KIEROWNIK PROJEKTU Nowy Sącz oferta pracy Fundacja FYLION
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja projektu „Laboratorium Eksperymentu, Programowania i Robotyki dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych terenu Sądecczyzny”- Planowanie i zarządzanie pracami zespołu projektowego- Zarządzanie harmonogramem- Uzupełnianie i korygowanie danych w systemie komputerowym- Tworzenie dokumentacji projektowej- Kontakt z Rodzinnymi Domami Dziecka- Dbałość o wizerunek i rozwój Fundacji
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Fundacja FYLION
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nawojowska 4, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja projektu „Laboratorium Eksperymentu, Programowania i Robotyki dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych terenu Sądecczyzny”- Planowanie i zarządzanie pracami zespołu projektowego- Zarządzanie harmonogramem- Uzupełnianie i korygowanie danych w systemie komputerowym- Tworzenie dokumentacji projektowej- Kontakt z Rodzinnymi Domami Dziecka- Dbałość o wizerunek i rozwój Fundacji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : samodzielność w działaniu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Fundacja FYLION
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Partyzantów 54 F, 33-340 Stary Sącz, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowosądecki
Gmina pracodawcy: Stary Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stary Sącz
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 54 F
Profil działalności pracodawcy: Badania rynku, szkolenia, informacja komputerowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d184da93b77cee672ff72af3a0fa751
Podobne oferty pracy
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu według standardów firmy, praca w godz. 8-16 od wtorku do soboty
DINO POLSKA s.a. - 2016-05-31 - Nadarzyn (mazowieckie)
KOORDYNACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, ORGANIZACJA POBYTU, PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE NOWYCH PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH, BIEŻĄCA KONTROLA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Wielka Wieś (wielkopolskie)
Prowadzenie budowy na terenie Wadowic i okolic. (cv na adres e-mail: info (at) etak.com.pl)
Elektrotechnika A.K. A.L.A. Knapik Sp.J. - 2016-04-27 - Wadowice (małopolskie)
Kierowanie zespołem planowania na budowie. Planowanie harmonogramu realizacji budowy, zapewnienie zgodno0ści harmonogramem wdrażania umowy. Koordynacja działań z kierownikiem ds. planowania projektu, celem sprawdzenia zgodności i harmonogramem realizacji budowy z planowaniem pozostałych obszarów projektu (inżynierii, zamówień itp.). Rozbicie planu realizacji budowy na bardziej szczegółowy do poziomu wymaganego dla prawidłowego wykonania, monitorowania i kontroli wykonywanych działań. Bieżąca aktualizacja harmonogramu wykonywania budowy zgodnie z zapotrzebowaniem. Współpraca z kierownictwem budowy i projektu w sytuacjach w których pojawią się nieprzewidziane okoliczności wpływające na harmonogramem realizacji. Proponowanie alternatywnych i awaryjnych planów zawsze gdy jest to potrzebne, w przypadku odstępstw od pierwotnego planu. Weryfikacja i kontrola celów projektu. Zbieranie informacji na temat postępu prac od podwykonawców. Koordynacja ze stronami trzecimi (partnerami, klientami, podwykonawcami) w celu ujednolicenia i zapewnienia spójności działań zawartych w harmonogramie. Przygotowywanie krótkoterminowych prognoz wykonywania harmonogramu oraz ogólnego harmonogramu budowy w oparciu o wymagania spółki, przygotowywanie szczegółowego harmonogramu rozkładu prac oraz planu dostaw materiałów i sprzętu. Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych sprawozdań z postępów prac, w tym statusu postępów, trendów i środków naprawczych.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
Kierownik budowy z uprawnieniami konserwatora zabytków, kontola wykonywanych prac. Miejsce pracy: powiat kartuski.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-01-26 - Kiełpino (pomorskie)
Planowanie i realizacja sprzedaży, rozwijanie sprzedaży na rynku krajowym oraz zagranicznym, przygotowanie i analiza raportów, prognoz rynku (w j. rosyjskim i polskim), zaopatrzenia produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rudawa (małopolskie)
- Planowanie, prognozowanie i wykonanie długofalowych planów logistycznych,- zarządzanie kluczowymi projektami logistycznymi,- kierowanie projektami optymalizacyjnymi,,- zarządzanie kosztami dostaw,- utworzenie nowego działu oraz przeszkolenie jego pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Białężyce (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prace zgodne ze stanowiskową kartą pracy - nadzorowanie sprawnego działania magazynu, organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego i paczkowalni, planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej, dbanie o zgodność stanów magazynowych z ewidencją i bezpieczeństwo przechowywania towarów, przeprowadzanie inwentaryzacji, dbanie o sprawne funkcjonowanie, terminowe przeglądy oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu.
