządcy zgodnie z przepisami prawa, przygotowywanie wystąpień, wniosków i informacji w prowadzonych sprawach do organów administracji państwowej i samorządowej oraz koordynacja pracy podległego zespołu(ok.20 osób).
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Zabrze (śląskie)
zarządzanie grupą przedstawicieli, rekrutacjaprzedstawicieli, planowanie pracy własnej oraz przedstawicieli
Gros Kapitał Invest Sp. z o.o., Sp. komandytowo-akcyjna - 2016-06-23 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie procesem tworzenia nowych właściwości oraz nowych produktów, pełnienie funkcji mentora oraz udzielanie wskazówek innym członkom zespołu, odpowiedzialność za całościowe wyniki grupy, dokonywanie technicznego przeglądu pracy zespołu ds. rozwoju, dbałość o to, aby produkty spełniały określone wymagania
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Kraków (małopolskie)
kompletowanie i ewidencjonowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, prowadzenie teczek zespołów archiwalnych, opracowanie materiałów aktowych należących do zasobu archiwum, porządkowanie zespołów archiwalnych, prowadzenie dzialalności informacyjnje o zasobie archiwum, wypożyczanie dokumentacji instytucjom do celów służbowych, realizacja spraw poświadczeniowychpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa systemu pakującego
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Końskowola (lubelskie)
Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania jakością.Inicjowanie zmian, doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych związanych z niezgodnościami w procesie.Reprezentowanie firmy w zakresie jakości.Uczestnictwo w audytach.Wykorzystywanie narzędzi jakościowych.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)