KIEROWNIK PROJEKTU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: do 8 822 PLN
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego i j.hiszpańskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Praca w godz 8-16
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego i j.hiszpańskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Praca w godz 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 822 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 8 822 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, biegła znajomość jęz. angielskiego i hiszpańskiego C2, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I PAKIETU LOTUS NOTES, co najmniej 6 letnie doświadczenie w branży IT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5104f81b7afca1b74efe27704718cf2d
Podobne oferty pracy
kontrola jakości wytwarzanych detali, raportowanie, obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2019-04-04 - Gliwice (śląskie)
bezpośrednie nadzorowanie jakości realizowanych robót, koordynacja i podział robot na powierzonym odcinku, planowanie potrzeb w zakresie sił i środków produkcji, bieżące monitorowanie założeń budżetu, uczestnictwo przy negocjacjach i wyborze podwykonawców, prowadzenie dziennika budowy
"PBI INFRASTRUKTURA" S.A. - 2019-10-28 - Żołynia (podkarpackie)
opracowywanie strategii sprzedaży hurtowej produktów, realizacja założonej strategii i planu sprzedaży w handlu hurtowym, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w handlu hurtowym, analiza rynku i konkurencji, współpraca z krajami Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie Centrum Rekreacyjno-Hotelowego Harenda w Ludwikowicach Kłodzkich
Przedsiębiorstwo Budowlane MARGO - 2015-12-11 - Ludwikowice Kłodzkie (dolnośląskie)
W zakresie obowiązków znajduje się sprzedaż wózków widłowych oraz ładowarek teleskopowych. Praca na terenie całego województwa. Możliwości kształcenia (kursy , szkolenia).
Toolmex Truck - 2016-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie projektów prefabrykacji rozdzielnic elektrycznych oraz szaf sterowniczych, analiza techniczno-finansowa dokumentacji, stały kontakt z zespołami projektowymi klienta, tworzenie oraz nadzór nad harmonogramami projektów, nadzór nad budżetami projektów, koordynacja działań wszystkich działów zaangażowanych w realizację kontraktu
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-20 - Bierawa (opolskie)
dbanie o wizerunek i wystrój sklepurealizacja celów sprzedażowychzarządzanie zespołem
kontakt przez OHP - 2016-06-14 - Rymanów (podkarpackie)
Praca na jednostkach pływających w równoważnym systemie pracy tj. 15 dni pracy/ 15 dni wolne
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2019-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie placówką w Łobzie
"PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Łobez (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, metkowanie, wykładanie towaru
"CREO" MAGDALENA DOBOSZ - 2017-08-23 - Kwidzyn (pomorskie)
Według stanowiska
RHS SP. Z O.O. - 2018-04-05 - Olesno (opolskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
pomoc przy montażu instalacji elektrycznej niskoprądowej, sieci oraz linii energetycznej
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
produkcja: kuchni, szaf, schodów oraz drzwi
PRIMO s.c. - 2017-05-23 - Bytom (śląskie)
1) planowanie, wykonywanie oraz nadzorowanie produkcji roślinnej na powierzchni 900ha użytków rolnych2) zarządzanie personelem
GOSPODARSTWO ROLNE Skłodowski Michał Jacek - 2018-02-08 - Mściszewo (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie dokumentacji sklepowej- obsługa programu komputerowego
SPOŁEM PSS OLSZTYN - 2018-11-28 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja, zarządzanie oraz kontrola wszelkich działań operacyjnych działu spedycji; budowanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami poprzez wypracowanie najwyższych standardów obsługiGodziny pracy: 8-16
ANASPED POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2017-07-05 - Biedrusko (wielkopolskie)
realizacja zamówień magazynowych, pakowanie produktów,przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy 7.00- 15.00; miejsce pracy Słupsk i okolice
Usługi Dekarsko-Blacharskie Dach-Deker Harkowiak Arkadiusz - 2017-02-09 - Słupsk (pomorskie)
- odbieranie telefonów, umawianie, odwoływanie i przekładanie wizyt w salonie;- potwierdzanie wizyt z Klientami,- bezpośrednia obsługa klienta odwiedzającego salon – przedstawienie oferty salonu, umawianie wizyt;- ustalanie grafiku pracowników salonu. Około 120 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9:00-18:00Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
referent do spraw budownictwa
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Słubice (lubuskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kontrola i nadzór nad prawidłową realizacja prac z zakresu budownictwa drogowego
INVEST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
naprawa i konserwacja maszyn rolniczych
EKO-BART S.C. Halina Mizio, Arkadiusz Kamiński Bartoszyce - 2016-03-30 - Szylina Wielka (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe, obsługa klienta, wykonywanie pomiarów pomieszczeń, kuchni, pokoji,prace na komputerze,obsługa zamównień
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Gorlice (małopolskie)
Sporządzanie ofertowych kosztorysów budowalnaych, nadzorowanie budowy, kontrola jakości prac. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 3 letnie doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność, uprawnienia budowalane bez ograniczeń, prawo jazdy ka."B", znajomość branżowych programów komputerowychKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Jarosław (podkarpackie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału- nadzorowanie gospodarką nieruchomościami będącą w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową- koordynowanie spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd- współpraca z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie i organizacja pracy zespołu, nadzór nad przebiegiem realizacji powierzonych zadań, współpraca z administratorami. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
LIRECO - 2018-03-02 - Gdynia (pomorskie)