"BENOX" B. Kaszubowski S.J. - 2016-07-05 - Kamień (pomorskie)
NADZÓR NAD PRACĄ DZIAŁU HANDLOWEGO, POZYSKIWANIE KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łódź (łódzkie)
-Strzyżenie męskie, strzyżenie damskie i koloryzacja-Kontakt 694-934-496, e-mail: corobimyco (at) gmail.com
CO ROBIMY ? Justyna Miedzińska - 2019-09-26 - Gniew (pomorskie)
Sprzątanie obiektu, prace porządkowe
Dom Seniora Anna Duraj - 2019-04-23 - Banino (pomorskie)
Planowanie, organizowanie, nadzór przebiegu pracy i produkcji w piekarni, prowadzenie dokumentacji piekarni, zarządzanie podległym zespołem pracowników, kontrola jakości produkcji.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2019-05-31 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:a/ organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS z uwzględnieniem misji i celów statutowych PSONI oraz potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną,b/ nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,c/ przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,d/ sporządzanie planów pracy merytorycznej i finansowej oraz ich realizacja,e/ nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,f/ dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na zajęcia fakultatywne i funkcjonowanie placówki.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ŚWIDNICY - 2018-09-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca w sklepie w Piekarach Śląskich
"GIGANT II" ALINA, MAREK WOJEWÓDKA S.J. - 2017-08-17 - Piekary Śląskie (śląskie)
wymagania: wyksztacenie, doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: prace ogólnobudowlane i hydrauliczne
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kuklinów (wielkopolskie)
- kierowanie procesem budowlanym,- nadzór nad jakością i terminowością realizacji robót ,- realizacja robót zgodnie z dokumentami technicznymi,- prowadzenie dokumentacji budowy.
Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski - 2019-09-19 - Kalisz (pomorskie)
Dbanie o jakość produktów gotowych, raportowanie KPI, zapewnienie poprawności działania QME, QMS
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Stary Gostków (łódzkie)
Nadzór i kierowanie Zakładem Gospodarki Odpadami, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników- bieżące wdrażanie zmian przepisów w zakresie gospodarki odpadami- kompleksowe zarządzanie i nadzór nad procesem zagospodarowania odpadów w zakładzie, w tym nad procesami odzysku, sortowania oraz kompostowania,- nadzór nad prawidłową eksploatacją sortowni odpadów, kompostowni i składowiska- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem CPSZOK- nadzór nad odzyskiem surowców wtórnych- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji oraz ewidencji w zakresie działalności ZGO, w szczególności realizacja ustawowych i umownych obowiązków sprawozdawczych- nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa, dyscypliny pracy oraz utrzymaniu porządku w podległym obszarze,- zarządzanie personelem (delegowanie zadań, ocena pracowników, rozmowy i spotkania z pracownikami, dbanie o pozytywną atmosferę)- współpraca z Działem Utrzymania Ruchu w zakresie eksploatacji maszyn, urządzeń, sprzętów- współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie realizacji przyjętych zleceń oraz umów na odbiór odpadów komunalnych- współpraca z innymi działami Spółki celem realizacji założonych celów
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Polkowice (dolnośląskie)
pomoc w kuchni w przygotowaniu posiłków, sprzątanie po posiłkach, pomoc przy obsłudze imprez okolicznościowych
PHU "ROJAL" - 2017-11-30 - Rzepin (lubuskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klientów, przygotowywanie hali do sprzedaży, zapewnienie ciągłościsprzedaży, prawidłowego funkcjonowania magazynu, zarządzanie pracownikami, dbałość o powierzone mienie, nadzór nad prawodlowym przesyłaniem dokumentów do przełożonego i do działu księgowości, stosowanie się do obowiązujących procedur i regulaminów, przepisów BHP, PPOŻ i norm sanitarnychpraca w godz. 6-14, 14-22
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Praca zgodna ze standardami Majster S.A.. Zarządzanie podległym zespołem.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zelów (łódzkie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie,doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, znajomość lokalnego rynku biznesowego, doświadczenie w pracy z klientem firmowym lub indywidualnym, praktyczna znajomość technik motywacji, sprzedaży i negocjacji, orientacji na sukces i realizację najwyższych wyników sprzedażowych, potrzeby zarabiania ponad przeciętnych pieniędzy, prawa jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: kompleksowe i efektywne zarządzanie Oddziałem Spółki kierowanie zespołem Pracowników Oddziału (wyznaczanie zadań i monitoring ich realizacji, ocena, premiowanie, rekrutacja, szkolenie, wsparcie),budowę pozytywnego wizerunku Firmy na lokalnym rynku, aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługę obecnych Klientów Firmy, realizację budżetu Oddziału oraz planów sprzedażowych, dbanie o najwyższy poziom świadczonych usług oraz jakość obsługi Klienta. Kontakt z pracodawcą poprzez link: http://meritumkredyt.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/258725/2001/1. bądź poprzez e-mail: rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klientów francuskojęzycznych
ASM Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-07-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Montaż wyposażenia elektrycznego.
Logos Offshore Olena Wasilewska - 2016-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
K/M
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie nowego centrum inzynierii oprogramowania dla HCL, zarządzanie i nadzór nad zespołem inżynierii oprogramowania HCL w Gdańsku. Zatrudnianie lokalnych zasobów i tworzenie lokalnych możliwości technicznych dostaw HCL. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami oraz umacnianie przewagi mozlwości technicznych dostaw HCL w celu rozwoju działalności.
HCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Doświadczenie zawodowe
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych FART Sp. z o. o. - 2019-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
nadzorowanie i zarządzanie procesem budowy zgodnie z wyznaczonymi standardami firmy oraz w oparciu o wymagania kontraktu, nadzór nad przebiegiem prac, nadzór koordynacja i bieżąca kontrola podwykonawców w zakresie wykonywania prac, systematyczne prowadzenie rozliczenia podwykonawców i inwestycji, odpowiedzialność za realizacje całej inwestycji, od momentu rozpoczęcia do jej zakończenia
KBUD Krzysztof Łuksza - 2015-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)